PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn vanochtend eerst even naar Artis geweest, in de rolstoel (kon je daar gratis "huren") en lekker gefilmd met de nieuwe camera!

@Duch, wat heerlijk dat Yasemin zo goed heeft geslapen :). Misschien heeft ze overdag weinig geslapen door de warmte? En lief is dat he als ze steeds meer gaan lachen!

@Anne, oh meis wat balen dat je ongesteld bent geworden :(. Volgende ronde weer een kans meis!!

@Cin, klinkt als een geslaagd weekend bij jullie :D.

@Tum, hoe ging de autorit? Morgen inderdaad een drukke dag en het wordt ook nog eens heel warm :-S.

@Anja, eigenlijk moet ik me uitleven met de nieuwe camera, want Arnoud is van de foto's en ik van de film :D. Ben je weer een beetje bijgekomen van het harde werken?

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Ja ben wel weer bijgekomen hoor, voel me nu wel weer oké. :) Leuk dat jullie naar Artis zijn geweest en hebben gefilmd! Wel fijn dat je daar een rolstoel kunt huren voor niets.

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En hoe voel je je Anja? Misselijk?

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Valt mee, in vlaagjes af en toe en als ik wakker wordt, maar hoef niet over te geven. Wel hele pijnlijke borsten en tepels.
    Maak me zorgen omdat ik nog niet zo heel misselijk ben, stom he. :p
    Bedoel, het is niet alsof ik graag iedere dag boven de wc zou willen hangen of zo.

Hoe is het met jou meis?

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Be careful for what you wish for ;). Bij mij begon de misselijkheid ook "pas" vanaf week 6, dus je hebt nog even hoor ;). Pijnlijke borsten is al een goed teken :D.

Ik voel me wel goed, alleen erg veel last van de aambei, vannacht lopen huilen van de pijn :(.

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is wel heel kl*te ja dat dat zo'n pijn doet dat je ervan moet huilen... :( Weet niet hoe het voelt maar het is wel de minst lekkere plek om wat voor pijnlijks dan ook te hebben denk ik zo... Helpt zalf wel een beetje?

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De zalf helpt een beetje en ik slik zoveel paracetamol als ik mag...het is even niet anders, anders is het niet vol te houdenn.

Het lijkt alsof iemand continue met een breinaald kleine prikjes geeft bij je anus :(.

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Gelijk heb je hoor dat je net zoveel paracetamol slikt als toegestaan is.
    Ja ik kan me voorstellen dat het pijn doet. :( Hoop dat het snel beter gaat meis.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @deb oehh wat leuk naar artis geweest:) was het ook wel lekker weer voor he meis:)
    de aambei is minder is ie nog niet wat kleiner geworden meid??
    ja het was echt een super weekend,maar ben wel blij dat we nu weer lekke rmet zijn tweetjes zijn hoor!!
    dinis heeft net zijn schade al bijgeslapen en ik ga datz o dadelijk doen:):)
    verder heb ik de planning van het werk gekregen gister en ik ben deze week vrij:):) hoef alleen maar donderdag van 8 tot 3 te werken heerlijk in het iui weekje:) betere timing kon gewoon niet hahaha!!!

@anja nog niet te hard roepen meiss de kwaaltjes kunnen er in een keertje zijn:)
    en hoe is het nu meiss dat zwangere gevoel???

xxx

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, kan me voorstellen dat het ook heerlijk is om het huis weer voor jezelf te hebben! Het is toch anders als je visite hebt, hoe gezellig het ook is! Ga je zo direct slapen of vanavond vroeg? En is Dinis ook de hele week vrij? Ik dacht dat je laatst zei dat je deze week van 8 tot 3 moest werken?
    En helaas is de aambei nog niet aan het krimpen, maar staat die alleen maar onder druk...als die druk er maar vanaf is, dan wordt de pijn ook minder.

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cindy; Lekker hoor dat je deze week vrij bent op donderdag na! Komt goed uit met de IUI idd. :)

Tja weet je, eigenlijk besef ik het nog steeds niet helemaal maar het komt langzaam maar zeker.
    Het is zo'n gek idee, zo lang bezig geweest en dan is het zomaar 'ineens' raak.
    Nou klinkt het misschien alsof ik niet blij ben maar dat is wel zo hoor! Moet er alleen even flink aan wennen.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nu komen de zenuwen Anja, of je het allemaal wel kan, wat je allemaal moet aanschaffen en of de kleine goed groeit?

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Precies Deb. ;)

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heeeeel herkenbaar hoor Anja en ook heel normaal ;).

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Gelukkig, ik ben niet gek. :D

Ja ik vind het toch best een beetje eng/spannend allemaal...

Meiden ik ga er vandoor, even douchen en dan eten. Vanavond even met mannetje bij vrienden langs en dan lekker op tijd naar mijn bedje. :)

*knuffels*

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier Anja!! Fijne avond.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb ik moest eigenlijk deze week van 3 tot 10 maar het uitzendbureau kan altijd de schema`s aanpassen vrijdag hebben ze gebeld of we in de ochtend wilden werken van 8 tot 3 uur..
    toen we naar de kliniek waren geweest heb ik gebeld of ik dinsdag vrij kon zijn,dinis kreeg ook wel een dagje vrij:)
    hij ging verder regelen of we dan de rest van de week ook van 8 tot 3 konden.. nu had ik gister een mailtje gekregen(zag ik net pas) dat ik alleen voor donderdag ingepland sta want die 2 die in de ochtend staan kunnen niet n de avond..
    dinis werkt wel de hele week van 3 tot 2200uur behalve dinsdag dan is ie vrij en donderdag staan we allebei van 8 tot 3.. haha zo uitgelegd!!!:):)
    ja precies als de druk eraf is is de pijn ook wat minder en beter draaglijker..

@anja ik weet zeker dat jij HEEEEELLLLLL erg blij bent meiss,maar ook zeker even overrompelt zeg maar:):)

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    fijne avond anja:):)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jammer dat jij niet meer kunt werken, maar het wordt ook supermooi weer, dus dat is ook wel lekker :D. En gaat Dinis dan alleen op de scooter?

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    neee hoorr ik breng hem weg!!! kan ik een beetje genieten van de boeren lucht en weilanden en het zonnetje hahahaha:):)

Deel Deze Pagina