PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Sowieso kan je als zwangere veel minder goed tegen de warmte en laten wij nou net lekker in de zomer hoogzwanger lopen ;).

Klinkt als een heerlijke nacht van Yasemin Duchess! Had de foto's weer even bekeken en vond dat doek ook erg leuk (op het balkon).

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ik schrok al ;). Maar inderdaad...dichtbij is soms al erg genoeg ;). Wat belachelijk dat ze het ook tegen iedereen loopt te vertellen, of vertelt ze juist dat ze zo trots is dat je zwanger bent?

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja ik leef ook met jullie mee hoor.....!!!!
    het wordt jullie zo wel erg zwaar gemaakt he!

Duchess ja wij wonen aardig groot! ben er soms zo flauw van... altijd maar dat schoonmaken..... en opruimen!
    ik zou idd liever kleiner willen wonen!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gingen Ryan van de psz ophalen en hadden een jong meisje (bijna 1 jaar) mee van de achterbuurvrouw/vriendin. Iedereen kijken natuurlijk :D. En Ryan (2,5 jaar) en zij (bijna 1) en ik weer zwanger, hahahaha.

Er was ook een vrouwtje bij ons uit het dorp, is 2 weken terug bevallen en liep erbij alsof ze alweer een jaar verder is. Ze zag er zooo goed uit, ook qua figuur ***jaloers :)***!

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even kijken of ik een paar uurtjes kan slapen....

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou nee ze vind het maar raar dat we zo blij zijn , krijg ik het idee.... tenminste dat we nu al zo blij zijn... (lekker positief he!)
    een felicitatie kon er amper vanaf! en mij heeft ze nog niet eens gefeliciteerd.
    En dat terwijl een keer de ex van mn zwager ook zwanger was (werd miskraam) en ze gelijk met cadeautjes aankwam zetten! terwijl die situatie nou ook niet echt stabiel was........

maar goed ik zal erover ophouden.... vind het gewoon erg vervelend, had al langere tijd het gevoel dat ze mij totaal niet mag... en dat wordt nu bevestigd , voor mijn idee.
    gelukkig neemt mn man en mn zwager het wel voor me op hoor!!!! :)

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    lekker slapen debby!

hahahahaa wat leuk he dat ze zo kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant

haha deb, ik denk niet dat ze dat doet :(

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ella hier nog één. Heerlijk dit weer!
    En lekker overdreven! Lekker kopen wat jullie willen hoor!!

Deb ja dat maakt 't moeilijk he! Pfff.
    Mijn zus was ook zwanger in de zomer en moest thuis bevallen midden in een hittegolf. Heeft eerst ik geloof zowat 24 uur thuis gelegen voor ze naar het ziekenhuis ging. Vreselijk brrrr.
    En leuk he dat doek? Hadden we gekregen. :)

Ella ruilen? Ik wil graaaag groter wonen. :p hihi.

Deb hahaha de mensen zullen wel denken, lekker vruchtbaar!! ;)
    Wbt vrouwtje uit jullie dorp... ja soms heb je van die mensen, daar zou je echt vreselijk jaloers op willen zijn he!
    Schoonzusje van vrienden van ons is een week of 2 terug bevallen. Ze was 5 kilo aangekomen, kindje woog 4 kilo, dus alles is er mooi weer af.
    Maar jij doet t ook erg netjes las ik! ;)

Ella lekker laten gaan zulke mensen meis! Het is toch logisch dat jullie zo blij zijn!!! :)

Deb als ik dichterbij je had gewoont dan kwam ik je wel helpen in 't huishouden!

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duch: lekker nachtje gehad zo te lezen, als ik er 's nachts uit zou gaan om even onder de douche te springen zou manlief ook eruit moeten, om mij af te drogen :( zou hij niet echt prettig vinden.
    Ik kan normaal gesproken ook goed tegen de hitte, het kan voor mij niet warm genoeg zijn maar ik hou het nu echt niet meer uit.
    Ik ga ook maar even plat liggen, in de hoop dat het dan wat beter gaat. Vanavond even lekker in het zwembad of onder een heerlijk koude douche.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess haha dan wonen we beiden in het verkeerde land!!!!!!!!!!! :)
    ik vind dit zooooooo lekker!!!
    maar goed denk dat het idd ook anders is als je zwanger (hoogzwanger) bent! dan moet het denk ik erg zwaar zijn!

haha ik wil wel ruilen van huis hoor!!! maar dan woon je wel helemaal in het noorden! :p

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Nicky rustig aan meid!
    goed van je dat je even lekker gaat liggen! hoop dat je daarna weer wat opgeknapt bent!

13. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    zo... ik lig. laptop voor me op een krukje...

ben blij als mijn steunkousen weer uit zijn straks. probeer ze zo lang mogelijk aan te houden en dat gaat redelijk goed ondanks de warmte en de verbranding...

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja kan me voorstellen nicky dat je , met name met deze warmte , echt baalt van die kousen!
    goed van je dat je ze nog aan hebt!

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ella: vindt het van mezelf ook super goed dat ik ze nog wel gewoon aan heb met dit weer.
    Ik had ze gister al uit om deze tijd omdat we gingen zwemmen. gisteravond wat gezeten zonder de voetjes hoog te houden en dan lijkt het weer alsof je olifantenpootjes hebt...

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja precies.. ze helpen wel! maar het is wel een hele opgave om ze met dit weer te dragen hoor!

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik kom vanavond weer reageren want ik ga vandaag lekker werken...

ciao ciao

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    dat klopt ja.

Oja, als ik nou straks nog online sta maar ik zeg al een héle tijd niks meer kan het zomaar zijn dat ik in slaap ben gevallen :)

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    werkze cin

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010