PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Whaaaa, Duch wat een gedoe met die tandartsafspraak. Was alles wel goed?

Tum: hoe was het met je meiske weg te zijn?

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hihihi duchess wat een gedoe vandaag!!!!
    hopelijk was alles wel goed!
    enne jullie waren zekers op tijd zeg! ;)

Cindy werkze!!!!!!

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    zooo hele huis is weer schoon (beneden dan ;)

zit nu ff te zoeken naar mooie kamerplanten!
    wil heel graag zo'n plant die met die hangende bloemen (roze)
    maar ja ik lees alweer dat het erg lastig is om die op de juiste manier te verzorgen...
    wil graag wat grote kamerplanten voor het raam!
    hebben jullie miss een ideetje??

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby voel je je alweer ietsje beter?
    hoop het meis!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, haha je verveelde je terwijl je visite hebt :D. Moest wel even lachen ;).

@Anja, kan me voorstellen dat het moeilijk is om het erover te hebben, maar jij wilt ook graag je gevoelens uiten :D. En een beetje positiviteit kunnen we hier ook wel gebruiken ;). En de testen zijn ech superduidelijk!

@TUm, is het niet verstandig om nog even naar de ha te gaan? Want flauwvallen is niet niets he...en zeker een stapje terug doen!! Hoe was het in de stad?

@Miranda, vervelend dat je lichaam het niet afstoot :(. Dat lijkt me ook extra moeilijk. Laat je nog wel een extra echo doen voordat je een curretage krijgt (indien nodig)?!

@Ella, vervelend meis dat je zo'n buikpijn had! Lukt het een beetje met het dieet?

@Duch, gelukkig kwamen jullie er nog op tijd achter dat je naar de tandarts moest!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het idee weer terug bij af te zijn :(. Wel slapen, maar niet uitrusten, althans geen energie krijgen. Heb ook nog last van mijn keel, dus misschien zit daar ook wel iets "dwars" en vecht mijn lichaam daar ook nog tegen...ik weet het ook even niet meer :(.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    he bah wat erg zeg!
    het zit je ook niet mee hoor.....
    en telkens beginnen de klachten weer he meid!
    hoop echt dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

Miranda , ik had daar nog helemaal niet op gereageerd.... maar idd ontzettend erg dat je lichaam de vrucht niet afstoot... dat lijkt me ook zo vreselijk.....
    en dat terwijl je je nog zo zwanger voelt....
    ik denk aan je hoor!
    wanneer moet je weer heen voor controle?

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Annedore moest mijn gebid laten reinigen maar ze vond het er heel netjes uit zien.
    Er was vrijwel niks om weg te halen (geen tandsteen o.i.d.)
    Maar ik heb vreselijk gevoelige tanden en tandvlees dus moet regelmatig naar haar toe helaas. Heb heel snel alles ontstoken.

Ella ik heb niet veel verstand van planten.
    Ik heb een orchidee in de hoek voor het raam en in de andere hoek een ander plantje, geen idee hoe die heet. Een soort vetplantje met bloemetjes.

Deb wat rot dat je je zo voelt!! Misschien is je lichaam inderdaad hard aan het vechten tegen bacteriën als je keelpijn hebt. *dikke beterschaps knuf*

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Woops foutje.:D

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Fijn dat alles goed was Duch! Ben je er nu weer voor een poosje vanaf? Is dus een echt bakerpraatje dat elke zwangerschap je een tand kost ;)

Debby: wat klote weer zeg :( Ik weet ook niet zo goed meer wat te zeggen om je op te beuren, sorry...ik kan de lamlendigheid niet bij je wegnemen, helaas!

Sjonge meiden ik heb echt heel gevoelige tepels :( Dat begon al voor mijn ei (al 5 dagen daarvoor) en het lijkt nu erger te worden.
    Als ik logisch nadenk zou het toch minder moeten worden naarmate ik meer dagen na de pregnyl zit (zaterdag 2500 pregnyl gespoten).
    Maar ja, ik wil mezelf niet gek maken. Doe ik wel, maar dat is een ander verhaal :p

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anne, je hoeft me niet op te beuren hoor, ik geef er maar aan toe, kan toch niets anders ;). En je zou inderdaad zeggen dat het minder moet worden in plaats van erger...hmmm ;).

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat spannend annedore!
    ik duim voor je! en hoop zo dat dit een super teken is!!!

duchess fijn dat alles goed was bij de tandarts!
    nee ik heb ook geen verstand van planten..... ga denk ik binnenkort maar eens naar zo'n tuincentrum!

Debby knuffel voor jouw meid!

meiden ik ga naar mn werk!!!

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    :D even een 'gewetensvraagje':

ik moet 26/27/28 juni ongi worden, zo niet dan mag ik van de arts op de 30ste testen.

Zit nu in dubio of ik dus maandag de 28ste al zal beginnen met 'peeing on sticks' of dat ik braaf zal wachten tot de datum die de arts heeft gezegd.

Wat zouden jullie doen? Wie is hier zo'n testfreak? Anja mag niet antwoorden, die heb ik al bestempeld als testfreak :p;)

Verstand zegt dus wachten tot de 30ste en mijn superzenuwachtige ikwil al eerder testen. Tenzij ik natuurlijk de 26ste of 27ste ongesteld word!
    Manlief zegt net 'ik weet toch wel dat het raak is' :$

Bah, iemand, geef me wat kalmte. De nuchterheid zelfe zit hier compleet zenuwleierig te doen. Ben helemaal mezelf niet meer :)

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik zou wachten....trouwens, als je de 30 nog niet ongi bent moet het wel duidelijk zijn dan he ;)

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sjah, de 29ste dan al hè. Dus waarom dan nog een dag wachten? ;):D Ik ben onmogelijk, ik weet het.

Grote uitdaging voor mij: wachten tot de 30ste!

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Annedore, ik heb helaas wel 2 gaatjes dus moet 2 juli deze gaatjes laten vullen door de tandarts.
    En dan elk half jaar even op controle geloof ik.

Probeer niet teveel aan die gevoelige tepelsn te denken...
    Het zou vrij weinig met een zwangerschap te maken kunnen hebben ook als je zwanger bent op dit moment...

Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zolang moet wachten met testen, maar dat ben ik. :D
    Als 26 juni je NOD is, kun je naar mijn mening toch gewoon de 26e testen..... :p
    Als je wacht tot de 30e hoef je eigenlijk niet meer te testen. :p

Zo was net even televisie gaan kijken op bed en ben gewoon in slaap gevallen. Ondanks ik dacht dat Yasemin rond kwart voor 4 weer zou komen voor een voeding.
    Schiet dus net wakker en ze slaapt nog steeds.

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hahaha Annedore! :D Ik ben idd een testfreak, errug he........
    Maar ik ga toch antwoorden.
    Denk dat 't het beste is om je gewoon aan de datum te houden hoor, dat moet iedereen eigenlijk doen dus ik had dat ook moeten doen.
    Ik heb gewoon mazzel gehad. ;)

Ik kom de rest vanavond even bijlezen, mannetje is pissig omdat hij de afwas moet doen. :$
    Aansteller...

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh ja ik heb nog 4 sensitestjes (zwangerschapstesten) over, dus als iemand die wil, PB maar.
    Hoef er niets voor te hebben.

Heb nog een CB en een KV liggen en daar moet ik het wel mee redden denk ik. ;)
    (Alsof het nou nog niet duidelijk is. ;))

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Duchess wat een gedoe bij de tandarts zeg!

Debby dikke beterschapsknuffel meis!

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Lucky you Anja! :):p

Vervelend van de gaatjes Duchess! Ieder half jaar op controle is wel verstandig ja!

En dat laat testen, dat heeft te maken met het risico op vals positief van de Pregnyl. Lastig....

Ga denk ik toch maar wachten tot de 30ste, als dat al nodig is.

Ik moet echt afleiding gaan zoeken! Heb ik zo'n loos uurtje op het werk, zit ik weer op internet te surfen. Ik zie al op tegen mijn vrije dagen morgen en overmorgen :(
    Dacht ik: dan ga ik in de babykamer to be vast het kozijn schilderen. Beter van niet i.v.m. misschien zwangerschap :)

Wordt een dagje simmen dan morgen en misschien maar een 3 gangen diner gaan koken voor manlief? Cakes en koekjes bakken voor collega's. Verzin nog maar dingen om mij bezig te houden!!! :D

Deel Deze Pagina