PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jaa gek he! :) En die 36 weken lijken nu heel lang maar zijn voorbij voor je 't weet...
    Hoe gaat het met roken? :D

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha mooi hoe je dat zegt anja over 36 weekjes een kindje:):) kei cool meiss!!

duch 2 druppeltjes afwasmiddel op een sponje uitsmeren over de spiegel en dan met een theedoek navrijven:) dat dat vette een beetje eraf is:)

anja ik vind dit ook echt een wondertje hoor bij jou:) idd zo vaak teleurstelling en dan toch ineens:) haha geeft mij echt moed hoor meiss zo zie je maar weer voor je het weet is het toch een keertje raak:)

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ja ik heb voor mezelf besloten om nu nog maar 4 x per dag een sigatje aan te steken:)
    wil er echt vanaf toch wel;)

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedzo Cin!!! ;)

Zal het straks eens proberen met afwasmiddel.

Zit te wachten tot Yasemin wakker wordt. Ze wordt telkens even wakker en valt dan weer in slaap. Maar ze zal zo toch echt honger krijgen. ;)

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Cindy; Ja ik had het ook absoluut niet verwacht deze ronde.
    Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Hoop dat dat jou en de andere meiden idd ook een beetje moed geeft..
    Ik strooi wel even wat HCG rond hier voor jullie. :D

@Duchess; Goed! Ik heb echt geen zin meer om te roken, vind het vies ruiken en ik word er misselijk van. Tenminste gisterochtend wel dus daar was ik heel erg snel klaar mee. 2 hijsjes en hij ging uit, bah.
    Ik heb nog nooit zo makkelijk kunnen stoppen met roken. :)

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Goedzo Cindy! Dat kan jij wel meis.

@Duchess; Ja Yasemin zal toch een keer honger krijgen haha. :p

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha idd duch ik denk wel dat ze zo wakker gaat worden:)

ja ik heb er echt een beetje hoop van gekregen hoor!!
    zo zie je maar zeg nooit nooit:)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ze is wakker dus ben aan t voeden en dus in meeleesmodus. :p

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha zie je nou:):)

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    elllllaaaaaa heb je al getest???:)

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dat duurde niet lang Duchess. :p Voed ze!

Nog een kwartiertje...... Dan kan ik eindelijk bellen naar het ZH.
    Haha ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen he. :D

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anja wat goed he dat je gelijk bent gestopt met roken....
    vervelend dat je zo misselijk bent....maar ja het is voor het goede doel he!

Duchess haha ik had idd wat te snel gelezen!!! ;)

Minnie lekker je schoonmoeder laten praten hoor! het is jullie huis! en zij hoeft niet te bepalen wat er aan de muur komt....!
    enne oooh wat lastig zeg! die mannen.... is dat zo'n hamster??? haha

He maarre waar kan ik die foto van jullie zien!? van de bbq?? ben ook wel benieuwd!

Mn neefje was zooooo lief! hij vond het zooo lief dat tante "ella'' lego had opgehaald voor hem! haha , hij was er de hele tijd mee aan het spelen en wilde net niet eens naar school!

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ella ik denk dat je Debby even moet PB'en voor die foto's!

Nog 2 dagen meis, voel je al iets waarvan je denkt, 'ja!' ?

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Ella; Ohh jee.. ik had een potje staan janken naast die kat :(
    @Debby; zucht.. je wordt er toch niet goed van.. als je het niet aankan, neem dan geen patienten meer aan! Zo hebben de mensen die ze zorg nodig hebben er nog niks aan :(
    @Cindy; Jeetje..dat duurt lang om het te maken. Hoop dat ze een beetje opschieten.. zo thuis zitten is ook niks he
    @minnie; jaaaa...zo ken ik er nog wel een paar.. mn droomautootje, een nieuw huis.. *zucht* Gelukkig staat verhuizen hier op nummer 1, dus dat zal hoop ik niet lang meer gaan duren :p
    @Nicky; fijn dat alles weer goed was! hoop dat de kleine goed blijft liggen! heb je nog veel ruimte in je buik?
    @duchess; hihi, 2-2-2.. grappige datums kom je tegen als je erop gaat letten :)
    @ella; succes met je neefje! En wel íets eten he meis..
    @meeting; jaaaaaa... met zn allen bij de bevalling van nicky, hahaha :D
    @minnie; kan je dat schilderijding niet per ongeluk vergeten in de verhuiswagen ofzo? :p Of bij ej buren over de schutting gooien op de laatste dag :p
    @Duchess; Afvallen tijdens de zwangerschap kan ook te maken hebben met je schildklier. Dat had ik namelijk :) (later, na de misselijkheidsperiode)
    @Anja; jaaaaaa misselijk! joehoee! :p succes he :D
    @ramen; ik doe ze met een microvezeldoekjes (stofdoekjes/wonderdoekjes)..ook streeploos :D

Ohh meiden.. vanochtend deel 2 gehad van de fotoshoot, en Faye was gewoon rustig! Hele mooie foto's egworden denk ik :D
    Ze had 4 foto's afgedrukt van zondag, die wél waren gelukt.. en wat zat ik te kwijlen zeg.. zooo mooi :D
    Ik doe fotografie voor mn hobby.. maar hier moet ik nog heeel lang voor oefenen :p
    EN EN EN.. over 2 weken wéér een shoot! De fotografe gaat voor zichzelf beginnen en wil Faye als fotomodelletje voor op haar website, hoe cool is dat? :D

ohh jaaa.. ik moest debby nog pb-en voor mn mailadres.. ga ik zo gelijk doen! :D

En gelijk mn oom bellen, ik hoorde dat ik inmiddels al een tatoeage mag zetten.. dus dan maar een afspraak maken :D *kan niet wachten*

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tummetje; Gaaf zeg een fotoshoot! Ben benieuwd! :D
    Wat voor tattoo ga je laten zetten?
    Hoe is het trouwens met je stiefvader?

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja gaaf he! Als ik wat foto's digitaal heb kom ik je showen hoor :D

Ik wil op mn voet een vlindertje met sterretjes erom heen, en dan Faye d'r naam erop. Het vlindertje is dan knalroze/lila en wit, net zoals de sterretjes. De randjes enzo zijn wel gewoon zwart.

Met mn stiefvader gaat het goed hoor. Beetje aan het lijntje gehouden hebben we het idee, want nu ligt ie maar gewoon in het ZH, te liggen terwijl hij niet meer voor bewaking hoeft te blijven. Alle onderzoeken zijn gedaan.. dus waar ze nou op wachten???
    We waren hem nog kwijt ook.. zat ie op het dakterras te roken en te kaarten met andere patienten.. de mafkees :D Hij had geen zin meer om in die kamer te zitten :p

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tummeltje wat gaaf een fotoshoot!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk hoor!!! enne wat leuk he een tatoo! ben ook benieuwd wat voor een! ;)

anja , ja dan zal ik debby even mailen!
    ik denk niet dat ik zwanger ben hoor! want eerlijk gezegd kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik zwanger wordt/ben!!! zo raar! maar het zou echt geweldig zijn als het positief is hoor! ik ga er maar niet vanuit! begin nu wel wat nerveuzer te worden hahaha! ik ga donderdag ochtend testen!!!
    ik voel echt nog helemaal niets... miss is dat juist wel goed! want de vorige keer voelde ik vanalles..... en was het negatief!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat rot voor je stiefvader tumm!
    kan me voorstellen dat hij niet meer op die kamer wil liggen! moet hij daar nu blijven totdat alle uitslagen er zijn?

wauw wat een gave tattoo!!!!

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik voelde ook niets Ella, in tegenstelling tot de vorige ronde. Dus bij mij was niets voelen goed! Ik hoop bij jou ook!

@Tummetje; Haha nou gelijk heeft je stiefvader, moet er ook niet aan denken om de hele dag op zo'n ziekenhuiskamer te liggen.
    Klinkt wel als een hele gave tattoo, mooie kleuren ook! :D

Nou ik ga even een broodje eten en dan het ZH bellen. *zenuwen* (Want dan wordt het ineens wel heel erg echt.... :D)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    spannend Anja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :) :)

ik ben zooooooooooo blij voor jullie he!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina