Had ik jullie nog helemaal niet verteld, maar Ryan heeft van Duch en man een emmer met schepje en alles gekregen en was er zooo blij mee! En van Nicky heeft PJ een superstoer pakje gekregen met muts, onze eerste blauwe muts voor PJ, joheoeeee!!! Echt zoooo coool!!!
haha ja deb dat schepje enzo kwam wel van pas bij ons met dat water en de steentjes haha....echt zo schattig!
hihi ja deb en Yasemine heeft het mutsje al ingezegend die heeft het al opgehad stond wel heel stoer trouwens.
Was echt een superstoer mutsje inderdaad, ben er ook zooo blij mee! Met dat broekje en truitje trouwens ook, zooo stoer ! En Ryan was zooo gelukkig met z'n emmertje en schepje en emmer water van Minnie-man .
Haha leuk heh oe blij die kleintjes met iets kunnen zijn .. Vind t jammer dat t zo ver weg is, anders waren we er zeker geweest. Maar ja helaas.. Volgende keer is bij Cindy, dat is nog verder weg, dus val wederom buiten de boot .
Grrrrrr....mijn ontbijt ligt alweer in de wc ...neem aan dat mijn ab-pil al wel in mijn bloed is opgenomen :-S.
knuffel meis. Hoe laat had je de AB ingenomen? En als je het niet vertrouwd of ie nu wel of niet is opgenomen in je bloed zou ik even de HA bellen.
Jullie mogen ze zien hoor, maar dan moet ik even jullie e-mailadressen hebben, dan kan ik jullie toevoegen op de lijst van genodigden .
goedemorgen meiden @jullie allemaal echt heel leuk om te lezen dat het zo goed klikte meiden toppie @anne meiss ik duim voor een posi test hoor moeders hebben meestal wel gelijk in dat soort dingen @nicky oh meiss vervelend dat je aan de diarree was is het al over nu? @tumm faye is echt een schatje hoe issie verder met jou meiss? @deb hoe gaat ie nu meiss? ik zag dat je net weer hebt overgegeven en ryan blij met zijn emmertje en schopje!! en pj met zijn blauwe muts!!! @duch hoe gaat het moppie @danielleke ongi is altijd balen meiss @hier zooo vandaag weer werken net zijn de broer en schoonzus aangekomen haha dus we waren al heel erg vroeg wakker vandaag heb eigenlijk geen zin om te werken hoor helemaal niet maar het moet xxxcin ellaaaa hoe issie met jou meiss?? heb je nog niet stiekem getesT?
Volgens mij is die dan wel opgenomen in je bloed, je hebt capsulles zag ik? die worden meestal wel snel opgenomen.