Over zaterdag, hoe laat spreken we eigenlijk af???? Anja, daarna reageer ik dus op je pb , maar verwacht dat wij rond 1 uur gaan rijden, is dat oke?
Ja hoor vind ik prima. Ja ik dacht ik stuur je even een PB, want ik heb morgenavond nog dat feest van mijn schoonvader. Dan weet ik of ik het daar laat kan gaan maken of dat we een beetje bijtijds naar huis gaan. Hoe vindt Ryan het om voor het eerst op zijn nieuwe kamer te slapen?
Je kan het dus wel laat maken . Ik wil proberen er rond 15.00 uur te zijn. Ryan vindt het helemaal geweldig, ging direct spelen. Ik in tranen , hormonen .
Hello! @BBQ; Feitelijk veranderd er voor jullie niets eigenlijk haha.. maar had mezelf er zo op verheugd. Had gezegd dat ik zou komen als het goed zou gaan met Faye.. nu gaat het goed, en komt er weer wat anders tussen. @Ella; succes met je dieet, hoop met je mee! @minnie; ohh jee..wel lief doen tegen elkaar he.. het zijn maar cd's gewoon weggooien die hap @duchess; Zucht.. we kunnen elkaar de hand schudden.. hier ook een kind dat niet wil slapen.. Oh, Yasemin slaapt inmiddels.. mooi zo.. @Anne; Wil je even sterkte wensen meis, tis ook een rot situatie. Misschien een idee om even geen contact meer met die vriendin te hebben? Je moet nu even aan jezelf denken he, dat is al zwaar genoeg! @Debby; Balen, nu weer duizelig.. kom je wel aan genoeg slaap toe? Ja, ik baal dr ook van hoor.. had zo zin in zaterdag. Maar goed, er komt zeker nog een andere keer dat ik julie kan zien heb ik een vermoeden @nicky; heee theedoos hoop dat het allemaal werkt voor je hoor!!
Ja, dan ga je ineens nadenken en tja...dat in combi met hormonen . Hij wordt al zo groot en is eigenlijk nog zo klein, dus eigenlijk zo dubbel .
@Tum, ik pak aan slaap wat ik kan pakken en de ene nacht is dat meer dan de andere. Alles went . Is je stiefvader trouwens opgenomen? Want dat was toch nog even de vraag?
@Tum; Ja er veranderd voor ons niets, maar ik vind het wel super jammer dat je niet kan komen hoor! @Deb; Ik zal je even PB'en. Ja toch stiekem getest... Was vanmiddag bij de Kruidvat en toen kon ik het niet laten om er 2v5 mee te nemen. Terwijl ik heus wel weet dat het helemaal nog geen nut heeft... Nu ja, weet ik in ieder geval dat de Pregnyl nog niet weg is. (Denk ik)
@deb; ja idd.. alles went.. mja.. zou toch lekkerder zijn als je kon slapen. Scheelt al heel veel Merk het nu, ik vind het niet erg om 's nachts op te staan enzo.. maar een keer goed slapen zou me heel mooi uitkomen Morgenochtend wordt mn stiefvader opgenomen, het is gelukkig niet acuut, dus er was niet zoveel haast bij, ze gaan hem alleen observeren en dat ze hem binnen handbereik hebben voor onderzoeken. (Tis niet alleen voor de beroerte dat ie opgenomen wordt hoor, hij heeft een hele waslijst aan klachten) Nu eindelijk na 1,5 jaar dat ze hem een keer goed gaan onderzoeken. @anja; ik moet niks zeggen hoor.. ik testte ook altijd voor mn nod al
@Tummetje; Das wel goed dat ze je stiefvader nu eindelijk uitgebreid gaan onderzoeken. Gelukkig was het geen acute beroerte.. Maar evengoed schrikken zeg. Tja als ik niet aan de Pregnyl zat was ik nu dolbij hahaha... Die test was heel erg positief... Maar goed ik hoop nergens op. Voel me nu wel een beetje dom hoor... @Deb; Nu Ryan zijn kamer betrokken heeft gaan jullie vast aan de babykamer beginnen? Of zijn jullie daar al druk aan bezig?
Annedore ik ben ook hoogsensitief. Grappig dat we hier met 3 hooggevoelige zitten. Anja oohooh getest!! Hopelijk blijft ie posi meis! Ik vroeg me ook al af hoelaat het begint zaterdag?! En het adres. Hij staat ergens wel in mn inbox maarja daar staan zoveel berichtjes in... Tummetje ik vind het echt jammer dat je niet komt hoor meid!!! Ookal was het een verrassing, was wel super geweest! Yasemin heeft ongeveer 1 uur en een kwartier-half uur geslapen. Meer niet. Ze zal vannacht wel slapen denk ik! Net bij de buuf op kraamvisite geweest. Wat een poppetje dat beebje! Echt klein maar ohzo lief. Dan zie ik hoe groot Yasemin al is zeg, pfffff. Nog eens goed nieuws; ik heb vanavond voor het eerst een complete voeding gedaan zonder tepelhoedje!! Ben zo trots. De aanhouder wint he.