PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een rust hier...hier ook weinig nieuws. Vanochtend Ryan weggebracht naar het kdv, hij helemaal in tranen en ik ook in de auto en thuis, voel me echt k**.

Trek me even onder een steen, even alleen.

2. dikke knuff debby

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Duchess wat een ontzettend leuke en lieve foto's!!! jullie staan er mooi op hoor!!!!

Senna wat vervelend dat je zo gestresst bent!

Anja , wat rot he dat je zo moe bent! :( niks aan zeg! Heb je wel tijd om bij te tanken!?

Minnie jammer dat je nog geen internet hebt hoor!! hoop dat ze nu wat opschieten! Hoe gaat het verder met je?

Tummeltje , wat spannend dat jullie het deze week horen!!! hoop op heel goed nieuws!!!

Nou hier zat ik vroeg in de auto om naar de nood tandarts te gaan!
    gisteravond brak mn kies door midden....
    wij dachten dus echt dat , dat door de zwangerschap komt , want ik heb echt nooit wat met mn kiezen gehad! maar dat is een fabeltje... gelukkig! ;)
    zag al zo vreselijk beeld dat al mn kiezen en tanden braken......

Straks lekker even naar de kapper! wil er ongeveer 10 cm af en wat meer in laagjes! :)

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

he bah wat vervelend deb!
    knuffel en sterkte voor jouw!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He Deb.. :( Dikke knuffel meis.

Ella jeetje dat is niet fijn! :( Sterkte en succes bij de tandarts!
    Mijn schoonfamilie geloofd er nog steeds in; voor elke zwangerschap 1 tand minder!
    Ik was er bang van, maar hier viel het me heel erg mee, had voor de zwangerschap 2 gaatjes en dr na nog steeds 2 gaatjes. :p

Het is rustig hier...
    Ik ben net achter iets gekomen... Ik heb dat boek niet van oei ik groei.. (had ik het maar wel!!)
    Maar kwam ineens op een berichtje over de 19 weken sprong.. Ben verder gaan zoeken en echt alles komt me bekend voor!
    Er staat overal dat die sprong al vanaf week 14 kan beginnen, en kenmerken zijn ineens weer nachtvoedingen, slecht slapen, meer huilen, slecht en onrustig drinken... en echt alles hebben wij dus echt al vanaf week 14 last van.. zo stom.
    De sprong gaat over tussen week 19 en 22 staat overal... dus ik hoop dat t snel gedaan is. Ze is vandaag 18 weken. En we zijn nu 4-5 weken zo aan de gang.
    Nahja we zullen t zien, maar het heeft me wel wat hoop gegeven...
    Zat er weer ff helemaal doorheen, kon vannacht wer zo slecht mn bed uit komen!! Ze kwam om 01.30 en 04.00 voor een voeding. Gelukkig is het speentje vragen wel helemaal voorbij!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess , ja dat is wel erg heftig zeg!
    he wat fijn dat je er nu info over hebt gevonden!
    hopelijk is het snel voorbij en laten jullie die sprong achter jullie!

maar heb je dan overdag wel tijd om te rusten!? Of is dat ook lastig?

zo hier lekker naar de kapper geweest! stuk eraf (10 cm) en lekker in laagjes, het krult weer als vanouds! :)
    voel me gelijk weer een stuk beter! haha

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Duchess; Apart he.. dat die kleintjes zo op iemand kunnen lijken. Faye lijkt ook erg op haar papa, maar soms dan trekt ze zo'n gezicht.. en dan denk ik.. hou op,, je lijkt op mij hahaha :D

@Anja; Heb de foto's gezien op hyves (jaja.. ik zie alles :p). Van zwanger zijn wordt je nu eenmaal moe :p

@Debby; *komt een bakkie thee brengen onder de steen* Koekje erbij? ;)

@Ella; zo.. das schrikken van je kies! is het nu gefixt?

@Duchess; Ohh fijn dat je nu een beetje een idee hebt van wat er aan de hand is! Toch een soort geruststelling he :)

Verveel me.. huishouden is gedaan, heb zelfs de ramen gepoetst (en daar heb ik een gruwel hekel aan :p), visite gehad.. administratie gedaan. En nu...*zucht*

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tumm! je mag straks voor me werk!?? :D :p

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    is goed hoor :D

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja???
    als je nu dan naar mn kantoor gaat , kun je de vergadering ook nog bijwonen!! (ik ga daar niet heen haha) en daarna lekker aan mn dienst beginnen!!! :)

11. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Goedemiddag dames,

Ook ik heb vanochtend onder een steen gelegen (nou ja, gewoon in bed, want ik had vannacht veel slaaptijd gemist, lekker misselijk en de hele nacht wakker geweest) Nu maar opgestaan en mezelf even bezighouden met de klusjes die Tum ook al heeft gedaan vanochtend :D.

Vandaag maar een dagje thuis gebleven, want ik trok het echt niet meer!!

@ taart: Die maak ik extra stevig door speciale taart-ondersteun-steuntjes (ik weet niet hoe die dingen heten) en zo'n dik karton onder de bovenste laag! En dan blijftie wel staan hoor!!

@ Duch: Wat een prachtig meisje hebben jullie zeg!! *smelt*

@ tum: spannende tijden voor jullie!!

@ ella: AARGH tandartsen :S

@ anja: Vervelend dat je zo'n last hebt van je weekendje! Leker uitrusten meid!

@ Deb: *knuffel* en Ryan zal waarschijnlijk gewoon lekker aan het spelen zijn! Hij had zich op de camping toch ook prima vermaakt met al zijn vriendinnetjes? Probeer een beetje te genieten van je tijd meid, en hem straks lekker ophalen, met wat meer energie!!

@ cin waar ben je vandaag mop?

@ senna: hoe gaat t met de blaas?

@minnie: hoe gaatie in het nieuwe huisje?

* denkt heel hard na of ze iemand is vergeten...*

@ iedereen die ik vergeten ben: hoe is het??

Zo, ik ga weer ff liggen, en een kopje thee drinken!

Liefs Daan

12. hoi dames.

kom me ook weer even melden.
    met de blaas gaat goed weinig last van.
    vanavond laatste pil.
    Vanmiddag visite en oppas kind komt.

tot vanavond dames

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Daan , wat goed he dat je even lekker een dagje vrij hebt genomen! en idd , jouw gezondheid gaat voor hoor!
    doe maar lekker rustig aan!

Enne die taart ziet er werkelijk super lekker uit!!! is ie al op??? :)
    Knap hoor dat je dat zo kunt maken!

Bij de tandarts ging het goed hoor!
    ik heb daar nooit moeite mee (gehad)
    Hij heeft het stukje eraf gehaald en wat bijgeslepen en nu moet ik over 2 weken naar mn eigen tandarts (voor de afwerking haha)

lekker uitrusten meid!

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm Daan, thee, ik krijg er meteen zin in. :) Lekker!

Ella wat fijn dat je geen probleem hebt met de tandarts.
    Ik wel... hahaha.
    Maar fijn dat alles goed gegaan is meid!

Tis rustig hier. :)
    Ik ben bezig met een grote schoonmaak. Yasemin erbij op dr Snoozy. Nu ligt ze op bed dus ik ook even rustig aan achter de pc, net even broodje gegeten. ;)
    Zo maar weer aan de gang.. :) Vanavond naar mn moeders verjaardag, heb er echt zin in, hoop dat ze het kado leuk vindt.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Duchess , dat is dan wel lastig zeg als je het erg vind om naar de tandarts te gaan...
    Hopelijk hoef je niet al te vaak heen!

He wat leuk zeg vanavond je moeders verjaardag! Gefeliciteerd en alvast een hele plezierige avond!!
    Enne succes met de schoonmaak!!! heb ik gisteren lekker gedaan! dus vandaag even lekker rustig aan!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben even onder mijn steen vandaan gekropen om een patatje te halen (hoezo hormonen ;)). Had het kdv al gebeld en Ryan was al lekker aan het spelen, dat weet ik dan ook wel, maar toch... ;).

Mijn vriendin werkt vandaag op het kdv (onze "oppas") en dat is echt een schatje! Dus Ryan is zeker in goede handen :D. Vanavond eet ze bij ons en komt ze mijn haar even verven. Ze sms'te ook al dat het allemaal goed gaat en dat ik lekker even aan mezelf moet denken (moeilijk).

Maar goed...las dat alles weer gerepareerd is bij de tandarts van Ella, dat Tum gaat werken voor Ella en dat Duch de oorzaak waarschijnlijk heeft gevonden (wat een sprongetje al niet kan doen...). Verder iedereen een dikke knuf!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja gefeliciteerd met je moeder's verjaardag Duch! En alvast veel plezier vanavond.

Ik heb regelmatig sms-contact met Minnie en alles gaat goed, ze heeft alleen nog steeds geen internet ;). En ze haat verhuizen, hahaha.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hihii ja verhuizen heeft een enorme impact! en is erg vermoeiend!
    wat zal het fijn zijn als ze eindelijk lekker klaar is!!

He maarre debby , lekker zeg patatje!!
    ik ben momenteel gek op goulash- kroketten... maar heb er nog maar 1 gehad in de hele periode....
    maar ik moet zeggen , ik sta er mee op en ga er mee naar bed... echt erg he....
    een goulash kroket als ontbijt zou ik niet erg vinden ;)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha lachen he die zw.schapshormonen :D. Ik heb er bij Ryan nooit veel last van gehad, maar nu trek in de gekste dingen en dan MOET ik het ook hebben....

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hoihoi allemaal,

Cin: knuffie meis...ik begrijp je gevoelens heel goed!

Ella en Anja....bijna bij de magische grens :) Willen jullie weten wat het is, straks met de 20 weken echo?

Deb: rustig aan meid...al wil je dat waarschijnlijk niet :( Vanavond fijn even wat beauty time! Lekker frietjes *jaloers*:p

Minnie: geduld is een schone zaak, maar soms.....;) hoop dat het opschiet met je internet!

Duch: jeetje, wat lang voor een 'sprongetje'. Klinkt meer als een overtocht over de Grand Canyon ;):D Gelukkig kan het niet al te lang meer duren en je slaat je er als een supermama doorheen!

Daan: zag dat je ook met 112,5 bent begonnen nu. Ben benieuwd meis! Hoop voor jou dat het nu wil opschieten met de eitjes!!

Hier: 3 kg afgevallen na 1 week koolhydraat- en suikerarm eten! :D We gaan lekker door!!
    Sollicitatie gehad vanochtend. Ging wel goed. Maar het is afwachten of ze me in het team vinden passen! Ik hoor het deze week nog!
    Morgen FM....ben heel erg benieuwd! Mijn gevoel is goed :)

Deel Deze Pagina