PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en de week erna word ik gewoon wel weer ingepland hoor voor de rest van de week:) komt goed is wel vaker daar hoor!!

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha kan Dinis eigenlijk wel scooter rijden? Ik bedoel eigenlijk of hij zijn rijbewijs daarvoor heeft ;).

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee die heeft hij niet:) daarom ga ik hem lekker brengen!!
    ik vind dat ook helemaal niet erg eigenlijk,ik geniet wel van dat lekkere weer zo!!

**cin is een zon meisje:)**
    ik hou echt zoveel van deze warmte en zon echt waar,ben gewoon helemaal in een verkeerd land geboren hahahha

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha zit je nu ook met de computer buiten in de zon dan :p.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    neee dat niet hahaha:) maar zo buiten met de hond of ier in het park en naar die zwemplas heeerlllijjk:)

ik ga nu ook niet meer slapen doe ik vanavond wel we gaan zo even zwemmen bij die waterplas:) we hebben afgesproken we gaan deze ronde heerlijk genieten!! en relaxen....

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gelijk hebben jullie, en ontspanning is ook goed! Probeer er niet teveel mee bezig te zijn meis, hoe moeilijk het ook is!!!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    precies:)
    het komt helemaal goed deze ronde ik voel het gewoon!!!
    heb echt zo`n super gevoel en die wil ik nu vooral vasthouden maar niet te krampachtig want dan vervalt dat gevoel weer..

zie het maar hetzelfde als zand, als je een handje vol zand pakt en je knijpt erin valt het allemaal aan de zijkanten eruit,doe je het gewoon met open handen oppakken en je knijpt je handen niet dicht blijft er veel meer zand in je handen liggen:):)

zo zie ik het voortaan..
    het komt helemaal toppie!!!!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Houd dat gevoel vast meis!!! Dit is de 3x IUI?

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    jaaa en 3x is scheeprecht:):)

nee ff serieus ik voel gewoon dat het deze keer helemaal goed gaat komen:)
    ook met dat baarmoederslijm wat nu al zo dik is:)
    gewoon alles eromheen geeft me een super gevoel:)

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jazeker, je baarmoederslijmvlies was nu ook mooi dik, dat is een goed teken! En 3x is scheepsrecht, dus het moet gewoon goedkomen :D.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    vind ik ook deb:) word nu ook echt tijd hoor!!
    en het is lekker weer zei dr r dus je beebje kan mooi broeden in het slijmbedje;) hahaha

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik was weer afgevallen :), ben nu in totaal 4 ons aangekomen.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even eten, kom vanavond nog wel even neuzen, want Arnoud is vanavond weg...hij gaat golfen ;).

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goed zo deb meiss:):) zolang pjtje maar krijgt wat hij nodig heeft!! maar dat zal heus wel toch mop..

eet smakelijk:)
    wij gaan nu ook richting berkendonk:):)

tot strakkies moppies

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Cin, wat een wijze woorden heb jij hier vanmiddag gesproken zeg! Dat over dat zand! Ik ga echt proberen of ik die metafoor in mijn achterhoofd kan houden en of ik ook zo met mijn gevoel om kan gaan!

Morgen doe ik wel even een testje, want ik ben ook wel benieuwd of die Pregnyl er op dag 14 nou uit is.

Morgen moet ik met 'vriendin' in de trein. Zie er tegenop!
    Wil haar eigenlijk ook niet laten weten dat ik ongi ben geworden. Want dat is slecht nieuws, en het is wel gebleken dat ze dat niet wil horen, want dan reageert mevrouw niet meer op me :(

Moest vanochtend enorm janken, want mijn mamsie belde vanaf Sicilië (vakantie) hoe het nu met me ging en sprak me weer goede moed in. Lief!

Mannetje komt zo terug met stokbrood en garnalen voor de bbq, dus ga zo lekker eten :)

Dikke knuf voor jullie!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anne ik ben benieuwd meiss wat de test zegt!!
    verlies je ook stolsels???

ik ben toch nog aan het duimen voor je hoor!!!

@deb meiss ik zag je berichtje toen ik uit het water kwam!!:( ik vind het echt zo rot voor je meiss,ik gun jou veeeelll meer dan deze trubbels echt waar!!
    hopelijk is die aambei heel erg snel weg en hopelijk komt er dan niks meer terug!! wat je zwangerschap zo vermoeiend maakt**dikke knuffel meiss..

zo ik moest net bijna afkicken zp lag er weer uit:(:(

we hebben lekker gezwommen echt genoten ook!!
    ik ben nu zoo veeell rustiger dan al de andere maanden,eindelijkheb ik een klein beetje rust gevonden!!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    meiden ik ga reportage kijken:):)

tot zooo mischien:)

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Anja spannend, de intake voor MvM!!!!

Deb wat lekker dat jullie naar Artis geweest zijn vandaag.
    Heb niet t idee dat ze door de warmte niet geslapen heeft gister want vandaag was het weer zoals altijd. Voor mijn gevoel heeft ze ook helemaal geen last van de warmte maarja dat kan ook wel kloppen, want wij hebben beide ook echt geen last van hitte.

Anja niet iedereen is misselijk he en hier begon het pas met 5 weken precies. ;)

Deb wat vervelend zeg die aambei. :(

Cin fijn dat je deze week zo veel vrij bent!

Cin niks is fijner dan scooter rijden met dit weer, heeeeerlijk!!!
    Hier nog iemand die altijd zei dat ik in t verkeerde land geboren was. Maar toen we in Turkije woonden had ik t na 6 maanden tussen de 33 en 44 graden wel gehad met de hitte hoor. Hihi.
    Enne wat klink je positief, super meis!

Annedore wat moeilijk dat je morgen weer met je vriendin in de trein moet.
    En wat lief van je moeder!!

Zo Yasemin ligt weer in bed. Vandaag wel gewoon het normale ritme aangehouden wat slapen betreft dus was even eenmalig gister haha.
    Hebben vandaag lekker gewandelt, weer bij mn ouders in t badje gezeten en bij ze gegeten.
    Wat een heerlijk weer, echt super!!!

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hai meiden!

Debby wat rot dat je zo last van die aambei hebt.... :(
    zelfs zo er dat je ervan moet huilen! bah hoop dat ie snel weggaat!
    wat leuk he dat je in Artis bent geweest! volgens mij was mijn zwager met zn nieuwe date daar ook! ;)
    miss heb je hem wel op film staan haha

Miranda wat heftig meid... vruchtje weg en konijntje weg... :(
    sterkte met alles!!!

Annedore , ooneeee!!! wat rot... dus je ongi is wel doorgebroken!... :(
    sterkte ook voor jouw!
    enne ook voor morgen met die ''vriendin'', enne als je er zo tegenop ziet.... dan zou ik het gewoon zeggen tegen haar hoor! wat lief he van je moeder!
    en je hebt deze dinsdag je diplomering toch!? leuk hoor! en alvast van harte gefeliciteerd!

Cindy wow wat een verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat super dat je haar hebt geholpen!!!
    ik snap dat ook echt niet... dan staan er zoveel mensen omheen en niemand helpt!?!!???
    he wat lekker scooter rijden met dit weer! ik hou echt zooo van dit weer! mag van mij elke dag wel zo warm zijn! ;)

Anja wat rot dat je zo lange drukke avond hebt gehad meid..... :(
    hoop dat je nu een paar dagen vrij bent! wat leuk dat MvM langs komt! ja idd dan wordt het nu wel echt ofzo he!

Duchess leuk dag heb je gehad zeg! gezellig! wonen jullie vlakbij je ouders?

hier ook een leuk weekend gehad! zaterdag was ik lekker vrij! en hebben we savonds bbq gedaan en nog 2 films gekeken! en vandaag lekker buiten en heb nog late dienst gedraaid! was ook wel weer leuk.

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Vanochtend werd ik wakker en de pijn lijkt iets minder te zijn van de aambei. Gisteravond alles bij elkaar gehuild, ik kon niet meer. De aambei deed pijn, het insuline spuiten deed pijn :(, gewoon even alles bij elkaar...

@Anne, hoe ging het vanochtend in de trein met je vriendin?

@Ella, hahah dat zou toch wat zijn als ik je zwager toevallig op film heb ;).

Deel Deze Pagina