PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oja morgen mag ik om 10 uur naar geertgen en dan zal ik deb even een sms sturen als ik daar klaar ben.....

heb al de hele dag (en gister) last van erg veel slijmverlies......doorzichtig dus ben benieuwd morgen. hoop op een mooi groeiend eitje maar we zullen zien......

nogmaals allemaal een hele dikke knuffel!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie heeeeeeeeeeeel veel sterkte morgen meid!
    wat leuk dat je nog snel even wat kwam typen!
    succes morgen!!!

Anja wat rot zeg dat je je zo voelt! :(
    ik heb er niet zoveel last van! maar denk dat het ook wel wat gedempt wordt door mn medicatie?? zou dat kunnen!? ik ben er wel blij om hoor , want ben nog aardig stabiel ;) en weet zekers dat mn man daar al HELEMAAL blij mee is! ;)

Annedore jij ook veel succes met je FM morgen! Laat je het nog even weten!?

Tummeltje, hihihihi zo mak als een lammetje tijdens de zwangerschap! zo apart he , dat iedereen zo veranderd dan!

Duchess , hoe was de verjaardag bij je moeder!? wat leuk zeg dat jullie dan de laatste week van de Ramadam in Turkije vieren!

Debby , hoe zijn je haartjes geworden!??? ik ben heeeeeeeeel nieuwsgierig!!! :)

Cindy , hoe gaat het met jouw!???!!!!???
    druk aan het werk?

Senna , voor zover ik weet heeft een AB-kuur geen invloed op een zwangerschaps test!

Daan , beetje kunnen uitrusten vandaag?

zooo net weer thuis :(
    het was ontzettend druk! ik heb ook flink last gehad.... ga morgen toch maar even bellen voor de zekerheid. Het trekt aan de zijkanten zo naar voren en het steekt van binnen. tja hoe moet ik het uitleggen.
    weet wel dat ik nu ff ga douchen en dan lekker ga slapen!

Welterusten meiden!!!

3. goedemorgen dames.

heb vanmorgen toch maar stiekem een testje gedaan maar die was negatief.
    hoop dat de duveltjes gauw komen.

4. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ tum en Anne: Mijn duimen draaien voor jullie, hopen op goed nieuws!!

@ Ella: Nou niet echt uitgerust, gisteren weer alle spanning eruit gegooid, wat resulteerde in fijne hormonster-tranen.. Maar uitgehuild bij hubbie en het gaat wel weer.. Vandaag dan maar weer werken...
    Balen dat je zo'n last hebt meid! Goed voor jezelf zorgen he?

@ hier: Eigenlijk geen nieuws, baal er goed van dat al mijn vrienden/familie en kennisen vakantie hebben, en ik moet werken.. Baal echt zo! Zeker nu we midden in de MMM zitten had ik gehoopt om ook wat rust te pakken, maar helaas, door verschillende banenwissels zit dat er niet in! Dus tanden op elkaar en doorbijten dan maar!!

Knuffel Daan

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Vandaag komen mijn ouders weer helpen en die blijven t/m morgen (ivm vakantie van mijn schoonouders), dus dat is wel gezellig en fijn!

@Minnie en Anne, heeeeel veeeeel succes met jullie FM!

@Duch, wat zeiden je ouders van het cadeau? Ze waren er vast heel blij mee!

@Ella, ik denk dat je even een stapje terug moet gaan doen met werken als je zoveel last hebt van je buik! Wel goed dat je vandaag even gaat bellen, wat zei de vk? Mijn haartjes zijn mooi geworden, foto volgt nog, zal dan direct een nieuwe buikfoto maken :D.

@Senna, en en en? Getest? Oh lees het al negatief :(. Balen meis, hopelijk komen de rode duivels dan snel, kan je weer verder...

@Daan, ik snap dat het lastig als iedereen vrij heeft en jij moet werken, maar als je het niet meer trekt, heb je altijd de mogelijkheid om je ziek te melden he?! Het is niet leuk, maar je moet jezelf ook niet voorbij rennen! Dikke knuffel.

6. mummie2be

mummie2be Lid

3 jul 2009
    82
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Klote dat ik jullie hier moet treffen bij een PCOS onderwerp.

Ik heb zelf ook PCOS en ik ben bezig met iets te onderzoeken mbt alle hormoon medicaties die je kan krijgen voor een eisprong ed...en een eventueel veel gezonder alternatief!

Heeft 1 van jullie gehoord van D-chiro inositol? en zo ja heeft iemand dit gebruikt?

Graag hoor ik van jullie...mag ook via pb...dat nog liever!!

Groetjes Eva

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***NIEUWS VAN MINNIE***

GIL! Er zitten 2 eitjes. In iedere eierstok 1. Morgen Pregnyl! Goed nieuws dus!

***EINDE BERICHT**

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Debby; Ben benieuwd naar je nieuwe haartjes!!! Hoe is het vandaag met je?

@Ella; Denk je een beetje om jezelf meis?

@Senna; Balen van je nega test. :( Hoop dat de ongi gauw komt en jullie weer verder kunnen.

@Daan; Wat Debby zegt hoor! Als het even niet meer gaat, dan gaat het niet.

@Minnie; YESSS goed nieuws meis!!! 2 eitjes, super! :D

@Duchess; Was het gezellig op de verjaardag van je moeder?

@All; Hoe is het met iedereen?

Waar is Cindy eigenlijk, klopt het dat ze al een paar dagen niet hier is geweest?

@Hier; Voel me vandaag volgens mij iets stabieler dan de afgelopen dagen, niet het gevoel dat ik overal om kan huilen. Hoop dat het vandaag even zo blijft.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    MINNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YESSSSSSSSSSSSSSSS!!! wat fijn!! ben helemaal blij voor je!!!!
    enne ik duim voor je hoor natuurlijk!

Daan , dat lijkt me ook erg moeilijk hoor , dat iedereen vakantie heeft en jij moet maar doorwerken!
    Denk wel om jezelf hoor! vind het zo sneu voor je dat je je zo rot voelt en zo last hebt van de hormonen! knuffel voor jouw!

Senna , wat balen van je negatieve test.

Anja, houden zo dat gevoel!!!!!

Debby wat leuk zeg! ben benieuwd naar je haren!!! :) En natuurlijk ook naar je buik!

Hier , nog niet gebeld.... het was afgezakt. Maar heb net de boodschappen gedaan (lopend) en begin toch wel weer last te krijgen. Terwijl ik niet veel had te sjouwen hoor!
    ik hoop dat het niet zo erg wordt als gisteren , want moet straks ook weer aan het werk!
    zodra het erger wordt , ga ik bellen.

en verder voel ik me prima hoor!! :)

10. hoi dames

Minnie wat spannend zeg hup aan de pregnyl hihihi.

Hier gaat het verder wel hele dag al beetje misselijk en koppijn bleh.
    En nog steeds geen duveltjes te bekennen.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedenmiddag, ehh bijna avond. :)

Minnie meis wat een goed nieuws!!!! Yesss super!
    Ik ga duimen voor je meis. :)

Mummie2Be, ik kan je niet helpen, sorry!

Cindy idd, waar ben jeee?

Anja fijn dat je je wat prettiger voelt vandaag.

Ella doe je wel voorzichtig! Gewoon bellen hoor!!
    Hoop dat je niet meer zo'n last gehad hebt. :)

Senna balen van de nega test, hopelijk is je menstruatie er snel.

Deb je komt wel mooi Minnie's berichtje showen, maar hoe is het met jou vandaag meis?

Zo, gisteravond bij mijn moeders verjaardag geweest, was gezellig. :) Yasemin was er nog in slaap gevallen op papa's arm dus in het campingbedje gelegd en ze bleef mooi 1,5 uur slapen! Was daar erg blij mee, want was anders naar huis gegaan.
    Mams was heel blij met t kado! Heel fijn. :) Ze verdient het ook echt.
    Verder vanochtend naar de stad geweest, even een nieuwe slaapzak gehaalt, de ene slaapzak was nl te klein, en de andere slaapzak die ik al had is nog te groot. Dus even een tussenmaatje gekocht. Ook nog rompers met lange mouw gehaalt (daar slaapt ze in) en nog twee tshirtjes, eentje van benneton, kon t echt niet laten!!
    Voor mezelf nog een korte broek bij de H&M... nu hopen dat ik hem ook nog aantrek, maar denk het wel (op vakantie :p )
    We zijn nu wel zo goed als klaar voor de vakantie! Nog 3,5 week wachten...

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

was ik ook weer even!!

sorry dat ik nu 2 daagjes niet ben geweest,maar ik zag het eergister echt allemaal niet meer zitten..
    ik heb nu 2 dagen geprobeert om mezelf weer een beetje op te pakken en het is best goed gelukt..
    ik denk dat ik dus nu eerlijk mag toegeven aan hoeveel last ik wel niet heb van de decapeptyl..
    ik begin het hele mmm traject nu ook echt zwaar te vinden!! mag ook wel toch na bijna 2 jaar doktoren en altijd positief te bljiven hahaha:):)
    ik moet wel zeggen ik heb alle hoop op deze ivf ronde gegooit en begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen.. ivf wordt het hem gewoon!!!.....

@tumm zo lief als een poesje tijdens de zwangerschap:)
    @duch fijn dat je moeder blij was met der cadeautje:)
    en ik denk dat yasje dan ook idd last had van dat sprongetje weer. hopelijk gaat dat snel helemaal over meiss..

@ella meid ik denk dat je bekken instabiliteit hebt als ik dat zo lees. doe je rustig aan... denk om jezelf en je beeb meiss..

@anja haha hebben ze in duitsland geen mc kroket
    ennuh jij ook rustig aan doen he meiss, verwen jezelf maar eens lekker..

@deb meiss dikke knuffel voor jou!! en ik ben dus ook erg benieuwd naar je nieuwe kleurtje meiss!!
    geef je ryan een dikke knuffel!!

@minnie balen zeg da je nog geen i-net hebt meiss..
    woehoeee 2 eitjesss dit word jou ronde moppie!!! ennuh een 2ling he zoals je hubbie heeft gezegd;)

@anne hoe gaat ie met jou meiss??

@senna jammer van de nega test meiss.. op naar de ongi dan maar, alhoewel geen bloed geeft moed he:)

@dani meiss dikke knuffel voor jou!!!

@ een hele rare naam medicatie.
    nee die ken ik niet heb er ook nog nooit iets over gehoord????

@hier oh ja nog even vertellen ik heb de laatste provera vandaag genomen dus op naar de ongi!! ben benieuwd of het erg word pfff.. heb wel last van mijn rug dus ongigevoel zeg maar..

en die deca ik kan alleen maar zeggen.. aaaauuuuuuwwww rot spul hahahaha

(sorry voor het lange verhaal:))

xxxcin

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cin heel begrijpelijk hoor dat je er (even) doorheen zit.....
    het hele traject waarin jullie zitten is al heftig genoeg , daarbij spuit je ook nog veel hormonen....
    logisch hoor!
    enne je hoeft echt niet altijd positief te zijn meid! het is heel begrijpelijk als je het een keer (of meer als eens) niet ziet zitten qua behandelingen of er erg tegenop ziet!
    ik leef met je mee en hoop dan ook echt dat deze eerste poging het helemaal wordt meis!!!!! knufffel voor jouw!

Maarre bekkeninstabiliteit?? nou dat hoop ik toch niet! dacht zelf meer aan de banden die aan het oprekken zijn!
    Ja het heeft me nog best wel zeer gedaan vanavond , gelukkig ben ik nu 2 dagen vrij!

Duchess wat fijn zeg dat de verjaardag zo leuk was!!!! fijn hoor dat Yasemin lekker heeft geslapen!
    Enne wat leuk , zoveel geshopt!!!
    hopelijk is die 3,5 week snel om!!! dan gaan jullie heerlijk op vakantie!!!!

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nou moe...waren jullie gewoon weg uit mijn abbonementen lijstje :(
    Hoe krijg ik dit onderwerp er nou weer terug in :(

Heb even geen tijd om te lezen (werk), maar zal even snel een update geven:

FM: nog geen groei. Ophogen naar 150 en volgende week donderdag naar dr. W :)

Sollicitatie: ik werd gisteren al gebeld en ik ben aangenomen! Ga nu 19 uur per week bij de BSO werken. Ma, wo en vrij de voorschoolse opvang van 7:00 tot 8:30 en op ma, di en do de naschoolse opvang van 14:45 tot 18:15 uur!
    Ben zo blij, want was best bang om zonder werk (inkomen) te zitten. Nu heb ik straks gewoon gelijk weer inkomen, aangezien vandaag mijn laatste dag is in het ziekenhuis (dat blijft wel jammer!).

Vandaag dus nog ff lekker een dagje werken hier...alles weer overdragen en afscheid nemen en dan volgende week of die week daarna nieuwe start :)

x Anne

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Anne gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

En Cindy dikke dikke knuffel, het is niet niks waar je allemaal mee bezig bent.

16. hoi dames.

Annedore van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan :D
    Cin hele dikke knuffel voor jou het is ook allemaal niet niks.

Hier gaat het naar de omstandigheden aardig.
    BLijf ontzettend moe maar ja is niet anders.
    maandag begint de scholen weer en ik begin ook weer met werken.
    Hier ook nog steeds geen ongi wel weer veel hoofdpijn en gammelheid.
    ga straks ff winkelen want mijn pete kindje word 1 en zijn broertje 5.

Fijne dag dames

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden.

Cin, ik dacht al zoiets. :( Kan het me helemaal voorstellen meis!!
    Het is allemaal al heftig, maar waar jullie nu in zitten al helemaal.
    We gaan met zijn alle heel hard hopen dat dit het inderdaad is voor jullie en dat jij snel een knap beebje bij je draagt meis.
    *dikke knuf*

Ella ik vind het niet klinken als BI hoor, maar wie weet.
    Het is iig slim om je verloskundige te bellen als het echt vervelend is hoor!
    Maar bandenpijn kan heel erg pijnlijk zijn.

Annedore wat raar, maar denk als je weer reageert dat hij er weer in staat?
    Wat super dat je aangenomen bent, gefeliciteerd!!!!
    Jammer dat er geen groei te zien was bij de FM, hopelijk donderdag beter nieuws meis.

Senna veel winkel-plezier vandaag en een fijne dag voor jou.

Zo t was me t nachtje wel weer. Zucht.
    Ik zou zo blij zijn als het eens een keer beter gaat he?
    Maarja niks aan te doen.
    Maandag mogen we naar het CB, ben benieuwd of ze nog tips hebben o.i.d.
    En ben ook erg benieuwd hoe zwaar ze is en hoelang! Met onze eigen meetlint komen we op 67 cm!!! Dat is super lang volgens mij als ik alles zo om me heen hoor..
    Maar volgens mij verschilt de meetlat van t CB wel enkele cm's met die van ons. We zullen 't zien. :)

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Na, mijn reactie nog steeds jullie niet terug in mijn onderwerpen lijstje.....nou ja, als ik tijd heb maar eens kijken...

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat raar Annedore!

Pff meiden waarom is het toch zo rustig hier! :(

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    annedore , van harte gefeliciteerd met je baan! wat fijn zeg! sterkte met afscheid nemen van je huidige werk.... en dan hopelijk een hele leuke nieuwe uitdaging voor terug!
    wat ontzettend jammer dat er niets op de FM is te zien...
    hopelijk donderdag meer goed nieuws!

Duchess , wat fijn dat Yasemin zo lekker groeit
    maarre wat een nachten heb je toch meid... kan me voorstellen dat je hoopt op betere nachten!
    Doe maar lekker rustig aan vandaag!
    En is je man al begonnen met vasten?
    heerlijk jullie vakantie in het vooruitzicht! zo te lezen ben je er ook echt aan toe!!

Deel Deze Pagina