PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Tummeltje heel veel sterkte meis met je stiefvader! wat heftig!
    En hoe gaat het nu met jezelf? Ben je alweer wat opgeknapt?

Nicky ik hoop zo dat die thee gaat werken!!!!

Duchess wat GOED!!!!! oooh heerlijk zeg dat je zo de complete voeding hebt kunnen doen!

Anja! wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik hoop echt dat ie posi blijft hoor!! maar kan dat dan niet? 4 dagen voor je nod? zit die pregnyl er dan toch nog in???

Anne sterkte ermee hoor!
    is ook niet gemakkelijk....
    Dus je bent extra gevoelig voor sfeer enzo??
    nou dan lijkt het me helemaal lastig zeg! met name is dit soort situaties....
    sterkte met je keuzes die je gaat maken!

Hier heerlijk gewerkt!
    morgen lekker dagje vrij , maar moet morgen middag wel naar afscheid van collega.
    vanaf zaterdag 5 late diensten!
    ik ben nog zo niet bezig met testen.... echt raar hoor! maar denk dat dit komende week wel weer spannend wordt...
    op de een of andere manier zie ik het totaal niet voor me! terwijl ik het graag zou willen hoor , maar ik kan het maar niet voor me zien..
    na ja weet ook niet goed hoe ik dit moet omschrijven!

Meiden ik ga ff mn zorgtoeslag veranderen! krijg veeeeeeeeeeeel te veel en moet nu weer 700 terug betalen....
    ik heb nooit mn loon aangepast :( :(

xx

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anja: foei foei toch ;) te vroeg getest… hopen dat het over 5 dagen net zo positief is.

@tum: wat fijn dat je stiefvader nu uitgebreid onderzocht wordt. Sterkte ermee

@deb: ja, wat worden die kleintjes snel groot he. Het voordeel is ook wel weer dat hij dadelijk mee kan helpen met kleine dingetjes voor PJ.

@duchess: ow wat goed dat de voeding zo super gaat! Geeft je volgens mij ook weer meer zelfvertrouwen.

@ella: Geniet maar lekker van je vrije dagje. En jeetje 5 late diensten…. Als ik er al aan denk wordt ik niet goed. Groot gelijk dat je de zorgtoeslag even aanpast, niet prettig als je elke keer zoveel terug moet betalen.

@hier: gister lekker gezwommen. Vandaag weer een rustdagje. Had gister eigenlijk boodschapjes willen doen maar was niks meer van gekomen. Dus dat wordt vandaag zeer waarschijnlijk.

Hoe is het met minnie en miranda?

En ik heb zin in morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij zijn wat eerder bij Minnie en minnie-man. Dit ivm voetbalwedstrijd van Nederland. Anders zijn we er pas tegen 4 uur en dat wordt denk ik wat laat. En zo kunnen we minnie en minnie-man nog helpen als het nodig is.

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo lieve meiden,

Even nog snel hier kijken en dan zo naar een vriendin die gaat helpen met de boodschapjes voor morgen en hier even helpen met poetsen hoop ik. Heb weer een beetje buikpijn dus hulp vind ik niet zo erg. Denk toch dat ik gister teveel dozen heb getild ofzo.

Gister bij geertgen.....Wat zal ik ervan zeggen. Het laatste woord is er zeker nog niet over gezegd. We zijn boos en vooral ontzettend verbaasd over hoe het is gegaan allemaal.

We hadden voor het eerst dokter B. Een vrouwelijke dokter. Had van Nicky al gehoord dat het niet zon fijne was. Dus we gingen al voorbereid ernaartoe. En wat er toen allemaal gebeurde.........

We kwamen binnen en ik vond het gelijk al een erg dominant persoon. En aangezien ik best onzeker ben voelde ik me echt niet op mn best. Afijn. Ze vroeg aan me of ik nog misselijk was en of mijn borsten nog gespannen waren. Toen wilde ze toch even een echo maken. Dus ik ga liggen op de stoel. Pakt ze de echostaaf. Moet ze eerst nog die condoom met bloed van de vorige mevr eraf halen. Lekker smakelijk! Nou toen dat ding bij mij erin en maar duwen. Hoogst ongemakkelijk en pijnlijk. Ja mevr er is niks te zien. Nee dat wisten we maandag al. dus ik kom er weer vanaf en ga op de stoel zitten. Het eerste wat ze aan me vraagt: bent u een emotie eter? Dus ik zeg: ik denk dat veel vrouwen als ze stress hebben of wat dan ook weleens wat eten of juist niks eten. Maar ik vind dit maar een rare vraag zeg ik dus. Ik zag hubbie ook al kijken van: wat is dit nu weer. Nou toen vroeg hubbie of de bloeduitslag HCG al binnen was. Dat ging ze zo wel een keer kijken. Toen vroeg ze of dokter W het erover had gehad wat nu de planning was. Dus ik zeg: ja die wilde een chromosomenonderzoek doen. O zegt ze. Maar je hebt PCO en overgewicht. Ja zeg ik en dus? Nou zegt ze het is zeer aannemelijk dat door je eigen overgewicht de miskramen worden veroorzaakt.......Dus dat het feitelijk je eigen schuld is dat dit steeds gebeurd want je valt zoals ik in je dossier zie maar heel langzaam af. Mijn mond viel open en ik heb hubbie nog nooit zo ontzet zien kijken. Ik was gewoon bang dat hij haar over dat bureau zou trekken en ze zo een knal zou verkopen. Dus ik zeg tegen haar: ik loop bij een dieetiste, ik val 2 kilo af bijvoorbeeld. Nou ik begin weer met hormonen. Zitten die 2 kilo er weer aan. Het is ook algemeen bekend dat als je PCO hebt het zeer moeilijk is om af te vallen. Dokter W en dokter R (die ik de afgelopen keren steeds heb gehad) hebben dit ook zo tegen mij verteld. En nu denkt u dat het allemaal niet klopt en dat ik er niks voor doe. Zegt zij: ik zit hier niet om u een preek te geven hoor. Ik wil alleen het beste voor u. En toen zij ze: ga maar naar huis en ga hier maar eens over nadenken. Misschien vind u toch een manier om af te vallen........

Nou ja zeg. Ik liep naar buiten met hubbie en ik het zo staan schelden daar op de parking! En ik laat dit zeker niet over onze kant gaan. Ik ga zo bellen en dan maak ik voor volgende week een afspraak met doketr W of dokter R en dan wil ik dit bespreken en gewoon weer provera mee voor over 4 weken weer daarmee te beginnen zoals normaal.

Dokter W heeft me maandag verteld dat ik mezelf zeker niet de schuld mocht geven van de 3 mk's. Dat het gewoon verkeerd is gegaan door een verkeerd vruchtje, of de innesteling ofzo. Maar zeker niet omdat ik zo onvoorzichtig ben. En daarbij zei hij: er zijn mensen die nog zwaarder zijn en zonder problemen kinderen op de wereld zetten. En nu denkt zo een dokter B mij even de grond in te kunnen trappen......

ppppffff zo dat was het bezoek aan geertgen voor de nacontrole gister.........

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé minnie:

je had me gister al gebeld met dit verhaal dus ga er nu even niet verder op in als je het niet erg vindt. Ik hoop wel dat je snel weer een afspraak hebt. Heel veel succes en een dikke knuffel.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Minnie! NEE dat ga je niet MENEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    heb er geen woorden voor!
    wat een *&^((@)(#&#^#^%#&#*#*#*#*#)(@(*# WIJF!
    en zekers niet competent voor arts!

GROOT gelijk dat je afspraak gaat maken meid!
    enne ik vind dat jullie je aardig hebben weten te beheersen! dat had ze bij mij/ons moeten flikken!
    wow dan wist de hele wachtkamer ervan af! ;)

ik vind het ontzettend goed van jullie dat jullie stappen gaan ondernemen!
    wat een energie weer he meid!
    eerst de mk , de verhuizing.... en nu DIT er weer bij! terwijl dat helemaal niet hoeft op die manier.....

wou dat ik dichterbij je woonde.... dan ging ik persoonlijk voor jouw stappen ondernemen!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nicky rustig aan vandaag meis!!!!
    oooja jullie hebben morgen de bbq!!! wat gaaf!!!
    alleen het wordt niet zo mooi weer he meiden....
    :(

ik ga voor jullie duimen dat het iig droog blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    gaan jullie ook een groeps foto maken!?? en mag ik die dan ook zien!? ;)

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minne ik heb even een berichtje achter gelaten voor je op het Geertgen topic!

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @ella: ja had het gezien. ik ga dat dus ook zeker doen!

over een foto: die kan wel gemaakt worden maar kan helaas niet hier op het topic verschijnen........we kunnen m wel rondsturen per mail.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee dat snap ik minnie hoor!
    ik bedoelde ook idd per mail!

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hhhm ik ga maar eens wat doen hier. even de afwas en stoffen en stofzuigen en de toilet toch naar maar een extra keertje....erg he wil dat het morgen gewoon helemaal spik en span is....oja dus de vissenkom moet ook nog haha. en om 11 uur zou ik bij mijn dinnetje zijn.......opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats, minnie heeft weer eens een ongelofelijke haast.....

meiden tot straks!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Cindy hoe is het trouwens met jouw?????????????

jij bent vandaag lekker vrij toch!??
    en je hebt vandaag FM toch!???
    succes vandaag!!! hoop zo dat de fostimon aanslaat!!!!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    oja trouwens: jullie zijn allemaal welkom vanaf 13 uur morgen ivm voetbal. wij hebben een grote tv dus wij gaan ook voetbal kijken.....

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Succes minnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    eventjes snel want zit met mijn ogen wijd open het verhaal van minnie te lezen:(

minnie meiss wat is die baxs een misselijke fluit he..
    je moet dit idd even door gaangeven hoor want ze werkt nu buiten protocol van geertgen zo is dat dus precies gegaan bij mij met die kuijpers..
    bacx kwam bij mij wel rustig over,ze zei ook niks over mijn overgewicht(en dat heb ik wel dat heb je gezien) maar ze was wel de hele tijd aan het kijken,naarme...
    ik zou per direct bellen en het echt doorgeven want dit mag echt niet zo hoor!! wat een fluit!! en zo smerig dat ze die condoom er nog af moest halen..
    qua echo jaa ze is hardhandig duwt veel te hard wat vaak pijnlijk word..
    ik zou het hier niet bij laten meiss..
    maareh hoezo 4 weken wachten op de provera??
    je mag gewoon op de derde dag weer gaan spuiten hoor!! van de bloeding dan he!!
    ik geloof trouwens wel dat je hubbie haar bijna over het bureau heen trok,zei hij toen ook al he van dat andere zkh dat hij er niet bij had moeten zijn..
    meis een hele dikke digi knuffel voor jou:):)

@deb ryan word ook al groot en lijkt me ook wel een beetje intens ja..

@anja haha toch getest meiss:) hoe lang is het nu geleden dat je die pregnyl hebt gespoten 9 dagen toch? dan is hij meestal niet meer zoooo posi hoor:):)

@ella jaaa vandaag naar de fm ben zo zenuwachtig en vind het zo spannend:):)
    ben echt benieuwd hoe of wat..
    ja gelukkig vrij vandaag:) gister was ik voor 1 dagje teamleider zo cool,ze hebben voor de avond ploeg nog geen teamleider ja 2 vrouwtjes maar die zijn allebei maar 1 dagje aanwezig dus nu willen ze mij het leren:) kom maar op!!!
    gister ging het super!! dus ik kan het aan hahahhaa

@duch gaat het een beetje meis vandaag??

@nicky en werkt de thee van je vriendin?

@anne ik ben het volledig met anja en ella eens hoor!!
    maar het is ook heel erg pijnlijk meiss:( i know...

@de meiden die ik ben vergeten sorry maar ik was zo pissig en geschrokken van het berichtje van minnie.. dat ik daar eerst op wilde reageren:(

@hier jeee vrij vandaag haha!!
    en heb echt zo de zenuwen voor de fm hahaha!!
    ik hoop en hoop en hoop maar!!

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wow, Minnie! Wat een ontzettend vervelende ervaring. Ik ben het er wel mee eens dat wat ze zegt over overgewicht en PCO, die geven beiden procentueel gezien meer kans op een miskraam. Dat staat ook in de informatie van Geertgen (over PCO). Dat van overgewicht heb ik regelmatig op internet gelezen. Het is dan ook mijn grootste angst!
    Maar dat iemand er zo over praat, alsof het niks is, dat is ongehoord! Ik kan me voorstellen dat je daar heel boos en verdrietig over bent!
    Als afvallen zo gemakkelijk zou zijn, dan waren wij niet te dik hè *zucht* Dat magere wief kan zich er gewoon geen voorstelling bij maken :x

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Bijleesmodus***

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: ik heb nog geen slok van de thee genomen, alleen de geur al ga ik van over mijn nek. Hoe laat heb je de FM? Heel veel succes!

@hier: net even geslapen en daarna gtst gekeken, hoef ik het vanavond niet meer :D Kleine meis is mega actief vandaag, is vanaf het moment dat ik beneden op de banklig nog geen minuut rustig geweest. dadelijk aankleden en dan even naar de winkel, het kan maar gedaan zijn :)

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Ik mocht vanochtend uitslapen van manlief, was pas om 10.15 uur wakker, maar nog steeds moe :(. Het blijft een herhaling om het te zeggen, sorry, maar zo voel ik het.

@Tum, wel fijn dat ze je stiefvader gaan opnemen en uitgebreid onderzoek gaan doen!

@Anja, Ryan heeft afgelopen nacht voor het eerst in zijn nieuwe kamer geslapen, dus we hebben nog niets aan de babykamer kunnen doen. Daar gaan we dus nu mee beginnen, althans Arnoud. Ik mag niet in de verf staan geloof ik. Dus ik geef aanwijzingen :D. En verder hebben we de kleren van Ryan (babykleren) uitgezocht en die gaan we ook direct wassen, er ligt een stapel, niet normaal!

@Duch, wat goed dat je vanavond een hele voeding hebt kunnen doen zonder tepelhoedje!!! En wat een verschil dan al he tussen een pasgeborene en Yasemin. Grappig, nog een hoogsensitief iemand :D.

@Ella, oh dat is wel irritant zeg dat je nu 700 euro moet terugbetalen :(. Inderdaad maar even aan laten passen!

@Minnie, ik heb ook al gesproken met je over het bezoek, ben nog steeds ontzet over hoe zij reageerde en hoe zij met mensen omgaat :-O! En heb je Geertgen alweer gebeld?

@Cindy, heel veel succes straks met de FM, hoe laat moet je?

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou anne dat staat er wel in maar er staat ook in dat de miskramen net zovaak kunnen voorkomen als een ander die geen pco en overgewicht hebben..
    dus eigenlijk blijft het hetzelfde hoor!!
    we hebben net zoveel kans erop..

maar die bacx is gewoon zo lomp hoe klein ze ook is,ze kijkt bijna nergens naar..
    je kan toch wel bedenken dat iemand die net een miskraam heeft gehad zoiets niet wil en hoort te horen toch!!

ik vind het echt zo naar minnie dat je dit zo hebt moeten horen..
    ik zou het echt in je dossier laten zetten!!
    ik heb dat bij kuipers ook gedaan en was geen probleem,dr ruis en wissman hebben haar er ook opaan gesproken want dat gaat buiten protocol..
    en ze hebben zich er gewoon aan te houden!!

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nicky en debby ik mag om 10 voor 3 komen:)
    dus dat duurt voor mijn gevoel nog een eeuwigheid whahahha

Deel Deze Pagina