PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh jaa.. wat vinden jullie van dit jurkje;
    minimuze. couture - babyjurken - baby rokjes - baby jurk - baby jurkje

In oktober gaat mn tante trouwen, Faye is géén bruidsmeisje, maar ik wil d'r wel een leuk jurkje aangeven. Is dit niet to much als gast?

Ik laat het jurkje maken door een kennis van ons, dus dan worden de lintjes erop in een kleurtje van mn tante's trouwen (paars).

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Duchess wat leuk he zo'n avond!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ooooh zo massage kaars lijkt me zooooo gaaf!!!
    hoop dat je snel weer wat minder pijn hebt.... want zo kun je denk ik ook moeilijk genieten!

Tummeltje wow wat ben je weer lekker druk geweest! lekker nu even wat voor jezelf doen hoor!
    des noods lekker even in de tuin zitten genieten met wat drinken en tijdschriftje?

Minnie wat kun jij toch mooi schrijven meid! vond je stukje echt mooi....
    laat die tranen maar komen meis! is heel begrijpelijk!

Debby oooh haha wat grappig van je man! he maar wat rot dat je weer zo last hebt van je aambei.... :(
    wel fijn trouwens dat je blaasontsteking over is!
    En hoe was het op het strand?
    leuk tas! maar jij hebt em in het blauw toch!?

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Prachtig! En ik vind dat kindjes/baby's als gast op een bruiloft niet overdreven kunnen zijn :)
    Met die paarse linten: nóg mooier!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wow, chickies! HOE kunnen jullie toch altijd zo goed onthouden wat iedereen heeft geschreven? Als ik wil gaan reageren ben ik de helft al weer vergeten :)

@Debby: wat een klotedingen toch hè, die aambeien! Ik heb er ook wel eens eentje (en niet eens zwanger), dus ik voel met je mee! Volgens mij heb jij een hele lieve man ;) Lekker Gemisbruik van maken :p

@Duchess: Leuk ladiesnight! Met vriendinnen of zo? Lijkt me echt hilarisch!
    Spin op wasgoed: ik zou ook ff wachten hoor. Krijg al kriebels als jij het vertelt!

@Antares: Hoe is het nu met jou?

@Minnie: lekker even janken meis! Gaat ook extra goed met een paar drankjes op. Fijn dat je van die goede vriendinnen hebt waar je je hart kan uitstorten. Het klinkt als een mooie bruiloft!

@hier: ik heb geen buikpijn en rugpijn meer! Wel tietpijn! Gisteravond erg misselijk en beroerd, ook mijn darmen van de leg :( Dacht ziek te worden, maar voel me nu weer beter!
    Het kan nog alle kanten op. Vandaag is officieel D-day nummer 1!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tum, ik ben het met Anne eens qua kleding op een bruiloft van een baby. En die jurk: helemaal GEWELDIG!

@Ella, het strand was heerlijk, Ryan kwam vanochtend direct weer met z'n emmer aan en wilde naar het strand :D :D.

@Anne, spannende dagen!!!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo meiden:)

hoe gaat het hier???

@duch woeww spannende dingen gekocht meiss:):) en een spin haha ik kreeg al de kriebels bij het lezen ieuwwww:):)

@deb gelukkig komt het alweer wat los meiss:):)..
    haha arnoud praatslaapt hahaha:)

@tumm woow geweldig en idd paarse linten beebs zijn nooit tooo much meiss:):)

@annee doe eens een testje dan meiss:):) je mag officieel 14 dagen na je ei testen en geertgen geeft soms 2 extra dagen:)

@miniieee oeeehh ikke ook bijna brullen bij je verhaaltje:)

@anja hopelijk begriojpt je baas het hoor!! maar dat zal vast wel toch?? hoe issie verder met je meiss:)

@ella hou je het wel vol nog die nachtdienstjes van jou???/

@hier ooohh het is zo`n lekker weer en ohhh ik ben zo happy:):)
    me eitje zit echt de hele tijd te drukken haha en vooral als ik sta zoals ik nu sta helemaal krom over het toetsenbord hihi:):)
    zo nu gaan we lekker met ijn allen naar de stad toe!~!!!

(ik mis jullie wel hoor!!) maaarr deze week werk ik van 8 tot 3 en dinsdag ben ik vrij dus heb ik weer tijddddd genoeggg

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zijn we het weer met elkaar eens Deb ;)

Cin: ik ben blij dat je je weer wat vrolijker voelt! Het is ook allemaal niet niks geweest de afgelopen periode. Het zonnetje is nu letterlijk en figuurlijk weer een beetje doorgebroken voor jullie :)

Testen: 14 dagen na mijn ei is dus maandag. Maar ik zat te denken dat ik dan misschien beter een clear blue digitaal kan doen, omdat die minder gevoelig is. Ik ben bang dat zo'n heel gevoelig test toch nog reageert op de pregnyl. Vandaag een week geleden 2500 gezet.

In ieder geval tot nu toe vandaag; geen enkel spoortje van naderende ongi. Spannend, maar op een of andere vage manier ben ik ineens ook heel rustig eronder :(

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat spannend Anne!
    heb er wel een goed gevoel over!!!! vind het heel spannend voor jullie hoor en hoop en duim heel hard voor je!!!

Cindy veel plezier in de stad! ja ik hou mn late diensten nog goed vol hoor!
    maar ben er een beetje zat van om elke avond maar weer weg te zijn... hoop dat ik snel over kan gaan tot dagdiensten , ook ivm mn opleiding die in september start!

Debby heeeerlijk zeg zo stranddagje!!!!!!!! :)
    leuk dat Ryan zo genoten heeft! en hoe gaat het vandaag met jouw!?

Tummeltje , wauwwww wat een gaaf jurkje!!! vind het super mooi! en staat vast heel mooi bij jullie prinsesje!

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Klinkt leuk zo'n ladiesnight party! Ohh irritant zeg zo'n dikke spin in je tuin. Ik zou precies hetzelfde hebben hoor dan durf ik ook mijn was niet meer van de lijn te halen. :p

@Minnie; Dat klinkt als een geslaagde maar wel hele emotionele avond meis. *knuffel* Wel gaaf dat je haar als getuige hebt gevraagd!

@Debby; Veel plezier op het feestje! Haha das hier ook altijd zo als ik 's nachts iets tegen Frenk zeg als hij half slaapt... Dan weet -ie het de volgende ochtend niet meer. :D
    Balen dat je zo'n last hebt van die aambei.

@Tummetje; Ik vind het een supergaaf jurkje! Vind het niet too much hoor, iedereen vindt zo'n kleine meis in zo'n jurkje superschattig volgens mij. :D

@Annedore; *Duim duim duim* Ik hoop zo dat je ongi wegblijft!

@Cindy; Fijn dat je weer zo happy bent meis! :D Vind het zo fijn dat jullie nu eindelijk weer een kans krijgen!

@Ella; Vervelend he die late diensten! Hoop dat je snel de dagdiensten in kunt hoor!

@Hier; Tja eigenlijk weinig te klagen... Enórme boobspijn en een vlaagje misselijk en dat is het dan ook wel.
    Hoop op een rustige avond vanavond... En zo niet, nou ja dit is de laatste dus dat scheelt.
    Raar dat ik dat al weet maar mijn bazin nog niet. ;)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De luiertas is binnen en is coool!!!! En we kregen als cadeau een handdoek en washandje van LIef erbij, echt superleuk! Ik=happy :D.

En mijn buik groeit gestaag door...nou ja gestaag :-O.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En nog even de nieuwe buikengalerij....

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik had net met afvegen een beetje lichtoranje slijm :(

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Debby wat leuk zeg dat je zo blij bent met de luiertas! :D En gaaf dat je er ook een handdoek en een washandje bij hebt gekregen!
    Je buik groeit lekker! :D

Anne; Ik duim dat het niet doorzet meis en dat het een innestelingsbloeding is..

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Het wordt nu meer en ook donkerder van kleur :(
    Het voelt niet goed...

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Debby wat een gave foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    prachtige buik hoor!

enne wat leuk idd dat je daar een handdoek en washandje bij kreeg! als cadeautje bij de tas!

Annedore , neeeeeeeeeeee meis hoop zo dat het niet doorzet!!!
    spannend hoor! ik duim en hoop voor je!!!
    xx

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anne, oh meis hoop echt dat het niet door gaat zetten!! Pleasseeeeeeeee

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    anne, nee het mag niet doorzetten.....had zo gehoopt op een nog een zwangere!

Pfft ben gebroken...wie wou er ook alweer naar de efteling vandaag.....oh ja ikke...en 40.000 anderen volgens mij...pffffff

Ukkie is dood....snif...we hadden het verwacht...maar is toch niet leuk!!

Knuffels!!!

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ach Miran, wat verdrietig dit. Is het nu losgekomen? Jeetje meid...dikke knuffel :(

Ik verlies inmiddels nog steeds kleine hoeveelheden roze/lichtrood/bruinig slijm. Tot nu toe alleen bij afvegen, maar ben bang dat het vannacht/morgen wel goed door gaat zetten.
    Een heel klein beetje hoop dat het vannacht stiekem stopt is er nog, maar we zijn vooral verdrietig nu.
    We moeten ons maar gaan voorbereiden op een volgende ronde...

Heel veel dank voor het hopen en duimen lieve meiden!

x Anne

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ukkie is het konijn (althans dat neem ik aan ....). Was het niet bloedheet in de Efteling Miran?

Anne, ik blijf nog even duimen meis en anders op naar de volgende ronde. Mag je dan direct spuite zonder Clomid?

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jah...ukkie is konijn hahaha..was niet echt duidelijk van mij..

Maar idd Annedore, gisterenacht is ook het vruchtje af gekomen...en voel me er eigenlijk wel goed onder. Mijn lichaam is meteen beter...niet meer opgeblazen..geen echt buikpijnsteken meer...en gewoon niet meer zo zwanger! Dus wel prettig...als er een zwangerschap is wil ik alles ondergaan...maar voor niets vind ik zo cru..

En debby, enorm!! Echt niet te houden soms...gelukkig is de efteling echt bossig...dus geen grote open wegen enz...dat is wel fijn...

Deel Deze Pagina