Anne, duim duim duim duim...speciaal voor jouw dat het mogelijk toch een innesteling is!! (Geeft Anne de Speciale duim!! die blijft afgaan totdat er goed of slecht nieuws is...zodat je er altijd van kunt profiteren!!!)
Lief van je Miran! Vruchtje én konijntje vind ik allebei heel triest meis Ik ben wel blij om te horen dat het je wat opluchting geeft dat het achter de rug is. Het lijkt me ontzettend zwaar om door te moeten lopen met een overleden kindje in je buik, hoe ver zwanger dan ook Als de menstruatie doorzet mag ik op CD 3 gelijk beginnen met 75 Gonal-f. En Deb: je buik is idd prachtig! Sorry dat ik daar nog even niet bij stil had gestaan
Ik vind het nogal een buik, maar hij is wel mooi hoor! Heb wel last van mijn banden met lopen, kan maar kleine stukjes lopen.... En jij een dikke knufel mei1!!!
hey meiden ben ik weer en helemaal bruin geworden en wel hihi we hebben nu de hele dag buiten in de zon gelopen echt genoten verder zijn we nog hier naar zo`n open waterplas(berkendonk) geweest even met mijn schoonzussie lekker door het water gelopen langs de kant heerlijk ik heb echt een relaxdagje gehad vandaag,ben in tijden niet zo happy en rustig geweest @debby wooowww meiss je straalt steeds meer moppie en je hebt echt een prachtige buik meiss @anne neee ik blijf net als miran heel erg hard voor je duimen hopelijk is het idd een innesteling @ella ik hoop ook voor jou en voor je kleintje en voor je manneke en voor je rust dat je heel erg snel in de dagdienst kan gaan moppie!! is ook beter voor je rust toch!!! @miran ik had het al gezien aan je onderschrift gisteren maar wilde er eigenlijk niet zomaar over beginnen,een hele dikke knuffel voor jou meiss,echt!! en je konijntje zooo zielig!!! nou er is nog wel actie geweest hieroo hoor!! we liepen net op de terugweg naar huis door een stukje bos heen! en er stonden een hoop mensen en kinderen naar de bossen tekijken,er was een oude vrouw der hond aan het uitlaten en die was zich kapot geschrokken want er lag een vrouw op de grond in de bossen.. niemand ging er naar toe ze waren allemaal bang en die oudere mevrouw durfde het niet ze was echt zo geschrokken en stond zo erg te trillen!! dus ik zei kom we gaan kijken nou er lag dus een vrouw op de grond in een BARBIE jurk!! dus ik wist niet of ik er naartoe moest lopen want ze bewoog echt totaal niet nou we liepen er toch heen ik riep mevrouww mevrouww!! en ik draaide haar om op haar zij en zag dat ze helemaal onder de make up wat uitgelopen was zat. dikke lip en blauw oog een beetje,en ze opende haar ogen en ging gelukkig wel zitten,we hebben haar wel geholpen hoor!! ik vroeg wat er was?? ze mompelde heel vaag iets drinken man slaat mij bla bla.. dinis en schoonbroer hebben haar geholpen op te staan en naar een bankje gebracht ik ging bij haar zitten,en ze was echt stront bezopen hoor!! de politie was ook al gebeld maar die kwamen maar niet?? we hebben in totaal 46 minuutjes gewacht.. en ik bleef de hele tijd bij haar zitten en praten tegen haar en vragen wat er was gebeurt. nou ze was thuis aan het dansen en kreeg klappen en is weggelopen dat is wat ik eruit begreep dus toen de politie kwam heb ik dat dus doorgegeven.. en de politie vroeg mevr gaat u mee naar de auto dan kunnen we praten? dat wilde ze niet en keek mij aan ik zei je kan mee gaan met hun bij deze mannen ben je veilig ze doen je echt niks!! ohh dat vrouwtje was echt bang.. ik heb haar maar naar de auto gebracht en ze knuffelde me en bedankte me en nu gaan ze haar naar een blijf van mijn lijf huis brengen.. deze week gaan ze me nog bellen hoe het was afgelopen!! echt meiden ik was zo trots op ons dat we bij haar zijn gebleven en de politie bedanke mij ook heel erg voor het rustgevende gevoel wat ik haar heb gegeven haha ik denk dat ik zo`n werk ga doen!! echt ze vertrouwde me gewoon toen we aanliepen keek ze nog 40 keer om naar mij met echt de tranen en make up op haar wangen vond het best moeilijk om haar achter te laten want ze had echt vertrouwen in me.. maar dat oude vrouwtje met hond (70) jaar of zo was echt zo erg geschrokken en die kinderen huilden ook allemaal.. en dan ligt er gewoon een zat vrouwtje midden in de bossen... sorry voor het lange verhaal hahahha
Sjeempie Cin wat een verhaal. Heel goed zeg van jullie, dat jullie bij haar zijn gebleven! Mag je trots op zijn
ikke normaal ook niet hoor hahaha maar niemand ging er naar toe iedereen bleef onderaan de weg staan??? ik dacht echt iemand moet het toch doen dus is volgens mij puur overlevings instinct ofzo!! maar het zag er echt eng uit ze lag er echt levenloos gewoon tussen de struiken??? dat oude vrouwtje zei ook ik ben daar naar die huizen gelopen want ik hoorde mensen praten,dus heb geroepen bel de politie ze zei ik moest wel want als ik niks had gedaan en was doorgelopen en maandag iets in de krant had gelezen had ik het mezelf nooit vergeven... ja het klopt wel toch!! ik vind als ik er had gelegen hoopte ik ook dat iemand me zou vinden toch!!
en het grapigste vond ik echt die roze jurk met op der borst het labelte BARBIE hahahha ik zeii ohh wat heb je een mooie jurk aan meidd heb je een vrijgezellen feestje gehad?? ze keek me echt in de war aan van wat zeg jij nou weer hahahha en ze zat ook tegen die mensen te lachen want ik zei waarom ga je dan in godsnaam in de bossen liggen?? met al die kinderen in de buurt ze was alleen maar aan het lachen en mompelen
lieve schatjes allemaal een heerlijke fijne avond gewenst voor jullie moppies ik ga lekker een filmavond houden met mijn schoonbroer en zus want morgen gaan ze weer weg!!! xxxcindyke
Tumm een BBQ gaat ook uit voor je idee. Je ziet geen vuur ofzo! hahaha. Ik ben idd flink gehecht van onder Tum, maar volgens mij is dat t probleem niet. Het doet nl aan de andere kant dan de hechtingen zeer!! Maarja, heb nu heel veel dingen besteld dus wie weet hahaha. En, wat heb je uiteindelijk gedaan vandaag? Ik vind dat jurkje absoluut niet teveel, juist heel schattig en netjes! Annedore, ik onthoud niet, ik open een kladblok en reageer per berichtje. Haha zo klaar. Spannend trouwens, klinkt wel goed allemaal..... ben benieuwd. Wanneer ga je testen???? Cin was het lekker in de stad? Nog wat gekocht? Fijn dat je je weer zo goed voelt meis, moet toch ook wel met zon mooi resultaat in de eerste ronde fostimon! Super meis. Debby fijn dat de tas er is!!!! En nog kados erbij ook. Enne, mooie buik hoor!!! Anne, niet de hoop opgeven. Ik had precies 't zelfde 2 dagen voor NOD. Miran dikke knuffel meis. Was het wel leuk in de efteling? Zo Cin, wat een verhaal zeg!!! Jeetje! Goed van jullie dat jullie deze mevrouw geholpen hebben! Zo hier een druk dagje gehad hihi. Vanochtend werd Yasemin weer om 10.00 uur wakker en toen heb ik haar gevoed en zijn we naar mijn ouders gegaan. Vanuit daar boodschappen gedaan, met de honden gewandelt, buiten gezeten etc etc. Ook had mijn vader een zwembadje op gezet waar ik even in heb gezeten met Yasemin! Maar ons meisje had vandaag amper liggen slapen! Vanochtend dus ongeveer een uurtje en verder niet! Vanmiddag soms 10 minuutjes ofzo maar meer echt niet. Dus ik ben benieuwd hoelaat ze komen gaat. Ze was nu echt dood op dus toen we thuiskwamen heb ik haar meteen gevoed en naar bed gebracht. Badje maar even over geslagen! En nu duiken wij ook lekker ons bedje in.
Goedemorgen deze morgen. Yasemin is gister om 22.30 naar bed gegaan en slaapt nu nog steeds! Ik ben gewoon wakker geworden omdat ik zelf uitgeslapen was haha. Ben zo trots!
Ze heeft uiteindelijk tot 09.05 geslapen, toen heb ik haar wakker gemaakt. Wist t ff niet meer zo goed want vond het nu wel erg lang worden en mijn mams zei maak d'r maar wakker, dus dat maar gedaan. Denk dat ze anders niet al te lang nog had liggen slapen want ze was wakker toen ik langs dr bedje stond. Net lekker liggen tanken en een hoop gelachen haha zo lief. Ze gaat steeds meer schaterlachen nu.
Duchess, ik ga niet testen. Heb ik geen reden meer voor. Ik verlies nu echt een tamponwaardige hoeveelheid bloed. Het is nog steeds lichter van kleur dan ik gewend ben, waterig en totaal geen stolsels. Maar wel echt veel nu, dus ga er vanuit dat vandaag CD 1 is en dat ik dinsdag weer met Gonal begin. Het is niet anders.... Fijn dat die kleine zo lekker heeft geslapen! Misschien wel lekker loom en lui door de warmte? In ieder geval heel fijn voor paps en mams
goedemorgen meiden @duch zoo yasemin heeft lekker geslapen meiss en super is dat he dat schaterlachen haha ja ik heb alleen een nieuwe piercing gekocht want ik was de mijne kwijt @anne ik zou toch voor de zekerheid testen hoor je weet maar nooit met die 3 mooie eitjes meiss ik zou er ook nog niet vanuit gaan dat het cd 1 is nu!! @hier ja niet veel eigenlijk haha
Heeey meiden! @Jurkje; nou dat wordt hem dan Dat ik vroeg of het niet te onderdreven was.. is omdat toen mijn moeder voor de eerste keer ging trouwen, wij (mn zusjes en ik) bruidsmeisjes waren, we hadden een heel simpel, maar leuk jurkje aan. Ons nichtje was zoooo ontzettend uitgedost, dat de fotograaf dacht dat zíj het bruidsmeisje was en heeft dus heel wat foto's van haar gemaakt ipv van ons. Dus een stom misverstandje, maar mn moeder was er aardig pissig om.. en ik wil niet dat zoiets bij mn tante gebeurd straks Niet dat er een fout gemaakt kan worden qua foto's.. want ik ben de fotograaf @Anne; Oh-oh.. moest nog aan je denken.. maar zie dat het niet heeft mogen baten Echt zoo balen @Cindy; Haha, geniet je nu van je drukkende eitje? Je bent een doos ook he was het gezellig in de stad? Zo.. je maakt nog wat mee zeg! Vind het super dat je geholpen hebt hoor, zo denk ik er ook over.. als ik daar lig wil ik ook geholpen worden @Anja; tietpijn en misselijk is goed! Hoe ging het op je werk? @Debby; zooo mooi buikje meis!! Zit goede groei in! @Miranda; Ohh, las het op hyves van nijn, zo sneu @Duchess; Ohh ik wil ook uitslapen!!!! Zo.. vandaag voor het eerst naar mn ouders, dus een lange autorit.. heb zin om morgen over te slaan.. zo druk.. Mn mannetje is jarig, eerste keer CB, naar de dierenarts met alle dieren én ik wil nieuwe slippers halen.. ik krijg allemaal uitslag van die ik nu heb?? Zo vaag.. daar betaal je dan 40 euro voor..
Annedore he wat balen meid!!! Hopelijk brengt de vlgende ronde meer geluk. Yasemin heeft trouwens geen last van de warmte. Net zo druk en vrolijk en wakker als normaal. Kindje van vrienden van ons ligt zowat de hele dag te huilen, die heeft er echt last van, zo sneu! Tummetje haha nou dan loop je dat risico sowieso al niet toch. En ik vind dat jurkje helemaal niet overdreven, ik vind t eerlijk gezegd nog vrij simpel. Enne Faye gaat vast ook snel langer slapen! Hier was het de eerste 6 weken ook elke 2-3 uur wakker worden. Drukke dag morgen!! En lekker naar je ouders vandaag. Wat raar dat je uitslag krijgt van je slippers enne alvast gefeliciteerd met je mannetje!!! Zo wij hebben net mijn zomerkleding van voorgaande jaren uitgezocht. Zitten toch dingen bij die nog passen (wel veeeeeel strakker als toen natuurlijk hahah..) Vond t wel zwaar hoor.. heel veel paste niet en ook rokjes en jurkjes die wel nog passen... maar die gewoon niet meer mooi zijn nu ivm striemen tot mn voeten zo onderhand..zucht. Maargoed.., niks aan te doen he.
hihi tumm heb je crocs??? want ik krijg dan ook van die uitslag en vochtblaasjes op de zijkant van mijn voetjes en duch meiss, ik kan het nog vaker zeggen maar je weet waardoor je die striemen hebt gekregen en wat anderenervan denken,laat ze meiss je hebt er een heel mooi resultaat aan over gehouden hoor!! dikke knuff moppie!!! @hierr zo schoonbroer en schoonzus zijn weer naar huis,we hebben het echt leuk gehad deze week echt wel!! 18 juli gaan we daarheen naar belgie voor een dagje ben benieuwd hoe het daar is want mischien gaan we volgende jaar ook in belgie wonen is nog niet zeker maar we willen gewoon de wereld verkennen gewoon ervaringen opdoen enzo!! maar goed dat is volgend jaar pas
@Anne; Ik zou toch voor de zekerheid ff een testje wagen ook al is het misschien niet meer nodig. *knuffel* @Miranda; Voor jou ook een dikke knuffel meis. Konijntje dood en het vruchtje weg. @Tum; Idd gewoon doen dat jurkje! Drukke dag morgen zeg, wel veel plezier met de verjaardag van je mannetje! @Debby; Haha Arnoud leeft zich helemaal uit met de nieuwe camera? @Cindy; Wow wat een verhaal zeg, goed dat je hebt geholpen! @Duchess; Wat slaapt Yasemin toch heerlijk! Lijkt me leuk dat schaterlachen. @Hier; Rotnacht gehad, avond begon heel rustig op mijn werk en toen werd het toch in 1 keer stervensdruk... Wis na een tijdje echt niet meer hoe ik had en toen ben ik even in mijn eentje ergens gaan zitten. Kan niet wachten tot ik weg kan daar. *Klaag* Sorry. Oh ja en morgen komt er een mevrouw van Moeders voor Moeders langs voor de intake. Het wordt nu toch wel heel echt en zo.