PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hey girls...

Heb even vluchtig teruggelezen...maar heb even geen puf om te reageren.

Ik heb een zeurderige, stekerige, spierpijnachtige pijn in mijn linkerflank, beetje laag. Nog nooit gehad :( Maar het voelt echt niet fijn :(

Heb gisteren wel veel in huis gedaan, maar dat doe ik wel vaker :(
    Wilde elke dag van de 3 vrije dagen deze week een verdieping onder handen nemen. Maar denk dat ik vandaag dus niks kan doen :(
    Ben al blij als ik me vanmiddag op de fiets kan hijsen om boodschappen te doen...

Het is wel minder dan gisteravond, dus ik kijk het nog even aan...

Sorry voor het ego-zeur-bericht, maar ja tegen wie moet ik anders klagen he ;)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen lieve meiden:)

@debby en was het een goede film????
    hoeis het nu meiss met de buikpijn??

@minnie meiss echt ik begrijp je onzekerheid helemaal moppie maar probeer ook van het positieve uit te gaan.
    ik ben er echt van overtuigd dat als je de dingen positief inziet dat die lange verschrikkelijke 2 wachtweken zo voorbij zijn meiss..
    idd de gyn heeft gister bevestigd dat ze zijn gesprongen,dus probeer posi te blijven meiss..
    denk aan die spreuk wat ik laatst heb geschreven hier..

zie het als zand..
    als je het te krampachtig vasthoud valt het allemaal tussen je vingers door,maar laat je het zand gewoon rustig in open handen liggen blijft het meeste hangen:):)

ik denk in ieder geval aan je en hoop dat je deze ronde eindelijk eens krijgt wat jullie verdienen meiss..

@ella meiss goed van je hubbie dat hij heeft gebeld hoor!!
    ben benieuwd wat het nou precies is.. ennuhhh todayyyy komt je angelsounddd:):)

@anja hoe issie met jou meiss??

@sennna dikke knuffel van mij,ennuhhh dt kan gebeuren hoor dat je hier minder kan zijn..

@ hier.. heerlijk even thuis zijn zeg pff ik voel me helemaal beter en helemaal niet opgejaagd gelukkig..
    ik ben gister om 22.45 naar bed gegaan en ben gewoon in slaap gevallen haha normaal kan ik dat echt niet zo vroeg dus echt mijn lichaam heeft dit gewoon even nodig..
    ik was zo gestressd meiden echt..
    ben blij dat ik weer kan ademhalen(bij wijze van spreken dan he`)

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ben blij dat je even lekker op adem komt Cin. Goed zo!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiss je klaagt niet hoor!!

maar hoe kan het dan dat je zo`n pijn hebt meiss??
    en wanneer moet je weer naar geertgen toe??

xxxcin

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik ga even offline ja!!

ik ga lekker naar de stad met moeders:):)

xxxcin...

en allemaal even een hele dikke knuffel van mij!!:)

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik weet niet Cin.
    Misschien gewoon spierpijn? Of wonder boven wonder eitjes in mijn eierstok? Of iets anders :(

Morgen naar Geertgen....

Maar het is niet zo dat ik krom lig van de pijn hoor :) Alleen met stofzuiger en schoonmaakspullen trap op en af zie ik vandaag niet zitten.

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey annedore hoe laat moet je er zijn morgen??

ik ook morgen om 11.50uur:) bij dr r.

zo nu ga ik echt meiden hahaha

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

@Ella, de buikpijn kan inderdaad komen door een blaasonsteking. En anders zou het inderdaad kunnen komen door het werk, te druk. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat!

@Senna, vervelend dat je hoofd overloopt! En tot overmaat van ramp ook nog geen ongi :(. Dikke knuffel!

@Anne, misschien komt de pijn door de groei van de eitjes? Dat zou mooi zijn meis! Morgen weer naar Geertgen, dan weet je dat in ieder geval zeker!!

@Cindy, lekker even bij kunnen tanken meis! Maar je bent vandaag nog ziek of hoefde je vandaag niet te werken? Dat je met je moeder de stad in gaat?

De film was leuk gisteravond, lekker op de bank gehangen. PJ was erg actief, dus Arnoud kon hem gisteravond in bed ook nog even goed voelen. Daarna weer een beetje krampen gehad en vannacht was het zelfs zo erg, dat ik even moest gaan zitten van de pijn. Ik denk dat hij weer gedraaid is (van stuit naar de juiste ligging) en dat dat zo'n pijn deed. Nu weer wachten op mijn ouders, die komen vandaag en morgen weer helpen.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    goedemorgen allemaal!!!!

@anne: wie weet zit er een eitje hoor meid....ik had soms ook een soort van spierpijn in de eierstokstreek......bij mij was het dan of een mooi ei of allemaal kleine eitjes die aan het drukken waren.....dikke knuffel meid en lekker rustig aandoen vandaag! en als je het niet vertrouwd gewoon bellen met geertgen......

@cindy: gezellig de stad in....alleen als je je nog steeds op ziekgemeld heb staan hoop ik niet voor je dat je je baas per ongeluk tegenkomt.....morgen jij ook naar geertgen? spannend.

@ella: misschien meid is het niet zon gek idee als je een stapje terug gaat doen op je werk als de klachten van je werk afkomen.....jij en je kindje zijn het belangrijkste he!

@deb: hoe is het met jou vandaag?

@all: hier lekker geslapen.....net wakker en meteen weer even op zwp kijken he haha. straks even naar het dorp cadeautje kopen en boodschappen doen.....

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @senna: dikke knuffel meid!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zie hierboven hoe het met mij gaat Minnie ;). Nog niet helemaal wakker :p.

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oo ja nee haha......oeps...sorry.

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hhhm dat is minder die kramp meid. maar hopen dat pj naar de juiste ligging is gaan draaien.

hoe is het met ryan?

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha geeft niets hoor. Enne...kan je in Disneyworld een beetje leuke cadeautjes kopen :D.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Met Ryan gaat het goed. Hij is eigenlijk heel erg lief voor me! Wat dat betreft hadden we het slechter kunnen treffen ;).

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja veel te leuke haha;):D

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    senna sterkte

Anne , wat spannend! nou dat zou best kunnen komen door ei-groei! ik hoop het voor je hoor! heel veel succes en rustig aan vandaag!
    wanneer begin je met je nieuwe baan!?
    En alvast veel succes voor morgen!!! ik duim voor je!

Minnie wat leuk dat je cadeautjes gaat kopen! voor maartje? Je gaat er vanmiddag heen toch!? leuk hoor! veel plezier!
    Enne rustig aan meid! ik duim voor je hoor!

Debby dat zou fijn zijn als de baby zich nu omdraait! wat leuk zeg dat je man zoveel kon voelen!

Nou hier gebeld... ik moet zo mn urine inleveren. het is net alsof er een band om mn middel zit. lage rugpijn en telkens buikpijn.
    ik moet ook extra pauzes nemen tijdens mn werk???:(:(
    Nou ik zei ,'' ik neem ten eerste al helemaal geen pauze , want daar hebben we geen tijd voor... het is momenteel ontzettend druk , en dan kan ik moeilijk even pauze nemen! ik zie het al voor me dat ik even een extra pauze ga nemen ;) ''

maar goed ik begrijp ook wel dat mijn gezondheid en de gezondheid van de baby voorgaan! Dus ik ga het overleggen met mn leidinggevende! En aangezien zij zo lief reageerde , denk ik zeker dat ze wil meewerken. (ze zal wel moeten he! maar het is altijd wel fijn als je leidinggevende helemaal achter je staat en daar niet al te moeilijk over gaat doen)

Ik loop nu ook nog een beetje krom , dus ga zo maar even liggen en dan breng ik die urine straks wel weg hoor!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Houd jezelf in de gaten hoor Ella! Dan maar een extra pauze nemen meis, jouw gezondheid en die van de baby gaan echt voor!! En misschien is het "gewoon" een blaasontsteking.

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja idd , ik zal zo meteen even mn urine wegbrengen en dan hoor ik het vanmiddag wel!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen allemaal.

Ella doe je wel voorzichtig meis.. klinkt niet goed hoor....

Senna sterkte meis! Zo te lezen gaat het even niet zo lekker.

Annedore wat rot, hopelijk is het snel over.

Cindy fijn dat je je beter voelt!
    Heb je al antwoord gehad van het uitzendbureau?

Debby oeh hopelijk is PJ dan ook echt gedraait meis. Dat kan idd zeer doen. (ik vond het al pijnlijk toen Yasemin zich omdraaide naar de andere kant van mijn buik, laat staan helemaal omdraaien :D )
    Fijn dat je ouders weer komen vandaag.

Ella inderdaad gaan jij en de baby nu voor!
    Een band om je middel, dat is toch een symptoom van te hoge bloeddruk..
    Ik zou wel echt met je leidinggevende gaan praten want als je nu al last hebt... je moet nog eventjes he meis!
    Hopelijk is het idd gewoon een blaasontsteking, dat zou t fijnst zijn en het makkelijkst te verhelpen. ;)

Hier vannacht weer een redelijke nacht gehad! Ze kwam pas om 06.00 uur voor een voeding dus het begint ergens op te lijken! ;)
    Voorheen was het (laatste 2 nachten iig) telkens 4 uur.
    Alleen het inslapen is daarna een ramp, maar goed.. daar is niks ana te doen denk ik.
    Ze sliep uiteindelijk iets voor 7 en om 10 over 9 werd ze (godzijdank :D ) wakker hahaha. Wij lagen dus ook nog te slapen, terwijl manlief om half 10 weg moet!
    Dus gelukkig werd ze niet om 10 uur ofzo wakker... ;)

Deel Deze Pagina