Meiden ik ga mijn mannetje uit bed schoppen (nachtdienst ) en dan ga ik boodschappen doen. Vanavond werken dus weet niet of ik nog kom vandaag. Fijne dag nog iedereen!
Faith heeft dr eerste prikkies gehad, gaf 1 gil en was sliep mooi verder Helemaal toppie.. Verder dachten wij dat ze wel 7 a 7,5 pond zou wezen. Maar nee bolletje is gewoon 9 pond op 70 gram na SHIT HE!! Gaat zo snel.. Helemaal gezond
tante wat leuk he dat Faith zo lekker groeit! aaah wat sneu he die prikjes! anja werkze! meiden ik ga ook snel naar mn werk! xx
Zo vroeg Tante? Goed van haar zeg. En fijn dat ze zo goed groeit!! ben aant voede dus korte reacties.
zoooo alle zut en zooi uit de kelderkast is weg.....ghele kofferbak vol en de achterbank vol....schaamde me gewoon om te zien al die meuk.....maaaar het is weg ppffieeuw.....
Ja hier is maar eens per maand bureau dus heeft ze ze nu gekregen. Trouwens nog vroeger, dr hoektanden (onder) zijn beide erdoorheen. Nu kunnen ze zo blijven een tijdje of ze groeien gewoon verder.. Jacob heb dr vast gehouden met de prikjes, kon het niet aanzien. Maar goed uiteindelijk heeft ze dus niet gehuild bikkeltje hihi.
Hier ook Tante. Maar met 1 maand, 2 maanden, 3 maanden.... Niet midden in de maand, zeg maar. En nu al tandjes jeetje! Dat is snel! Minnie heb je er nog wat aan over gehouden?
nou hubbie is even gauw thuisgeweest. heb de hele dag behoorlijk wat gedaan en nu wil ie straks nog het een en ander van zolder afhalen en in de wagen zetten....oftwel de zolder moet ook maar even opgeruimd worden door mij......ggggrrrr zat net even lekker en wilde niet al te veel meer doen.....hubbie is nu even naar iemand om wat te doen en dan is ie zo weer thuis....
Owh, nee Ik krijg puistjes, heb schoonmaakdrang en heb vanmiddag 130 euro uitgegeven. Dat zijn menstruatie voortekenen voor mij Hmmmm....mijn goede hoop begin nu wat af te nemen.
Minnie vervelend dat je dat ook nog kan gaan doen!! Maar wel lekker als t gedaan is denk ik! Annedore ohjee! Moet wel lachen hoor, dat je het daaraan voel dat je ongi wordt..hihi. Ik blijf duimen dat je er toch echt langs zit meid!!
@anja: goed teken dat je kotsmisselijk bent J En ik zie dat je 14 juli al je eerste echo hebt! Spannend meis. Hoe was je vriendinnenavond gister? Had ze niks in de gaten of toch wel? @duchess: waar die hydrofiele luiers al niet goed voor zijn was inderdaad even aan het spieken daarstraks, maar waren zoveel paginas om bij te lezen en ik zat nog bij de tante van hubbie. Waren bezig met de uitnodigingen voor haar verjaardag. @tum: ik heb het gevoel dat er niet meer al te veel ruimte in mijn buik is. Waar blijven die mooie fotos van Faye??? @minnie: fijn dat alles goed was volgens de opzichter. Haha, wat leuk minnie dat je hubbie het zo goed naar zijn zin heeft gehad doe hem maar de groetjes. @deb: goed joh dat jullie jezelf nog hebben in kunnen houden. Ook nog geslaagd voor luiers? Ik ben benieuwd naar de muurschildering. @tante: fijn dat Faith zo goed groeit. En ach wat zielig de eerste prikjes. Ze heeft zich wel groot gehouden zo te lezen, dat is dan beter dan dat ze alles bij elkaar schreeuwt. @anne: owjee meis. 130 euro uitgegeven, puistjes en ook nog schoonmaken. Het voordeel is dat het huisje dan wel schoon is. Ik blijf net als duchess duimen dat het toch nog goed gaat komen. @hier: Jaaaaaa!!!!! De geboortekaartjes zijn klaar de meeste enveloppen zijn geschreven dus morgen de postzegels op de enveloppen en dan met het kamertje verder, als dat klaar is dan mag de kleine komen van mij J over 4 a 5 weken dan haha. Ik ga beginnen met koken hier en dan vanavond naar de yoga
Nicky het begint op te schieten he! Spannend. Fijn dat de kaartjes ook al klaar zijn!!! Ben benieuwd wanneer ze besluit te komen!