PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Debby wat een mooi kapsel van Ryan zeg! echt stoer hoor!
    en is ie er zelf ook blij mee?

Nicky , met mij gaat het redelijk....
    ben erg moe , erge buikpijn en nog wel vaak misselijk , maar ja het zal er allemaal wel bij horen!
    ik moet zo aan het werk.... heb weer 5 late diensten :(

Maar verder gaat het wel goed hoor! :)
    heb net schoongemaakt en zal zo nog ff relaxen!

Knuffel voor Maartje!

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ella: misselijkheid, moeheid en buikpijn horen er inderdaad helaas maar waar bij. Maar je weet wat je ervoor terug krijgt zullen we maar zeggen :) Maartje bedankt je voor de knuffel :)

@hier: even lekker geslapen, daarna bezoek gehad van de buren (83 en 84 jaar oud). Vonden het helemaal geweldig en hebben ook een lekker met Maartje op de arm gezeten. De buurman was wat jaloers aan het kijken toen zijn vrouw Maartje vast had :) En jawel hoor, weer over die bos haren van Maartje :D
    Had ik trouwens al verteld dat Maartje haar eerste diploma heeft? Ze heeft de gehoortest goed doorstaan en ook het hielprikje heeft ze al gehad. De vrouw die de gehoortest deed zei al: ze kan nu horen en ze kan leren praten maar luisteren dat moeten jullie haar zelf leren :D hihi dat zal toch wel goed komen denk ik.

Iedereen een knuffel!

Ps. Wat ben ik blij dat ik weer hier mee kan kletsen :)

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Dikke knuff voor jullie allemaal... topdrukte hier en op het werk, spreek jullie van de week weer :)

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    en daar ben ik weer even snel haha. weer vanaf het werk........ oooo meiden ik zit weer een miep te zijn hoor. ik ben weer zo onzeker als wat. voel nog steeds af en toe de eierstokken trekken en heb echt zoiets van: ooooo zouden ze wel gesprongen zijn bladibladibla......gek wordt ik ervan......wie weet bel ik morgen de kliniek wel om te vragen voor een bloedtest.....

het ziet er toch wel grappig uit want ben zo bang dat de helft van de zwemmers er weer uitloopt dus lig minimaal 20 minuutjes met mn billen op een kussen en heb dan de beentjes omhoog (knietjes opgetrokken) ziet er niet uit natuurlijk maar het helpt wel! haha.

ik zal proberen eens wat minder mieperig te zijn. met 10000 pregnyl zal het echt wel gesprongen zijn toch? de vorige twee rondes was dat ook namelijk......oooo daar gaan we weer haha.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Nou ja, laat dat goede maar even achterwege. Een vriendin van mij deed PGD (soort IVF) en is vandaag ongesteld geworden :( :(. Tweede poging weer mis :(. Vind het zoooo sneu! Bah....

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En Minnie, dat mieperige hoort erbij hoor, we hebben het allemaal gehad meis! En het is ook logisch, die onzekerheid, de wachttijd, twee lange weken, en dan de spanning voor de test!!! Maar houd hoop meis, je had twee eitjes (!), dus dubbele kans! En het is normaal dat er altijd wat sperma uitloopt, 1 zaadje is voldoende ;), of in jouw geval liever 2 voor een tweeling :D :D. Dikke knuffel!!!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He lieve meiden!

Minnie ik vind t niet gek dat je je een beetje druk maakt hoor meis!!!
    Ik ga helemaal voor je duimen. :D

Debby wat rot van je vriendin! :( Hoe voel jij je vandaag?

Hier even druk met man en dochter hihi. :)
    Ik ben van het voeden op verzoek afgestapt en wat een rust brengt dat. In het begin werkte het goed maar met deze leeftijd nemen de meeste kindjes een eigen ritme aan en Yasemin doet dit niet dus heb ik er zelf een ritme in gebouwd. ;)
    Als ze honger heeft heeft ze honger en krijgt ze ook eten uiteraard, maar tot nu toe gaat t prima op vaste tijden. Ook maak ik haar nu savonds wakker voor een late voeding ipv te wachten tot ze zelf komt en op deze manier is er iig één nachtvoeding weggevallen dus dat is ook super.
    Morgen gaan we naar t consultatiebureau, ben erg benieuwd hoeveel ze gegroeit is. Ik verwacht er niet al te veel van aangezien de meeste kindjes met 4 maanden een dip hebben en niet veel aangekomen zijn. Gelukkig weet ik dat dat er bij hoort en hoef ik dan dus niet te gaan twijfelen over mijn melk!
    Ook de prikjes morgen weer. En dan nog maar 2,5 week voor we op vakantie gaan, 't wordt steeds spannender!

Ga nu weer lekker bij mn mannetje zitten. :) Tot vanavond of morgen!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden was ik ook weer even!!!

ik kwam even melden dat ik ongi ben geworden:):):) jeeeyy

let it all begin!!!!!

@debb dikke knuffel voor jou meiss. je leeft zo mooi met mensen mee:)

@minnie dat gemiep hoort er idd allemaal bij hoor, kijk maar naar mij ik begon al over een 2de poging terwijl de eerste nog niet eens in zicht was:)

@duch lekker bankhangdag meiss:)
    wij zijn ook lekker aan het genieten van elkaar:)

@de zwangere meiden..of new mama`s

is het nou echt allemaal de moeite waard??
    die maandelijkse teleurstellingen en pijn,en verdriet..
    ben je dat echt allemaal vergeten als je een posi test in handen hebt en een goede echo hebt gehad??

dat wilde ik eigenlijk even weten ahhaha

9. hoi dames.

babyhope als je een positieve test en echo en uit eindelijk een kleintje in je handen hebt is al die moeite die je er voor moet doen en voor gedaan hebt uit eindelijk alles waard.

Ik heb IUI gedaan en heb daar een mooi engeltje aan overgehouden zelfs dat vond ik de moeite waard om dat hele traject te volgen.

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxx senna:)

ja ik zie mezelf alleen maar verdrietiger worden nu en dacht is het dit wel allemaal waard,mezelf zo shit voelen dat ik alleen maar dagen kan huilen??

ik denk ook wle dat de decapeptyl er aan meewerkt maar kom op zeg toch niet alles kan ik die spuit de schuld van geven:)

11. ja tuurlijk.

deed ik ook altijd.
    kom van die troep zei ik altijd ahahah

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, wat goed dat Yasemin nu een ritme heeft en dat dat goed werkt! Bij fv gaat dat meestal makkelijk(er), maar super dat het met jouw bv ook goed werkt! Ben ook benieuwd hoeveel ze is gegroeid morgen :D.

@Cindy, wat fijn dat je ongi bent geworden! Onderweg naar IVF. En tja...het is een cliché maar het is allemaal waard! Ik heb twee zware zw.schappen gehad en als ik nu naar Ryan kijk, weet ik waar ik het voor doe en dat het aan het eind allemaal waard is!!!!

@Hier, ik voel me wel goed, moet me gewoon neerleggen bij het feit dat ik lichamelijk weinig meer kan en genieten van de kleine dingen die ik wel kan (bijna niets ;)). Gisteren heb ik bijv. heerlijk op de bank gelegen met Ryan, samen film gekeken, naar Dumbo. Ik in tranen, hahahha en Arnoud lachen :D. Stomme hormonen ;).

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lieve Cin, het is het absoluut allemaal dubbel en dwars waard....
    Ik zou voor een 2e ook absoluut alles doen wat in mijn macht ligt.
    Echt waar meis! Jullie geduld wordt ook met zoiets moois beloond, dat weet ik 100% zeker! *knuf*

Deb ja ik ben er ook blij mee. Inprincipe was ik heel erg voor voeden op verzoek, maar niet ieder kindje reageert daar even goed op.
    Vandaag is het ook weer prima gegaan. Alleen het naar bed gaan s avonds is nog een beetje moeilijk maar dat komt vanzelf wel, niet teveel in 1 x veranderen vind ik zelf.

En ja het is idd het slimste om je er bij neer te leggen, maar ik weet heel goed hoe moeilijk dat kan zijn!!!
    Houd in je gedachten dat het ook voor PJ beter is, dat maakt het vaak makkelijker. (vond ik wel iig)
    Ook voor jou een knuf!

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Cindy , wat rot dat je je zo voelt!
    En nee ik ben zeker de teleurstellingen nog niet vergeten... maar het geeft me wel een soort van overwinnings gevoel!
    Logisch dat je je zo verdrietig voelt meis! en dan die rot hormonen er nog bij...
    He maar wat fijn dat je ongi bent! in de zin van dat je nu kunt starten. ik ga heel hard voor je duimen!

Debby wat ontzettend erg zeg voor je vriendin..... :(
    Balen he dat je zo weinig kunt/ mag doen... terwijl je veel meer wilt doen!

Duchess wat fijn dat Yasemin nu een ritme heeft gevonden! ik hoop dat dit jouw ook wat meer rust geeft!

Nicky , wat leuk zeg dat het zo goed gaat met Maartje!!!! lief he dat je buren langs kwamen!

Minnie , ik vind dat helemaal niet dat je zeurt/miept hoor!
    dat is toch logisch meid! Enne idd , als je zo onzeker blijft , gewoon naar de kliniek bellen hoor! daar zijn ze ook voor , toch!?
    Ik ga iig heel hard voor je duimen!
    Enne , die keer dat ik na de sex mn heupen omhoog deed .... was het raak haha
    Heel veel succes met de lange wacht weken!

Nou hier weer gewerkt... gelukkig zit mn weekend dienst er weer op! nog 3 te gaan.
    ik voel me redelijk , merk wel dat ik wat instabieler wordt ofzo... en daar ben ik nou juist zo bang voor. maar dat zal van alle hormonen komen denk ik ;)
    Ik krijg op mn werk zulke lieve en leuke reacties! echt schattig gewoon , ze willen allemaal dat ik als de baby er is , langskom! haha! (bij de clienten)

welterusten meiden! xx

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    goedemorgen!!!! :)
    daar was ik alweer! ;)

heej debby! hoe is het met jouw vandaag!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Hier alles goed/rustig, vanmiddag naar de tandarts, brrrrr....heb echt een HEKEL aan de tandarts en heb er ook absoluut GEEN zin in!!! Zo, dat is eruit, kan me de hele dag ergeren aan het feit dat we straks heen moeten (en we hoeven pas heeel laat :().

Verder alles oke hier, Arnoud is lekker thuis aan het werk, dus we kunnen Ryan samen opvangen, alhoewel hij nu heerlijk een film aan het kijken is :D.

@Ella, dat instabiele zijn inderdaad de hormonen meis, geef er gewoon aan toe en maak je er niet te druk om! Vaak wordt het daar alleen maar erger door (zegt zij wijs ;)).

@Duch, wat gaat 's avonds naar bed nog moeilijk? Inslapen of iets anders?

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby wat rot dat je naar de tandarts moet!!!! :(
    bah hopelijk is het heel snel voorbij!
    wat moet je doen!?
    ik moet volgende week ook weer een afspraak maken... maar vind het nooit zo erg om daar heen te gaan.

Ja ik maak me daar zo zorgen over.... voel me ook wat meer depri ofzo. Ik wordt echt overvallen door allemaal emoties , zo voelt het dan.
    heb al gebeld en ze zei dat het normaal is.... (de hormonen) maar ik heb wel een afspraak gemaakt voor in september , want waarschijnlijk krijg ik ophoging van mn medicatie. dus maar even afwachten!
    hoop dat de ophoging niet nodig zal zijn. ik zit nu ook op een veel lagere dosis dan dat ik gewend ben.

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Duchess hoe is het vannacht gegaan!? het slapen en het voeden?

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje

Je vergeet niet wat er is gebeurd, en alle gevoelens en emoties. Maar het is het dubbel en dwars waard! Dit had ik al vanaf de eerste test, en dat werd bij iedere test en echo sterker.. en helemaal toen ze eenmaal op mn buik lag.. en als ze dan nu op mn schoot in slaap is gevallen, dan voel je, je zo rijk, dat ik daar werkelijk alles voor over zou hebben. :)

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Zo..tum in da houseeeeeeeeeeee *tromgeroffel* :D

@Minnie;Vervelend he, dat je er maar op moet vertrouwen dat je lichaam zn werk doet. Maar meis.. de vorige keer zijn ze ook gesprongen he.. hoop houden tot het tegendeel bewezen is!

@Cindy; jeeej ongi!!

@duchess; Op schema voeden vind ik zelf ook beter werken, ik deed in het begin voeden wanneer ze honger had en dan zelf laten weten hoeveel ze wilde drinken. Maar dat was zó chaotisch.. en ritme.. wat is dat? Sinds we een schema hebben gaat het veeeel beter :) Dus hoop dat het jou ook wat rust zal geven.

@ella; ohh je hebt het al verteld op je werk, leuk he :D lief dat ze allemaal zo reageerde!

@debby; succes bij de tandarts!

@nicky; hoe gaat het met de nieuwbakken ouders? :D Kraamtranen al over?

Aaah.. zeg net dat faye ligt te pitten.. begint ze keihard te huilen.. lees later de rest bij.. dikke knuffelsssss!

Deel Deze Pagina