en dan 1 juli gewoon weer beginnen met provera.....kunnen we weer verder. vind dat wel een strak plan eigenlijk.......
Minnie dat is al super zeg, 200 euro uitsparen! Ella het lijkt me zo pijnlijk omdat het daar toch best gevoelig is volgensmij? Waar krijg je precies last van als je wel lactose eet als ik vragen mag? Oooh ik zie dat je gaat testen, ik ben meteen zenuwachtig hahaha! Zie dat er 4 paginas bij zijn dus zal t zo wel lezen. Deb zou best eens kunnen kloppen meis! Lekker aan toegeven die vermoeidheid, dat is t enigste dat je kunt doen denk ik. Nicky! Ja dat ken ik, dat was hier het indalen! Ooooh Ellaaaa jij bent ook zwanger!! Whiehoo let the babyboom begin. Minnie hele dikke knuffel voor jou meis! En ook ik zou mee gaan toveren als ik 't kon! Minnie logisch dat je je zo voelt meis. Maar ook voor mijn gevoel ga jij niet de laatste zijn lieverd. Ook jij komt binnenkort aan de beurt. Maar ik snap heel goed dat je je zo voelt en dat is ook echt niet stom. He bah hele dikke knuffel Minnie, ik leef met je mee.
meiden, hier zakt de moed mij even in de schoenen... ik zou morgen voor mijn vriend snel naar het ziekenhuis sjeeezen voor het zaadonderzoek... maar ik vraag me af of ik wel zo ver wil gaan.. mocht het zo zijn dat zijn zaad niet goed is... wil ik wel verder gaan dan clomid.... Het is een naar idee om te weten wat de volgende onderzoeken enz gaan worden... sorry is even een ego berichtje.. ga dit straks ook even met mijn vriend bespreken..
@Ella; Een streepje is zwanger hoor! Die streep gaat er vast af knallen bij de volgende test. En van de Pregnyl kan het echt niet meer zijn hoor als je die 13 dagen geleden hebt gezet. Zo, nu ga ik bijlezen!
Begrijpelijk dat je het even niet weet. Ik zou zeggen, ga goed overleggen met je partner wat en hoe hij er over denkt. Het is toch iets wat je samen moet doen. Sterkte ermee.
komt net de stucadoor binnen en die vraagt natuurlijk hoe het met me is..........jank.........die wist nog niet van de mk en hij heeft me net toch staan vloeken haha. zo gemeen vond hij het. goh zegt ie en dan ook nog 3 keer......
ja en ook nog eens een lekker ding whaha maar hij is pas 22.....en bezet ggggrrr. heb m al een paar keer eerder gezien en kan erg goed met m opschieten.......
@Nicky; Lekker hoor schoolvakantie! En fijn dat jullie alles vergoed krijgen. @Debby; *Dikke knuffel voor jou meis* Bah ik zou zo graag willen dat je je eens beter ging voelen... Kan me voorstellen hoor dat je ervan moest huilen. @Daan; Veel succes bij het Geertgen vandaag! (Al zul je nu wel al klaar zijn als het niet uitloopt) @Cindy; Slijm is vaak wel een ei toch! *Duim duim duim* @Duchess; Lekker zwemmen vanavond. Het is er wel weer voor ook he. En lekker geshopt zo te lezen. @Raar topic; Ik denk ook dat ze een curettage bedoelt... Maar het staat er wel een beetje vaag allemaal. @Nicky; Ik hoop dat je niet ziek wordt meis. @BV; Mijn vriend wil ook dat ik BV ga geven. Gelukkig zijn we dat met elkaar eens. @Minnie; Groot gelijk dat je het ergens anders vandaan haalt, als dat je 200 euro scheelt! @Debby; Balen meis dat er niets aan te doen is behalve veel rusten. @Minnie; Dikke knuffel voor jou meis... Begrijp dat je het er moeilijk mee hebt hoor en vooral ook in deze maand.. Je bent geen zeikerd, echt niet. @Hier; Ja weinig te melden eigenlijk... Ongi gevoel wordt gelukkig steeds minder dus dat stelt me wel gerust.. Verder, niet echt nieuws of zo. Werk was waardeloos gisteren... Ik sta natuurlijk nog steeds in die rokerige tent en ik heb me de hele avond schuldig en rot gevoeld dat ik daar in de rook stond.
Hee chick's moet morgen of overmorgen testen en als die nega is beginnen met de Jasmin pil. Die is vrij licht maar ik kom van de Diane pil die he beste bij PCO mensjes past kilo's aan, ben er vroeger 30 kg van gegroeid dus no way!! Eerst voor drie maanden dan evalueren en alas het niet bevalt word er een mirena spiraal geplaatst . Verder alles primo! El: spannend gewoon foto maken, . Ik kan m woensdag zien hih
@anja: is het bij jullie niet rookvrij??? @hier: net kwam de hond even bij me staan en snuffelen aan de buik doet ie wel vaker de laatste 2 weken, erg appart. Onze hond is ook ineens zo aanhankelijk bij mij, wat ie voorheen niet was.
En 16 juli moet ik naar ed Dermatoloog en dan word hoe word nog bekeken me gezichtshaar verwijderd WOEHOEEEEEEE ...
@Tante; Spannend meis ben benieuwd wat de test morgen zegt. En fijn dat je gezichtshaar weggehaald gaat worden. @Nicky; Huisdieren schijnen heel aanhankelijk te worden naar hoogzwangere vrouwen heb ik weleens gehoord. Katten doen dat ook. Nee ons café is niet rookvrij. In het begin wel maar de omzet halveerde omdat de klanten wegbleven. Dus nu hebben ze het risico genomen en weer gewoon binnen roken. Maar daar ben ik nu helemaaal niet blij mee. Ik moet van de week even nagaan wanneer mijn contract precies afloopt, omdat ik na opzeggen van mijn baan nog 2 maanden zou blijven. Weet niet zeker of mijn bazin mijn contract al af heeft laten lopen. Zo ja dan is die nu af en dan ben ik volgende week weg...
Tante fijn dat je aan de pil kan, hopelijk werkt ie goed of anders de spiraal! En goed dat alles verder ok was. En fijn dat je 16 juli al bij de dermatoloog terrecht kunt!!! Super! Ben benieuwd naar je test! Nicky leuk dat je hond zo op je reageert. Hier reageerde mijn hond ook ineens anders maar dan nogal te vroeg he haha. Wel een paar weken voor mijn weeën begonnen en de avond voro de inleiding was ze heel raar. Anja dat is moeilijk meis, dat er daar gerookt wordt..
Niemand daaaar? Yasemin slaapt nog lekker... Ze ligt weer in de puckababy. Denk da tik het voorlopig zo maar doe. Anders maakt ze zichzelf telkens wakker met haar handjes in de ogen en dat vind ik zo sneu! Ze werd voorheen elke 10 minuten weer wakker en nu heeft ze dus in 1 stuk liggen slapen al vanaf half 3. Dus dat moet dan maar. Gelukkig is de puckababy niet zoals andere inbakerdoeken dat het echt strak om haar heen zit en ze straks weer moet wennen als ze zonder moet slapen. Ik verveelm e dus een beetje, of ik heb gewoon heel veel zin in t zwemmen straks en kan niet stil zitten niksen, haha! Wilde aan 't eten beginnen, macaroni... Heeft manlief de kilo gehakt die ik gister gehaald heb in 1 stuk in de vriezer gedaan (ik had m in de koelkast gelegd om nu dus 300 gram te gebruiken en de rest in 2 delen weer in te vriezen) dus heb geen gehakt!! Dat gaat ie dus snel halen als de winkel dicht is en dan kan ik pas beginnen.... De macaroni is wel al gekookt dus gelukkig is t zo klaar. *ik lul weer lekker tegen mezelf maar ach*
Duch ik ben er hoor Thnx voor je berichtjes meis en ik ben het helemaal met je eens. Wij gaan zo pas boodschappen doen, mannetje zit nog voetbal te kijken. @Daan; Hoe was het bij het Geertgen? @Hier; Zoveel als ik de afgelopen dagen voelde, zo weinig voel ik nu. Het enige wat ik een beetje voel zijn mijn borsten als ik er aan zit... T zal wel niks betekenen maar oh ik ben zo onzeker.
@duchess: ow dat is lekker handig... gelukkig is de supermarkt nog tot 8 uur ofzo open. alvast heel veel plezier met zwemmen vanavond!
@anja: helaas hoort de onzekerheid er bij meis. Nog 3 weekjes wachten dan heb je eindelijk de eerste echo.