Ja, vind ik ook door.. Mja.. er blijven wrijvingen/irritaties door komen, en dat vind ik jammer. Dus ja... wat nu de oplossing is? Maarree... zeg net dat ik doodop ben.. en nog zit ik hier Jullie schuld! Ga nu echt hoor!! Faye heeft dr keeltje open gezet
hahahhaa ik heb wel een favo persoon of ja persoontjes en dat zijn echt de toppers voor mij ennuh ik zei ook ik ga slapen maar zag dat het nog best wel vroeg is hahahahha
Haha Faye denkt oprotten van dat forum mam! Maar je hebt gelijk. Het is zonde dat het telkens weer gezegd moet worden en op een gegeven moment wordt het steeds minder 'leuk' om te zeggen.... En Cin ik heb t idee dat we het allemaal sowieso al wat drukker gekregen hebben.. Maar je hebt gelijk hoor. Het is wel minder gezellig en heel veel mensen komen telkens ff hun hart luchten en zijn dan weer weg om een paar dagen later weer ff hun hart te komen luchten... En hart luchten mag, is helemaal leuk. Maar het is gewoon niet gezellig.... Enne nu kruip ik ff bij me mannetje.. of misschien al in bed. Heb een volledige voeding in de koelkast staan, dus misschien dat hij die zometeen geeft en ik alvast ga slapen, of dat hij het vannacht doet. Eventjes overleggen. *oh, ben er toch nog ff want hij gaat nu eerst de hond uitlaten *
ja precies sommige komen even hun hart luchten,en achteraf reageren ze nergens of op niemand.. ik vind dat dus ook heel erg jammer he` want meestal reageren de personen waar niet op gereageerd wordt wel weer op die persoon.. hehe wat een zin hahahahha
hahhaa volgens mij zijn wij allemaal kutwijven **cin kijkt even naar beneden of er ondertussen iets bij gegroeid is**
nee haha dus ik ben ook een kutwijf hahhaa dinis zegt wat ben je nou aan hetlachen ik zeg niks gewoon is leuk hier op het forum hij zegt haha vrouwen met zo`n knikje in zijn hoofd weet je wel!!
hahahahahha ja ik wist dat die zin weer niet klopte hahaha ik ben s`avonds niet zo snugger hoor!! hihihi
hahah stelletje dozen ja..die duchess joh.. tssss mn mannetje geeft de fles.. zullen wij die overige 8 pagina's nog ff volkletsen? hebben ze morgen wat te doen
hahaha tumm slimm idee ja die duchh tsss he ja ik vind het nu ook wel leuk hierzo ben weer helemaal happy peppy was ik toch al wel door het nieuws vandaag maar nu kan mijn avond niet meer stuk meiden.. haha ik ben snel tevreden he..