hahahahaaha minnie! moest wel heeeeeeeeeeel goed kijken hoor! Cindy wat goed je dat je nog zo weinig rookt! hier alweer 10 weken van het roken af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar oooooo wat heb ik zin in een sigaret!
@Duch, haha Yasemin als wekker gebruiken is dus niet meer handig . Heerlijk dat ze nu later kwam voor een voeding! @Ella, teveel eiwitten klinkt niet als een blaasontsteking, maar eerder als een zeer zeker opletten in combinatie met een eventuele hoge bloeddruk!!! Wat zei de vk? En je hb te laag, dat verklaart ook de vermoeidheid deels. Ik zou Floradix tabletten nemen, want de drank is werkelijk NIET te drinken!!! Haha lees nu dat Duch het ook dronk. @Cindy, maar nu ben je dus gewoon even niet meer aan het werk? Dan krijg je toch ook niet betaald via het uitzendbureau? @Minnie, en geslaagd voor een leuk cadeau? Misschien leuk om na mijn bevalling hier een keer af te spreken? Als we dat goed plannen, dan moet dat vast te doen zijn! En dan inderdaad courmetten of zo, net als vorige keer kosten delen? Wat mij betreft sta ik ervoor open .
***Debby snapt niets van puzzelen en vooral niet van de zin van Minnie en wacht het rustig af tot morgen***
cindy ik weet zekers dat je dan ook van het roken af bent!!!!!! ik voelde me gewoon schuldig als ik een trekje nam... laat staan een hele sigaret! het is dan zoveel gemakkelijker om te stoppen! Debby , ja idd ,mn nitraat gehalte is goed , dus dat duidt aan dat het geen blaasontsteking is. ik hoor er morgen meer over! mn bloeddruk was idd wat hoger als normaal de laatste keer. maar goed ik neem aan dat het wel zal meevallen!
deb jawel ik krijg doorbetaald door het uwv. ziektewet uitkering he`.. ella ja ik ga mijn best doen om te stoppen met roken,maar we zullen wel zien hoe het loopt
cindy fijn dat je wel doorbetaald krijgt meid! tuurlijk weet ik dat je je best gaat doen!!! vind het al knap hoor dat je het bij 4 sigaretten kunt laten! dat kon ik nou nooit...... altijd als ik dacht , vandaag rook ik maar 5 dan rookte ik alsnog een pakje.... en soms wel meer. eigenlijk best fijn dat ik ervan af ben! nou ja , vanaf ben.... moet zeggen dat de trek er nog wel is , maar ben er nu niet meer zo mee bezig!
ja heel erg goed hij heeft het echt naar zijn zin op zijn heftruckje het is best wel zwaar want het zijn allemaal ijzeren en metalen rekken maar zolang hij het naar zijn zin heeft is het goed toch en jou hubbie heeft hij het naar zijn zin bij zijn nieuwe baan?
wat fijn zeg dat het hem zo goed bevalt!!! ja mn man heeft het ontzettend naar zn zin! hij vind het zo leuk! ik ben echt zo blij voor hem... eindelijk iets wat hij leuk vind en wilt doen! en eindelijk een jaar contract
oh das helemaal mooi meegenomen he` een jaar contract en ook fijn eindelijk een geschikte leuke baan toch!! ja ik kan zo ook weer gaan aanrijden om hem op te halen het huis is weer netjes opgeruimd nu alleen nog koken maar dat doe ik weer als hij thuis is gister ging ik koken en ik was bijna klaar ik zeg: schatje heb je eigenlijk wel honger want om eerlijk te zijn ik ben wel aan het koken maar heb er helemaal geen zin in.. hahaha maar goed om 21 uur eindelijk toch wat gegeten
Floradix Floradix Vita Kruidenelixer - Salus Benelux moest ik ook slikken na de bevalling ivm laag hb....en slik het nu ook helpt goed! Enkel oppassen dat je nog goed naar wc kan dus extra vezels eten....
Misschien leuk om na mijn bevalling hier een keer af te spreken? Als we dat goed plannen, dan moet dat vast te doen zijn! En dan inderdaad courmetten of zo, net als vorige keer kosten delen? Wat mij betreft sta ik ervoor open . jaaaaaaaaaaa leuk leuk leuk..........ik ben er ook voor.....(niet dat ik niet wil dat jullie naar mijn huisje komen hoor maar naar deb is ook een keertje leuk!)
net met fietsen over van die kinderkopjes moeten fietsen en ineens een beetje een krampje in de bm....was wel meteen weer over.....raar zeg.
thanks miranda! ik zal het zo even ophalen! dus het werkt wel... nou ja , als ik daardoor weer wat meer energie terug krijg! is dat alleen maar beter! hoe gaat het verder met jouw? En met Alyssa? ze moet bijna naar de kinderarts toch!? Minnie , leukkkk!!! gourmetten is idd erg gezellig!