PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd , nou ja , het hoort er bij!
    ik doe ook wel rustig aan hoor , en ga straks lekker met de auto mn route doen! :)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd rustig aan Ella! Niet te snelle bewegingen maken enzo.

Mijn man gaat wel vasten als het goed is, haha zal hem straks eens vragen.
    Hij vast ieder jaar dus neem aan van wel. :)
    De laatste week van de Ramadan zijn we in Turkije, dat is zo leuk! :)

3. hoi dames.

heb een hele vreemde vraag.
    kan een antibiotica kuur invloed hebben op zwangerschaps test?
    morgen zou mijn nod zijn heb hele dag al een weeig gevoel bleh

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Senna, volgens mij niet op een zw.sschapstest, maar wel op een zw.schap. Als je zwanger bent, mag je niet alle ab hebben. Kan je niet alvast testen???

5. hoi debby.

heb wel testje liggen maar ben al paar keer wezen plassen enzo.
    morgen ochtend ga ik testen ok.
    maar word al helemaal nerveus van de gedachte bleh ahahah.
    zit aan de suikerwafel zo gammel

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Pas wel op met ab he...wil je niet bang maken, maar niet alles mag je gebruiken als je zwanger bent....

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    *Bijlezen*

8. heb nog 1 pil.
    staat in de beschrijving dat deze bij de zwangerschap gebruik mag worden alleen op doktervoorschrift

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Debby; *Dikke knuffel* Niet schuldig voelen hoor meis, hoeft echt niet. Moeilijk maar je hebt nu idd wel even tijd voor jezelf en ik denk toch ook dat je dat hard nodig hebt. Zo ben jij ook weer wat uitgeruster als Ryan thuis komt en dat is voor jullie allebei leuker. :)

@Duchess; Dat is wel fijn op zich dat je er nu achter bent dat Yasemin nu weer in een sprong(etje) zit. Dan weet je nu iig waar het aan ligt. Hoop wel dat het gauw beter gaat want dit lijkt me idd niet echt lekker zo. Veel plezier met de verjaardag van je moeder vanavond!

@Ella; Ja tijd zat om weer bij te tanken, gelukkig. Wel wat huishoudelijke dingetjes maar dat komt dan wel... Loopt (helaas) niet weg. ;) Doe jij ook een beetje rustig aan meis?

@Daan; Gelijk heb je hoor, even een dagje rust af en toe kan helemaal geen kwaad.

@Tandarts; Ik wil er niet over praten haha.

@Maffe hongertjes; Broodjes kroket zijn het hier helemaal. En dan vooral de McKroket. Op de terugweg uit Duitsland zijn we bij de eerste McDonalds in NL gestopt om er eentje te halen. ;)

@Anne; Ja wij willen wel graag weten of we een jongen of een meisje krijgen. Omdat we het leuk vinden om het te weten, maar ook omdat we het wel handig vinden.
    Lekker bezig hoor met afvallen! Spannend van je sollicitatie, ik duim voor je! En ik duim voor goed nieuws bij de FM morgen.

@Senna; Volgens mij heeft AB idd geen invloed op een zwangerschapstest.

@Hier; Mijn moeder belde net en ik begon spontaan te janken. :( Ik heb 't de laatste dagen wel met emotionele uitbarstingen zeg... En als de sluizen dan ook open gaan, duurt het een hele tijd voor ze weer dicht zijn.

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Senna, volgens mij niet, heb er nog nooit van gehoort iig. In antibiotica zit geen HCG dus lijkt me niet. ;)
    Maar idd zoals Debby zegt mag je niet iedere AB gebruiken tijdens de zwangerschap....

Lees dat er in staat dat het gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap, dus dan zal t wel goed zitten. ;)

Haha Anja last van de hormonsters? :)
    Ik hoop voor je dat het daar bij blijft meis. Ik was echt niet te genieten, vooral de eerste weken, vreselijk.
    Gooide echt met dingen enzo whaha.

Zo t huis is weer klaar. Zweetme rot!
    Nu ff rust als Yasemin dat goed vindt tenminste, die ligt in de box haha.

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ja Duchess dat heb ik ook hoor, soms zo'n zin om al het serviesgoed op de grond te smijten... :) Af en toe verlies ik echt de controle en dan vliegt er wel eens iets door het huis heen. Het is hier een combinatie van boosheid en tranen met tuiten janken.
    Hoop dat je ff rust krijgt nu meis!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahha fijn he die hormoonsters :D :D.

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Heerlijk. :p

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hihi Anja sterkte ermee meis!!! Is écht niet leuk vind ik. Maar het is voor een goed doel. :)

Yasemin ligt alweer in bed. Ze had vanmiddag maar kort geslapen en was net helemaal moe dus nu ligt ze weer te slapen. Heeft mama mooi ook ff rust hihi.

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Even lekker rustig aan Duch ;)

Nee ik vind dit ook echt niet leuk idd... Het is voor een goed doel idd maar ik verontschuldig me wel 30 keer per dag tegenover Frenk want hij is degene die het allemaal over zich heen krijgt. :( En dan voel ik me zo'n rotwijf he...

Sorry voor mijn geklaag. :)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @DUch, even lekker tijd voor jezelf!

@Anja, het is heeeel herkenbaar hoor...hoe vaak ik wel niet tegen Arnoud uitgevallen ben en nog wel eens :D.

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Mja volgens mij vindt Frenk het ook minder erg dan ik het vind... Ach ik ben gewoon mezelf niet. Hormoontjes...

Ik ga even het rotweer trotseren en naar de supermarkt.
    Tot later meiden!

*knuffels*

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd Anja heeeeel herkenbaar!! Ik moest altijd heel hard huilen naderhand want voelde me dan zo schuldig!
    Manlief vond het nooit erg... die riep mn troep wel weer op... haha.
    Maar het is en blijft heel vervelend!

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    hahaha mijn man zei; kan je niet altijd zwanger zijn? dan ben je aardiger :p :D :D

was zo mak als een lammetje tijdens de zwangerschap :p

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Halloooooo lieve meiden,

even gauw achter de pc bij mijn papa onder het mom van even mail checken haha. nog steeds geen internet thuis. als het goed is moet het voor het weekend verholpen zijn. dus dat hopen we dan maar want mis jullie echt heel erg allemaal! idd heb ik met deb af en toe sms contact en vraag ik ook steeds hoe het hier gaat. dus mis ik niks maar ook weer wel. snappen jullie het nog haha?

met ons huisje gaat het goed! dus kom maar op met de meeting! (hubbie van duch: kom je weer "toveren" haha.)

ik ga er weer vandoor voordat er weer eens iemand mee kan lezen (nieuwschierige stiefmama haha)

allemaal een superdikke digi knuffel!

Deel Deze Pagina