nou ik had dus ook al een beetje mot met schoonmams.......Voor degene die bij de bbq zijn geweest die zullen vast wel allemaal dat borduurwerk gezien hebben wat bovern de bank hangt.......helemaal in het blauw en het past gewoon niet in ons interieur. Afijn dat heeft hubbie voor jaren geleden toen ie nog niet eens daar woonde van haar gekregen. Schijnt een erg duur ding geweest te zijn en ze heeft m zelf gemaakt. Zeg ik dus afgelopen weekend tegen schoonmams: nou als we straks in het nieuwe huis zitten dan hangen we het grote schilderij van de slaapkamer (zon groot schilderij van de ikea met een rode roos erop) boven de bank.......jeeeee je had haar gezicht moeten zien zo van: en dat ding van mij dan? maar daar heb ik niks meer over gezegd......dus jammer voor haar maar dat ding komt niet meer in de woonkamer.....
Dat de kilos eraf gaan tijdens de zwangerschap komt niet zo vaak voor hoor. En eigenlijk zou je dat toch niet moeten willen, dat betekend nl dat je heel ziek bent. Ik kan me anders niet bedenken dat je afvalt tijdens de zwangerschap... Debby dat is toch netjes! Je zit op 21 weken dus juist goed dat je nog niet veel aangekomen bent. Komt nog wel!! Minnie irritant zeg.... je had ook niet moeten bellen!!! Gewoon mee moeten nemen naar de kringloop haha. Minnie lekker laten die schoonmams. Jullie huis dus jullie maken zelf toch uit wat je boven de bank hangt. Whiehoo Anja 4 weken zwanger!! Ik ben de ramen aan t wassen. De hele woonkamer gehad, nu ff een glas water gedronken en weer aan de gang... Yasemin slaapt, misschien dat ik zo eens zumba uit ga proberen... heb de DVDs hier liggen maar toen gingen we op vakantie en daarna testte ik positief dus heb er nooit meer naar gekeken.
dames, ik heb geprint wat ik moest printen dus ga nu afsluiten, eten en dan ben ik er weg van. Ik hoop dat jullie niet al teveel gaan kletsen Ik weet ook nog niet of ik nog online kom vandaag. vanavond namelijk weer yoga Misschien tot straks en anders spreek ik jullie morgen weer! Doei doei en een knuffel voor iedereen.
@Deb; Zo, jij was er vroeg bij vannacht. Dat zijn mijn tijden om wakker te zijn joh. Balen zeg dat je huisarts helemaal niet bevalt, kan ik me wel voorstellen ook... @Nicky; Ik vind dat de VK niets te mekkeren heeft! Het gewicht wat er nu is bijgekomen lijkt mij niet meer dan normaal hoor, en zeker in 4 weken tijd! Wel leuk dat je nog een extra echo krijgt! @Ella; Jeetje die kat, ja ik zou me ook helemaal rot schrikken! Veel plezier met je neefje. @Anne; Volgens mij kun je gewoon de 28e testen omdat je dan al 14 dagen na je ei zit hoor! @Tummetje; Wat gaaf dat Faye gelachen heeft! @Cindy; Balen zeg dat je nog steeds je scooter niet hebt. @Minnie; Dikke knuffel meis! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent als juni voorbij is. @Daan; Jeetje wat ben jij heftig ongi als ik het zo lees! Ik had dat nooit met provera. Ja wel vrij heftig maar nooit langer dan 3 dagen. Kort maar krachtig zeg maar. @Duchess; Haha wat een leuke leeftijd heeft Yasemin vandaag! @Hier; Yeey de 4 weken gehaald. Wil zo de gyn bellen voor een afspraak maar ik moet nu wachten tot half 2, ze hebben nu pauze.... Ik heb helemaal uit zitten vogelen wanneer mannetje wel een niet mee kan. Verder ben ik kotsmisselijk.
Nicky alvast veel plezier met Yoga vanavond voor als we je niet meer zien vandaag. Minnie ze zijn idd aardig prijzig!! Gelukkig heb ik de gekregen van een klant. Anja lekker he misselijk zijn hihihi. Maar het is voor een goed doel meid. Ben echt zo blij voor je. Zo, alle ramen weer gedaan! Behalve Yasemin's kamertje maarja die slaapt dus doe ik straks wel. Tip voor iedereen; je ramen drogen met een hydrofiele luier, echt helemaal streeploos en dan ben je lekker snel klaar met de ramen wassen.
Handig zeg Duch die hydrofiele luiers. Ja weet je ik vind het niet eens erg dat ik misselijk ben haha..
Kan ik best begrijpen Anja!! Hopelijk ben je niet te lang misselijk, want dan is 't niet leuk meer. Hihi. Minnie veel succes!!
anjaa jeeeyyyy haha ik vind het ook wel leuk dat je misselijk bent meis niet op een vervelende manier maar juist dat het dan zo posi klinkt oh duch goeie tip ja van die hydrofiele luier dan heb ik ook nog een tip je douche spiegel licht insmeren met afwasmiddel en navegen met een theedoek dan slaat hij niet meer aan van de hitte!! en je glazen tafels met een stuk krant na vegen ook je ramen trouwens dan is ie ook streeploos
Nou ik heb mijn ramen nog nooit streeploos gekregen. Ben niet zo heel goed in het lappen van ramen/spiegels. Cindy hoe is het met jou meis?
ja wel goed haha ze staan hier weer te tennissen dus ik moet uitkijken dat ik geen klap tegen me kop krijg van die controller hahahaha erder heb ik best last van de hormonstertjes opvliegers tot hier en daar!!
Haha Cin zit je wel veilig daar? Irritant he de hormonstertjes... Wanneer moest je nou weer voor een FM?
hahaha de eerste klap heb ik al gehad hihi uhmm ik mag vrijdag weer om 10.40uur en ik begin nu best zenuwappig te worden en jij meiss besef je het al een beetje
Spannend meis ik duim voor goed nieuws! Het is tijd voor een babyboom!!! Mja beseffen... Een beetje, kan het nog steeds amper geloven haha. Komt denk ik door al die afgebroken rondes, dat we er eindelijk weer eentje mochten proberen en dan ineens raak. Blijf het apart vinden.
Cin met kranten deden wij idd ook al jaren, maar hydrofiele doek werkt nog beter! Dat van afwasmiddel heb ik al eens vaker gehoort, maar ik krijg dan zon vieze laag erop?! Doe ik er dan teveel op ofzo? Nou Anja met een hydro absoluut wel hoor!! Met een trekker lukt het me ook nooit... Spannend hoor Cin je FM... hopelijk kom je met goed nieuws meis. Anja geloven dat komt toch nooit. Soms kijk ik nu naar Yasemin en kan ik nog amper geloven dat we een kindje hebben.
Nee met zo'n ramentrekkertje kan ik ook helemaal niets Duchess. Ik ga het een keer proberen met hydrofiele doeken. Ja ik vind het zo'n gek idee, dat als alles goed blijft gaan we over 36 weken een kleintje krijgen...