@Ella, vervelend hoor meis en onvoorstelbaar dat ze je nog niet eens heeft gefeliciteerd?! @Duch, ik mag inderdaad ook niet klagen, ben nu 4 ons aangekomen in totaal. Kom af en toe wat aan, maar dat is er later dan ook weer af! Jammer dat je niet dichterbij woont , nee hoor, superlief van je meis! Ik laat het huishouden nu gewoon voor wat het is en Arnoud doet het hoognodige...echt schoon zal het niet zijn . @Nicky, kan je jezelf niet meer afdrogen bedoel je? Respect hoor dat je je steunkouse nog aan hebt met deze hitte, maar goed...als het helpt dan wil je het ook eerder doen denk ik. En wat leuk morgen weer een groeiecho! @Ella en Cindy, werkse!
@debby: Ik kom door mijn buik niet meer goed bij mijn benen laat staan bij mijn voetjes, Hubbie moet dus meehelpen afdrogen na het douchen. @ella: troost je meis, ik heb tot op heden ook nog geen felicitatie van schoonouders gekregen. Ze vragen tussendoor niet eens hoe het me mij of met de zwangerschap gaat!
@Anne, jeetje meis, kan me voorstellen dat je even niet weet wat je vriendin nu wil en of wat je ermee moet. Misschien even op z'n beloop laten en kijken hoe het nu gaat? Je kunt altijd nog een gesprek aangaan! Ehm...verder smelten mijn hersens en heb ik het gewoon zooooo warm....ik heb zin in de winter, hahahaha. Dan kan ik ook gewoon "lekker" bevallen .
Sjah...wij hebben hem toen gekocht, omdat we ons kleine hondje meenamen op vakantie naar Italië. Daar was nergens een watertje waar zij met haar pootjes in kon (honden mochten niet het strand op). Dus op deze manier kon ze toch verkoeling zoeken. Ik heb haar wel een keer naast een vol terras, naast het strand, onder de stranddouche gezet Ik ging gewoon met haar daarheen en zei 'zit'. Nietsvemoedend ging het arme beessie zitten en toen gooide ik die koude douche open. Het terras lachen, hondje wel afgekoeld. Gelukkig is ze niet bang voor de douche geworden
Heeey meiden! @Cindy; Nope, heb havainna's ofzo.. zit een klein metalen dingetje op.. en daar kan ik niet tegen. Heb een nikkelallergie. Zo.. en verhuisplannen naar Belgie? Kun je mooi wonen hoor!! @Anja; He bah, toch zo druk.. goed dat je ff rust genomen hebt hoor! Misselijkheid begon bij mij rond week 6 pas, en het overgeven rond week 7.. dus het kan nog alle kanten op gaan meis, leuk he Heb je dat nu ook.. dat je zo'n 'leeg' gevoel hebt? je bent tijden bezig geweest met zwanger worden, en het ziekenhuis enzo.. en dan is het zover.. en dan.. wat ga je dan ineens met je tijd doen? @Debby; hee gatsie.. met dit weer naar de dierentuin? Lagen die beesten niet door dood op de grond? Pff wist niet dat een aambei zo'n pijn kon doen Heb verder nog nooit met een breinaald daar geprikt, dus zou het niet weten *flaaaauuwww* @Cindy; Mooi uitgelegd meis.. hou dat posi gevoel vast he!! ik ga deze ronde heel hard voor jullie duimen, de babyboom is begonnen en jij moet ook meedoen! @Anne; Ik had dat ook, je eerste echte menstruatie.. die deed pijn! Dubbele dosis ibuprofen gehad en nog vergaan van de pijn.. heb ook 2 dagen mezelf in een soort van slaap proberen te houden.. Ohh tis wat met je vriendin he.. dikke knuff! @Duchess; Wat apart joh, dat je meisje geen last heeft van de warmte.. faye ligt op apengapen de hele dag, en dat is dus ook steeds huilen.. erg vermoeiend.. dus misschien ook wel lekker dat yasemin er geen last van heeft @Nicky; Ohhh vandaar zoveel kruiken, hihi Faye heeft ze een goede 1,5 week nodig gehad.. mja.. toen was het niet zo warm als nu. He gatsie.. dit weer zal wel flink knudde zijn voor je @Ella; een KLEINER huis? de meesten mensen gaan groter wonen.. of woon je in een vette villa ofzo *geeft ella's schoonmoeder een schop onder d'r billen* @gewicht; tja, iedereen weer anders he, ik had gerekend op 30 kilo aankomen, dus hier valt het wel mee. Heb net stiekem op de weegschaal gestaan bij de dierenarts, hahaha Ben blij dat er niemand zat, ben tevreden over de kilo's, maar nog lang niet bij mn ideale gewicht @hondjes; die van mij ligt voor dood hierzo.. tis zonde voor het beestje. Ze houd ook helemaal niet van water.. raar dier.. das toch lekker koel? Maar ze bijt liever d'r poot af dan dat ze nat wordt Zo.. vandaag naar het CB geweest, met al flinke stekels op mn rug.. klaar om oorlog te voeren.. maar het viel wel mee Ik heb niet meer antwoorden gegeven dan ze vroegen, en niks gevraagd.. dus het was wegen (4445 gram), meten (54cm), even de weegschaal onderpiesen en toen alles op krijsen zetten, want de arts zat aan d'r te friemelen, en dat vond ze niet leuk, hihi Nu aan het wachten op mn lodger shelter.. dat gesleep met de wagen én de maxi cosi ben ik nu al beu.. gewoon lekker in de draagzak hopelijk schiet de postbode een beetje op
Zo'n matje heb ik ook gehad, maar was hier geen succes! Nicky leuke schoonouders! Jeetje zeg..pff. Ik heb zo'n tante, niet leuk! Bevallen in de winter heeft ook nadelen. Iig, niet voor de bevalling dan..Maar je kunt niet lekker wandelen met je kindje enzo. T voorjaar is t fijnst denk ik. Zo rond April, net zoals ik. Nog steeds 1-0 voor NL. Wel leuk. Mijn vader heeft een hele goede vriend (al 20 jaar klant van hem) die in Slowakije woont. Dus dit is voor hun een leuke wedstrijd.
@Tum, het was juist heerlijk in de dierentuin, lekker koel hoor!! alleen de meeste beesten deden weinig, stomme dieren . En probeer het eens, een breinaald in je anus stoppen of althans daar vlakbij . Ik vond het juis theerlijk met de kinderwagen op pad, maar goed...Ryan is ook in de winter geboren, dus misschien scheelt dat ook wel...maxicosi gebruikte ik alleen in de auto om hem te vervoeren.
Nee Tum, heeft ze echt de weegschaal ondergepiest? Hilarisch! Meiske groeit goed!! @Kleiner wonen: DAT WIL IK OOK! Wij hebben een groot huis gekocht, omdat we (naief!) dachten nu wel 2 kinderen te hebben en er nog 2 zouden komen. 5 slaapkamers dus. We hebben dus nog geen kind en op dit moment zie ik 4 kinderen niet gebeuren Maar ik moet wel al die kamers schoonmaken. Stom! En dan die grote tuin nog...hebben de laatste tijd alleen op het dakterras gezeten, maar ja....toch moet je op een gegeven moment al dat takkeonkruid maar eens uit de tuin gaan halen. Ook stom! Zo...ik heb gesproken
Tummetje ja ik ben absoluut heeeeel blij dat Yasemin geen last heeft van de warmte!! Haha. Die vrienden van ons hebben t er maar druk mee, die kleine wil niet slapen of niks met de hitte. Tum jij was alleen afgevallen toch als ik het goed heb? Jij gerekend op 30 kilo! En niet aangekomen... Ik gerekend op 10 (kwam voor de zwangerschap echt van NIKS aan, kon echt eten wat ik wilde) en kom er zoveel aan..haha. Nouja de laatste tijd is gewoon een beetje heavy geweest denk ik voor mn vetjes. Ooh Faye doet het goed zeg! Wat was haar geboortegewicht? Hopelijk bevalt de draagzak je!! Ik heb een minimonkey maar vind het niets, de babybjorn dan weer wel, superding.
Wij wonen precies goed, hebben nu geen kamer meer over, een kamer voor Ryan, voor PJ, een kledingkamer en onze slaapkamer. Ideaal .
Jawel kan wel Deb, maar is niet zo prettig vind ik, hahaha. Oeh Anne, met jou wil ik ook wel ruilen! Enne ik denk dat een 2e toch makkelijker gaat he, als je zometeen weet wat er zorgde voor een eisprong dan weet je dat voor de vlgende keer, denk ik tenminste? Ik neem iig niet aan dat ik zometeen bij de 2e weer moet beginnen met Clomid 50 mg........ Ohh Lekker Deb! Hier staat de deur naar buiten open maar maakt eigenlijk vrij weinig uit. Alleen als ik Yasemin's raam open zet waait het door, maarja die slaapt nu dus dat doe ik maar niet.
Haha ik vind het juist heerlijk in de winter. Lekker warm aankleden, kruikje mee en wandelen maar . En als hij dan sliep als we thuis waren en het weer was goed, kon ik hem ook lekker even buiten laten staan. Ik ben sowieso meer van de winter of eigenlijk de lente . Dit hele hete vind ik echt niets!! Heb net mijn buik even opgemeten, in totaal 128cm omvang :-O
@deb: ow lekker zeg, ik wil de voordeur hier ook wel open zetten maar dat gaat niet met de hond, dan staat die op straat en kan ik hem aan de andere kant van het dorp ophalen...
Pfff... ik wil ook zo groot wonen!! Nog een jaartje *telt af* @debby; nou, ik ga straks mn breinaalden ff opzoeken hoor @duchess; Ja idd alleen afgevallen, ben als de dood om straks alles weer aan te komen ben je natuurlijk zelf bij, let ook wel op mn voeding.. maar toch.. Jij bent nu toch ook aardig op weg om alles kwijt te raken? lukt het nog een beetje? (vond het trouwens reuze meevallen op de foto's die ik gezien heb hoor!! hoe je er nu uitziet is nog steeds een 'droom' van mij, haha) Faye was 3508 gram met de geboorte.. weet niet of 900gram aankomen veel is in 5 weken hoor? Maar volgens de arts was het prima.. Ik heb ook nagedacht over de minimonkey.. maar las er zoveel slechte verhalen over.. over de shelter ook wel een paar.. maar hij lijkt mij ideaal, ben benieuwd.. vind mezelf helemaal geen draagzak-type, haha