Bij ons wist ook iedereen het ,, maar iemand van de camping (heel leuke vrouw hoor daar niet van) praat dus ook mee.. En heit en mem komen het dus echt als eerste te weten .. En we willen graag eerst samen genieten
goedemorgen meiden jeeeyyyy vandaag gaan we weer naar geertgen ben benieuwd hoor hoeveel ik van die fostimon of gonal-f moet gaan spuiten dus vanaf vandaag meiden gaan we eitjes kweken hier xxxcin
Goedemorgen dames. Cin mijn duimen draaien voor je. Hier mag zo weer aan het werk 3 uurtjes bij aan de overkant hahahaha. Lotte blijft lekker over en Senna dagje kdv mama vanmiddag eventjes rust. Tot vanmiddag dames. dikke knuff voor jullie
Dames, Na een aantal dagan afwezigheid (hadden jullie me niet gemist?? ) En ook bij de nieuwe meeting wordt ik gewoon vergeten... (arme ik ) Nee hoor ik plaag maar!! Allereerst wil ik Cin ff heel erg knuffelen! Kop op meid, jouw (en mijn) tijd komen nog, daar ben ik van overtuigd!! en HEEEEEEL veel succes strakkies!! Voor alle anderen ook een dikke knuffel, en sorry dat ik niet op iedereen reageer!! Overige dames; ik heb bijgelezen, maar blijft niet echt hangen op het moment! Haar-uitval lijkt me lastig, kraamcadeautjes kopen vond ik afgelopen week ook lastig.. Eeehm- nou- eeh *wat heb ik nog meer gelezen??* tsja, euh, nou.... Voor de rest ben ik het helemaal kwijt!! Afgelopen maandag weer naar dr R geweest, gelukkig geen afwijkingen aan mijn BM of eierstokken, maar helaas ook geen groei, we zitten inmiddels op SD11 en ik spuit sinds maandag 150IE.. Maandag weer terug, we houden maar gewoon hoop... Maar soms is het wel moeilijk! Afgelopen dinsdag op kraamvisite geweest, nou ik keek er erg tegenop!! Maar gelukkig viel het mee, en vond ik het toch fijn om het kleine te kroelen en te knuffelen! Nu hoop ik alleen binnenkort te horen dat wij zelf een kleintje VAN ONS ZELF krijgen... Kop op, komt goed, ze weten daar wat ze doen, dus ook mijn lijf zal eenkeer moeten toegeven.. Verder geen nieuws eigenlijk, probeer lekker rustig aan te doen, want ik ben echt heeeeeeeeel moe... misschien nog tot straks, Liefs Daan
thxx duch meiss hoe is je nacht vandaag gegaan?? @dani meiss was er nog geen groei te zien?? helemaal niks? je spuit gonal toch ik denk dat je beter fostimon kunt vragen daar krijg je mooie groei van mooi baarmoederslijm en de eitjes worden beter toegankelijk.. hopelijk is er maandag wel al wat te zien hoor!! maar voor mij was het altijd standaart dat er bij de eerste fm niks te zien was.. maar bij de fostimon zat er bij de eerste fm ineens een ei!!! meiden ik ga nu douchen enzo vandaag gaat moeders mee naar binnen,want dinis kreeg helaas geen vrij van zijn werk volgende week wel en ik ga proberen dat hij in de week van 6 tot 10 september vrij krijgt.. want 8 september trouwt mijn broer en dat is in steenwijk dus 9 september kan hij ook niet gaan werken en 10 september ben ik jarig.. en ik denk dat we 6 of 7 september de punctie of terugplaatsing hebben.. xxx
Daan wat balen zeg dat er niets groeit Maar kun je dan niet beter menopur gaan gebruiken!?? (ja niet dat ik een gyn ben hoor hahahhaha) maar ik had namelijk nooit eigroei.... en ik gebruikte menopur en hoppa ik had een model-cyclus van 28 dagen!!!!! zomaar uit het niets! Sterkte met alles en rustig aan! wat rot zeg dat je zo moe bent! heb je ook bloedarmoede? He wat knap dat je toch nog op kraamvisite bent geweest...! knap hoor! kan me indenken dat , dat erg moeilijk moet zijn! Senna , veel plezier met je werk! Duchess , wat leuk!! een nieuwe telefoon!!! leuk hoor zo mooie camera! kun je mooie foto's en filmpjes maken van Yasemin! En ben je er al uit wat voor kinderstoel? Cindy , wat balen zeg dat Dinis niet vrij krijgt! Heeeeeeeeeel veel succes meid! ik denk aan je! Minnie , hoe was het bij Maartje en Nicky?? Hier in afwachting van de urine-kweek! ik kan vanaf 1100 bellen! de pijn zakt nog niet af... hopelijk krijg ik AB-kuur en gaat dat band-gevoel ook weg. Na ja ik hoor het straks wel! Vanavond gaan we lekker uit eten!!!!! leuk he! mn man stelde dat ineens voor! als hij terug is van zn werk , dan gaan we richting de stad en gaan we ergens eten! ik mag kiezen haahahhahaa heb wel zin in pizza!!! Oja!! vandaag ben ik 12 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry moest er even uit!
Daan, CD 11 en geen groei is niet gek toch! Nu heb ik niet gespoten dus weet niet hoe het dan werkt, maar weet wel dat het met Clomid helemaal niet raar is om op CD 11 nog geen ei te hebben. Hier sprong 'ie tenslotte pas op CD 28 hihi. Cin wat balen dat Dinis geen vrij krijgt! Maar opzich wel begrijpelijk. Fijn dat je moeder iig mee kan! Ella nee de kinderstoel weet ik nog steeds niet... haha. En wat leuk dat jullie uit eten gaan vanavond, heel veel plezier alvast! EN GEFELICITEERD MEIS!! Super, 12 weken!!! Zo pff. Gisteravond een heus drama met naar bed gaan. Waarschijnlijk hadden we te lang gewacht, als Yasemin te moe wordt is het altijd een drama. Nu was het wel heel erg. Om 21.00 ging manlief haar naar bed brengen, en toen was t huilen huilen. Soms was ze stil, maar klaarwakker (ging zelfs naar me lachen) om 5 minuten later weer te huilen van moeheid. Uiteindelijk de late voeding maar vervroegd (23.00 ipv 23.30) en daarna is ze in slaap gevallen. om 04.00 uur kwam ze weer voor een voeding en daarna heeft ze nog wel tot 08.30 geslapen, maar wel met moeite. Weer speentjes vragen, maar op een gegeven moment kwam ik mijn bed niet uit en is ze dus zelf in slaap gevallen zonder te huilen (t was toen 07.10) en werd ze dus om 08.30 pas weer wakker. Dus mooi dat we dat nu weten...haha. Ze heeft op die momenten ook haar ogen niet open, ligt echt half te slapen en begint dan te zeuren. Maarja al met al tja. Een niet heule slechte nacht, maar ik kijk zo uit naar de nacht dat ze weer doorslaapt!!
@Duch, Ryan vond babytv ook helemaal geweldig, nu kijkt hij naar NickJr. Het voordeel van dat soort zenders vind ik dat het echt voor die leeftijd is en geen agressie of zo erin voorkomt. En waarom wil je een kinderstoel die plat kan? Wij hebben Ryan eerst altijd in een wipper op tafel gezet en hem ook in de wipper gevoerd (potjes) en daarna ging hij in de TripTrap. Ryan moet ook altijd op tijd naar bed, als het te laat is, wordt hij ook huilerig . Maar als ze niet huilt, hoef je toch ook geen speen te brengen/geven? Of doe je dat ook niet? Dat lees ik niet helemaal uit je verhaal . Ryan heeft nooit een speen gehad (althans in het begin heel even, maar daarna zijn duim) en hij zag de spenen van PJ en wilde die ook. Ja daaaaag . @Ella, ik zou vandaag nog even het bericht over de bloeduitslag afwachten en anders overleggen met de vk wat te doen met die buikpijn en zo en of je je inderdaad ziek moet melden. Dat bandgevoel heb je vaak met zw.sschapsvergiftiging, maar da tkomt nooit zo vroeg voor volgens mij. Jaaa gefeliciteerd, 12 weken zwanger! En wat lief dat je man je mee uit eten vroeg! @TUm, haha ik ben ook nieuwsgierig wat jij nog meer vindt . Je mag me wel pb'en als het mij betreft . @Tante, spannend hoor meis! Ben benieuwd... @Meeting hier, wat mij betreft gewoon met mannen en kinderen en alles erop en eraan !! @Cindy, succes bij Geertgen meis! @Daan, balen dat er nog niets te zien was, maar houd moed meis! Bij mij pas op CD34 een ei!!
Ik ben weer weg, moet naar de gyn voor controle en groeiecho! Meld me later vanmiddag weer (eind van de middag na mijn schoonheidsslaapje ).
@ Ella: Nee geen laag HB, hier op de praktijk hebben we een hemocue apparaat, en mijn hb is keurig 9,2 (omdat ik wel eens rook...) @ Duch: Klopt, we zijn met deze ronde ook nog heel kort bezig hoor, dus ik heb ook wel hoop, in de vorige ronde begonnen mijn eierstokken met 150 IE langzaam op gang te komen, dus ik hoop dat ze volgende week ook aan het opstarten zijn, zodat we dan de week erop (StimulatieDag 23) een mooi ei hebben, dan lijkt het toch nog ergens op!! Ik vind het alleen moeilijk om steeds te horen dat er niets groeit, ik hoop snel dat er snel verandering in komt!! Lastig hoor met de nachten zo, sjonge! Ik weet ook niet goed wat ik erop moet zeggen, het lijkt wel alsof jullie prinsesje gewoon HEEL veel behoefte heeft aan de laatste van de 3 R's (de regelmaat) Maar lijkt me superlastig om daar op een goede manier mee om te gaan!! Heel veel succes en hopelijk heb je vannacht een betere nacht!! Hier: vandaag op het werk echt niets te doen, vervelend hoor, want de tijd duurt zo lang!!
Daan, haha niets te doen.... nee idd dan gaat de tijd wel erg langzaam he! fijn dat je geen bloedarmoede hebt! maar waar komt die vermoeidheid dan vandaan? echt lastig hoor, ook met je werk!
@ Ella: van alle stubelingen en trubbels die we momenteel meemaken in ons leven, soms vraag ik me wel eens af hoeveel een mens mee kan/moet maken, en waarom we zo ontzettend op de proef worden gesteld!! maar daarover zou ik nog een PB naar jullie allemaal sturen (als ik daaraan toekom....) Het is gewoon allemaal niet echt heel relaxt op het moment, problemen met hub zijn ex, ze doet heel raar, ook tegen hun zoontje, verteld allemaal laster, hub en ik zouden voor een esc**t-bureau werken, hubbie zou psychiatrisch ziek zijn etc etc etc, das gewoon heel moeilijk om steeds allemaal shit over je heen te krijgen!! Overige details komen (hopelijk) binnenkort in PB naar jullie toe, maar soms is het allemaal een beetje teveel!! Het vreet zoveel energie, dat ik soms gewoon niet eens op KAN staan, of dingen kan ondernemen omdat mijn lijf het niet wil, daarnaast natuurlijk ook de medicijnen voor mijn eitjes, dus lastig... (en die schommelingen van de hormonsters, dat helpt ook niet altijd mee!!) Liefs Daan
Daan, wat vreselijk om te lezen... sorry meid , dat wist ik allemaal niet! ik wist wel dat er wat gaande was... maar het is allemaal erg heftig... idd zo logisch , en dat in combinatie met de mm en alle stress van dien , dat je zo vermoeid bent! hele dikke knuffel voor jullie! hoop dat jullie er samen sterk uit gaan komen hoor!