PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @cindy; klopt van de deca. De vrouw van mn baas gebruikt het ook, en die is ook erg neerslachtig en kan huilen om alles :( Tis gewoon rotspul

@duchess; kan niet op die link kijken, heb niet genoeg rechten om te te zien ofzo?

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cindy; *dikke knuffel* Rot hormonsters. :(

@Duchess; Ik kan 't ook niet zien, denk dat je daarvoor ingelogd moet zijn.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Anja, even reageren op je laatste verhaal. Ik herken me er wel in.....stom he.

Maar tijdens de zwangerschap had ik hier hetzelfde...en ervoor helemaal niet..nu ook weer niet! Ik denk dat het door veel hormonen komt meis. Probeer niet al te rigoreus te reageren nu, en probeer het gewoon nog even aan te zien....praten helpt heel veel. Ook al denk je dat het hem niet interesseerd....(het is voor mannen gewoon zo anders het besef zwanger te zijn is er niet zo omdat ze niets voelen...en die echo's zijn nog zo klein en pril....)

Ik denk dat dat heel veel zal veranderen later in de zwangerschap als hij er meer van kan genieten, en jij je wat beter gaat voelen....

Succes meis, en praten praten praten!!

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @Anja; Ohh meis toch.. jullie moeten allebei wennen aan de nieuwe situatie. Die hormonsters helpen ook niet echt mee.. en zal ik alvast een onthulling doen; na de bevalling gebeurd dit waarschijnlijk weer. Ik heb werkelijk nooit getwijfeld aan de relatie met mn vriend, maar na de geboorte van Faye kon ik hem wel wegkijken. Na een poosje waren de hormonen uitgeraasd en was alles weer prima.. maar ik had al hele beelden van een alleenstaande mama en omgangsregelingen enzo.. Heel bizar, want nu moet ik er niet aan denken om bij hem weg te gaan.

Hoop dat je de hormonen de schuld kan geven.. want vind jullie er op foto's echt gelukkig uit zien samen hoor :)

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anja meiss dikke knuffel..
    ik denk ook dat het de hormonsters zijn hoor..
    alhoewel je zal toch ergens dit gevoel van moeten hebben toch!!

ik hoop echt dat jullie er samen uit kunnen komen meiss..
    als jij denkt dat jullie gelukkig kunnen zijn vecht ervoor..
    was je gelukkig met hem voor de zwangerschap? ondanks dat jullie die kleine probleempjes hadden?? ga er gewoon voor meiss..
    leg hem alles uit hoe je je voelt,hoe je denkt..
    hoe je het liever wilt zien,of wat er aangepast kan worden..
    kijk veranderen kan een mens niet zomaar,je kan je hoogstens aanpassen aan elkaars behoeften toch!!

dikke knuffel moppie..

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Tja het zal ook vast en zeker met de situatie te maken hebben... Moet wel eerlijk zeggen dat het niet de eerste keer is dat ik zo twijfel. Tijd geleden heb ik nog een week bij een vriendin gelogeerd omdat het echt k*t ging tussen ons. Ik was ervan overtuigd dat het nu gewoon over was maar guess what, juist na die week ging het beter dan ooit tussen ons. Dus we gingen er weer volledig voor, verloofden ons zelfs en pakten de behandelingen in het ZH weer helemaal op. Werd zwanger, we waren super gelukkig en ineens... pats boem daar gáán we weer. Ik moet ook zeggen dat het voor een deel aan mij ligt, omdat ik maar blíjf twijfelen. En ik hou van hem, daar twijfel ik dan weer niet aan. Ik twijfel eraan of we samen wel een toekomst hebben.
    Kennen jullie dat, dat als je ergens onvrede over hebt, je met je man praat en hij verbetering belooft, het eventjes goed gaat en je binnen 2 weken weer op de oude voet verder gaat?
    Want zo gaat het hier dus iedere keer en ik weet gewoon niet of ik eeuwig zo door wil gaan.
    En dan stel ik echt geen hoge eisen of zo. (want zo moeilijk is het niet om even de afwas te doen...)

God ik voel me nu zo'n zeikwijf hè maar ik zit hier zo mee en ik ben zo blij dat ik het hier bij jullie kwijt kan... :(

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anja sorry ik vind je absoluut geen zeikwijf hoor!!
    in dit laatste verhaaltje lees ik precies hoe ik het nu ook ervaar..
    en weet je dat zijn MANNEN!!
    beloven je alle potten goud aan het einde van de regenboog en een week of 2 later weten ze niet meer wat ze gezegd hebben..

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Cindy; Ik verwacht niet van hem dat hij veranderen zal, dat hoeft ook niet. Maar wat je zegt, aanpassen, dat verwacht ik wel van hem. Want dat moet ik ook. Dat moet iedereen in een relatie. Het is alleen een beetje jammer dat hij dat soms gewoon verdomt. Dan zegt -ie heel simpel 'dat is niet mijn karakter.'

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Anja, je bent niet de enige...het komt heel vaak voor. Door de veranderingen in je leven. hormonaal maar ook in je denken en doen.....je word toch moeder en dat besef is voor veel vrouwen heel moeilijk....voor mannen komt dat helaas pas later....

En mannen blijven mannen.....zijn gewoon soms stekeblind en doof ook nog....

Hoop dat je eruit kan komen voor jezelf, en als het echt niet gaat dan kies je voor jezelf toch...en je kindje. Misschien opnieuw relatie opbouwen, kan ook wel eens een man doen inzien dat het zo niet verder gaat.

(dan bedoel ik dus niet jij al het huishouden doen enz maar echt samen delen...en gewoon met elkaar omgaan alsof je weer gaat daten....mogelijk met apart slapen ofzo....gewoon om te kijken of wat jullie van elkaar heeft doen gaan houden ook echt is en er zal blijven als je het weer opnieuw probeert te krijgen....)

sterkte meis, en morgen kan het er gewoon weer heel anders uit zien! (hormonsters, heten niet voor niets hormonsters :p)

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik herken het echt uit duizenden..
    alleen ik heb het hier nog nooit vermeld;)
    volgens mij hebben alle mannen tot de 30 jaar last van dit soort gedrag hoor..

is niet mijn karakter,ik blijf zo en niemand kan me veranderen.
    ohh ga je nu weer een film spelen(als ik ga huilen of zo)
    ik word er gek van bla bla bla..
    ik wil iets met mijn toekomst doen en die dingen..

en om heel eerlijk te zijn de laatste 3 weekjes gaat het in mijn linker oor erin en in mijn rechter er weer uit:):):)

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Thnx meiden voor jullie luisterende oor en lieve woorden... Tja het zal nu wel gewoon een kwestie van nadenken en nog even afwachten worden.
    Tuurlijk wil ik ook gewoon het liefst dat het goed gaat tussen ons, dat we een leuk en gelukkig stel zijn en straks samen kersverse ouders van ons kindje. Als ik niet bereid zou zijn ervoor te vechten had ik hem de vorige keer (die week logeren) wel al de deur gewezen. Dat heb ik niet gedaan omdat ik nog steeds bereid was om ervoor te vechten.
    Ik weet alleen niet of ik daar nu nog steeds/weer toe bereid ben, een relatie moet in mijn ogen geen gevecht om het leuk te houden zijn. Kijk het gaat natuurlijk niet vanzelf, dat weet ik ook wel.
    Maar ik weet gewoon niet of ik nog zin/energie heb om over ieder klein klote dingetje wéér een discussie aan te moeten gaan omdat hij nu toch echt eens in moet gaan zien dat er iets moet veranderen, en dat het dan ook een keer goed moet blijven gaan.
    Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor, het is voor mij immers ook de eerste keer dat ik na 4 jaar nog steeds met iemand samen ben en wat dat betreft ben ik een leek op het gebied van relaties.
    Maar iets zegt me dat het niet zo moet zijn zoals het bij ons is.

@Cindy; Nee ik vermeld het ook eigenlijk liever niet hier, het liefst helemaal nergens. Maar ik moest het nu echt kwijt.

@Miran; Thnx meis. :)

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Anja, weet je dat je na 4 jaar en 7 jaar en 12 jaar ongeveer een relatiedip kunt hebben...de meeste relaties breken al met 4 jaar omdat veel mensen zich afvragen is dit het dan? Wil ik dit wel....word het ooit nog anders...ben ik wel tevreden, ben ik wel gelukkig....

Dus misschien bij jullie is het wel beide (of bij jouw dan....)

En graag gedaan, wens je echt heel veel sterkte meis.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    idd anja precies zoals miran het typt wilde ik ook typen..
    het is bekend dat er die dipjes zijn..
    en ik ook heb voor het eerst in mijn leven 4 jaar relatie (bijna 5)..
    na 1.5 jaar kreeg ik er normaal al genoeg van haha..
    dan dacht ik ook al is dit het dan of nee ik ben nog te jong..

maar nu ik zeg ook altijd als je hieruit kunt komen is het goed en de moeite waard geweest toch meiss..

kijk ik had hier laatst toch geschreven over die nieuwe mensen hier langs die de hele dag lopen te schreeuwen en schelden en ramen eruit te gooien..
    die tijd hebben wij ook gehad, wij gooiden ook al onze glazen naar elkaars hoofd en schelden voor alles en nog wat..
    de ene relatie komt eruit en de ander niet..
    en ik heb zo`n idee dat jullie hier wel uit gaan komen meiss..
    echt..
    het is mischien even moeilijk en hard doorbijten maar jullie komen hieruit meiss echt..

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anja wat ontzettend rot zeg!
    en je kunt hier altijd alles kwijt hoor , je bent echt niet aan het zeuren!
    vind het erg te lezen wat jullie nu samen doormaken....
    hopelijk gaat het helemaal weer goed komen meid!
    kunnen jullie samen er wel over praten!?
    Lijkt me echt vreselijk om je zo te voelen in je relatie.... ik zou er super onzeker van worden. Hoop echt dat jullie eruit komen!
    Hier geen sex problemen.... ik wil juist elke dag wel! echt erg zeg. niet dat we het elke dag doen hoor haha , maar zou elke dag wel willen, heb momenteel een erg hoog libido , dus als je wilt wil ik wel wat uitdelen haha.
    Mannen ervaren sex dan toch weer heel anders he. Hij kan miss niet zo goed tegen al die veranderingen , hij ziet nu een ''andere'' Anja (wat heeeeeeel logisch is natuurlijk) maar moet daar miss nog erg aan wennen!?

Cindy voor jouw ook een dikke knuffel hoor!
    en tuurlijk wil ik je dit schrijven!
    echt waar , het voelde zo als een overwinning! om eerlijk te zijn , had ik een beetje in de planning om deze maand nog met menopur te gaan en mocht het dan niet raak zijn , dan zou ik er mee stoppen! en dan zouden wel wel zien hoe het liep.....
    (ik was dan ook druk bezig met planning voor nieuwe opleiding etc etc)
    MAAR ik bleek zwanger! oooooh wat was dat moment geweldig! En ik hoop echt van harte dat je dit ook heel snel mag meemaken , en nog belangrijker... dat het dan goed mag blijven gaan!

Duchess wat fijn dat het zo goed gaat met Yasemin! wees er maar trots op hoor! volgens mij doet ze het hartstikke goed!

Miranda , hoe gaat het nu met jouw!? Bijna met Alyssa naar de arts , toch!?

zo , hier de boodschappen voor 3 dagen in huis en de ramen van binnen en buiten weer glanzend schoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    Ga zo ff koken!
    Rustig aan meiden!
    xx

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ella thxx meiss:):)

ik hoop het ook heel ergg hahahha!!
    en om heel eerlijk te zijn denk ik dat het wel goed gaat komen..
    zo niet dan gaan we er gewoon even een stop op leggen en lekker met mezelf bezig zijn.. beetje afvallen sporten..
    en mischien als we cryo`s hebben dat nog een keertje er tussendoor te doen.. we zullen zien:):)

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    he lieve meiden,

even vanaf het werk.....

anja een hele dikke knuffel! ik denk dat het vooral ook de hormonen zijn.

en de rest ik lees zo weer meer bij......

morgen weer naar de kliniek. ik denk toch echt dat er iets niet is goed gegaan. heb nog steeds af en toe een zeurderig en trekkend gevoel in allebei de eierstokken. heb dus net gebeld en mag morgen komen voor een echo. de assistente vond het erg veel lijken op dat het allebei een cyste is geworden en dus niet is gesprongen. laten we het asjeblieft niet hopen want wil zo graag dat het goed komt en goed zit en weet ik wat allemaal! gelukkig mag ik morgen om 10 uur al ernaartoe.......

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey minnie meiss..

er zal vast niks te zien zijn meiss:)

ik heb altijd pijnlijke eierstokken na de pregnyl en eisprong..
    dat doet die pregnyl meiss die laat je van alles voelen..
    komt gewoon doordat je eitjes nog een extra zetje krijgen,en dan springen dus er komt een hoop druk op te staan op je eierstokken..

knuffel meiss en je gaat zien dat je morgen 2 lege eierstokken hebt:)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, kan me inderdaad voorstellen dat ze even moet wennen aan het nieuwe bedritueel, maar dat komt vast helemaal goed!

@Anja, moeilijk als je man zegt te begrijpen dat je geen seks wilt, maar wel opmerkingen erover maakt :(. Misschien hem nog een keer proberen uit te leggen waarom jij niet wilt of in ieder geval er nog een keer over te praten? Oh lees net je uitgebreide verhaal, moeilijk meis! Kan het te maken hebben met je hormonen dat je je nu zo voelt en twijfelt? Misschien daar nog een goed gesprek over voeren?

@Daan, ik ben het met de anderen eens, ik zou dan ook een kleiner cadeautje kopen en dan moet ze de mobiel maar aan iemand anders vragen. Oh lees dat Duch het wel zou kopen, haha. Wij hebben nu trouwens in het geb.kaartje van PJ ook gezegd dat we graag geld willen (in dichtvorm ;)).

@Cindy, dikke knuf meis!

@Minnie, oh meis, ik hoop inderdaad dat er niets aan de hand is en je eitjes "gewoon" netjes zijn gesprongen! Dikke knuffel!

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @cindy: laten we het hopen. en het is niet zo dat ik het de hele dag door voel maar zo af en toe en dan trekt en zeurt het......net als voor de eisprong. zoiets heb ik nog nooit gehad namelijk. was het eitje gesprongen dan had ik nergens geen last van.......

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb besloten niet naar de tandarts te gaan, word gewoon gek van mezelf en zie er zooo tegenop. Ik heb al genoeg stress deze zw.schap, dus dit laat ik even voorbij gaan.

Deel Deze Pagina