Heeey meiden!! @Minnie; Jaaaa, twee mooie eitjes! Super joh!! @duchess; ohh heerlijk.. nog 3.5 week! ruilen? @cindy; dikke knuffel voor jou meid. ik gun jullie echt een klein beebje! Hoop dat deze ivf goed nieuws brengt! @Ella; Van het oprekken van je baarmoeder kan je echt veel last hebben hoor. heb gemerkt dat rust het enige is wat helpt.. mja.. volgens mij heb jij evenveel rust als ik in je kont.. (lees: geen, haha ) @anne; gefeliciteerd met je nieuwe baan! @duchess; Raar he.. hier op het CB is Faye ook kleiner dan dat ik haar thuis meet. Thuis meet ik 60cm en op het Cb 56.5. Maar daar strekken ze haar beentjes niet. (doe ik ook niet, doet ze zelf als ik haar luier verschoon..dus ff snel opmeten als ze dat doet ) Met de rest ook alles goed?? @hier;Nou, huis gaat niet door. Ze willen de vraagprijs hebben en niet lager. Nou ja, dan toch niet. Vind het wel jammer, maar we wíllen niet meer betalen voor een huis dan dit. Het moet wel leuk blijven, vind ik Volgende keer beter he
Tumm wat balen zeg van dat huis!!! maar idd , je doet er denk ik wel verstandig aan hoor! het moet wel leuk blijven inderdaad! Hoe gaat het verder? ja hahaa ik kan totaal niet rusten! maar dat zal wel moeten... als ik het allemaal zo voel en lees. Heb weer behoorlijk last gehad vandaag , maar rusten niet gedaan. Ik heb net wel de angel sound besteld!!! leuk he! ben heel benieuwd! het is nog wat vroeg , maar ik kan het altijd proberen! Net bij mn schoonzusje ook geprobeerd , maar we konden de hartslag niet vinden... maar ja het is ook nog wat vroeg misschien!
goedenavond dames. kom me even melden maar voel me nog steeds niet happy. klap van de koppijn en nog steeds gammel op de been en ook nog geen duveltjes. heb morgen het genoegen met schoonklerewijf met de kids en lotte gaat weer logeren. dikke knuff voor jullie
goedemorgen meiden! zooo ben net wezen bloedprikken! Senna , met wie heb je vandaag het genoegen?? met je schoonzus??
hoi Ella. ja met mij snchoonzus met der 3 meiden. echt vreselijk maar ja doe het voor de kinders he. Hier nog steeds geen ongi en gammel gevoel bleh blijf maar eten en eten maar zakt niet.
***EGO*** Ik heb volgens mij al een paar dagen geen antwoord gegeven op de vraag hoe het gaat. Gisteren weer in het zkh gezeten, voelde weinig leven sinds eergisteren en gisteren toch maar even gebeld. Moest direct langskomen voor een CTG en er is gelijk een echo gemaakt. PJ lag weer in stuit, is dus weer gedraaid, en CTG was gelukkig goed. Twee harde buiken gezien (denk ik), maar verder was het goed en mocht ik weer naar huis. Moest het wel in de gaten houden en als ik vandaag weer weinig leven voelde, moest ik direct weer bellen. Vanochtend was hij redelijk aanwezig, dus kijk het rustig aan. Gisteravond zag ik al een beetje tegen vandaag op, omdat ik alleen thuis zou zijn (mijn ouders waren er gisteren en mijn moeder is dus meegeweest naar het zkh), maar gelukkig kon Arnoud vanuit huis werken. Gisteravond voor het slapen gaan nog even naar de wc en toen had ik ineens wat slijm bij het afvegen. Het eerste wat ik dacht was "slijmprop"?! Verder geen last meer gehad, alleen vanochtend vroeg (4.30 uur) erg misselijk en overgeven en vanochtend weer beetje misselijk. En mijn bloeddruk was vanochtend weer gestegen, maar 1e pilletje (tegen hoge bloeddruk) genomen en zonet was hij weer netjes.... ***Einde ego-bericht***
@Senna, hoe gaat het met jou? Nog geen ongi te bekennen? En als je niet ongesteld wordt, ga je dan Provera of zo vragen? @Duch, wat heerlijk meis dat jullie bijna vakantie hebben!!! Ben benieuwd hoe het vliegen met Yasemin gaat . @Cindy, probeer ook niet altijd positief te blijven, maar wel hoop te houden! En hier mag je gerust zeggen dat je er doorheen zit of ergens last van hebt of het echt allemaal niet meer ziet zitten he. Voor ons hoef je zeker niet altijd de vrolijke Cindy te zijn!! @Anne, gefeliciteerd met je nieuwe baan meis en vervelend dat er (weer) geen groei te zien was . Gaan jullie het weer zo prroberen of wordt dit IVF? @Ella, hoe gaat het met je bandenpijn? Volgens mij heb je nu een paar dagen vrij toch? @Tum, balen zeg meis dat het huis niet doorgaat, maar goed, dan staat er vast een nog veel mooier huis op jullie te wachten!!
* komt Debby heel erg stevig knuffelen en vasthouden* * zit er ook ff doorheen, sorry lieve meiden, allemaal tegenslag enz enz enz, ik zal binnenkort wel even een pb sturen!* Veel liefs voor iedereen!! Daan
Ik geloof dat jij de knuffel ook wel heeeeeel goed kunt gebruiken, dus voor jou een nog dikkere knuffel!!!!!!
Meiden wat een rust hier he... @Cindy; Dikke knuffel!!! Heel begrijpelijk dat je er even doorheen zit/zat, het is ook allemaal echt niet niets waar jullie nu door gaan. @Anne; Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat je bijna meteen weer verder kan. Wel balen van de FM. Hoop dat er bij de volgende wel een mooi groeiend ei te zien is met 150. @Duchess; Wat wordt Yasemin al een grote meid! Hoop echt voor jullie dat de nachten snel wat beter gaan hoor... @Tummetje; Balen meis dat het huis niet doorgaat! Duim dat er snel iets anders komt voor jullie! @Ella; Leuk zeg zo'n Angelsound, die zou ik ook graag willen hebben... Zijn niet zo duur volgens mij, toch? Zal binnenkort eens kijken. Snap dat je moeite hebt met het rust nemen, heb dat zelf ook. Maar soms moet je echt even de rem erop gooien, je lijf zegt je niet voor niets dat het teveel is. Bedoel het niet belerend of zo hoor maar wil graag dat het goed met je/jullie gaat! @Senna; Hoop dat de ongi gauw komt! Succes met je schoonzus. @Debby; Superdikke knuffel voor jou! Wat een gedoe allemaal weer. Weet verder niet echt iets te zeggen... Vind het allemaal zo rot voor jullie hoe de hele zwangerschap verloopt. @Daan; Voor jou ook een dikke knuffel! Hoop dat je je snel wat beter voelt meis. @Hier; Niet zo heel veel nieuws eigenlijk, 't is hier komkommertijd. Voel me wel goed, alleen heel erg moe, moe en nog eens moe. Maar goed als dat het ergste is.
Lekker Anja dat je je verder goed voelt, alleen heel erg moe, moe en nog meer moe, maar dat hoort er inderdaad bij . Had je trouwens al een andere baan gevonden of zit je nu even lekker thuis?
Ik zit nu even lekker thuis, ben wel een beetje aan het rondkijken hoor maar niet heel erg actief moet ik eerlijk zeggen. Ben eigenlijk wel blij dat ik nu eindelijk een beetje rust kan pakken.
Dat kan ik me heeeel goed voorstellen en zolang het financieel kan, lekker van genieten zou ik zeggen .
Idd zo denken wij er ook over. Tja we moeten 't nu wel met wat minder redden, maar het is nog steeds ruim genoeg om van te leven. En dan zou ik nu voor krap 5 maanden een baan moeten gaan zoeken omdat ik na verlof voorlopig niet meer terug wil komen. Want ik wil sowieso het eerste half jaar thuis zijn als de kleine er straks is en dat wil mannetje ook. Vind het eerlijk gezegd een beetje nutteloos om nu uitgebreid een baan te gaan zoeken. Kans dat ik ergens word aangenomen is zo klein, al is het alleen maar omdat ik maar voor 5 maanden wil werken...
Dat is inderdaad een kleine kans om een baan te vinden voor 5 maanden en zeker niet nodig als je het financieel redt (en het is logisch dat je even met iets minder moet doen, maar niet onoverkomelijk ). Ik zou zeggen: lekker genieten van je zw.schap en als de kleine "oud genoeg is" lekker op zoek gaan!
Dit is echt bijna ongelofelijk, zoooo rustig hier! Joehoeeeee waar is iedereen??? Nieuwe buikfoto staat in mijn fotoalbum .
Leuke foto Deb, je gaat hard zeg!!! En ja het is echt zoooo rustig hier... Waar is iedereen gebleven???
Het is idd echt rustig! Ik had een druk dagje vandaag, was aan t oppassen op mn nichtje. Zijn vanmiddag naar de stad geweest, bij de mac gegeten, ijsje gegeten etc etc! Had vanmiddag tussen de bedrijven door wel even snel bijgelezen maar geen tijd om te reageren. Erg jammer dat het zo stil is hier, waar is iedereeeeeen!
Anja wat fijn dat jullie het zo kunnen redden! groot gelijk dat je dan lekker thuis blijft hoor! Duchess wat gezellig dat jullie lekker naar de stad zijn geweest! ik denk dat je nichtje dat ook erg gezellig vond? ja tis rustig hier! hoef niet veel bij te lezen.. hier iemand die ontzettend moe is... dus ga zo lekker slapen! welterusten!!!! xx
ja hoor.....net een heel verhaal getypt en dan loopt zwp vast.....gggrrrr. goedemorgen allemaal haha.....ik ga weer een poging wagen om te typen....