PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @tante; wilde ff in het topic kijken.. heb er ook last van hoor. Volgens mij hebben wel meer vrouwen er last van??
    Ik gebruik nu de vaginale douche van lactacyd én de wasemulsie en het ruikt een stuk lekkerder daarzo.. ;)

Merk nu ook dat het steeds minder wordt hoor.. moet volgende week naar de gyn, zal het gelijk ff vragen waar dat van komt :)

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nou met de 6 weken controle dacht ik gaat wel weg, maar zelfs daarmee word t niet beter

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    UHm topic staat bij na de bevalling

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    had hem al gevonden :) Hier vond ik de eerste week alles stinken. Dus het advies was, wassen en dan aan de lucht laten drogen en ook slapen zonder ondergoed enzo. Dat hielp. En daarna voor het eerst ongi geworden en toen begon het weer.. echt vervelend :(

Moet zeggen dat zo'n douche echt wel helpt hoor.. als je dan ziet wat voor rotzooi je eruit spoelt.. dan snap je wel dat, dat gaat stinken ja :|

En ik maar denken dat alleen ik er last van had :| Als ik dat had geweten... :p

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mars vies he. Hier is die geur ineens over lijkt wel sinds gisteren.
    Ik heb heel lang gedacht dat mijn knip misschien ontstoken was ofzo, aangezien tampons en gemeenschap ook zooo zeer deden.
    Mar dat is nu ook minder. (ehh bedenk me net dat ik ook ongesteld ben, dat heeft er vast mee te maken dat die geur ineens weg is hahaha)

Owja klopt als ik stop met BV zal er wel wat veranderen haha.
    Achja dat zijn we nog lang niet van plan dus nog lang geen haaruitval dan. :D

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Lange leve de BV , bij ed volgende ga ik meteen weer beginnen haha..

Ja met ongi geen last van :) die lactacyd heb k n aantal keer gebruikt, maar Jacob heeft wat opgezocht e.d. en dat blijkt niet zo goed te wezen voor de zuurgraad down under.

Tampons en gemeenschap no problems, vorige week meer op me rug gelegen dan gestaan (JA IK WEET HET ERGG) lol..
    Maar het gaat maar niet weg, dacht misschien paar keer goed raggen en klaar mee nee, moet waarschijnljk echt een toilet borstel in ;) (Nee ddat doe ik niet hoor) .. Maar er kan vrijdag in ieder geval ff naar gekeken worden ..

EN de vraag: 2e nu of later? Ja we willen nu graag wel weer :D .. Dr gezicht zal me benieuwen.. Heb conitnu echt pijn aan eierstokken/leiders. Lijk wel of ze op springen staan, laat ik dat nou net nooit gehad hebben, want ja had niet door dat ik PCOS had off course.. Denk dat ik echt kerstboompjes heb als eierstokken vol met balletjes..

Lukt t spontaan mogen we meteen door? Moet ik naar de gyn voor controles of naar de VK (doe mij de gyn maar) dat soort vragen..

We should see :)

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, maar een ziektewetuitkering bij het UWV krijg je toch alleen als je op contractbasis werkt bij een werkgever en niet via het uitzendbureau? Of vergis ik me nu?

@Meeting, misschien is het ook wel leuk voor de anderen om het eens hier te doen, zodat TanteMars, Ella, Tum en de rest ook kunnen/willen komen?

@Tante, waarom heb je een afspraak bij de gyn? Ga je weer starten met hormonen? Oh nee lees het al, dingen vergeten te vragen :D :D.

@Eten vanavond, wij eten worteltjes, maar moet er niet aan denken...

@Tum, tuuuuurlijk mag jij ook op de meeting komen, gezellig! Enne...haaruitval gebeurt vaak na de zw.schap, omdat je tijdens de zw.schap meer haren krijgt. Die vallen nu dus weer uit ;).

@Duch, lekker toch even geslapen!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    even snel tussen door:)

tumm dikke knuffel meiss

tante haha toch wel weer een 2de:)

deb nee als je via het uitzendbureau werkt krijg je ook van het uwv:):):)
    in ieder geval dat heb ik altijd gewoon gehad en heb net even snel de papieren doorgelezen en daar staat het ook bij:)

xxxcin

duch je hebt pb terug hoor!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Debby is wel benieuwd naar de pb van Duch en Cindy :)***

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Deb: Als de gyn het er mee eens is wel hoor ;) .. Maar ssssssssssssssssst! *niks zeggen**

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb als je het echt wilt weten

het gaat om die klotige 13 euro van de bbq die bij minnie is gehouden..
    blijkbaar word daar onderling over ge-pbt en ik vind dat eigenlijk niet kunnen maar goed.
    heb al tegen duch gezegd dat ik weer een mail stuur naar het bewind wanttuhhh ja!!!

sorry hoor maar ik vind dit nergens op slaan hoor ik heb het duidelijk uitgelegd hoe het zit en dat ik er verder niks over controle heb ofzo maar blijkbaar zit dit sommige dames in de weg..
    en nu snap iok ook waarom er dus niet meer gereageert word zoals eerst..:(:(

ik kan alleen maar zeggen:(:(:(:(

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik wist idd ook dat lactacyd niet goed is en daarom gebruik ik 't ook maar niet.

Gemeenschap is hier gelukkig ook gelukt.. hoeraaaa haha. Wat een opluchting....
    Heb geen pijn meer (volgens mij zat er een schaafwond van binnen ofzo, zo voelde het)
    Maar nog wel een verkrampte spier maar t is me gelukt hem te ontspannen.

Balen van die eierstokpijn Mars.
    Ik moet zeggen ik had van de week ook echt last van mijn eierstokken en dacht echt heeee zal ik toch een eisprong hebben van mezelf nu???
    Maar nu werd ik gister ongi dus het was dan toch wat anders.

Ow ik ga ff spieken naar mijn PB lieve Cin!

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin nu haal je je allerlei dingen in je hoofd hoor. Er wordt niet anders op jou gereageert dat ten eerste.
    Ten tweede wordt er niet over gepb't, ik kwam er met Minnie toevallig op maar dat had net zo goed niet kunnen gebeuren.
    Niet rot erover voelen hoor, het was gewoon een vraag. Ga nu je PB lezen want heb ik nog niet gedaan.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee maar duch zo voelt het wel ff sorry hoor:(
    ik ben ook niet helemaal mezelf met alles mischien reageer ik nu ook wel raar hoor.. sorry alvast daarvoor maar zo is nu eenmaal hoe ik het even ervaar..

xxxlieve duch (ennuh is niks tegen jou persoonlijk hoor mop)

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Je valt nu iedereen aan op het forum, terwijl ik echt van NIETS weet!! Net als DUch al schrijft, kwam zij er toevallig op met Minnie. En ik ga me er verder niet mee bemoeien, maar om dan direct te zeggen dat er anders gereageerd wordt...sorry hoor....

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Meis doe rustig aan en haal je niet te veel dingen in je hoofd lieverd...
    Sowieso is het hier al heel erg rustig, heel anders als eerst. Heeft niets met jou te maken joh!
    En die PB tja ik kwam er op met Minnie toen we het over de BBQ hadden. Ik vroeg me af hoe het afgelopen was vandaar... Verder niks aan 't handje hoor!!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey deb ik heb ook niks over jou gezegd hoor meiss..

over bepaalde personen dat ze nu anders reageren en dat heb ik al gezegd vanaf dat die bbq is geweest toch!!!

niet jij tuurlijk niet!!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk dat het ook logisch is dat mensen anders op elkaar reageren sinds de bbq. Er was gewoon een hele goede klik met iedereen en daardoor leer je elkaar toch beter kennen en krijg je een andere band.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies

en deb ik heb vanaf het begin af aan een klik gevoelt met jou en duch echt dat meen ik serieus hoor!!
    je bent ook de enigste die ik smste (en zelfs 1 keertje heb gebeld)
    en ik vind het gewoon jammer dat dat ook al minder is geworden!!:(

och ja laat ook allemaal maar.. ik ben gewoon niet mezelf is nu wel duidelijk toch!!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het komt ook omdat je minder online bent he meis...dus dat betekent ook minder contact. Dat is een logisch gevolg.

Deel Deze Pagina