PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Miranda , moet trouwens nog even bij vermelden dat je het erg mooi hebt afgesloten meid!
    hoe gaat het nu met je?

Anne , wat vervelend zeg dat je het gevoel hebt dat je vriendin je niet begrijpt....
    maar miss begrijpt ze je wel , maar was je juist zo vol van haar eigen nieuws? wat ze natuurlijk met jouw als vriendin wel wil delen...?

maar ik snap goed dat het hard aankomt hoor!
    hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oooo echt he. wordt niet goed van die vent van mij vandaag.......ik ben al een beetje dingen aan het uitzoeken en inpakken. zijn we met de cd's bezig. een hele kast vol met cd's van vanalles en nog wat. sinds dat ik hier woon staan die in de kast en zijn er nooit uitgeweest. Wat moet je er dan nog mee? mijn god wil die gewoon alles bewaren en doen.....gggrrr zo krijgen we dus nooit een opgeruimd rustig huisje zonder al te veel zut en zooi.......oooo echt he. en dan boos worden op mij omdat ik zoveel weg wil gooien.........maar zelf nergens meer iets mee doen en alles in de kast laten zitten.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    GRRRRRRRRRRRRRRRR minnie!!!!!!!!!! dat is zekers irritant!!! ;)
    eens in de zoveel tijd gooien wij ook een zooi weg! niet normaal.... en nog staat ons huis zooo vol! ;)

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ellaaa JE ADRES ;)

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja wacht ik mail je even! ;)

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik akn er gewoon echt niet tegen dat hij zo alles maar wil bewaren en oppotten en niks weg wil gooien. mijn god zeg. Kan er zo kwaad om worden. Spullen waar hij nooit niks mee doet die al jaren en jaren in de kast staan. zegt ie net: en die zooi van jou dan. dus ik vraag wat dan. zegt ie: die lavalamp die hier nog staat....ja en wat nog meer vraag ik.....en dan weet ie het ineens niet meer. Nee gek he. ik heb al mijn uitzetspul wat ik gespaard heb toen ik thuis woonde nog allemaal in de verhuisdozen zitten! dus alles staat netjes op zolder en hoeven we dalijk alleen maar in de verhuiswagen te zetten en als we in de nieuwe woning zitten ga ik het uitpakken en gebruiken en zeker ook wat dingen wegdoen naar de kringloop.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    gewoon weg doen minnie!
    als het weg is dan mist hij het ook niet toch!???

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    nee dat idee heb ik dus ook. dat hij het niet eens mist al die zooi.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja precies!
    gewoon geen ruzie meer over maken en niet meer over beginnen , maar gewoon weg doen!!!! ;)

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik laat het nu maar even rusten en blijf er maar even vanaf totdat hij morgen is werken en dan ga ik op mijn gemak die kast maar eens even uitmesten.....

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    de verhuis-stress slaat toe!!!!!!!!!!!!!!!!

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Tante check je mail!!!!

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja nu al ella.ppppfff maar denk dat ik maar een mooie doos voor de kringloop ga maken dan dan een beetje alle cd's waarvan ik weet dat hij er niks mee doet wegdoen en dan mist ie het toch niet.....hoop ik.

alle kindervideobanden zitten al in een doos. doos 1 is al klaar. op naar de volgende 499 dozen ofzo....haha

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Jaa daar is deel 7!

Dat die ons allemaal maar veel geluk, blijheid, zwangerschappen en baby's mag opleveren!

Nu ga ik even bijlezen. :)

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    idd minnie!
    das wel een goed systeem!
    ik ga ff koken!!

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Ella: Wat irritant zeg, zo'n dieet. Dat zal wel een periode van heel erg wennen zijn! ZIe je er erg tegenop?

En natuurlijk is mijn vriendin heel blij, dat snap ik. Maar het doet me gewoon te veel pijn :( En daar voel ik me dan weer heel rot over :(
    maar ik ga dit in ieder geval niet trekken.
    Ik heb een hele lange brief aan haar geschreven, weet alleen nog niet of en wanneer ik die stuur, maar krijg zo het gevoel dat ik me aanstel en egoistisch doe :( Bah, ik voel me hier helemaal niet goed bij. Ik eet ook bijna niet en dat is voor mij echt een unicum!

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ella wat moeilijk zeg! :(
    Echt balen dat je nu heel veel niet mag eten...

Minnie vervelend zeg dat je vriend alles wil bewaren!
    Hopelijk komen jullie er samen uit! ;)

Ik word ff gek hoor... Dat kind heeft misschien een uurtje geslapen vandaag en meer nog niet, en ik ben dood en dood moe.
    Pffff. Heb t echt ff gehad. Ga zo maar ff de deur uit denk ik want dit schiet niet op zo. :(

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Debby; Balen zeg dat je gisteren ineens weer misselijk was. Hoop dat het iets eenmaligs is!

@Miran; Mooi stukje heb je geschreven aan het eind van deel 6!

@Anne; Pijnlijk nieuws voor jou bij je vriendin dus... :( *knuffel*

@Daniejelleke; Welkom hier, klets lekker mee. :)

@Minnie; Zou wel mooi zijn. :) Nieuw begin met een nieuw huis en een kindje in het nieuwe huis.

@Duchess; Balen zeg dat je niet hebt kunnen slapen. :(

@Zwemmen/badpak/bikini's; Ik zwem ook bijna nooit, hou er ook niet zo van eigenlijk en zeker niet in zo'n koud sportbad. Warm water of een bubbelbad gaat nog wel.
    Ik durf juist nooit zo in bikini omdat ik zo weinig vrouwelijke vormen heb. ;)

@Cindy; Lekker hoor dat je 3 kilo kwijt bent geraakt! Ik ben zo benieuwd naar jouw FM morgen!!

@Rami; Welkom hier! Ben benieuwd of de ongi nog komt dan... Of dat je alsnog positief test natuurlijk, dat zou nog beter zijn.

@Tummetje; Schrikken van je stiefvader zeg! Kan me voorstellen dat je dan liever bij je moeder bent hoor!

@Sjuli; Jij ook welkom hier! Spannend hoor hoop dat het raak is!

@Yvy; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Thom!

@Ella; Vervelend dat je zo veel dingen niet mag eten als het lactose intolerantie is. :(

@Minnie; Ohhh irritant zeg dat je mannetje zoveel spullen wil bewaren... Heb er hier ook zo eentje, hij heeft bij onze verhuizing alles gewoon in een doos gedaan een meegenomen ipv het weg te gooien..

@Duchess; Dikke knuffel meis!

@Hier; Beetje blaasontsteking volgens mij... De boel is een beetje gevoelig bij het plassen. Niet pijnlijk maar voel het wel.. Bah.
    Nog 5 dagen, nog 5 dagen....

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    jakkes Anja! hoop niet dat de blaasontsteking doorzet!
    enne 5 dagen wachten nog!!! vind het zo spannend voor je!

Annedore , wat goed dat je een brief hebt geschreven! meis ik wilde je gevoelens ook totaal niet negeren hoor!!! zo kwam het miss wel een beetje over...sorry daarvoor als het zo over kwam!
    ik vind het knap van je dat je je gevoelens hebt kunnen verwoorden in een brief!
    eerlijk gezegt zou ik dan ook nog even wachten met posten meis... en je weet het he! je kunt hier ALTIJD je gevoelens kwijt!
    als je maar weet dat je je NIET aanstelt en egoistisch bent hoor! ik denk dat die gevoelens heeel normaal zijn....
    ik heb ze zelf ook... maar praat daar vaak niet over. ik voel me dan ook zo slecht...

lieverd wel goed eten hoor meis! jaja ik ben weer helemaal bezig met eten.... :( maar nu met wat ik niet mag! en ooo wat is dat dan veel zeg! lette er eigenlijk nooit zo erg op , maar ja het zal wel moeten.

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess wat vervelend zeg dat je zo moe bent!!!
    miss dat het idd ff helpt om even lekker naar buiten te gaan!
    tis wel mooi weer!
    heb vanmorgen ook een flinke wandeling gemaakt met mn neefje en mn nichtje! was ff zoo lekker! werd daar zooo duf binnen , dus we zijn lekker even naar buiten gegaan!

Deel Deze Pagina