He bah daar moet ik ook niet aan denken om de kat van de buren of zo hier binnen te hebben! Enne...zullen we maar een datum prikken voor een meeting ?
Ik ga even de laatste hand leggen aan de adressen voor de geboortekaarten en dan met mijn man in bad....
wij hebben op het moment nog geen douchecabine dus onze hele badkamer is douche haha. vandaar dat er zoveel mensen in kunnen..... geniet er nog maar van dan want steraks pas je helemaal niet meer denk ik zo haha
heb besloten om morgen maar gewoon even naar de belcompany te gaan voordat ik ga werken. wil toch even alles duidelijk hebben en zeker weten dat ik de witte tel krijg en dat het met verlengen ook goed komt......ben hier zo niet goed in haha
gggrr en heb zon pijnlijke boobs....gewoon echt niet leuk meer......bah bah.....en ik weet dat ik positief moet blijven maar dat is nu zo verdomde moeilijk!!!! achja we zien het wel. ik ga afsluiten voor nu en hubbie vervelen..... misschien tot morgen als ik aan het werk ben..... weltruste allemaal!
Heeey meiden!! @Debby; Jeej, groeiecho dus goed! Zag hem op hyves @Cindy; Jaaa.. goed zo meis! Fijn dat je er nu vertrouwen in hebt! @Duchess; Nouuuuuuu dat meeeeen je niet... de brutaliteit zeg Echt super rot dat mensen dat aan je vragen @Minnie; Vanaf nu heet je stresskip minnie @Debby; Ohh ja.. PB, komt er aan.. vergeet dat altijd haha : Fijn dat de gyn je inde gaten gaat houden! En van dat inleiden is altijd leuk om te weten @anja; Jeeej! Hartje gehoord, wat super!! @Nekplooimeting; Tja, je bent nu eenmaal als je jong bent geen risicogroep, en daar hebben ze hun keuze qua verzekering op gebaseerd. Natuurlijk heb je ook jonge vrouwen die een kindje met het syndroom van down hebben, maar het grote gros heeft dat niet. Vind het wel logisch.. want heb je de kosten wel eens gezien voor deze test? Als we die iedereen zouden 'geven' alleen omdat ze zwanger zijn dan schiet je zorgpremie zo de lucht in Maar je kan jezelf hiervoor verzekeren, ik ben aanvullend verzekerd (hoefde ook de bevalling en kraamzorg niet te betalen), en mocht de test wel doen. Uiteindelijk niet gedaan. @minnie; mooie foon!! @debby; noemen ze nesteldrang zo..ik pleur in slaap.. ga maar vroeg naar mn bedje
Jeej Anja heeft het hartje gehoort, super meis. Debby wat super hee dat PJ niet zo groot is! Vast een hele geruststelling! Fijn ook dat je zo'n goed gevoel hebt over de afspraak bij de gyn! Ik kan jammer genoeg geen foto's bekijken in de albums.. Anja wat een leuk idee inderdaad! Ook om ze dan mee te nemen! Oow ik ben zo benieuwd of jullie een zoon of een dochter krijgen. Ik denk een zoontje. Heb je zelf al enig gevoel? Spannend trouwens, nekplooimeting! Wij hebben het niet gedaan. Mijn verzekering vergoed hem trouwens wel. Klinkt inderdaad als heel veel Cindy hihi. Even wennen. Grappig Minnie! Ik heb gister de Sony Ericcson Vivaz besteld. Gewoon bij vodafone trouwens. OOOH over spinnenwebben gesproken... Wij gingen gisteravond naar bed, kijk ik (alle lampen waren uit dus kun je nagaan..) naar de gang, zie ik daar wat zitten! Dus ik roep manlief en zeg, is dat nou een spin? Nee toch, niet zo groot? Was dus wel een spin!!!! Enne.... je weet dat spinnen altijd met zn 2e zijn. Pfff ben al de hele dag (en vannacht ook) gestressed! Kat binnen! Pfff ik vind dat altijd zo asociaal..., al die katten die overal rondlopen en binnen komen... maargoed dat ben ik. Er moet me ff wat van 't hart.. wil niemand persoonlijk aanvallen ofzo. Maar het valt me op dat er de laatste tijd weer steeds meer niet op anderen gereageert wordt.. Zou leuk zijn als daar een beetje op gelet wordt; om het gezellig te houden.
@deb lekker badderen meiss) @tumm ohh nou wil ik ook een pb slaap lekker moppie @minnie mooie foon maar ik zal dan mijn ogen dicht doen en denken aan de wii spelcomputer en een wit hoesje apart kopen haha ik wil ook zoooo graag de wii @hier echt meiden ik meen hetserieus ik voel gewoon mijn eierstokjes hahaha
@duch meiss dikke knuffel hoor!1 ennuh spinnen ik heb zo`n hekel aan ze ieeek vind het zo eng.. qua reageen ik heb het al heel lang in de gaten maar ik zeg er niks meer over hoor!! ik reageer wel gewoon op iedereen en als ze me niks willen zeggen of succes wensen moeten ze het voortaan zelf weten hoor!! ik ga me er niet meer om stressen.. ik weet wel dat ik het jammer vind maar goed.. duch ik ga slapen meiss fijne avond
ja tumm ik ben echt benieuwd hoeveel ik er woensdag heb haha toch was zo`n luikje idd handig geweest hahahahaha zo nu ga ik echt slapen hoor!!
Ja, ben ook benieuwd, hoop genoeg voor een punctie! Enne..minnie ging een buikluikje uitvinden voor Het beste idee van Nederland
ik ben benieuwd wanneer het luikje op de markt is ahahhahaha en ja volgende week zullen we het weten.. hoop gewoon dat ik niet zelf kan gaan mee pingpongen!! met zoveel eitjes xxcin
Ohh ik denk al.. spinnen? Heb ik helemaal niets over gelezen.. haha reactie van duchess gemist Iee....vies he.. die spinnen.. en dan is het nog niet eens september! baaaah... Wij gebruiken tegenwoordig een visnetje om ze te vangen en dan te lanceren uit het raam @reageren; je weet hoe ik erover denk, haha Misschien een idee om het hele reageren te schrappen dan.. Klets wanneer je wilt, reageer op wie je wilt.. en klaar.. Want het blijft steeds een issue
Cin ja ik vind het ook jammer. Maar dacht zeg er toch ff iets van. Of mensen er wat mee doen of niet, dat moeten ze zelf weten. Maar het zo maar voorbij laten gaan vond ik zonde!!! Het is zoveel gezelliger als iedereen lekker met elkaar kletst en op elkaar reageert. Slaap lekker meis! Buikluikje is wat mij betreft echt wel de beste uitvinding die er bestaad. Net de top100 landen om in te leven gekeken haha. Turkije staat op 52, whoops. Gelukkig zijn we weer terug in NL.
Tum, ja er niets meer van zeggen kan ook, was mijn plan... Maar ik vond het nu een beetje erg worden en toch wel heel erg zonde. Kijk als er nu nog niets mee gedaan wordt, dan laat maar. Maar nu heb ik iig het gevoel dat ik 'mijn best heb gedaan'. Ik vind het gewoon zoveel gezelliger als iedereen op elkaar reageert.....
haha ja nl staat in de top 10 lijst toch!! ja is ook zo ik vind het ook zoveel gezelliger als iedereen gewoon lekker en leuk met elkaar kan doen.. kijk pco deel 5 en deel 6 man o man elke dag moesten er wel 40 a 50 pagina`s bijgelezen worden en dan was de helft gewoon humor of iets lachwekkends.. nu is het net of iedereen een bepaald favo persoon heeft gecreeerd terwijl we allemaal zoveel met elkaar hebben doorstaan enzo!! ik bedoel ik heb hier tijden gehad dat ik gewoon 24/7 op zp en dan met name pco topic zat.. en nu sta ik overal wel eenbeetje mee te lezen..