PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja maar dat betekent niet dat ik het jammer mag vinden toch:)

och ja laat het ook allemaal maar ik heb het uitgelegd en ga er achteraan want heb geen zin in onderlinge ruzies hier met mijn schatjes..

en meiden sorry als ik bot overkwam maar dacht echt even alleen maar huh?????

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tuurlijk mag je het jammer vinden :), dat vind ik ook dat het rustiger is online ;).

Maar wij gaan even eten en daarna even naar de Ikea, even eruit, want ik zit mezelf vreselijk in de weg vandaag :( :( :(.

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    knuffel debs!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    veel plezier bij de ikea deb!!

ik ga zo ook offline want krijg in een keer knallende koppijn pfff...

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin het komt idd ook omdat je zelf een heel stuk minder online bent.
    Wat ik trouwens ook heel jammer vind. :D

He bah Deb, geniet van je uitje meis!!

En jij beterschap met je hoofdpijn Cin!

Yasemin zit te schommelen voor de televisie.. Ze vind het nu zo leuk haha, vooral als er andere kindjes op de televisie zijn. :) (BabyTV)

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha duch zelfs ik vind baby tv nog leuk:):)

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha mijn man zat vorige week ook mee te kijken.. met open mond... whahaha

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hiihhihi dat had je moeten fotograferen:)
    leuk als herrinnering:)

dames ik ben even eten

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Eet smakelijk Cin!

Pff ik wil een eetstoel gaan kopen.. eentje die plat kan zodat ze er al in kan.. Maar ik heb geen idee welke.
    De Bloom heb ik toch maar uit mijn hoofd gezet, bijna iedereen die ik ken die hem heeft verkoopt hem omdat als het kindje kan zitten ze er neit zo mooi meer in zitten door de eivorm.
    Dan heb je nog de Chicco Polly die kan plat, maar die vind ik eigenlijk niet mooi. En die van Peg Perego kunnen plat... dus denk dat t een van die wordt, maar welke dan. :)

Deb welke kinderstoel hebben jullie?

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Duchess , ik zou niet weten! haha , maar jouw kennende vind je vast een mooie kinderstoel!
    wat leuk zeg dat Yasemin zo geniet van baby-tv hahaha wat een grappige naam ook!

Cindy sterkte met je hoofdpijn!!!! :( niks aan zeg! doe maar rustig aan hoor!

Debby , veel plezier bij de Ikea! altijd leuk he om daar rond te kijken!

Tante , wat spannend weer... voel je nu ook weer wat spanning om weer naar de gyn te gaan!?
    wel fijn dat je die arts hebt hoor!
    mmm wat lastig ja allemaal! Miss dat idd zo douche dan helpt? maar hoezo ruikt dat dan zo??

Minnie veel plezier bij maartje en nicky!!!

Hier nog steeds buikpijn en er zit een soort van band gevoel om mn onderrug. als het morgen nog niet weg/beter is... dan meld ik me denk ik ziek voor as vrijdag. heb ik dan mooi 5 dagen rust/vrij.

Oja heb dat drankje ook gehaald! ik vind het niet eens zo vies hoor! echt een ijzer/bloedsmaak , dat wel , maar niet echt afschuwelijk vies.

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ella: Ik heb geen id hoe het kan, misschien van de bevalling. Maar ik ben op het eind ook getest omdat ik zo'n vreemde geur had beneden. Daaris toen niks uit gekomen .. Ik heb 1x die doos spoeling gehad, maar ik vind t wat risicoachtig ivm de zuurgraad, want die is ook van belang bij zwanger worden.
    Misschien hebben ze in het ziekenhuis een goedje wat helpt..

Ik voel eigenlijk wel spanning indd.. Want ja we willen wel graag envorig jaar zei ze al dat we best wel snel moesten wezen (was het die ronde neit gelukt waren we doorgestuurd naar MCL of UMCG.) Dus ja als ze zegt je kan een recept clomid krijgen dan zeggen we geen Nee..

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ella, ik zou anders gewoon je VK bellen dat je zo'n last hebt hoor!
    Enne dat drankje valt best mee idd he!

Mars waarom moest je snel wezen? Met zwanger worden neem ik aan toch?

Pff ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken voor bij mn abbo verlenging.
    Maar weet niet welke! Zit al de hele dag te twijfelen.
    Tussen een Blackberry en de Sony Ericsson Vivaz...
    Zometeen eens ff zoeken naar ervaringen.

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @hierzo; Ja, ik vind het ook wel jammer dat het hier rustiger is. Mja.. ben er zelf ook niet altijd.. je hebt het druk en dan komt het forum toch op de laatste plaats. En daar hoeft niemand zich voor te verontschuldigen hoor :) Vind nog wel meer.. maar goed.. laten we het maar gezellig houden ;)

@Tante; Hoezo afwachten tot de gyn vraagt of je Clomid wil? Kan je toch zelf om vragen? Maakt de gyn toch zeker niet uit :)

@duchess; Blackberry! Handige telefoon ;)

14. ben aan het bij lezen dames.

ik lees nu iets over haar uit val.
    Nou ik heb het gigantisch eerst tijdens de zwangerschap heel vol haar omdat je alles vast houd maar daarna kan je hele plukken overal terug vinden.
    Kan ook uit ervaring zeggen het word wel minder maar het houd niet op.

nou ga ik weer verder lezen.

owja iets over een meeting hoe wat waar en wanneer? zijn de mannen dan ook welkom?

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Heb geen id haha..

Hier wachten ze niet af ;) . Dus niet 50 100 150. 50 operatie en nog eens proberen en anders ander ziekenhuis met meer mogelijk heden. Maar indd we gaan denk ik gewoon vragen ;) ..
    Maar zet het niet openbaar opt forum ;) dit keer houden we het ook op het forum (ivm meelezers) lekekr voor ons 2 :D

16. zo he he.

heb aardig wat bijgelezen alleen is er weinig blijven hangen.

beetje update dan over hier.
    we zijn bezig met een andere woning.
    Alleen beetje puzzle of we dat kunnen betalen omdat de huur ineens stuk hoger word omdat er 14 jaar geen nieuwe huurder in is geweest.
    maar moet wel gaan lukken. nou is de grote vraag of de tegenpartij de huurverhoging van mijn huis kunnen betalen lukt dat allemaal ga ik half oktober verhuizen.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tummetje nu ben ik wel heel nieuwschierig. Whaha.

Oeh Mars dus we horen het pas als het zover is? Jammer hiih maar begrijpelijk.

Ik heb gekozen voor de Sony Ericsson!!
    De Blackberry leek me wel wat maar vooral om te pingen.. whaha.. Maar vroeg me toen af, met wie moet ik gaan pingen. :p
    De Sony Ericsson heeft een hele goede HD videocamera en dat vond ik wel erg leuk.... kan ik lekker filmpjes maken van Yasemin met de telefoon ipv een videocamera te kopen. En vind het ook een erg mooie telefoon (vind de blackberry erg lelijk namelijk)
    Als het goed is heb ik 'm overmorgen al, ben erg benieuwd!!

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    alsk 12 weken ben ;) whahaha.. Er leest iemand van de camping mee :p .. hahaa..

Misschien een tipje van de sluier via PB tegen die tijd haha

19. mars je maakt het wel spannend hoor.
    Ik had eerst me eigen voornaam in me nickname dat heb ik nu ook weg gehaald

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oeh... nou ik wil graag een PB hoor Mars haha. :D
    Wel 'jammer' dat mensen meelezen!

Ik was altijd anoniem toen we nog klusten maar daarna niet meer.
    Van mij mag iedereen 't weten ook bij de 2e als ik zwanger ben. Sowieso hebben we het toen tegen iedereen verteld.
    Maar ik begrijp heel goed dat anderen dat niet doen hoor.

Jee ik blijf nu nieuwschierig naar wat Tum bedoelt... Tummetjeeeee?

Deel Deze Pagina