PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ANJA! :)
    van harte gefeliciteerd meid!!!!
    ben super blij voor jullie!!!!!

Miranda bah wat een vreselijk nieuws.... dat lijkt me ook zo erg! de volle 40 weken je kindje gedragen en dan ineens blijkt je kindje niet meer te leven.... verschrikkelijk!
    Kan me voorstellen dat je daar helemaal onderste boven van bent.....
    Hoe gaat het verder met jouw?

Minnie wat een moeilijk dag he meid!
    wat gaaf dat je die hanger hebt gekregen! ik heb vandaag aan je gedacht hoor...
    hele dikke knuffel van mij!

Nicky , ja dat ondersteunen heb ik idd ook wel eens gehoord!
    in Afrika bvb hebben kindjes veel sterkere nekspieren omdat ze niet zo lang ondersteunt worden!

Hier nog helemaal geen klachten.... ik ga donderdag testen!
    net weer lekker gewerkt , maar het is zo druk... veel palliatieve zorg , dat hakt er soms ook wel even in! maarre verder een leuke werkavond gehad!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Tummeltje wat een snoepieee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ** SMELT**

wat een mooie popie zeg!

Tante , wat spannend as woensdag!!!! :(
    kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet... moet je dan naar de gyn?

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik heb ook een banner!! :D

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anja was wel even benieuwd....
    hoeveel dagen voor je nod heb jij getest??

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Anja gefeliciteerd! Ik heb geen idee of het nog van de Pregnyl kan komen. Maar als iedereen hier roept van niet, dan ben ik blij voor je :)

Kreeg net een smsje van vriendin (we gaan maandag altijd samen met de trein naar werk), dat ze ziek op bed ligt en heeeeel uitgebreid waarom. Dat liet ze me voorheen ook niet allemaal weten, waarom moet ze dan nu tot in details vertellen wat er aan de hand is met haar lijf :x

Ik wil jullie wel graag vertellen wat er aan de hand is met mijn lijf :p;)
    Had zaterdagavond dus nog een keer donkerbruin slijm bij afvegen. Daarna was het over. Buikpijn en rugpijn daarna ook over.
    Nu heb ik pijnlijke borsten, maar dat kan ook door de Pregnyl komen.
    Dat vind ik zo verraderlijk.
    Mijn moeder heeft er een goed gevoel over, want ze had tot twee keer toe gedroomd van een klein blond jongetje afgelopen week.
    Nog voordat ze wist dat ze zwanger was van mij (maar dat al wel was) droomde ze over een klein blond meisje in een zwembad :)
    Maar goed; met de voorgevoelens van de oma in spé kunnen we niet zoveel. We moeten afwachten, nog een ruime week.

Vandaag ga ik weer de hele dag werken. Het wordt een druk dagje, dus denk niet dat ik veel hier kan spieken!

Fijne dag allemaal!

x Anne

6. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ tummeltje: Wat een moppie!

@ iedereen,

Goedemorgen allemaal!

Weer vol goede moed aan de maandag begonnen? Ik wel, maar kan mijn kop er eigenlijk niet bijhouden, heel veel last van krampen en vannacht ook bijna niet geslapen... Het was al een hele tijd geleden, maar ik weet weer waarom ik zo'n hekel had aan mijn ongi... BAH!! Hopelijk slaap ik vannacht beter, en ben ik morgen weer wat fitter!

Fijne dag, en tot straks!

Daan

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja naar Dktr. H:) ..

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @tum: ow wat een schatje *smelt*

@tante: alvast veel succes met de controle woensdag.

@annedore: Ow wat appart van die droom van je moeder. Hopen dat het een positieve uitwerking heeft :)

@ella: ow spannend meid, nog 3 dagen voordat je mag testen!

@hier: slechte rotnacht gehad. Lig ik eindelijk te slapen wordt ik wakker van de buikpijn, blijkt dat ik aan de diarree was. daarna niet meer zo super goed geslapen. Dan is het toch best fijn dat je thuis zit en dus lekker rustig aan kunt doen.
    Ik ga nu maar een broodje eten en dan lekker bankhangen.

Oja.... nog maar 50 dagen!!!!! voor de uitgerekende datum!

Knuffel voor iedereen!

9. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Spannend!! Ik duim met je mee! De laatste keer dat we in de kliniek zijn geweest regende het de hele dag, en toen we (eindelijk) hoorde dat we gingen starten met de behandeling, kwamen we na het consult buiten, en de zon brak door, precies waar we stonden!

Nu wil ik niet zweverig doen... Maar houd hoop! Ik heb wel vaker van dat soort dingetjes....

Ik duim iig met je mee!

Daan

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Faye is echt een schatje :) .

Nicky; Ja nu gaat het snel hé ?? !!
    Balen dat je aan de diaree bent/was. Bankhangse vandaag.

Brr. Nou normaal ben ik niet zo zenuwachtig als ik naar de gyn moet whaha laat staan voor een 'gewone' controle. Maar ik voel me net als in begin van faith dr zwangerschap. Ben af en toe zo bang wat nou als het net ons overkomt na 1x..
    Zal vast allemaal wel meevallen. maar ze moet wel even een echo.

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    spannend tante!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tum, ik zal je de link even pb'en, dan kan je de foto's ook bekijken :D. Wat leuk dat je man zo blij was met zijn vaderdagcadeaus :D. ***smelt van de foto's van Faye***

@Duch, wat zei Duchman van zijn vaderdagcadeau?

@Tante, zwanger??? Of misselijk door een griepje?

@Ella, nog een paar dagen meis en dan mag jij ook testen!! Spannend :D.

@Anne, hmmm...tot in details vertellen wat er aan de hand is met haar lichaam, is dat die zwangere vriendin? Klinkt wel veelbelovend die droom van je moeder!

@Daan, vervelend he die ongesteldheid :(. En je hebt deze week toch een afspraak? Mag je dan starten met Clomid of zo?

@Nicky, oh vervelend zeg diarree :(. Dan is het inderdaad fijn dat je thuis bent!

Hier ook een slechte nacht :(. ben in mijn hoofd zo druk bezig met alles wat we nog moeten kopen, kleine dingen hoor, maar toch! En dan slaap ik schijnbaar niet meer, veel last van mijn armen weer gehad, maar mijn bloeddruk was wel goed. Oh ja, en de luiertas die ik had uitgezocht, is niet meer leverbaar :(. Dus heb nu een nieuwe, een veeeel mooiere uitgezocht. Dus wat dat betreft heeft het schijnbaar gewoon zo moeten zijn ;). Nu nog wachten tot die bezorgd wordt, kan me niet snel genoeg gaan ;).

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo allemaal!

iedereen bedankt voor de vele knuffels en berichtjes op onze site of op hyves. Morgen nog een rotdag en dan hebben we het weer gehad voor de maand juni. morgen is het twee jaar geleden dat het eerste frummeltje ons verliet.

Ik heb niet echt bijgelezen want heb superslecht geslapen en ben doodop van alle emoties afgelopen weekend. mijn vlinderhangertje laat ik trots aan iedereen zien! erg fijn om iets tastbaars te hebben. vandaag ook weer aan het werk. de kids wilde welk even weten hoe het kan dat het babietje niet meer kwam en waarom die dood was gegaan......slik. dus heb een beetje in jip en janneke woordjes uitgelegd dat het babietje veeeeeelste vroeg is geboren.....dat snapte ze enigszins. maar ze vonden het niet leuk en ik moest maar snel met hubbie trouwen en dan kwam er wel een gezonde baby. whaha. maargoed.

ik ga weer even lekker me de kids knuffelen en ik lees vanavond wel wat bij als ik tussen het inpakken door pauze neem.

Sorry meiden dat ik even op niemand reageer. wil niet ego overkomen maar zit toch wel even met mezelf in de knoop. allemaal een heeeeele dikke knuffel!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Heb geen id. Deb

Misschien ook wel gewoon op hol vliegende hormonen en rammelende eierstokken.. Feels like bandenpijn. Brrr
    als ik even eerlijk ben, moet ik er nu nog niet aan denken. Over 2 a 3 jaar pas hoor..

Maar het is toch niet zo.

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @debby: als we er nog geen hadden gehad dan had ik deze denk ik ook besteld :) vindt hem zo stoer!!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Knuffel voor Minnie, rustig aan meis! Lekker dat je bij de kinderen bent, die zorgen ook weer voor afleiding.

Zeg nooit nooit Tante ;). Een vriendin van mij heeft het ook gehad :).

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @minnie: begrijpelijk hoor dat je even niet op iedereen reageerd. Knuffel meis en het komt allemaal goed meis.

Oja, ik zag gister trouwens per toeval de My Presious helemaal uitgeschreven is op zwangerschapspagina :(
    Dit even ter info.

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    huh waarom dat ???

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    dat weet ik ook niet tante. Ik was gister aan het teruglezen van wanneer ik erbij ben gekomen en toen zag ik dat toevallig.

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hhhm vreemd van MP....

Deel Deze Pagina