Haha daar heb 'k gelukkig geen last van. Wat wel leuk is, is dat ik tegelijk met mijn vader jarig ben en we het dit jaar samen vieren bij mijn ouders thuis... Ik zonder rotzooi en hopelijk wel wat kadoos.
Ik heb een beeld in mijn hoofd van Cindy huilend aan een tafel met een fles Goldstrike. 8) Ik heb mijn 20e verjaardag niet eens gevierd.
hahaha jullie zijn allemaal oud @duchess; hoop het ook! vind wel dat ze al lang genoeg aan het ktten is Ik hou van alle muziek, mn ouders luisterde vroeger overal naar.. Zo stond er wel een Bach op (ja echt!) gevolgd door metallica, of een ander waar-je-haar-van-overeind-gaat-staan-band, of celine dion.. of hardcore.. weet ik het allemaal zitten we al op een vol topic? mn ogen vallen dicht
ahhaha duch is wel fijn ja kan je lekker bij je ouders gaan vieren meiss.. anja ja en zoals je het voor je ziet was het denk ik ook hahaha
Nog 35 berichten met deze post erbij. Ik was in de war, dacht dat een nieuw topic met 500 pagina's moest ipv 5000 berichten.
hahha tumm mijn ogen vallen ook al dicht hahha en ik ga zo nog atwt kijken en die docu van dutroux wil ik zien ik heb het nog druk pff hahahah
Oh nu nog minder. Kom op dames we kunnen het. Anders moet ik hier die-hard blijven en in mijn eentje kletsen, dat is niet gezellig.
duch op sbs6 om 23.20 is een docu dat hij voor het eerst zelf praat over zijn daden... en ieeeekkk tummm wat ranzig zeg hahahah