hahaha duchhhhh nu krijg ik een heel mooi beeld van je hoor hahahaha ik zie je al helemaal zitten achter je laptoppie
jaa...cin.. maar je had toch ook super nieuws vandaag.. daar wordt je wel vrolijk van kolf ze duch! aaaaah anja ook in the house
Hahah ach hoeft ook eigenlijk niet... geef ik dadelijk wel gewoon zelf de voeding, nu ben ik toch nog wakker.
Hummm ik zag nog wat over reageren... Moet wel zeggen Duchess ik ben het met je eens. Maarrrr het is hier de laatste tijd sowieso een stuk rustiger en ik merk dat het echt de laatste dagen pas weer een beetje bij begint te trekken. Iedereen heeft het volgens mij wel ergens druk mee op het moment. Maar goed er zijn er ook een paar die alleen hun hart komen luchten en weer gaan...
Oh yeah ik heb de 2000 berichten gehaald. 8) Mannetje zit voetbal te kijken, vandaar dat ik jullie nog ff lastig kom vallen haha.
Anja idd! Het is wel wat rustiger omdat iedereen een beetje druk was en vakanties etc etc. Dat is ook niet zo erg. (ja wel jammer hihi) Maar dat sommige mensen langsvliegen, wat schrijven en vervolgens op niemand reageren is zo jammer! Maargoed genoeg erover. IK BEN MOEHOE!
pffff F. ook al zo'n voetbalfanaat? vind het altijd heerlijk als het zomerstop is.. géén voetbal meer op tv en vooral... géén stinkende was meer.. 3x in de week.. *zucht*
hahah en mijn mannetje zit tennis te kijken daar val ik van in slaap hoor... en ja anja van mij mag je het wel openen hoor nummero 8 zal die mij geluk gaan brengen???
Mja, op die mensen reageer na verloop van tijd gewoon niet meer. Maar genoeg erover idd. Duchess ga dan slapen. Oh nee dat kan niet want we moeten nog 6 pagina's volkletsen haha. @Tum; Ja serieus, net heeft ie al Feyenoord tegen nog wat gekeken en nu AZ tegen weet ik veel wie. De tv staat al de hele tijd op RTL 7. En dan nog voor en na beschouwing erbij. Maar jouw mannetje voetbalt ook zelf? Mijne is daar te lui voor tegenwoordig.
Gelukkig hier geen voetbal fan! (en ook geen tennis ) Al heeft de buurjongen gevraagt of manlief woensdag mee gaat trainen met hem.. Hij wil heel graag. Maar Yasemin is op t moment heel veel aan t huilen ook overdag.. dus heb gezegd als t woensdag nog zo is, liever niet! Ben dan zooo blij als hij thuis is en het over kan nemen. Maargoed zien we dan wel. Het is wel leuk voor hem want hij doet eigenlijk nooit wat buiten het werken om! Ow ik ben dinsdag jarig!!!
Vrees dat dit weer een slechte nacht gaat worden... Ze is intussen alweer 4 x huilend wakker geworden... zucht. Maja, kunnen jullie ook niks mee.
Ow dat is al snel Duchess! Feestje! Dat zou wel leuk zijn voor je mannetje als hij iets leuks kan gaan doen. Maar snap dat je nu liever even hebt dat hij thuisblijft als Yasemin nog zoveel huilt. Het is wel lekker als je de zorg even uit handen kan geven als hij uit zijn werk komt. @Cin; Mijn mannetje is ook een rocker. Hoewel, meer van de harde metal, dus nog hardere herrie. Was zelf ook wel heel erg zo maar 't wordt steeds minder moet ik zeggen. Luister liever naar iets zonder raggende gitaren erin haha.
jaa...Az tegen AKT (zie ik op de afkorting hahaha) Die van mij is een beetje té fanatiek.. en dat terwijl hij ook een dagje ouder (net 28) wordt en denkt dat ie nog voetbalt zoals hij 18 was Heb dat ook hoor Duchess, als mn mannetje thuis om ff Faye uit handen te geven.. Als mama kan je het beter hebben dat gehuil heb ik gemerkt.. maar je hebt zelf ook een maximum met wat je aankan he. Hoe oud mag je worden dinsdag?