je zou er een salade van kunnen maken maar wij doen het dan meestal gewoon zo rauw met een beetje cocktailsausje
Hmm oké, klinkt niet slecht idd. Eens proberen binnenkort. Ik ga er zo weer vandoor, vanavond vriendinnenavond. Wat gaat het moeilijk worden om het stil te houden. Hoe moet ik in godsnaam verklaren waarom ik niet meer rook? Helemaal omdat ik al eens tegen haar heb gezegd dat ik alleen stop met roken als ik zwanger ben. Dus ze zal wel vragen stellen straks.
owjee anja, dat wordt inderdaad moeilijk verzwijgen dan. probeer er maar iets van te maken zoals: ik probeer het nu alvast dan is het beter voor de baby mocht het dadelijk een keer zover zijn. Hele fijne vriendinnenavond! Ik ga hier lekker in mijn remie op de bank hangen, hubbie is even weg. Hoop dat ie snel weer thuis is
@ Nicky: nou ik zit ook niet op 30 graden te wachten, wordt ik altijd een beetje chagerijnig en erg lui van.... Blegh! Ook maar een poging bankhangen ondernemen, al wordt ik van 3 voetbalwedstrijden per dag niet echt gelukkig, en de rest zijn allemaal herhalingen, of dingen die toch niet interressant zijn.... Komende zaterdag met een vriendinnetje naar de Babydump, zij is nu 20 wkn, en haar hubbie en de mijne gaan ook mee... Kunnen we vast proefrijden volgens hubbie.Lach me nu al suf, de vorige keer heeftie al zo'n Prenatal-juf over de flos gekregen met de vraag of ze geen grotere boodschappenmandjes hadden voor onder de combi-wagen, want in dat kleine mandje wat eronder hing past helemaal geen kratje bier.... Je had haar moeten zien kijken (terwijl ik bekant in m'n broek pieste...) Maar goed, testrijden dus, en allemaal leuke dingetjes voor Dinnetjes Beeb aanschaffen! Hebben jullie ook zo'n krampen gehad van de Provera? Of ben ik de enige op de wereld die dat heeft? Echt in aanvallen, dan moet ik echt ff een paar keer flink zuchten en dan gaat t wel weer.... Zo stom! :x Morgen nog ff een röntgenfoto laten maken voor bij de nieuwe baas (om te kijken of ik ooit TBC heb gehad) en dan kan dat contract lekker de deur uit.... Ik ga 24 uur werken, meer dan genoeg! En hopelijk in dat contract van een jaar zeker 16 weken met (zwangerschaps) vakantie!! Als het tenminste mee wil zitten, maar we blijven maar gewoon lekker positief! Nou weer genoeg gekletst, ik ga ff op je site kijken Nicky! Knuf Daan
Heeeey meiden!!! @Duchess; Hihi, daarom maak ik altijd de afspraken en niet mn man.. anders komt het helemaal niet goed Hoe is het verder gegaan bij de tandarts? Viel gelukkig mee zie ik? @Anne; Jaa, ging vandaag eigenlijk heel goed. Ze heeft lekker geslapen in de wagen,dus ik hoefde alleen maar te duwen en te shoppen @Ella; Een mooie ficus? Die kan ook tegen de zon, dus die kan je in het raam zetten Voor de rest heb ik geen idee.. alles gaat dood hier.. bevalve die ficus dus @Debby; Ik wil het nog even aankijken. De hoofdpijn is ook weer terug, maar dat kan ook van het warme weer ineens of het sslaapgebrek zijn.. maar ben dat gezeur wel een beetje beu hoor.. dan weer dit, dan weer dat... Hoef het jou niet te vertellen.. jij kwakkelt ook al zo @Anne; Hihi, hier ook een testjunk.. ik heb totaal 12 testen gedaan omdat ik het niet geloofde haha Ik heb 3 dagen voor mn NOD posi getest, maar toen had ik wel al een gevoel dat het raak zou zijn. Ikzou even afwachten wat je gevoel de 26e zegt.. en anderrs tch proberen tot de 30e te wachten @Schilderen; Heb ik gewoon gedaan. Ik stond namelijk ook mn auto vol te gooien met benzine, waar de lucht ook niet erg schoon is.. dus ik snap die paniek niet zo @Nicky; Jups, zo gaan we het vanavond doen. Hij was niet wakker vannacht, dus hij schrok er nogal van. Nu doet hij de eerste helft en ga ik alvast slapen, en de andere voeding doe ik. Ohhh en geniet van het getrappel he!!! Ik mis het zo erg! Liep vandaag in de stad en zag een zwangere vrouw.. voelde me gewoon jaloers worden, omdat ik dat gevoel van een baby in je buik gewoon mis. Stom he.. heb een pracht kind in de wagen liggen, tis gewoon zo bijzonder om zwanger te zijn! @eten; ieeeeeee RAUWE bloemkool? gatsie? das toch net zo iets als een rauwe ui eten.. bah haha @hier; Faye heeft vandaag voor het eerst echt naar ons gelachen!!!!! Zo leuk!!! zo.. alles lekker door elkaar, een hele wirwar.. succes met lezen, hihi
heej meiden... zo ik ben thuis! pfff wat een avond... tis zo druk op het werk! enne ik reed gewoon ook een kat over..... echt erg joh! ik reed 100 en ineens zag ik een katje in het licht! voor mn auto! nou dat was best een klap.... ik schrok! kon ook niet meer remmen of opzij , want dan was ik geplet best zielig..... al heb ik gewoon een hekel aan katten.... dit vond ik zo sneu! hoop echt dat ie gelijk dood was! maar ja dat zal wel met zo'n klap! kon ook niet stoppen... na ja nu weer thuis! zit nu aan een wijntje , want ben helemaal druk nog. Nicky wat fijn dat de diaree weer over is! en nee ik ga ook donderdag niet de hele dag oppassen! alleen vanaf 1200 mogen ze komen hoor.... heb wel zin in een vrije dag! Annedore , waarom wacht je zo lang met testen!? pregnyl is er na 10 dagen echt wel uit.... zo maak je jezelf toch alleen maar gek? ik zou gewoon een dag na je nod testen hoor! heb de gyn er ook nog nooit over gehoord dat ik langer moet wachten.... (en ik spuit ook altijd pregnyl) ik test de 24e , dan is het 14 dagen geleden dat ik eisprong heb gehad! ik ben zelf geen testfreak! spannend hoor! ik duim voor je! Duchess wat balen zeg dat je 2 gaatjes in je tanden hebt... Tummeltje wat leuk he dat Faye gelachen heeft!!!!!!! schattig! Rauwe bloemkool?????????????? hihi nog nooit gehad... maar ja ik mag geen cocktail saus! heb de hele dag door buikpijn gehad , niks aan tijdens mn werk. snap er niks van , want heb niks fouts gegeten! na ja zal wel weer overgaan! welterusten meiden!
Annedore hoop trouwens dat je wordt aangenomen! spannend de soll gesprekken! en wanneer is je diplomering?? of heb je die al gehad?
Wat vreemd, er is niemand online . Had toch wel verwacht dat jullie solidair zouden zijn en met mij online zouden zijn om dit tijdstip . Ik heb tot 1 uur geslapen en daarna werd ik dus wakker van de pijn in mijn keel en ben ik gewoon niet lekker, bah . Morgen direct de ha bellen, dit duurt te lang. Gaat lekker hier he , maar goed, PJ groeit goed en dat is het belangrijkste. En nu zit ik hier alleen beneden een ijsje te eten, verdoofd even, en Arnoud ligt hopelijk weer lekker te slapen. De schat wilde wel mee naar beneden, maar dat hoefde van mij niet! Hij heeft zijn slaap ook hard nodig. @Tum, wat lieffff dat Faye heeft gelachen . Ik kan me van Ryan inderdaad ook nog wel goed herinneren dat ik dat getrappel in mijn buik ook heel erg miste. @Ella, jeetje dat is zeker schrikken zeg, een kat overreden! Heeft je wijntje je lekker in slaap geholpen? Hmmm...zal ik iemand even wakker sms'en
Goedemorgen allemaal, Allemaal weer uit de veren? (Behalve Debby misschien: Beterschap meis!) @Ella: Schrikken he zo'n kat ineens... Ik vind dat katten ook gewoon uitgelaten moeten worden, aan een lijntje, net als mijn hond. Dat scheelt ook een hoop kattendrollen in mijn tuin touwens! @Tum: Wat fijn dat alles goed is gegaan op jullie eerste uitstapje samen, lijkt me wel spannend! En hier ook een jaloers gevoel als ik een zwangere dame voorbij zie lopen... Ik ga weer ff doorwerken.. Tot straks! Knuf Daan @
@daan: Ik herken je pijnsteken door de provera niet. Wat een stoer en leuk berichtje in het gastenboek! Echt super! @tum: nee rauwe bloemkool is niet zoiets als rauwe ui eten. Rauwe bloemkool heeft dezelfde smaak als gekookte zonder papje. Wat gaaf dat Faye gelachen heeft tegen jullie @ella: ow meis wat moet je geschrokken zijn als er ineens een kat voor je auto staat. Is inderdaad te hopen dat het beestje dan in 1x dood was, hoe zielig het ook is. Mijn man heeft ooit een keer een vos voor de auto gehad, die was ook dood maar dan schrik je je het apenzuur. Nog lekker kunnen slapen ondanks dat je zoveel last van buikpijn had gister? @debby: hoe is het nu met je? Nog een beetje kunnen slapen? Mij had je gerust kunnen smsen hoor, ik heb toch voortaan het geluid uitstaan Wat zei de huisarts trouens? Of ben je er nog niet geweest? @hier: een redelijke nacht gehad, ik merk dat ik voortaan minder vast slaap elke keer als ik me omdraai (en dat is nogal wat in 1 nacht) dan wordt ik wakker. Vanmorgen op de weegschaal gaan staan omdat ik dadelijk op controle moet. In 4 weken tijd 1,5 kilo aangekomen, valt nog wel mee dacht ik zo. En het kindje dat groeit en ook het vocht dat ik vasthoud dus als de vk wat heeft te "mekkeren" dan weet ik het ook niet meer. Knuffel voor iedereen!
@Daan, jij bent ook alweer op tijd aan het werk . En helaas ben ik alweer uit de veren... @Nicky, succes bij de vk! Kan me niet voorstellen dat ze iets te zeuren heeft over je gewicht.... Heb de ha gebeld, maar kon op z'n vroegst morgen pas terecht. Heb bedankt, ben er klaar mee! Wat een TRUT! Als ik vanavond nog zo'n keelpijn heb, ga ik wel naar de ha-post. Kon ook niet terecht om even mijn ijzer te laten controleren, ook dat kon morgen pas, ja daaaagggggg. Ik ben echt pissed!!!!
Jeetje wat een gedoe daar bij de huisarts zeg. kun je niet overstappen naar een andere? knuffel meis. Ik ga nu echt even mijn haren doen en gebitje schrobben en dan snel op controle. Tot straks!
We zijn vlak voor de bevalling van Ryan al overgestapt naar een andere, omdat die bij ons in het dorp heeel slecht is. Dus nu een dorp verder, maar daar zitten zoveel patienten, dat ze het volgens mij helemaal niet aankunnen .
Hey goedemorgen Kom toch maar ff spieken! Dankje! Mijn diplomering is precies over een week! Wat vreselijk van die kat! Wat zul je geschrokken zijn! Ik heb een keer een kat aangereden zien worden hier, was vorige oktober. Die lul reed dus gewoon door terwijl die kat heel zielig over het asfalt rende met haar kop over de grond te schrapen. Ik ben toen de weg opgerend (met hond!) en heb het beest opgeraapt en ben naar huis gerend. Wilde snel naar de dierenarts rijden, maar toen overleed ze in mijn armen Ik heb zelf 3 katten, dus was behoorlijk overstuur! Kan me heel goed voorstellen dat jij ook ff stond te bibberen!
Hè Ella, zal ik dan maar wéér mijn banner veranderen en toch de 28e gaan testen? Ik denk er nog ff over na. Maar ja, als ik de 26ste en 27ste nog niks merk van ongi, dan kan ik toch idd wel 14 dagen na ovulatie (dat is dus de 28ste) testen Jullie zeggen allemaal van wel, dus dat moet ik misschien maar geloven Is je buik weer wat tot rust gekomen trouwens? Of heb ik daar overheen gelezen?
@ Nicky: durf het bijna niet meer te melden, maar ik werk in de zorg... Lang als verpleegkundige, maar de onregelmatigheid beu, nu als doktersassistent!
goedemorgen meiden @deb sow wat een dokter zeg!! ik hoop dat je je snel beter voelt hoor want zo doorsukkelen is echt niet fijn meer meiss,moet je kijken hoe laat je beneden zat knuffel meiss!! @tumm faye gelachen jeeyy!! is zo leuk om die beebjes te zien lachen haha!! @tante en hoe was het gister op controle?? @ella ohh een kat bah ik vind dat zo vies he ahhaa.. heb je hem ook aan de kant geschopt?? ennuh wijntje? da mag jij helemaal niet meiss hahaha!! @nicky 1.5 kilo in 4 weekjes is netjes meiss heel erg veel succes ik denk aan je hoor @daaniejelleke ik heb ook nooit echt steken en zo van de provera maar wel een fikse buikpij tijdens de ongi!! @hier haha deb ja ik verveelde me gister op het forum hier jullie waren er allemaal niet en ik vind het best wel raar hoor om weer thuis te komen van het werk en dan zitten er al mensen hier ben zo gewend om alleen met mijn schatje te zijn!! och ja het is ook wel leuk haha ik heb alleen nog steeds mijn scooter niet,en die staat nu al 11 dagen bij de maker ik heb net gebeld zegt hij ja we stonden voor 2 weken vol geboekt ja waarom zeg je dan breng hem vrijdag maar hierheen,zegt hij ja bel om 12 uur maar terug danis de monteur hier.. ja hallo!!! ik mis mijn scooter,we kunnen nu niet zomaar even op de scooter stappen om te shoppen in eindhoven(ik en schoonzus).. en ja ik ben eerlijk ik kan niet echt lange stukken lopen met mijn voetjes heb er toch nog een beetje last van hoor!
@Cin, wat irritant zeg dat je scooter nog niet gemaakt is! Inderdaad...waarom moest je hem dan toen al heenbrengen :-S, lekker onhandig . En gaat er geen bus naar Eindhoven?