PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    in ieder geval....

heb bijgelezen want dat was niet zo heel veel gelukkig.....zit nu op mijn werk en er staan 2 heel schattige meisjes naast me die steeds vragen wat ik aan het vertellen ben whaha. heb k3 keihard opstaan (en dat om kwart voor 8 haha).

we hebben nog steeds geen internet in ons huisje dus kan nu op mijn werk even doen wat ik moet doen haha. en wat internet betreft: *minnie ligt stampvoetend op de grond en schreeuwt: ik wil t ik wil t ik wil t en verscheurd ondertussen de oxxio rekening van anja*

alles goed met iedereen? missen jullie me een beetje? ik merk nu pas dat ik echt veel op zwp kwam en dat mis ik nu toch wel! jaaaaaa en jullie mis ik ook meiden!

en ik heb idd 2 eitjes! whiiieehooooo. en volgens mij voelde ik de linker zojuist springen. ineens in de lies een felle steek. net of je kramp hebt. we hebben goed geklust. mijn ervaring is helaas wel zo dat als ik mijn eisprong voel dat dat dan geen goede is geweest en als ik m niet voel dan is het goed.......wat een miep ben ik toch ook weer zeg....we zien het wel over 2 weken......

gister een kussen onder mn bips en de beentjes een halfuur in de lucht....erg he....was zo bang dat alles er zo weer uit kon lopen....

ik ga even een bammetje eten met de kids....tot zo

meiden ik geef jullie een hele grote digi knuffel!

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Heee Minnie! :D

Ik duim superhard voor je meis dat het deze ronde raak mag zijn en blijven en ik mis jou ook hier op 't forum!!! Het is sowieso erg stil hier de laatste tijd...
    Oh die oxxiorekening mag je verscheuren hoor. ;) Ben er zelf ook toe in staat.
    Hoe is het verder? Al op orde in jullie nieuwe huisje?
    Je moet snel weer eigen internet hebben meis!!

*hele grote dikke digi knuffel terug*

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Ik meld me ook weer even :D. Weinig te vertellen, ik heb veel last van mijn buik en kleren zitten ook niet lekker meer, het liefste heb ik mijn ubercharmante zw.schapsjoggingbroek aan, maar dat is lastig als je weg moet (zoals straks met ons mannetje naar de kapper :)). Ik ben benieuwd hoe het bij de kapper gaat, want normaal knipt een vriendin hem, maar dan is het DRAMA! En zij wordt vreselijk nerveus van hem, dus ik heb besloten om eens naar een kinderkapper te gaan. Mocht hij dan weer zo krijsen, dan kan ik er niets aan doen en zal deze kinderkapper dat vast wel gewend zijn :D. We willen hem zo'n soort kapsel als Dan Karaty laten knippen, ben benieuwd wat de kapper zegt ;).

4. Goedemorgen dames.

hier ook weinig te melden.
    Vanmorgen nog keer negatief getest en nou houd ik op met testen. hihihi. ik zie het wel.
    Gister hier schoonmormel op bezoek gehad met de kinders.
    Die vond het maar raar dat mijn meiden zo heel af en toe eens een broodje met filet american krijgen.
    Maar goed rare mensen hou je toch ahaha.
    Zat ze zomaar in me kasten opzoek naar bekers voor haar meiden voor drinken.
    Zag ze het foliumzuur liggen. gelijk hele vragen vuur over me heen gekregen of ik wel goed bij me hoofd was om nog keer zoveel problemen op te zoeken enzo.

Hoe is het met de rest van de dames?

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden:):)

@deb mooi buikkie meiss:):) echt gegroeid hoor....
    en dan karity cooll die haren ja:):)
    verder een hele dikke knuffel voor jou meiss..
    het begint nu wel zwaar te worden toch!!!

@duch hoe gaat ie met jou meiss?? en met yasemin ook alles goed...

@anja lekker thuis blijven meiss als het gaat zou ik zeggen doen.. hoe voel je je verder??
    trouwens heb jij nog geen buikfoto gemaakt???

@ella heb je lekker geslapen meid.. ik ben gister ook om 23.00uur naar bed gegaan was helemaal kapot al die gedachtes door mijn hoofd en druk in mijn hoofd +werken dat breekt me echt op dus lekker vroeg naar bed.. heb geslapen als een roosje:):)

@minnie haha k3 leuk he op zo`n vroege ochtend hiii
    ennuhhh mijn duimpjes draaien flink voor je meiss hopelijk kom je met goed nieuws over 2 weekjes:)

@senna meiss hoezo weer problemen opzoeken???
    dat met youri* is helaas zo gelopen maar dat kan je toch niet zien als een probleem?? ik snap niet waar ze zich mee bemoeid hoor..

@hier jeeeyyyyy eindelijk weekend hahahahha'
    pfff ben er ook echt aan toe hoor..
    verder had ik gister ochtend toen ik op het werk kwam een beetje bloedverlies.. echt 1 drupje ik dacht jee ik word al ongi maar ik eb daarna niks meer gezien hahaha..
    nou goed toch zoiezo donderdag naar geerrtgen en beginnen met de andere spuit:) en dan is de punctie zo aanwezig:(:(

6. Ik heb het probleem dat ik zo extreem misselijk word ( hyperemesis gravidarum) dus ben ik weken uit de running in het begin.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    senna maar meiss voor een mooi wondertje kan je dat toch niet als een probleem zien toch!!
    ik bedoel het is irritant en vervelend maar wat krijg je ervoor terug..

ik heb dat nu dus ook he met die deca spuit het is zo`n rot hormoon ik voel me 24/7 gestressd maar ik kan nu alleen maar bedenken dat ik er iets moois voor terug ga krijgen..
    echt meiden ik heb zoveel stress gehad deze week dat ik elke seconde wel in huilen uit kon barsten..
    maar achteraf bekeken is datgewoon die spuit..
    als hij erin gaat begin ik al te schelden hahahha!!

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ella: hoe is het met jou meis? Alweer 11 weken en 1 dag zwanger, wat vliegt de tijd zeg. En heb je jezelf lekker laten verwennen bij de kapper? Jeetje zeg, zomaar ineens een kies doormidden gebroken :( Wat hebben ze er nu aan gedaan? Haha, kroket als ontbijt :D Doe je wel voorzichtig met die pijntjes? Niet dat je dadelijk met BI komt te zitten meis.

@minnie: nog geen internet? Wat is dat nou? Dat kan toch echt niet hoor ;) Hoop dat jullie snel internet hebben zodat je weer gezellig mee kunt kletsen hier. Nog steeds geen internet bij jullie L en natuurlijk mis ik je hier op het forum (al hoewel ik er zelf ook amper ben geweest de laatste week…)

@duchess: wat een snoepje is Yasje! Super leuke foto met die spiegel. En natuurlijk samen met mama lachen is ook helemaal top! Nog gefeliciteerd met je moeder (onder het motto: beter laat dan nooit J ) Ik ben trouwens wel jaloers op je hoor als ik dat zo lees over het huishouden, ik mag gewoon niks L had zo graag een keer goed opgeruimd hier maar helaas… Wat had je je moeder cadeau gedaan? Hoe gaat het nu met Yasje ’s nachts?

@debby: jij alweer op naar de 29 weken! Knuffel meis. Dat moet schrikken geweest zijn zeg. Gelukkig is alles goed met kleine PJ. Dat is een stoer kapsel! Ik hoop dat Ryan de kinderkapper wel leuk vindt.

@tum: Balen dat het huis niks wordt, willen ze het blijkbaar ook niet graag verkopen.

@anja: balen dat je niet volop hebt kunnen genieten van jullie vakantie L Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Och meis laat die hormoontjes maar lekker gaan hoor. Het ergste is nog dat je straks na de geboorte nog last gaat krijgen van kraamtranen zoals ze dat noemen, dan kun je ook janken om de kleinste dingen (hier tenminste)

@senna: Balen dat je niet zo lekker bent. Ik hoop dat het snel beter gaat met je.

@daan; groot gelijk dat je even een dagje rust hebt genomen meis. Gewoon een keer lekker aan jezelf denken. Knuffel meis, niet leuk als iedereen in je omgeving vakantie heeft en jij niet.

@annedore: ow wat goed meis dat je al 3 kilo kwijt bent! Ga zo door meis! Proficiat met je nieuwe baan!!!!!

@vreemde hongertjes: hier waren we bijna vaste klant bij de Mac tijdens mijn zwangerschap (schaam)

@mama2be: sorry maar ook ik kan je niet helpen. Succes met alles.

@cindy: fijn dat je jezelf alweer wat beter voelt. Is ook niet niks die hele MMM… Balen dat de ongi nog niet doorgezet heeft. Ik hoop voor je dat dit snel gaat gebeuren.

@hier: Jeej!!! Ik heb weer helemaal bijgelezen J was dan ook niet zo heel veel J
    Hier gaat verder alles steeds beter. Maartje slaapt goed door ’s nachts. ’s Avonds heeft ze rond 23.00 uur de laatste voeding en dan tegen half 6 – 6 uur pas weer :D Gister had ze een “huildagje” maar vanmorgen op een andere manier voeding gegeven en nu ligt ze al vanaf half 10 heerlijk onder zeil. Vanmiddag komen de buren op bezoek en verder deze week nog niet veel bezoek gehad dan alleen de ouders. Vanaf komende week zal het wel allemaal komen. Morgen naar mijn ouders toe. Het eerste echt uitje van Maartje. Ik moet zeggen dat ik ook heel erg blij ben dat ik even de deur uit kan. Afgelopen week wel even een heel klein wandelingetje gemaakt tot het einde van de straat maar dat was al teveel voor mij. Is dus echt een teken dat ik het rustig aan moet doen.

Hoe gaat het verder met iedereen??

Knuffel en veel liefs Nicole en een kusje van Maartje

(even spammen)

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey nickyy

wow wat een leuk fototje van maartje:)
    ze kijkt ook zo helder uit der oogjes:)
    en wat een bos haar heeft ze zeg hahaha kan je gewoon al een staartje van maken,hahaha grapjuh!!!!

hoe gaat het verder met jou meiss?? doet de wond van de keizersnee zeer.. lijkt mij altijd zo pijnlijk hoor!!!
    doe je wel rustig aan mopp...

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé Cindy,

Sorry was even douchen, hoort er ook bij :)
    De wond van de keizersnee heb ik op zich niet veel last van, tenminste van de uitwendige wond niet. De inwendige wond destemeer, echt zo'n branderig gevoel. Heb het afgelopen week ook 1x uitgeschreeuwd van de pijn :( Vanaf dat moment ben ik ook beneden gaan slapen en dat doe ik nu nog. Heb mezelf voorgenomen erg rustig aan te doen.
    Verder gaat het wel goed op de kraamtranen na...jeetje zeg wat is dat lastig om met waterige oogjes te kijken. Ben wel blij dat manlief nu 3 weken vakantie heeft.

Ik ga weer even plat liggen in de hoop dat Maartje over een uurtje pas komt voor de voeding.

Fijne dag nog en misschien kom ik straks nog even online.

Liefs Nicole

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oja, wat ik nog wilde zeggen....
    Van de 15 kilo die ik in totaal was aangekomen ben ik er alweer 12 kwijt :D :D :D Ik is helemaal happy!!!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeey Nicky, wat leuk dat je weer online bent, heb je gemist!! Wel vervelend dat je nog veel pijn hebt, maar wel goed dat je zelf ook in ziet dat je rust moet nemen! Rust is het enige dat helpt helaas. En heerlijk dat het met Maartje zo goed gaat, klinkt als een tevreden meisje :D.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het ging best goed bij de kinderkapper. Beneden was een "gewone kapsalon" en boven helemaal een kinderkamer ingericht, echt superleuk! Ryan wilde direct in de rode Ferrari zitten en kon daar natuurlijk ook in geknipt worden. Hij piepte wel een beetje, maar stukken minder dan eerst, dus we gaan zeker in het vervolg daarheen! Ook een ontzettende lieve vrouw die hem knipte en ook echt de tijd nam, echt super gewoon. Ben zooo blij ermee! En hij ziet er stoer uit :D.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Het is ook een erg tevreden meisje. Meldt zich in principe alleen bij een volle luier of als ze honger heeft.
    Gister wel wat huilerig :( Vanmorgen een keer gevoed met in het begin hulp van het tepelhoedje en deze halverwege eraf gehaald en nu gaat het al een heel stuk beter gelukkig :) Ze ligt nog steeds te slapen...

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze zal nog wel vaker even huilen, dat hoort erbij, als ze verder heerlijk tevreden is! Lekker hoor dat de BV ook goed gaat!!!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ja, foto staat in mijn album van Ryan's nieuwe kapsel ;).

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn ogen vallen dicht, dus ik ga even slapen....vind het verschrikkelijk dat het allemaal zo moeizaam gaat, maar het is niet anders vrees ik. Even naar de kapper en naar een winkel om een winterjas voor Ryan te kopen en ik ben "af". Ik kan gewoon weinig meer.

***Einde klaagzang voor nu ;)***

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Nicky wat een mooie foto van Maartje!
    wat fijn te lezen dat alles goed gaat...!
    wat rot zeg dat die wond nog zo pijnlijk is....
    doe maar rustig aan meid!
    Enne keurig hoor! alweer 12 kilo kwijt!

Debby , mooie buikfoto! haha dus het beviel Ryan goed in de kappersstoel-auto!

Cindy , lekker geslapen!? hihi dus jij was ook al zo moe! ik ook hoor! Maar heb weer lekker geslapen!

Minnie , ik mis je hier ook hoor!
    wat balen dat je nog steeds geen internet hebt!
    He ik duim super hard voor je hoor! 2 eitjes... waarvan waarschijnlijk 1 al is gesprongen....
    spannend meid!
    ik duim voor je!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Debby , lekker slapen!
    tis ook zwaar voor je zeg..
    hele dikke knuffel!

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @debby: wat super dat het zo goed ging bij de kapper! En wat een stoer kapsel heeft Ryan :)

@ella: hoe is het met jou meis?

Deel Deze Pagina