PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee idd....
    nou meis hopen op een hele goede afloop voor jullie!!!!!!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik ben er eventjes vandoor!
    ga even liggen.
    heb toch net weer wat teveel gedaan!
    tot straks!!!

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    lig ze ellaa!!
    doe lekker rustig aan meis...

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik ga even me schatje ophalen op het werk:)

tot strakkies!!

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik loop even naar de supermarkt bij ons achter dus ben zo weer terug. net even lekker onder de douche gestaan......meestal douche ik in de ochtend of in de avond maar had net gewoon zin om even te gaan douchen.......ik noem het tijd invullen whaha

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    tummetje ben 't met je eens hoor!
    Ik heb het boek niet dus wist niet dat er zulke dingen in staan.
    Waarschijnlijk heb ik t boek daarom ook niet; het interesseert me niet. ;) Alleen te weten dat als ze de hele dag huilt bijv dat het een sprongetje is, steld me vaak toch een beetje gerust.. :)

Wat een goed nieuws dat ze denken dat PJ 7 pond zal zijn bij de geboorte. Dat is een heel mooi gewicht Deb!

Minnie spannend meis.

Cindy wat goed meis dat je er zoveel vertrouwen in hebt.
    Ik blijf er bewondering voor hebben hoor, hoe positief je blijft! Super!

Prikken voor Turkije hoeft niet. Mag wel. Maar is niet nodig vinden wij.
    Yasemin is uiteraard wel geprikt.

Zo hebben identiteitskaart aangevraagt, donderdag ophalen.
    En ff een gouden kettinkje gehaald voor bij mijn naamdisc. (die had ik nog steeds niet, erg he!!)
    Nu ff Yasemin voeden. :)

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ooo echt supererg. heb vandaag gewoon alweer bijna niks gedaan net als gister. een beetje achter de pc gehangen en een wasje aangezet en al die dingen maar verder niks grondig lopen poetsen of wat dan ook......hubbie zal wel weer zeggen dat ik lui ben whaha

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Cin, heb al op jou gereageerd in het andere topic. Was ff benieuwd wie je punctie doet :) Fijn dat het zo'n goed gesprek was. Wilde Dinis er niet bij zijn trouwens?

Hier: 3 eitjes gespot. 1 van 10 mm, 1 van 12 mm en 1 van 15 mm.
    Gonal naar 225 en hopelijk volgende week niet meer eitjes, maar wel groter. Dr. W begon weer over escape IVF, maar dit zou heel lastig voor mij worden nu, aangezien ik dan net een week bij mijn nieuwe baan werk en ik wil absoluut niet dat zij in mijn proeftijd weten dat wij hier mee bezig zijn. Kans is namelijk groot dat ze dan niet met me doorwillen en ik heb het salaris wel heel hard nodig.
    Dus echt duimen voor 2 a 3 mooie follikels volgende week :)

En onze auto, die we net 3 weken hebben, ligt alweer half in de prak. Auto voor mijn man ging ineens linksaf, zonder zijn richtingaanwijzer aan te doen en mijn man knalt zo een afzetting in :( Schade is 500 euro :(
    Dat hebben we wel....maar ons dak moet vervangen en dat is echt belangrijker. Shitzooi, het was zo'n mooie auto...nu rijden we echt voor lul :(

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooo heerlijk toch minnie!
    lekker dat je een dag niets hebt gedaan!!!!!
    ik heb de hele bovenverdieping schoongemaakt en opgeruimd.
    had beneden ook nog wel kunnen doen , maar had daar geen zin in haha

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou al die egoposten, dan ga ik ook:
    4 verschillende mensen vroegen vandaag of ik weer zwanger was!
    En 2 weken geleden de mevrouw bij de prenatal dacht ook al dat ik zwanger was. (heb je de blije doos al gehad??? GRRRRRR)
    Echt niet leuk!!!! :(
    Als het nou bekenden zijn, is 't toch anders. Neem aan dat als je iemand niet kent de drempel om het te vragen wat hoger ligt, toch....
    Pfffffff kan ik er wat aan doen dat ik zolang heb moeten liggen en zo'n dikke buik had.... :( :( :(

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Owh, Duch...dat is niet leuk om te horen :(
    Zeker niet omdat je zo goed bezig bent met sporten!
    Zien die mensen je dan niet met Yasmin?
    Dan kunnen ze toch wel zien dat je nog niet zo lang geleden bevallen bent? Sjonge jonge...

Waar is Anja trouwens? Die is inmiddels wel klaar bij de VK denk ik zo ;)

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja echt snugger zijn ze niet inderdaad.... Loop met een kinderwagen met een kindje erin maarja. Zelfs die mevrouw bij de prenatal was niet zo slim! Die dacht dat ik 4 maanden zwanger was zei ze...eeeeeh mijn kindje is net 4 maanden!

Maar t is wel zo rot... pfff.
    Ik heb t al zo moeilijk met mijn nieuwe lichaam. Nu gaat dat de laatste tijd wel beter gelukkig, maar als er dan zoiets gebeurt...:(

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Kan het me voorstellen Duch :(
    Weet verder ook niet wat ik kan zeggen om je beter te laten voelen :)
    Ach...even balen kan soms ook geen kwaad...je komt er wel meis :)

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    he meiden is anja ondertussen al gespot????

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ooo daar is ze al..... en deb ook...

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben hier!!! Sorry ik was bij thuiskomst even gaan liggen... En in slaap gevallen. ;)

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    MUTS!!! ;) en wij ons maar zorgen maken om jullie :$

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik wil trouwens even klagen hoor.....mijn boobs doen sinds vanmiddag PIIJJJNNNN!!!!!! dus tja.......denk op naar de volgende ronde. had ik net na ei pijnlijke borsten dan ongi en had ik dat niet was ik zwanger dus ja.......ppppffff

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Daan, dat klinkt inderdaad allemaal al erg vervelend meis :(. Hopelijk hebben jullie ook snel "rust".

@Ella, vervelend meis die onzekerheid nu...wat zei je man? Anders zou ik toch de vk morgen of zo even bellen tijdens het spreekuur?

@Duch, is het niet een optie om eerst een wipstoel te nemen? Of zit ze zoveel bij jullie aan tafel als jullie eten? En hoe gaat het met je gewicht? Oh nee...lees net dat verschillende mensen gevraagd hebben of je zwanger bent :( :(, wat onbeschoft!!! Bah, bah, bah, ik an daar zo slecht tegen, zo dik ben je helemaal niet meer!

@Tum, wat vervelend zeg dat je misschien huisdierallergie hebt, en kan je dat zomaar ineens krijgen??? En ik wacht je pb af ;). En ik ben het met je eens qua sprongetjes, bij Ryan heb ik nooit iets gemerkt, althans niet dat hij dan ineens datgene kon....

@Minnie, wat leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad met Maartje! En wat lief dat je de hele avond met haar mocht tutten :D. En thanks voor het plaatsen van mijn sms :).

@Meeting, ik denk eind november, december of januari? Bij ons?

@Cindy, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! En werkte de Gonal niet meer bij jou?

@Anne, goed nieuws over de eitjes meis, hopelijk groeien er niet teveel hard door!! Maar beter dit dan geen eitje(s) :D. En balen zeg van de auto :(.

Deel Deze Pagina