Ella, ik kon me er ook nooit iets bij voorstellen.. het eerste wat ik dan ook riep was; heee... IKKE ZWANGER? DAT KAN NOOOOOIT!! En kijk nu.. het kan je "zomaar" gebeuren Ik ga nog steeds voor je duimen hoor!! Het wordt tijd voor die babyboom!! Denk dat mn stiefvader idd moet blijven tot ze alle uitslagen hebben, maar volgens de verpleegkundige kon dat vanaf maandag nog een week duren.. dat kost ze toch klauwen met geld als ze een bed bezet houden terwijl die persoon ook thuis kan rusten? Mja.. ze zullen het wel weten denk ik dan.. Anja; en.. wanneer mag je om de echo? ik ben bezig met een tekening van de tattoo.. als die af is zal ik hem wel ff laten zien.. want ik lees net mn eigen beschrijving terug.. maar een goede geest die daar wat van kan maken, hihi
meiden ik ga me klaarmaken vor te gaan werken tot vanavond moppies!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx xxxxx xxx xx x cin
nou meiden ik ben echt supergoed bezig......al zeg ik het zelf. heb de kelderkast helemaal uitgeruimt en zowat ALLES zit in de doos voor de kringloop. weg ermee. vazen van hubbie in het knalblauw.....weg ermee. kaarsjes die we nooit gebruikt hebben en die we ook niet meer gaan gebruiken...weg ermee. een 1 persoons frituurpannetje......weg ermee. pppfff kijkt weer erg opgeruimd en veel dingen zijn weg straks dus hoeven we niet mee te gaan slepen.....oja het koffiezetapparaat van hubbie met de waterkoker die we al kei lang niet meer gebruiken.......weg ermee. hij weet niet dat ie weg is dus zal straks wel wat worden. ik zeg er gewoon niks van. we hebben nu toch een senseo....... meiden ik ga beneden wachten op die opzichter en dan spreek ik jullie straks. sorry dat ik even niet reageer op iedereen en alles maar zul je zien komt die man eerder......
SUCCES MINNIE! enne hartstikke goed dat je zoveel spullen weg doet! idd lekker weg ermee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
werkze cindy!!!! @minnie; juissst that's the spirit.. weg d'r mee en wat niet weet, wat niet deert zeg ik altijd
@Minnie; Goedzo meis, gewoon wegkeilen al die spullen! @Cindy; Werk ze meis! Grrrrr er wordt niet opgenomen op de poli... Zo nog maar een keer proberen. Wat moet ik nou zeggen haha ik weet het echt niet... Ben al zo slecht in telefoongesprekken.
Hihi, ik weet nog als de dag van gisteren dat ik moest bellen voor de eerste echo.. Was ook zo zenuwachtig, terwijl ik dat nooit heb! 'gewoon' zeggen dat je een afspraak wilt maken voor een eerste echo omdat je zwanger bent. En dan stelt ze vanzelf wel vragen aan je
Tummetje je tattoo klinkt erg gaaf! Ik ben benieuwd naar de foto's van Faye! Gaaf is dat he van die professionele foto's. Ik ga het nog eens laten doen zodra Yasemin goed kan zitten. Wat raar trouwens dat je stiefvader moet blijven terwijl er niets meer gebeurt. Cin werkze! Minnie goed van jou zeg!!! Hopelijk niet teveel gezeur van hubbie haha! Succes met de meneer van de woningbouw. Anja gewoon zeggen, ik heb positief getest, wat moet ik nu doen?? Al heb je intussen vast al gebelt. Jeeej Anja 14 juli! Gaaf hoor meid!!!! Zo net lekker met Yasemin gespeelt hihi. Zo leuk.. Ze begon weer in dr oogjes te wrijven en ze dicht te knijpen dus heb dr maar weer op bed gelegd.
zooo de meneer is weer geweest. volgens hem zag alles er netjes uit. ondanks boven de troep en de verhuisdozen...... in ieder geval hoeven we niet gek veel te doen en hopen we dat de nieuwe bewoners die in ons huisje terecht komen het een en ander overnemen. zoals laminaat, gordijnen en de tuin. en voor de tuin willen we dan toch wel een bedrag ter overname hebben..... mochten ze al die dingen niet over willen nemen dan moeten we het een en ander uit de woning halen.....dat is dus minder omdat we daar niet zo een zin in hebben. maargoed we zien het allemaal wel. ik ga gauw weer verder want heb de auto helemaal volgestouwd voor de kringloop en wil zo veel mogelijk weghebben voordat hubbie thuiskomt.....
Fijn dat hij het er goed uit vond zien Minnie! Heeeel veel succes met je spullen en de kringloop, ga maar snel. haha.
Zo, wij hebben even lekker gewinkeld bij de Babydump en de Prenatal. Hebben ons nog goed ingehouden vind ik. Twee shirtjes, een grote en een kleine fles van Difrax en een mutsje. En dat was het geloof ik... @Minnie, je had inderdaad niet moeten bellen, maar gewoon weggooien . Grrrrr....irritant zo'n schoonmoeder, alsof het in de woonkamer MOET hangen. @Anja, en afspraak gemaakt? Nu al misselijk...hopelijk duurt het bij jou niet zo lang! Oh lees dat je 14 juli terecht kunt, spannend!!! Hoe ver ben je dan? @Cindy, zijn jullie vrijdag weer vrij of hoeven jullie vrijdag pas later te beginnen? @Tum, ben zooo benieuwd naar de foto's en wat gaaf dat Faye fotomodel wordt . Wat voor tattoo wil je? Lees het al .