Ik ga er weer vandoor, lekker bankhangen met mannetje. Thnx voor je sms Deb, vond ik erg lief! En ik hoop dat het vanaf nu gewoon steeds beter met je gaat en dat je de laatste 19 weken lekker kunt genieten.
Veel plezier met bankhangen Anja! Mijn man is alweer druk bezig in de babykamer . En laten we hopen dat ik nu inderdaad 19 weken mag genieten zonder kwaaltjes .
@anja: als ik dat zo lees dan denk ik niet dat je ongi gaat worden de komende maanden Hier in het begin ook wat steekjes gehad. Komt allemaal goed meis. @debby: wat fijn dat je jezelf weer een stuk beter begint te voelen. Wat een rust hier vandaag. Volgens mij is iedereen nog aan het nagenieten van gister Hier lekker rustig aan gedaan. Beetje achter de laptop gezeten, mijn broer en zijn vriendin zijn nog geweest, samen met pap (die lag meer te slapen dan te kijken) naar voetbal gekeken en daarna gegeten, lekker makkelijk frietjes gehaald Pap en mam zijn net weg en manlief is ook weer thuis die was vandaag bbqen bij zijn ouders. Had ik geen zin in, maar daar heb ik zo mijn redenen voor. Even een vraagje aan de mamas hier: hebben jullie ooit gehoord dat een arts bij een kind van amper 4 weken zegt dat je het hoofdje niet meer moet ondersteunen omdat de nekspieren al zodanig sterk zijn? En dat als ze dat wel doen de nekspieren alleen maar meer gaan ontwikkelen (wat me sterk lijkt want als je het ondersteund ontwikkeld een kind de spieren toch niet extra?) Liefs Nicky Anja: bankhangze
Wat een vreemd verhaal van het hoofdje niet meer ondersteunen?! Ik weet wel dat je ze op een gegeven moment (weet eigenlijk niet meer vanaf welke leeftijd) op hun buikje mag leggen, zodat ze het hoofdje proberen omhoog te houden, dat schijnt wel goed te zijn voor de spieren. Maar om een hoofdje helemaal niet meer te ondersteunen?! En als je het wel doet, dat de nekspieren dan alleen meer gaan ontwikkelen, vaag verhaal, ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord!! En oh jee...geen zin in de bbq bij je schoonouders? Is er iets gebeurd?
@debby: ja, ik vond het ook maar een vreemd verhaal, ik geloof er eerlijk gezegd ook niks van maar dat hebben ze blijkbaar zo gezegd tegen de zus van hubbie. Ik hoorde het een tijdje terug al dat ze het nekje niet meer ondersteunden. Dat ik niet naar de bbq bij schoonouders ben gegaan had ik zo mijn redenen voor. Ik moet gewoon aan mezelf denken en daar wordt ik compleet gestoord van alle drukte enzo. Vandaar dat ik "mezelf bescherm" daartegen. En mijn ouders waren weer hier, kan het toch niet maken om 2 dagen achter elkaar weg te zijn terwijl hun hier hard aan het werk zijn. Niet dat ik veel gedaan heb... ja voor een natje en een hapje gezorgd alhoewel pap het eten heeft betaald
jeetje zeg, zo rustig als kleine meis gister was, zo druk is ze vandaag... laatste uur niet meer stil gelegen...
Heeey meiden!! @Antares; Ohh wat heftig zeg, dat was mijn angst ook. Een hele zwangerschap uitdragen en dan toch je kindje verliezen @minnie; dikke knuffel voor jou vandaag! @foto's; mag ik ze ook zien? Ben blij dat jullie het leuk gehad hebben joh! De volgende keer komen wij ook, vind het veel te jammer dat ik er gisteren niet was. Heb er de hele tijd aan lopen denken @Anja; AAAAAAAAAAAH yesss!!! gefeliciteerd meis!!! Echt grappig.. je bent bijna even lang zwanger als dat Faye oud is.. hihi, viel me net ineens op toen ik je banner zag @Nicky; Nou, laat ik nu net een kindje hebben van 4 weken Faye kan aardig goed haar hoofdje omhoog houden, maar nog niet stabiel. Dus het is eventjes omhoog, dan wordt ze moe en valt dr hoofdje opzij/naar voren. Ze hebben aardig wat kracht in hun nekje, maar het gewicht van het hoofdje is gewoon nog te veel. Er wordt wel aangeraden ze regelmatig op hun buikje te leggen om ze te laten oefenen met het hoofdje omhoog houden..maar helemaal niet ondersteunen zou ik niet doen, zeker niet bij het oppakken ofzo.. dan klapt het hoofdje zo naar achter. Zo.. hier een druk weekend gehad, ik zal jullie de details maar besparen Vandaag mannetjes eerste vaderdag gevierd, en dat was erg geslaagd, zn cadeautje (voetbalschoenen met naam) is erg goed gevallen! Ook had Faye een zelfgemaakt shirtje aan, wat ie stiekem nóg leuker vond dan de schoenen Fotoshoot ging minder, ze huilde de hele tijd. Dus komt de forograve dinsdag bij ons thuis nog een poging wagen, en anders nog een andere keer Maar we krijgen de foto's
Anja ik ben zooo blij voor je echt waar. Super!!! leuk dat je het je moeder ook al verteld hebt! Die pijn aan de zijkant van je borsten had ik ook in het begin. Wat goed dat je niet gerookt hebt vandaag, super!!! Leuk dat jullie het ook aan je schoonouders gaan vertellen! Het zou idd mooi zijn als iedereen nu volgt. Weer een grote babyboom! Ella en Annedore zitten nu in de wachtweken toch? Nicky dat klinkt erg raar en zelfs gevaarlijk. Yasemin had ook al erg sterke nekspieren vanaf de geboorte maar het hoofdje niet ondersteunen, echt niet! Ze mogen wel op hun buik liggen idd maar het hoofdje niet ondersteunen is gewoon gevaarlijk, dat bungelt (zeker met 4 weken) echt nog alle kanten op. Gelijk dat je niet gegaan bent naar de BBQ bij je schoonouders. Tummetje wat een leuk kadotje voor Faye's papa. Jammer van de foto's, maar komen vast nog wel leuke uit de volgende keer. En wat een superschattige foto!!!! Zo vandaag verjaardag gehad, was erg gezellig. Ga nu Yasemin voeden, papa heeft dr net in bad gedaan. Fijne nachgt allemaal.
Anja: Gefeliciteerd WOUW!!!! Oef, kan niet wachten tot woensdag. Controle, voel me zo min misselijk ziek blehhh!!