PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Annedore; Snap heel goed wat je schrijft. Ik heb dat zelf ook keer op keer gehad als één van de meiden in het topic zwanger bleek te zijn. Ik ben altijd heel erg blij voor iedereen, maar uiteindelijk gun je het jezelf het meeste, dat is nou eenmaal zo.
    Ik moet wel zeggen dat ik bij meiden die ook in de MMM zitten makkelijker blij voor ze kan zijn dan bij meiden die in een zucht en een scheet zwanger zijn.
    Of voor mensen bij wie het een ongelukje is. 'Maar we gaan er wel voor, hoor'.

@Misselijk; Ja nu steeds in vlaagjes, ben al een half uur met 2 boterhammen bezig.
    Mijn mams was de 1e 3 maanden iedere ochtend met de pot aan het knuffelen, dus als het erfelijk is... :p

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja Anja, dat heb ik ook wel hoor.
    Die vriendin die maar 2 weken bezig is geweest met zwanger worden; dat steekt gewoon enorm!
    Maar idd van lotgenoten is het toch anders om te horen :)

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi 1 week until peeing on sticks begins....grappige tekst...annedore.

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Er zijn zoveel leuke tickers en banners dat ik niet kan kiezen. ;)

Die van jou is ook erg leuk Anne
    En idd dat steekt als het in 1 keer raak is bij iemand anders, zeker als die persoon dicht bij je staat.

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha anja, jouw banner......

Maar 253 dagen te gaan...alsof het niets is....hihi

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja echt he, nog 'maar' 253 dagen.

Hee Cindy wat ben je stil!

7. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ minnie/babyhope: Ja ik ook naar Geertgen, woon in de hoofdstad van deze gezellige provincie.... Woensdag een afspraak met Dr R., Spannend! Oh by the way, ik vind Geertgen echt wel fijn, wij zijn zo hartelijk ontvangen met onze 'dubbele' problematiek, ikke PCO en man genetische afwijking dus azospermie...

@Miran: Sterkte, en een hele dikke knuffel!

@ Anja: dat begint zowaar ergens op te lijken, dat dat kan! ongelooflijk, ik hoop snel te volgen, en natuurlijk met nog meer dames...

Ga nog maar weer eens een beetje werken...

Tot straks!!

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Daan; Werk ze meis!

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    moest wel even slikken toen ik de banner van anja zag......die heb ik ook gehad. en miran ik snap zeker wel dat je je kut voelt hoor meid! we zitten helaas in hetzelfde schuitje omdat we beide net een mk hebben gehad. wel erg dat jou lichaam het nog niet wil toegeven. erg moeilijk is dat.....

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @cindy: de reden dat wij 1 juli pas gaan is dat ik deze week even niks wilde en we volgende week dus wel mogen en ik wilde graag in de avond omdat hubbie mee wilde. dus werd het 1 juli.....

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ben ook erg blij met mijn banner :D
    Al hoop ik hem snel te kunnen vervangen ;)

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@anne; Nou, hopen dat je moeder's voorgevoelens goed zijn!
    @Nicky; he bah.. kunnen we elkaars handje schudden, rot buikpijn :(
    En nog 50 dagen! schiet lekker op he :D
    @Tante; Ohh jee.. misselijk? :p
    @Debby; Leuke tas!! :D
    @Minnie; Lastig he, dat die kindjes het dan toch willen weten :( Dikke knuff voor jou, neem even de tijd voor jezelf he!
    @MP; Hmm.. vaag zeg.. wel jammer.
    @Cindy; Met mij gaat ie wel hoor, niets bijzonders verder.
    Veel gezelligheid met je fam.! Altijd leuk als ze er zijn he :)
    @Anja; jup die zijn echt posi!!! ben zo blij voor je!!! En dat 'lullige' gevoel ken ik ook wel hoor. (en dat gaat helaas niet over na alleen je posi test, dat komt straks ook bij je echo's, verhalen, kwaaltjes en foto's van je kindje.. :() Maar meis, het is jou ook gegund he! Geniet er lekker van!
    @Miranda; dikke knuffel voor jou meis!

Zo.. blegh, vannacht bijna flauwgevallen terwijl ik Faye vast had. Mn man zal toch echt vaker moeten helpen 's nachts (ik doe alles, want hij moet werken).. want heb het idee dat mn lichaam me aan het terug fluiten is :(

En ik kan trouwens weer ongesteld worden als mn lijf meewerkt he? Want volgens mij gaat dat binnenkort gebeuren (denk ik), het rommelt als een gek en mn borsten doen pijn.. net van het vloeien af.. *zucht*

Nja.. enniewee.. ik ga ff ontbijten, hond uitlaten en dan voor het eerst ALLEEN naar de stad met Faye.. (en de cosi, de wagen, boodschappen, en dat allemaal in mn kleine autootje :$).. ben benieuwd hoe dat gaat :p

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Tum ren jezelf niet te hard voorbij he! Spannend hoor voor het eerst alleen met Faye op stap! :D
    Zou wel vervelend zijn zeg als je nu alweer ongi wordt, zo snel nadat het vloeien eindelijk is gestopt.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahha meiden ja ik ben stil omdat we aan het wii-en zijn haha tennis:)

maar tumm meis doe je wel rustig aan jij:):)

@minnie ok nu snap ik waarom jhet zo lang duurt dan:) ik dacht al waarom zo lang meiss!! **knuffel mop**

@anja hopelijk is het niet erfelijk meiss:) haha'
    maar hoe voel je je verder??

oh ik ben zo druk ben aan het wi-en en tosti aan het maken en kleren aan het wassen en op aan het ruimen sjonge jonge haha en moet me zo klaarmaken voor te gaan werken:)

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cindy; Ja voel me verder wel goed. :) Beetje ongi krampjes af en toe maar dat is normaal zeggen ze, maak me er ook niet zo heel veel zorgen over met die knallende testen (in het echt zijn ze duidelijker dan op de foto die ik net postte)
    Gisteren de hele dag niets gerookt, probeerde net een shagje te roken van Frenk zijn pakje nou ik ging na 1 hijs bijna over mijn nek.
    Ben er dus helemaal klaar mee haha.
    Mis het ook niet eens of zo, dus eigenlijk weet ik niet waarom ik dat shagje draaide.
    Ik hoef niet meer, klaar. :)

@Daan; Thnx voor je berichtje op mijn babysite. :)

De andere meiden trouwens ook, weet niet of ik dat al gezegd had. :p

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anja goed van je meiss:):)
    hopelijk heb ik dat dus ook wanneer ik die posi test in handen heb:)

zo ik ga me klaar maken dames..

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anja ja hoor dat is echt posi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :)
    wat leuk he dat je hier die testen komt laten zien!

Minnie hele dikke knuffel meid! het is toch heel begrijpelijk dat je nu wat anders aan je hoofd hebt! :(
    sterkte met alles en ook voor morgen....

Miranda, voor jouw ook zo moeilijk allemaal he meid! hele dikke knuff voor jouw!
    je gevoelens naar Anja toe snap ik ook meis!

Cindy werkze! enne ik heb dat ook hoor , ben totaal niet jaloers....
    haha grappig! volgens mij zijn we best wel een beetje hetzelfde! ;)

Debby wat rot dat je je zo beroerd voelt!
    enne een uur na de AB-kuur overgeven is best snel toch??! zou toch maar even de huisarts daarover bellen.
    sterkte!

Tummeltje doe je wel rustig aan meid! voor zover dat kan natuurlijk!
    hoop dat je je snel weer wat sterker gaat voelen!

Hier nog helemaal geen klachten , ja wel enorme buikpijn , maar dat komt meer omdat ik gisteren dus wel kaas heb gehad en iets van mayonaise. :(
    moet dat gewoon echt niet doen.... dus dat wordt geen lasagne voor mij vanmiddag....
    dus tja wat ik voel komt denk ik door die allergie.....
    moet nu ook wel telkens aan donderdag denken hoor! ;)

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nja, het smaakt niet, word er blijkbaar misselijk van én ik voel me er schuldig bij.
    Het verbaast me hoe makkelijk het me tot nu toe af gaat hoor... had ik ook niet verwacht.
    Dacht dat wordt wel stress en ellende (ik dacht al aan arme Frenk die het allemaal over zich heen zou krijgen ;)) maar het valt dus reuze mee.
    Het is niet het roken wat ik nu mis maar meer de gewoonte van, sigaretje pakken, aansteken, oproken.

Ella wat vervelend dat je zo'n buikpijn hebt van het eten meis. :(
    Ik hoop trouwens echt dat je me volgt hoor donderdag.
    Dat ik een nieuwe babyboom begonnen ben en dat iedereen er heel snel achteraan komt!

Dames ik ga er vandoor, even het maandags bakkie met mams. :)
    Tot vanmiddag/vanavond!!!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk Anja!
    veel plezier!!

enne fijn dat het roken je nu ook niet meer smaakt!!
    dan rook ik er eentje voor jouw! ;)

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ella volgens mij ook ja;)
    hihi ik ben zo aan het duimen nu voor jou donderdag:) ik mag vrijdag weer naar geertgen en heb er nu eindelijk weer een goed gevoel over,ben benieuwd of het ook zo klopt:)

Deel Deze Pagina