Oh dat lijkt me ook heel bijzonder inderdaad . En nu maar hopen op veel eitjes en dan daarna voor de bevruchting en dan de innesteling en dan de zw.schap .
Wow dat zijn wel een hoop eitjes Cin! Krijg je dan niet vreselijk last van je eierstokken... (Ik heb (bewust) echt 0,0 verstand van IVF)
thxx deb dit word gewoon onze manier voor een super mooie beeb anja ja ik heb vandaag nog met een meid zitten babbelen in de wachtkamer en ze had 16 eitjes en bij elke beweging die ze deed voelde ze haar eierstokken dus ja ik denk wel dat je er last van kan krijgen.. en ik moet nu ook zoveel mogelijk rusten drinken en ontspannen..
Ja daarom, omdat je met een paar kleine eitjes al last kan hebben... Misschien is de punctie dan wel juist (achteraf) een enorme verademing omdat ze er dan uit zijn. Ik hoop zo voor jullie dat 1 IVF genoeg is!
tomtiedomtiedom... pppfff ben bezig met kijken voor mijn abo te verlengen......heb vodafone en ben ook aan het kijken bij belcompany en phone house. die zijn nog goedkoper dan vodafone zelf omdat ze een hogere korting geven......
bij belcompany is de foon die ik wil met abo 24.50 en bij phonehouse 27.50 met een wii spelcomputer. maaaaaaaaar wil de foon graag in het wit en die hebben ze weer alleen bij belcompany......gggrrr wat zal ik eens doen?
ja dat zei hubbie net ookal.....en omdat ik die witte heel graag wil.....ik zal eens een foto posten.
ja vind ik dus ook. alleen bestel ik m dan via internet bij de belcompany........dat is toch wel betrouwbaar?
Tuurlijk is dat wel betrouwbaar! Ik bestel ook regelmatig iets via internet, komt altijd wel goed. Ik ben onrustig, ga zo maar even in bad...gewoon het idee dat de bevalling eraan komt en wat we allemaal nog moeten doen (niets) en bedenken (niets), hahah.
1...2....3....relax haha. moet ik nodig zeggen haha. doe lekker even rustig aan (wat je al deed maar dan net even meer) en ga lekker bij arnoudje zitten en lekker kroelen enzo haha
Ik zie 'm wel . En Arnoud is naast me aan het werk, hahaha. En PJ schopt me van binnen en roept me tot rust . En, en, en ik heb last van spinnewebben en en en en
haha ja die hebben we hier ook weer. we hadden net ineens een grote kat binnen zitten......schuifpui staat open en het is hier echt vol met katten in de buurt......dus stond er net 1 binnen naar de tv te loeren. hubbie heeft m gauw naar buiten gejagen.....weg ermee haha