PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben echt forum-verslaafd geloof ik zeg... :p Moet telkens tussendoor ff snel hier kijken whahah...

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tante; Wat fijn dat Faith zo goed is gegroeid! En wat snel zeg, nu al tandjes, wauw!

@Annedore; Ik hoop dat je gevoel er naast zit hoor meis en dat je binnenkort een mooie posi test in handen hebt.

@Nicky; Hehe de kaartjes eindelijk af meis. :D Ja het schiet echt al op bij jou he.
    Vriendin had het wel degelijk in de gaten gisteren haha... Ze zei, he je rookt niet meer... dat kan maar één ding betekenen.
    En toen kon ik mijn mond niet meer houden hoor. :p

@Minnie; Goedddd bezig meis! Lekker gevoel geeft dat het zo'n grote opruiming!

@Duchess; Haha ken het probleem... Ik kom ook iedere keer weer even kijken. En als ik zeg weg te gaan duurt dat altijd nog een kwartier, minstens. :p

Maar ik moet nu wel echt afsluiten, wan het eten is klaar. ;)

Knuffels!

3. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    :bijlezen:

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    avond...hoe is het hier?

5. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Wat een opruimwoede hier.... Komt dat door het goede weer?

Hier een rustig avondje vanavond, ik denk dat ik maar eens erg op tijd in mijn beje duik... Morgen naar Geertgen, jullie horen het vanzelf!!

Knuf Daan

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Succes morgen Daan!

Ik ben ook weg, zo naar mijn werk, bleeeeeh. :p

Fijne avond iedereen!

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @minnie; ik zou je slag slaan, nu kun je de zolder leegruimen zonder dat hij het ziet :p
    @anne'; zo duur geintje.. 130 euri uitgeven als je ongi gaat worden.. dat heb je toch niet iedere keer he :|
    @nicky; jeeeeeej! het was ff een werk maar het is gebeurd! lekker gevoel he:D
    We moeten nog ff wachten op de foto's.. denk over 2 weken dat ik ze heb ;)

werkze anja!!

Jeeeeeeej 17 juli ga ik mn tattoo zetten!!! :D Nu hopen dat het niet zo'n pijn doet op je wreef :p (ik weet dat achteraf de pijn weer meevalt.. maar je bent er toch een beetje "bang" voor :p)

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ga zo even bijlezen, maar eerst even spammen ;).

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duch: ik ben ook wel benieuwd wanneer de kleine komt. Als ik maar niet over de 40 weken heen ga met die voorspelde hitte :(
    Hier ook een forumverslaafde aan het worden :)

@anja: en wat zei je vriendin? Helemaal blij natuurlijk :) lekker gegeten? Werkze meis.

@daan: heel veel succes morgen bij Geertgen. Ga maar lekker op tijd het bedje in als je zo moe bent.

@tum: ow spannend, nog een paar weekjes en dan heb je weer een tattoo erbij.

@hier: lekker gegeten, toch de bloemkool gekookt :) manlief is nu aan het afwassen, was gister vergeten de vaatwasser aan te zetten niet echt slim van hem. Ik ga me eens klaarmaken om naar yoga te gaan...

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Debby super leuke foto!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik zei goede avond, hoe is het met iedereen?

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, heerlijk genoten van het winkelen, alleen niet heel veel gekocht. Gewoon de dingen die we nodig hebben eigenlijk, dus ben best trots op onszelf :D. En oh ja, 2 truitjes nog, een jasje en een mutsje. De muurschildering is een giraf ;).

@Minnie, haha, voor je man is het nu natuurlijk ook wat tastbaarder. Lekker hoor dat je zo goed bezig bent met opruimen :D.

@Tante, wow, die Faith is een snelle dame!!!

@Anne, oh meis ik hoop dat je het mis hebt!!

@Nicky, haha de kleine mag komen, laat haar nog maar heel even wachten ;). En wat heerlijk dat de kaartjes klaar zijn!!!

@Daan, heeeel veeeel succes morgen bij Geertgen!

@Tum, ik stuur je de link voor de foto's ;). En spannend hoor je tattoo, ben benieuwd!

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo lieve meiden.

@deb: leuke foto van ryan en jou haha. en je toch nog een beetje in kunnen houden met shoppen.....

@nicky: mooi dat de kaartjes af zijn......enne wat een slimmerik die hubbie van jou en de vaatwasser. had jij het vandaag ook niet in de gaten?

@miranda: he meid. hoe is het nu met jou?

@all: hubbie is nog even wat aan de tuin doen en heb m wel gezegd dat ik nu niet veel meer wilde doen vandaag. heb morgen ook een werkdag van 12 uur dus wil wel fit zijn morgen eigenlijk.....en ben al zo moe ppppffffff.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    minnie: ik had het ook niet in de gaten nee, ben ook amper thuis geweest en daarnaast gaat ie hier 's nachts altijd aan ivm laagtarief.

Ik ben er weg van!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelijk heb je Minnie! Niet alles tegelijk hoor....

Ik zal de kleren die we vandaag gekocht hebben even spammen ;).

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook 's nachts de vaatwasser aan en de wasmachine in het weekend :D.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Niet allemaal offline gaan nu he :(, Arnoud is even foto's aan het maken ;).

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ben benieuwd straks hoe wij dat doen met de vaatwasser.........echt loop gewoon te kwijlen bij elke witgoedzaak die een vaatwasser in de etalage heeft staan haha....zo graag wil ik er 1.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb je ruimte in de keuken voor een vaatwasser Minnie?

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja en er zit een aansluiting dus dat gaat allemaal perfect passen......dat was het eerste wat we zeiden: en dan komt er een vaatwasser haha.

wat voor een fotootjes is arnoud aan het maken?

Deel Deze Pagina