Heeey meiden!! Heb de foto's van de BBQ bekeken hoor, moest ff goed kijken wie, wie was Maar ik ben eruit, denk ik @Debby; Ohh wat een lieve foto van jullie EN wat een lieve kleertjes!!! @cindy; Ohh jij heb er ook een op je voet? FOTO! Ik duim voor je hoor!! Slijm enzo klinkt erg goed! Is het een beetje gezelligmet je schoonzus en zwager? @ella; hou je in!!! morgen testen! sorry, ff kort op iedereen, maar ik barst van de koppijn 't liefst trek ik de gordijnen dicht en ga ik met een zonnebril op zitten binnen.. zelfs het nachtlampje doet pijn aan mn kop
tumm meiss ik heb er geen op mijn voet maar ga het wel doen ik denk zaterdag haha ook een vlindertje met 2 kleine sterretjes hahaha ella ik zou het gewoon doen hoor!! als het zo is is het streepje de hele dag zichtbaar
Tummeltje wat balen dat je zo hoofdpijn hebt zeg!!!!! sterkte! hoop dat het snel wat afzakt! Cindy ahhahahaaa ik wist dat je dat ging schrijven!!!! ik heb nog 1 test liggen en wil die heeeeeeeeel graag morgen gebruiken.... maar het is wel erg verleidelijk he! trouwens wat leuk dat je schoonzus en zwager er zijn! had ik nog helemaal niet op gereageerd... dat is toch de broer van Dinis? gezellig hoor! enne kan me voorstellen dat je er van baalt dat het huis dan wel vol zit als je net hebt gewerkt! ik kan daar soms ook niet goed tegen.... soms als ik thuis kom van mn werk dan moet het gewoon rustig zijn!! tenminste dat ik even tot rust kan komen! wat gaaf dat je ook een tattoo laat zetten!!!!!!!!!!!!!!!!! ik heb er ook eentje! maar dan niet zo spectaculair hoor! noem het ook niet echt een tattoo! maar heb een lijntje boven en onder mn ogen!!!!!!!!!!!!!!!! ideaal!!!! en dat hebben ze ook getattoeerd! Tumm waar zie jij die foto's van de bbq?
ella ja het is wel gezellig hoor dat wel!! nintendo wii-en enzo maar ik mis mijn scooter gewoon heel erg haha dan kon ik dus naar eindhoven rijden met me schoonzussie nu gaat dat dus niet dan duurt het veel te lang om naar station te lopen treinte pakken weer naar station dan kom ik gegarandeert te laat op het werk hahahha!!! oh dat liojkt me zo pijnlijk he onder en boven je ogen tatooeren hahaha ik heb de letter d op mijn pols en op mijn onderrug een tribal en nu ga ik zaterdag hopelijk die andere tattoo zetten.
dames, ik ga stoppen met werken voor vandaag, dadelijk richting hubbie en dan naar kliniek *duim**duim**duim**duim* Hopelijk straks weer thuis met een berg pillen!! Knuf D
@duch: ow jij bent erg zeg! voeden en zpen tegelijk . Hoezo verslaafd J Nog lekker gewinkeld? @ella: hier ook niet getest met ochtendurine, was toen ook al naar de wc geweest. Maar als jij wilt wachten tot morgen met testen moet je dat lekker doen hoor. @tum: doe je rustig aan meis? Anders maar een paramolletje nemen als de hoofdpijn niet zakt. @daan: nogmaals heel veel succes (je zult het denk ik niet meer lezen) hoop dat er positief nieuws bij jullie is. @cindy: je kunt toch ook zaterdag naar Eindhoven gaan met je schoonzus? Of zijn ze er dan niet meer? @hier: wordt gek van de vliegen . L stomme beesten. Heb nu dus maar van die plakstrips gehaald, moet hubbie vanavond maar even ophangen en dan hoop ik snel van die stomme beesten af te zijn. Het menu voor vanavond en morgen is ook al bekend J 1 dag pizza en 1 dag macaroni. Lekker makkelijk.
Ella ik zeg testen!!! Hahaha. Een lijntje boven en onder je ogen, doet dat geen pijn? Cin je hoeft toch zeker niet elke dag te werken? Kun je niet op je vrije dag naar Eindhoven gaan? Tattoo's, ik hou er niet zo van! Maar een hele kleine vind ik nog wel kunnen soms. (net zoiets als t idee van Tummetje, dat vind ik dan vaak wel leuk, bij een ander ) Hahaha Nicky als je zit te voeden ga je je best wel vervelen als je alleen zit hoor hahaha. Meestal zit ik voor de televisie maar waarom niet voor de laptop? vliegen, hier vorig jaar ook veel last van gehad, maar we hebben nu van die gordijnen met van die brede hor-flappen. Dat werkt gelukkig goed. Zo we hebben lekker gewinkelt hahaha... Even nieuwe sokjes gekocht voor d'r, wat spulletjes bij t kruidvat (shampoo enzo), en 2 boeken... Het oei ik groei boek, en zo'n boek wat je in moet vullen over je kindje, die had ik nog niet en vind dat wel leuk om later terug te lezen. Dus als ze zo naar bed gaat, ga ik die lekker in vullen.
@duchess: dat zijn altijd leuke boeken inderdaad ook leuk voor later. @tattoo: ik vind het ook leuk bij andere maar dan inderdaad kleine of met een speciale betekenis. Ik had het er laatst nog met mijn pa over dat als je het wk kijkt bijna al die spelers wel een tattoo op de onderarm hebben staan. Zijn het nu voetballers of zijn het levende "schildersdoeken" ?
Ik ben ook niet van die grote tattoo's hoor. Hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot maar ik vind het er altijd asociaal uit zien. Niet mijn ding. Maar kleintjes vind ik wel kunnen inderdaad, of met een speciale betekenis. Bij mij kriebelt het om een tattoo te laten zetten met Yasemin...Maar doe 't niet ivm geloof en omdat ik niet durf. Als ik het wel zou doen dan zou het ergens op een plekje zijn waar niemand het ziet (ik denk heel laag op mijn buik richting schaamstreek ofzoiets) Zo Yasemin ligt in bed dus ik ga eens even lezen en invullen.
hallo meiden. even vanaf het werk. alles goed met iedereen? lekker weer he! ik ben nu even wat dingen aan het uitzoeken voor een vaatwasser en een fornuis. degene die we afgelopen week in de winkel hebben gezien kunnen we voor ieder 100 euro minder in een andere winkel kopen. is toch 200 euro wat we dan weer uitsparen.....
nee joh dat lijntje deed totaal geen pijn! en hoef nu nooit meer oogpotlood te gebruiken! het is ook helemaal niet dik lijntje hoor! Duchess wat lekker dat je heb geshopt! leuk he zo groeiboek! Nicky heerlijk he om te weten wat je gaat eten!!! ik heb net brocollie schotel gemaakt... erg lekker , maar ja helemaal fout natuurlijk! want er zit een kaassaus in en de lactose stond er duidelijk op vermeld. maar ja had geen zin om extra te koken en heb toch een bord gehad.... nou dat weet ik nu... maar goed das mn eigen schuld! ok! ik ga nu testen!!! spannend!!!