waaaa meiden wat een leuke foto`s haha duch je ziet er echt goed uit meiss,echt wel en jullie zijn een heel mooi gezinnetje jij je hubbie en je meisje jammer dat ik alleen anja van de achterkant zag maar echt meiden het zag er heel gezellig uit
het was ook echt supergezellig! en zeer zeker voor herhaling vatbaar! en het clubje wat er was dat klikte ook supergoed! en dat is altijd heeeeel erg belangrijk! Je weet tenslotte nooit wie je in je huisje haalt.......Maaaaar dit was wel gelijk de laatste meeting bij ons. Misschien ooit weer in het nieuwe huisje......
Haha zo moeilijk is rijden hier toch niet. Is het in Helmond zo anders dan?? Nicky ja het sporten was wel lekker hoor!!! Ze zei meteen dat ze kon zien dat ik alweer afgevallen was, dat is altijd erg leuk om te horen he... Ik moet alleen toch wat rustiger aan doen. Met BV mag je schijnbaar niet meer dan 500 gr per week afvallen omdat anders de melk eronder lijd zeg maar. Dat wist ik niet. Dus ga toch maar proberen wat rustiger te doen. Ik zit nu wel ongeveer op 500 gr per week meestal. Maar ik wilde nog meer gaan sporten maar dat doe ik dan maar niet. Ze vertelde ook dat je minimaal 500 kaloriën meer moet binnen krijgen dan wanneer je geen BV geeft dus minder eten is ook geen goed plan. En zelfs vet eten is goed omdat er dan meer vet in de melk komt. Moeilijk allemaal he? Maarja de BV vind ik toch het allerbelangrijkste. Leuk he, 2m, 2w & 2d. En straks is het 2 maanden, 2 weken, 2 dagen, 2 uur en 2 minuten!! Ze is vandaag 11 weken. Ella wat ga ik maken? Hahaha ik las terug maar ik zie nergens staan dat ik ga eten?? Haha! De meeting was inderdaad echt super gezellig. Ik zou wel meteen weer willen, echt waar!!! Ik heb natuurlijk weinig vrienden, of iig, wel vrienden maar die zie ik bijna nooit meer haha... En dit was echt ff leuk!! Ik vind het gewoon jammer dat we tot september moeten wachten!!!
maar duchh mischien hoef je wel niet tot september te wachten ennuh eindhoven is veel hectischer op die ringbaan haha ze heeft er ooit een ongeluk gehad en sindsdien durft ze er niet meer te rijden
ja daaaag echt niet wachten tot september he.......nicky perst in juli die kleine eruit en dan staan we meteen aan dr bed.....whaha grapje.
@duchess: inderdaad wel balen dat we nog zo lang moeten wachten voor we weer een meeting hebben. Nouja, deb en familie en minnie en man zullen wel eerder weer een keer deze kant opkomen denk ik. Jeetje zeg, dat er zoveel bij BV komt kijken wist ik ook niet. Maarja, alles voor het goede doel Ik ben trouwens nu in totaal 10,5 kilo aangekomen, is toch netjes niet? De VK had niks aan te merken op de 1,5 kilo van de afgelopen 4 weken.
Wij zijn toch bij de bevalling van Nicky . En dat is zeker netjes hoor Nicky! Ik geloof dat het normaal is om zo rond de 15 kilo aan te komen in totaal.
@debby: ik was eigenlijk niet van plan om nog veel meer aan te komen als er nog 3 kilo bij komen hou ik het wel voor gezien. En van die 10,5 kilo is ook een gedeelte het vocht dat ik vasthoudt
Jammer zeg Cindy. Ja ik ben het natuurlijk gewend. Nergens last van hihi. Wanneer dacht je dan Cin. Haha. Minnie hahaha goed idee. Meteen diezelfde dag he!!! 10,5 kilo is SUPER nicky!! Top! Ze zeggen dat 12-13 kilo van de zwangerschap is. Dus kindje, placenta, bloed, vruchtwater etc.. Dus 10,5 kilo op 33 weken is super netjes!
hhhm moet eigenlijk nog even het een en ander doen voordat die man van de woningbouw komt maar heb geen ziihinnnn..........
nou minnie, hop aan de gang ondanks dat je geen zin hebt. ik ga zo even wat eten en dan richting de tante van hubbie. de laatste 46 kaartjes maken en dan de enveloppen nog schrijven. en ook niet geheel onbelangrijk.... uitnodigingen voor haar verjaardag uitprinten :d
haha duch in ieder geval niet in september pas hoor!! zo lang kan ik ook weer niet wachten hoor we kunnen wel een keertje wat afspreken hoor nicky meiss ik vind het netjes hoor 10 kilo.. ik hoop eerlijk gezegd dat ik dat niet aan ga komen als ik zwanger ben hoor hoop dat het er alleen maar vanaf gaat trouwens anjaaaaaa waar ben je en hoe gaat ie meiss??
nicky je hebt ons nieuwe adres nog niet dus ons envelopje hoef je nog niet te schrijven.....ja of juist wel als het eerder komt....
Minnie: goed dat je het zegt Cindy: te weinig aankomen blijkt ook niet goed te zijn. en die kilo's raak je op den duur toch wel weer kwijt.
gaan we weer hoor.....gggrrr hubbie net gebeld want die had hier nog twee schilderijtjes liggen die we ooit uit de woonkamer hebben gehaald en andere ervoor terug gehangen hebben.....die kwam ik net ergens onder in een kast tegen. en ik ga straks naar de kringloop dus denk bel hubbie even met wat ie ermee moet.....en hoe kan het ook anders......BEWAREN!!!!!!!!!!! omdat schoonmams die dingen heeft gemaakt. en ze hangen al jaren niet meer in de woonkamer maar liggen gewoon ergens in een kast te verstoffen.....