PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Ella: het kwam een beetje zo over, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik ben niet te genieten vandaag en er komt niks uit mijn handen op het werk. In ieder geval; niks aan de hand meis :)

Wat mag je vanavond nou bijvoorbeeld eten?

Ennuh....de 24ste komt ook aardig in zicht he ;)

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Jij nog 7 daagjes Ella... Voor jou wordt het ook al spannend! :D

Vervelend zeg dat je nu zo met eten bezig moet zijn... Nou ja, vooral met wat je allemaal niet mag eten dan.
    Lijkt me moeilijk om in één keer een omschakeling te moeten maken en bij alles te moeten opletten of je het wel of niet mag hebben.

@Annedore; Jij zit ook in een lastige situatie... Wilde er toch nog even op reageren.
    Die brief zou ik nog niet meteen opsturen denk ik... Maar zoals Ella zegt; Je kan altijd alles hier kwijt he.
    Snap dat je het er ontzettend moeilijk mee hebt, echt wel.
    Maar bedenk ook dat dit misschien niet de laatste keer zal zijn dat er iemand in je naaste omgeving eerder zwanger is dan jij.
    Het klinkt heel hard en dat is het ook, maar probeer je er over heen te zetten.
    Makkelijk praten, dat weet ik, maar ik denk dat er weinig anders op zit, als je vriendschap met die vriendin je veel waard is.
    Hele dikke knuffel voor jou meis!

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh ja en daar wilde ik nog even aan toevoegen dat ik absoluut niet vind dat je je aanstelt hoor, het is echt wel begrijpelijk.
    Ik bedoel het ook niet gemeen of zo...

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja precies annedore , dat bedoelde ik ook te zeggen , wat Anja aan je schrijft!

kijk het is klote dat je vriendin zwanger is... maar zij kan er ook niets aan doen he! ;)
    en het is ook wel begrijpelijk van haar kant dat ze zo enthousiast is...
    wat dan weer minder is dat ze totaal niet laat blijken dat ze jouw gevoelens snapt....
    iig heel goed dat je het hebt beschreven in een brief aan haar hoor!
    maar zoals ik al eerder zei , ik zou de brief ook niet gelijk posten!
    aangezien je nu erg verdrietig bent... zou ik de boel eerst laten bezinken en daarna verder aanzien!

rustig aan meid!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    enne dit bedoel ik ook niet gemeen of rot hoor!
    snap juist dat het een erg lastige situatie is....

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meiden ik ga naar mn werk!!!
    tot laters!

en anne , rustig aan meis!
    denk goed om jezelf!!!
    xx voor jouw!

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Werk ze Ella!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Anja, spannend meis, nog maar 5 dagen! :)

Annedore ik ga met de meiden mee..
    DIkke knuff voor jou meis,het is echt niet makkelijk!!

Zo ik ben heel nutteloos naar mn ouders gereden (was niemand) en daar zitten voeden en weer terug gekomen.. pfff.
    Moest er gewoon ff uit!!
    En ja hoor nu slaapt t kind, maar nu vind ik het veelste laat om zelf nog te gaan slapen.
    Morgen of zaterdag heeft manlief beloofd om er een keer uit te gaan sochtends als ze wakker is (zo rond 8 uur meestal) zodat ik eens wat extra kan slapen.
    Eigenlijk ben ik al vanaf de geboorte snachts eruit en sochtends ook, en voor de bevalling heb ik nou ook niet echt lekker kunnen slapen he? Denk dat het nu een beetje te lang is....

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Alles wat jij denkt in 1 doos doen...demonstratief op zolder zetten...en tijdens verhuizen..oeps..hij is kwijt geraakt denk ik...

kan goed zijn dat ie er nooit meer om vraagd...

(lees, eerder al weg doen dus hahaha)

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn zus is ook van het niks weggooien. Ze heeft dingen (kleding) echt zoo lelijk en oud... Mijn moeder doet haar was en brengt vaak zat iets niet meer terug, zeg maar. Maar missen doet ze het niet hoor. Maar als je zou zeggen, we gooien dit weg, dan wordt ze helemaal gek!
    Dusja, denk dat dat best zal helpen bij je vriend Minnie. ;)

*en nu maar hopen dat mijn zus niet stiekem meeleest hier* HAHA

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Kind slaapt als een blok.... pffff. Dat ze dat vanmiddag ff gedaan had. *zucht*
    Hoop dat dit eenmalig was hoor!

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Lieverds, rationeel ben ik het helemaal met jullie eens!
    Gevoelsmatig voelt het echter heel anders :(

Ik wil wel vertellen dat de kans dat er iemand in mijn naaste omgeving zwanger wordt heel klein is. Zij is mijn enige vriendin, naast een aantal klasgenoten waar ik het wel mee kan vinden, maar die zie ik straks waarschijnlijk ook niet meer.

Ik ben niet echt een vriendinnenmens. Ik ben hoogsensitief en heel graag op mezelf. 1 vriendin vond ik fijn, maar het is geen gemakkelijke vriendschap geweest.

Toen zij in een rottige periode zat (school en relatie) heeft ze mij heel vaak laten zitten. Dan hadden we afgesproken en zat ik op haar te wachten en kwam ze niet. Zonder iets te laten weten.
    Het komt er eigenlijk op neer dat de afgelopen 11 jaar we vriendinnen waren wanneer het haar uitkwam.
    Kijk, als zij mij in het verleden nou niet een paar keer zo had laten barsten, dan was dit verhaal nu waarschijnlijk anders geweest.
    Maar ik kan ook niet vergeten hoe egoistisch zij in het verleden is geweest in onze vriendschap.
    Ik heb het er met mijn moeder en man ook over gehad en zij vinden het nogal gevoelloos hoe zij dit nieuws bij mij gebracht heeft. Eerder compleet tactloos over me heen gestort heeft.
    De afgelopen drie maanden dacht ik echt dat ze er helemaal voor me was en dat was ze ook, maar als ze echt om me geeft dan zou ze dit niet op deze manier gedaan hebben. Dan zou ze meer bij mijn gevoelens hebben stilgestaan, juist omdat ze zo goed weet wat ik meemaak.
    Het feit dat ze zo over mijn gevoelens heen walsde gister zegt mij helaas genoeg :(
    En nogmaals ze wordt een heel goede moeder en ik gun het ze van harte, maar ik weet niet of ik een vriendin met zo'n bord voor d'r kop op dit moment erbij kan hebben.

Lieve meiden, sorry voor mijn lange verhalen hierover. Ik stel ook voor dat we het even gaan laten rusten nu, dat doe ik ook.
    Ik vind het wel heel fijn dat ik met mijn verhaal bij jullie terecht kan en ik heb jullie antwoorden echt niet verkeerd opgevat, ik weet dat jullie me begrijpen en alles goed bedoelen!

Dikke knuffel!!!:)

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tum, de misselijkheid is gelukkig weer weg, nu alleen steeds een beetje duizelig :-S, maar dat zou kunnen komen als de bloeddruk laag is. Jeetje, wat een heftig nieuws van je stiefvader :(. En begrijpelijk dat je dan niet komt zaterdag (wel heeeel jammer trouwens!!!), ik had al zo'n voorgevoel dat je stiekem toch zou komen, ook omdat het zo goed gaat met Faye en jou!

@Sjulie, welkom meis! Dat zou helemaal super zijn inderaad als je nu zwanger bent!!

@Yvy, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

@Ella, jeetje meis, vervelend dat je nu erg moet gaan opletten op wat je eet :(. En is dit voor een bepaalde tijd, om tek ijken hoe je reageert?

@Duch, oh meis wat vervelend dat Yasemin niet wil slapen, misschien heeft ze last van de warmte? Kan ze niet op het balkon slapen in de kinderwagenbak?

En de rest op wie ik niet heb gereageerd, sorry! Heb even globaal bijgelezen en ben moe :(.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @rami: welkom hier. Balen van de PCO L hopen dat jullie snel duidelijkheid hebben.

@tum: ow wat erg meis. Heel begrijpelijk dat je liever bij je moeder bent in deze tijd. Sterkte ermee!

@sjulie: welkom hier meis. Hopen dat het raak is.

@yvy: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thom. Ga er maar lekker van genieten. Is weer een keer wat anders dan al dat roze hier ;)

@duchess: ik ben benieuwd hoe het kunstwerk eruit ziet J

@ella: balen dat je zoveel niet meer mag hebben L

@minnie: mannen….. maar daar hebben we het al over gehad :D

@anja: ow wat spannend… nu kun je echt de dagen gaan aftellen.

Sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb.

@hier: vanmiddag naar een vriendin van mij geweest en daar hoop ik HET wondermiddel meegekregen tegen het vocht. Is ook thee maar dan andere en die stimuleert het vocht afdrijven via de huid. Ik hoop zo dat dit gaat helpen. Verder gezellig gekletst en binnenkort denk ik maar weer terug, was veel te lang geleden dat ik daar ben geweest en nu was het veel te kort dag J
    Zo dadelijk lekker zwemmen, en daarna naar bedje toe. Vandaag mijn slaapje gemist, en dat merk ik toch wel weer.

Liefs Nicky

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, hoe was het bij de kliniek meis?

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Nicky; Hoop dat deze thee goed gaat werken meis!

@Debby; Vervelend zeg dat je duizelig bent.

@Annedore; Ik begrijp je wel hoor. Maar vind die vriendin ook niet zo netjes, met jou laten zitten en dat soort dingen.
    Moet je je dan niet eens afvragen in hoeverre de vriendschap nog van 2 kanten komt?
    (Wil niet stoken hoor...)

Ja idd Minnie, hoe was het?

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nee Anja, je stookt niet. Deze vraag stel ik mezelf al jaren. Maar ik geef dingen niet zo snel op, dat doe ik meestal pas als het echt niet meer gaat. Ik heb haar nu telkens weer nieuwe kansen gegeven, maar ben bang dat dit de welbekende druppel is.

Hoe is het met Minnie? Ik vroeg me dat net in de trein ook af!

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anne, hier ook een hoogsensitief iemand, dat valt niet altijd mee, ik weet wat je bedoelt!

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Eindelijk een lotgenoot! ;) Fijn om te weten. Dank voor het delen :)

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Annedore; Ja dat kan ik begrijpen als dit de druppel is..

Deb je hebt PB!

@Hier; Stiekem toch getest. Weet dat het stom is maar ik kon het niet laten...
    Hij was best wel posi, maar dat kan ook nog door de Pregnyl komen.
    Hij was wel veeel positiever dan de vorige ronde 5 dagen voor de NOD, maar ja toen had ik maar 5000 Pregnyl.
    Naja... Voor niks getest dus haha. (Slechtttt.)

Deel Deze Pagina