PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Pffff...nou ik hoefde uiteindelijk niet met vriendin in de trein.
    Ik heb me ziekgemeld.
    Ben vannacht heel erg doorgelekt, terwijl ik altijd met een grote tampon de nacht doorkom.
    Ik ben echt goed ongesteld nu, met stolsels en al.
    Krom van de buikpijn en rugpijn :(

Vanochtend de test van Geertgen gedaan en die was helemaal negatief en die van kruitvat 2 v 5 was ook helemaal negatief.
    Die kruitvat test is heel gevoelig, dus ik kan wel zeggen dat de Pregnyl er bij mij helemaal uit is 14 dagen na ei.

Wat wel fijn is; mijn boobies doen eindelijk niet meer zeer!

Het is hier maar rustig geweest gisteren. Het was natuurlijk ook wel heel warm he :)

Cin lekker gezwommen, heerlijk! Had ik gister ook wel zin in.

Debby: dapper naar Artis, maar fijn dat jij 'lekker' kon zitten. Petje af dat je zo goed en kwaad als het kan toch 'gewoon' doorgaat met dit soort dingen :)

Ella: thanks voor de felicitaties :) Lekker weekend gehad lees ik. Heb je het al aan mensen verteld verder?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat vervelend meis dat je zo'n last hebt van de menstruatie :(. Is het nu al "beter"? En ik wil dat soort dingen juist proberen te blijven doen ook voor Ryan. Ik vind het al erg genoeg dat hij er "zoveel" onder lijdt naar mijn gevoel en mede daarom zet ik me over dit soort dingen heen en ga in een rolstoel door Artis.

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik had al zo het idee dat je het vooral voor je kleine man deed ;) Evengoed gewoon top! :)

En het gaat iets beter, maar mijn baarmoeder is zo aan het krampen. Dit is mijn eerste 'hormonen menstruatie' en die is heel anders dan ik gewend ben.
    Ik fiets er normaal gesproken fluitend doorheen. Heb alleen dan psychische dingen zoals schoonmaken, vet eten en koopdrang. Nu is dat minder aanwezig, maar is het lichamelijk een hel :(

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Misschien even een aspirine nemen tegen de pijn? Wel vervelend dat je er zo'n last van hebt :(. En lief dat je het zegt, ik vond het zelf ook best stoer van mezelf ;).

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anne bah wat lastig dat je er zo pijn van hebt....
    goed van je dat je , je ziek hebt gemeld!!!!
    doe maar lekker rustig aan meid!
    enne ik zou geen aspirine nemen hoor! want dan bloed je nog veel meer! (= bloedverdunnend)
    ik zou pcm nemen of anders feminax.

sterkte met alles!!!

Debby idd toppie dat je je over je eigen gevoel hebt heengezet!! maar was het wel leuk in Artis? wow lijkt me wel warm hoor , op zo'n dag als gisteren!
    maarre Ryan heeft denk ik genoten!!!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het viel juist heel erg mee met de warmte. We waren direct 's ochtends gegaan en er is veel schaduw en bossen en er was een heerlijk windje, dus eigenlijk veeeeel lekkerder dan bij ons in de achtertuin :D.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha nou dan kun je idd maar beter in Artis zijn!!!!!
    leuk hoor!!!
    enne zou toch leuk zijn als je mn zwager op de film hebt hahaha

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *bijleesmodus*

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cindy; Precies meis 3 keer is scheepsrecht! Ik ga duimen!

@Debby; *knuffel* Wat kl*te dat je je gisteren zo rot voelde meis. :( Fijn dat de pijn nu iets minder lijkt te zijn, hoop dat het snel helemaal weg is.
    Top meis dat je dingen als Artis gewoon wilt blijven doen voor Ryan, petje af hoor!

@Anne; *knuffel* Balen dat je ongi bent geworden. :( Rot dat het zo pijnlijk is zeg. 3 aspirines per dag schijnt de pijn én het bloeden te verminderen, tenminste dat zei mijn gyn.
    Enige pech daarmee is denk ik dat het dan langer duurt.

@Nicky; Hoe is het met jou?

@All; Hoe is het met de andere meiden? Het is stil hier zeg...

@Hier; Net de informatrice van MvM op bezoek gehad voor de intake en nog een zwangerschapstestje gehad die knalposi was. :D Die van MvM heeft 5000m/u (zo heet dat toch?) en een CB digi en KV 50, dus ik ben heel opgelucht dat deze zo knal was. :D
    Vanaf woensdag doe ik mee aan MvM en dan tot en met week 16.

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @Anne: wat een lekker vooruitzicht zeg! Heerlijk een weekje er tussenuit J Ik zie trouwens je banner L L L Balen meis. Knuffel! Ik lees en typ meteen een reactie in Word. Als ik klaar ben is het kopiëren en plakken J Nog lekker gebbqt? Misschien wel goed dat je zo heftig ongi bent nu, kan je lichaam een keer goed schoon worden. Vat het alsjeblieft niet verkeerd op want ik gun het jullie van harte.

@Daan: die commode hebben pap en mam vroeger ooit bij de Wehkamp besteld. Ik heb er zelf nog opgelegen :D Was toen alleen donkerbruin en hebben hem zelf wit geschilderd. Haha, ik kan niet wachten tot ik weer filet American mag eten. Afgelopen weekend een avondje bij de buurtjes gezeten en daar stond het ook op tafel…. Jammer voor mij, mocht het niet hebben.

@tum: die kruiken hebben we van oma te leen. Hebben er nog 2 in de kast staan!! Dus in totaal 5 stuks. Ach is toch makkelijk, in de box, in het bedje, hoeven we niet de hele tijd te zoeken naar de kruiken J altijd makkelijk. Haha, had je geen aanmaakblokjes voor de BBQ? Ach, gourmetten is net zo leuk hè. En het belangrijkste is dat je gegeten hebt. Wat een gave luiertas! En wat een leuk jurkje! Voor een kleintje net als Faye vindt ik het persoonlijk niet to much. Proficiat met je mannetje!

@Ella: het is helemaal niet raar dat jullie nu al kleertjes kopen hoor. Inderdaad is het niet leuk voor je man dat er zo’n reacties komen maar lekker laten gaan en lekker gaan genieten meis. Lekker genoten van jullie weekend zo te lezen :D

@Anja: alvast heel veel succes met het gesprek morgen. Super fijn dat je collega/vriendin meegaat, sta je er inderdaad niet alleen voor. Wij hebben trouwens dezelfde “verweekdag” zag ik J Succes vandaag met de mevrouw van MvM. Balen dat je het absoluut niet meer naar je zin hebt op je werk L nooit leuk. Hopen dat je snel weg mag of dat je alleen nog dagdiensten hoeft te werken. Hier niet echt super misselijk geweest, wel veel last van maagzuur. Zo zie je maar weer dat iedere zwangerschap anders is. Lees net dat je weer een knaltest hebt gehad, nu die van MvM. En nu piesen maar J

@duch: zo te lezen een gezellige ladysnight gehad J

@debby: OW dat is ook een leuke luiertas! Helemaal super J Ik ben blij dat wij er al 1 hebben anders had ik echt geen keuze kunnen maken. Ziet er goed uit hoor je buikje. En wat cool dat de tas binnen is! Balen dat je last van je banden hebt. Doe maar lekker rustig aan dan. Hè gatsie, dat is niet leuk zo’n pijn L hoe gaat het er nu mee?

@miranda: wel een leuk dagje gehad in de efteling? Dat lijkt me trouwens niks met zo’n hitten naar een pretpark gaan. Maar dat is ieder voor zich. Wat sneu dat het konijntje het niet heeft overleeft L

@cindy: jeetje wat een verhaal zeg. Wel heftig om zoiets mee te maken lijkt me.

@hier: volgens mij een beetje bevangen door de hitte. Heb geen puf meer om iets te doen, benen zijn wat verbrand (eigen schuld) en met mij handen gaat het *piep* ondanks dat ik gewoon dingen probeer te doen. Mams is de serre aan het poetsen :( Zodadelijk even lekker een bammetje eten. Verder een rustig weekend gehad, gister lekker in het zwembad gelegen en daarna op een ligbed in slaap gevallen (gelukkig met mijn bovenlichaam uit de zon).

Iedereen een knuffel!!!!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Die hitte vind ik ook 10x niets!!! Bah, het is echt TE warm vind ik hoor :(. Zit ook binnen, want buiten houd ik het helemaal niet uit....

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Nicky, wat vervelend meis dat je je benen verbrand hebt :(. en natuurlijk ook niet zo vreemd met deze hitte dat je meer last hebt van vocht vasthouden. En dan te bedenken dat dit de heetste zomer ooit wordt (zeggen ze...).

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anja wat leuk dat ze al is geweest! ik ben net gebeld en bij mij komt ze 6 juli! maar we gaan die vrijdag wel twee weken op vakantie.... zou het dan wel kunnen?

Nicky wat rot dat je zo verbrand bent... :( kijk maar goed uit meid!
    En wat ******** dat het nog steeds niet zo goed gaat met je handen!
    lief hoor dat je moeder mee helpt met schoonmaken!

Debby blijf dan maar lekker binnen hoor! buiten is het ook wel erg warm!

pffff hier beneden en boven alles schoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
    heb ontzettend veel weggegooid , heerlijk voelt dat!
    lekker alles weer lente-fris en lekker alles afgesopt.... heerlijk nu ben ik er weer voor een week vanaf! ;)
    we zitten nu wel te kijken voor een kleiner huis... heb echt zin in verhuizen! ook om ff weg te zijn bij mn schoonmoeder...;)
    maar dat weet mn man niet he! (al vermoed hij dat wel geloof ik)

nou straks nog even koken en daarna lekker weer werken!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Even klagen over de hitte!

Gatver wat een weer. Het is niet om uit te houden. Ben helemaal loom van de hitte. Net een boterhammetje gesmeerd en het zweet al op je voorhoofd hebben staan. Het is hier dan ook 26,5 graden binnen! En het is niet koel te krijgen. De enige koele plek in huis is de kelder....

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Weg bij je schoonmoeder Ella? Wonen jullie nu bij haar in huis?

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik sluit me helemaal bij je aan! Maar wees blij dat jullie nog een kelder hebben ;). De enige koele plek bij ons is in de auto met de airco/climate control aan :-S.

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ella: goed bezig geweest zo te lezen en dat met deze hitte!!
    Petje af hoor.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan jij je moeder ook niet even bij ons langs sturen Nicky :p :)

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen (ehh middag)

Deb meis, moeilijk hoor.. hele dikke knuffel!! :(

Anne wat balen dat je zo erg ongesteld bent zeg! Jeetje dat is ook niet fijn. :(
    Komt me trouwens wel bekend voor, ik had met die hormonen ook een hele andere menstruatie dan zonder.

Anja super edat je een knal positieve test had bij Mvm!! Top! :D :D

Nicky in de box en dergelijke gebruik je geen kruiken en nu al helemaal niet denk ik.
    (er vanuit gaande dat je kindje gewoon goed gezond is en zichzelf dus netjes op temperatuur kan houden ;) )
    Maargoed je hebt er iig niet te weinig, hahaha.
    Balen dat het zo slecht gaat met je handen!

Zo hier weer een supernacht gehad, 22.30-08.00.
    Verder weinig te vertellen. :p

*gelukkig heb ik op vernieuwen gedrukt voor ik ging plaatsen, want er zijn alweer een hoop nieuwe berichtjes bij gekomen haha*

Ella wat leuk dat jullie willen gaan verhuizen.
    Woon je dichtbij je schoonmoeder?
    En kleiner, haha vaak hoor je andersom. Wonen jullie zo groot nu dan?

Nicky wat rot dat je t zo zwaar hebt met de warmte meis!
    Wij kunnen er gelukkig goed tegen, achterkant van t huis is het nu 32 graden binnen en voorkant (woonkamer waar ik nu zit dus) 29.
    Maar vannacht was t wel ff rot slapen, ben 3 keer eruit gegaan om ff onder een koude douche te stappen.

Arme meisjes, ik leef met jullie mee hoor!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oooh nicky!
    doe maar rustig aan! en desnoods ga je ff afkoelen in de kelder!?
    ik heb nooit echt last van de hitte! van mij mag dit weer elke dag wel!

Debby NEEEEEEEEEEEEEEEEEE zeg wij wonen echt niet bij haar in huis!!! ze woont vlakbij ons, dat wel....
    maar ben er zo flauw van , van haar reactie.. want ze loopt het ook aan iedereen te vertellen. Het lijkt nu net alsof we de hele prenatal hebben leeg gekocht????? terwijl we alleen 2 schattige pyjama's hebben gehaald en wat sokjes!!!

Deel Deze Pagina