Mini: Mag ik je adres ook ? Kan jullie toch niet verlaten (valt me te zwaar haha) .. kan ik een mooi kaartje sturen naar het nieuwe adres off course .. Duch: Trouwens: Ik vind je haar prachtig, je bent niet dik en nogmaals super vrouwelijk ZO !!
Tante dankjewel meis!! Lief van je! Alleen, iedereen kan het nog zo vaak zeggen...... ik voel me niet zo helaas. In mn oude vertrouwde kloffie gaat 't wel... Maar als ik nieuwe kleren aantrek is t verschrikkelijk!! En mn haar ben ik nog steeds niet aan gewend...*zucht* Ehhh genoeg geklaagd, al dat gezeur van mij...sorry,.
Oh, stuur je dan even de gegevens? Want de vorige keer kon ik er onder mijn naam gewoon in? En hij staat nu ook bij mijn albums, staat er de naam van t album en Debby heeft dit album met je gedeelt. Maar als ik erop klik krijg ik dus die melding.
Minnie is dr bek aant breken over mn straat naam whahha Ik heb heel veel foto's bekeken, morgen ga ik weer verder veelste leuk manneke haha
minnie ooooh wat lekker dat je zo hebt opgeruimd!!!! haha schoonmoeders!!! mijn schoonmoeder ligt trouwens in het ziekenhuis..... Debby wat een leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben ook wel benieuwd naar de bbq fotos! hoe kan ik die zien!? hier weer een ontzettend drukke avond gehad..... bah ben er nu zat van! zo druk als het is! morgen nog een late en dan heb ik er 5 gehad.... en dan 1 dagje vrij! Nicky hiihi toch maar de bloemkool gekookt? en hoe was de yoga? Annedore , wat balen dat je vermoed dat je ongi eraan zit te komen! moest ook wel een beetje lachen hoor om de kenmerken die je noemt.... (schoonmaakdrang en geld uitgeven) hoop dat je het mis hebt meis! Miranda met mij is alles goed..... en hoe gaat het nu met jouw? is er al meer duidelijkheid? Cindy en Anja , lekker gewerkt?? duchess, hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen meid!!! Tante , oooh wat leuk dat Faith al tandjes krijgt! das best snel of niet!? Heel veel succes meid morgen bij de gyn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xx
hey meiden was ik ook weer @debb super leuke kleertjes meiss vooral dat mutsje en ryan is echt super trots dat hij grote broer mag zijn je kan het van zijn gezichtje aflezen @duch haha yasemin voetbal aan het kijken meiss en ik blijf het ook zeggen je bent een LEKKER DING!! haha **knuffel mop** @minnie meiss schoonmoeder sblijven echt schoonmoeers he en zoiets zou ik ook hebben als ik hier iets typ over me schatje dat hij dat per toeval weer ziet hahaha @anne dat heb jij al snle door meis dat je ongi word haha als je elke maand zo moet geld uitgeven haahha @anja jeeey 14 juli gelukkig zo vroeg meiss ik duim me overuurtjes @ella hey meissie hoe gaat ie vandaag?? heb je wel goed gegeten today?? @miran heey heey miran hoe gaat het met hou meiss? ik moest vandaag de hele tijd denken aan wat je hebt gezegd dat je vruchtje er niet uit komt.. word er helemaal verdrietig van!! @nicky hoe was de yoga gegaan meiss?? en hoe is het nu met het vocht is het al wat minder?? @tumm ik ben zo benieuwd naar de foto`tjes van feetje en op je voet tatto gaat wel hoor is alleen de week erna wat gevoelig maar voor de rest valt het echt super mee @tante tandjes?? nu al!! ik denk dat het kraakbeen is hoor!! want meestal begint het met kraakbeen eerst zal wel echt heel erg vroeg zijn toch?? @hier ja weer een dagje gewerkt deb je vroeg over vrijdag ik ga gewoon erna werken van 3 tot 10 moet om 10.40uur bij geertgen zijn dus dat haal ik wel allemaal verder ben ik zo zenuwachtig alweer heb een hoop slijm verlies dus denk dat er nu onderhand toch wel 1 eitje zal zitten niet?? hahaha
wat spannend cindy! ik ga ontzettend voor je duimen!!! ja heb toch nog maar wat gegeten vandaag......... maar vind het wel erg lastig hoor! en hoop ook echt dat het die lactose intolerantie is... want merk dat ik ook met producten zonder lactose , erg veel last heb en hou heb je lekker gewerkt??
jawel best wel lekker gewerkt maar nu ben ik wel echt moe hihi dus ik ga zo lekker liggen hoor!! en thxx voor je reactie meiss in me profielfoto`s was weer typisch ella hhhaha!!! meiss tot morgen vroeg en slaap lekker ja xxxx
hihi tuurlijk! maar ik meen het wel hoor!!! lekker slapen meid! ik ga zo ook slapen!!! begin nu wel wat moe te worden! morgen nog 1 late dienst en dan donderdag lekker vrij! tot morgen!! lekker slapen!! xx
@minnie: gewoon voor sparen voor een vaatwasser. Je merkte afgelopen zaterdag wel hoe ideaal zon ding is. Misschien niet al teveel tegen je schoonmoeder zeggen als ik dat zo lees?! @debby: ow wat een leuke kleertjes De leukste vindt ik het mutsje en het shirtje met mamas boefje erop de rest is ook super leuk maar die springen er echt wel uit. Wij komen zeker op kraamvisite als PJ er is. @tante: leuk dat je toch blijft! @ella: de yoga wordt steeds leuker! Moesten alleen gister op de rug gaan liggen en dan kom ik bijna niet meer overeind met de pijn in mijn bekken L dat zijn de momenten dat ik er nog heel veel last van heb als ik op een harde ondergrond lig, voor de rest gaat het eigenlijk steeds beter met mijn bekken. Nog 1 dagje meis. Spannend!!! @cindy: yoga verhaaltje zie ella. Het vocht gaat redelijk maar er komt weer goed weer aan dus dat is niet zo fijn. Mijn benen gaat goed trouwens sinds de steunkousen. Mijn handen moet ik gewoon mee leren leven de komende 7 weken. @anja: hoe is het met jou? @hier: weinig te melden voor nu. Vandaag de postzegels op de enveloppen plakken en de babykamer poetsen als ik nog puf heb. Morgenvroeg nog even naar school en dan heb ik daar ook vakantie van En morgenmiddag afgesproken met 2 vriendinnen. Oja, een tijdje terug hadden we hier stormschade en we hebben hier gister de brief van binnen gekregen. Krijgen de complete tent vergoed Knuffel voor iedereen!