@Ella; Wow balen zeg dat je zoveel moet terugbetalen... Ik zou wel willen dat ik die wachtweken net zo relaxed kon doorkomen als jij zeg. Minnie dat meen je niet zeg! Nou ja.... Weet gewoon even niet wat ik erop moet zeggen, wát een %&^$wijf! :x Ja hoor alsof het jouw schuld is dat je keer op keer een MK krijgt! Jeetje zeg... *knuffel* Vind trouwens dat jullie je goed hebben ingehouden, ik had haar persoonlijk over haar bureau getrokken. @Cindy; Ik hoop dat er wat te zien is met de FM vanmiddag meis! Ja duurt nog ff idd, balen zeg dat je nog even moet wachten. @Nicky; Vervelend zeg dat die thee niet lekker is. Wel fijn dat je die spulletjes hebt gekregen van je vriendin! @Debby; Weer zo moe meis... *knuffel* Hoe gaat het met je bloeddruk en suiker? Sorry ben een beetje kortaf maar sorry ik heb waardeloos geslapen. Hele nacht wakker gelegen, ja echt, tot een uur of 6 vanmorgen. Ik lag zoooo te stressen en was zo gespannen. Maak me veeeel te druk om mijn naderende NOD... Moet ik niet doen weet ik maar ja makkelijk gezegd.
oooh Anja! wat rot dat je zo slecht hebt geslapen............... bah wat spannend allemaal voor je he! ik vind het ook spannend voor je hoor! en ja ik ben tamelijk relaxt , maar dat schijn ik wel vaker te zijn!!!! ik heb er vertrouwen in en zie wel hoe het loopt... dat wil niet zeggen dat ik gevoelens van machteloosheid en verdriet niet ken en niet begrijp... maar heb zelf een redelijk relaxte instelling en kan dingen goed van me afzetten!
anja, heel begrijpelijk dat je nu wat stress hebt wegens je nod. zo lang bezig en dan mag je dadelijk testen, tuurlijk is dat spannend. Dames, ik ga even mijn haren doen, tandjes poetsen en dan snel naar de winkel. Ik kom straks weer even spieken en reageren Iedereen een knuffel!
Nou ik moet zeggen de eerste 10 dagen gingen goed, maar ik kan nu nergens anders aan denken. Normaal kan ik dingen ook wel redelijk makkelijk van me afzetten maar nu dus echt niet. Heb ook niet echt afleiding of zo anders zou het al makkelijker gaan denk ik. @Nicky; Winkel ze! *Knuffel terug!*
ja is ook moeilijk he anja! al helemaal omdat je nu gisteren ook al hebt getest lijkt mij! vind het eigenlijk nog spannender voor jouw als voor mij! haha
Haha en ik vind het voor jou weer superspannend. Ja ik had ook gewoon niet moeten testen gisteren... Maar goed geweest is geweest helaas. Ik probeer nu absoluut niet meer te testen tot dinsdag.
goed zo anja!!!! ik hoop het zo voor je dat de tijd heeeeeeeeeeel snel gaat!!!!! hoop nu trouwens niet dat Cindy nu helemaal in een dipje zit van mijn berichtje....... want dat was zekers niet de bedoeling hoor!!!
Nah zal wel meevallen toch... Het was niet echt een heel aanvallend bericht of zo. @Cindy; Ik vind het wel jammer dat je steeds vaker zo'n raar gevoel bij het topic hebt. Nou ik ga er weer vandoor, even eten en dan straks richting feestje van mijn schoonvader. Had er heel veel zin in maar nu ik zo moe ben niet echt meer eigenlijk... Ik kom straks nog wel even kijken denk ik. Knuffels voor iedereen!
ja toch? oo kan me voorstellen dat je daar geen zin in hebt zeg! hoop dat je toch nog een leuke dag zult hebben! enne gefeliciteerd met je schoonvader! ik ga er ook ff vandoor! moet straks naar kantoor.... afscheid collega!
Ik bedacht me net (een uurtje terug) ineens dat ik misschien een blaasontsteking heb...moet heel veel plassen en mijn suikerwaarden gingen ineens heel hard omhoog. Woensdag vroeg de diabetesverpl. al of ik ziek was, maar ik was de laatste paar dagen al niet lekker nee, maar niet echt ziek. Want een ontsteking kan ook leiden tot hogere waarden in je suiker. Dus net snel even de assistente van de ha gebeld en moest direct maar even langskomen (nadat ze eerst had gezeurd dat nuchtere urine beter was :-S). Dus racen daarheen, moest voor 12.30 uur. En ja hoor...heb een blaasontsteking . Snel naar huis gereden en hupla, ontbijt in de wc gegooid, niet gek dat ik me dus ziek voel. Ik heb mijn blaasontsteking waarschijnlijk verwaarloosd . Moet nu na 14.00 uur even terugbellen, want ze moest even overleggen met de ha. @Anja, vervelend meis dat je zo slecht hebt geslapen. Kan me voorstellen dat de naderende NOD toch spanningen oplevert en zeker met een positieve test. Met de suiker ging het dus niet zo goed, maar dat is nu dus te verklaren en de bloeddruk gaat prima!
hey ella meiss je berichtje is niet aanvallend hoor meiss ik wist niet dat je die namen hier niet neer mocht zetten zeg maar vandaar dat ik dat altijd gewoon doe!! maar zoals jij het uitlegd kan ik het eigenlijk ook wel begrijpen ja hahaha.. hey meiden ik pak niet snel iets verkeerds op hoor ik bekijk alles met een lach!! maaaarrr dat ik me nu zo voel ligt niet aan jullie hoor ligt puur aan mezelf.. ik ben soms bang dat doordat ik hier te vaak zit ik meer aandacht besteed aan het feit dat ik niet snel genoeg zwanger raak,en wanneer ik dan een tijdje niet ben geweest dan heb ik het idee,dat jullie me niet eens missen of zo,en daar baal ik gewoon van want ik heb toch uiteindelijk een bepaalde band met jullie opgebouwd haha.. ligt dus helemaal niet aan jullie dat ben IKKE!! hahaha.. ik ben gewoon zo`n stresskipje haha en het ergste is dat wanneer ik 2 of 3 dagen minder hier ben of wat dan ook dan denk ik meteen haha dadelijk staan ze hier aan de deur van heey hallo waarom kom je niet online ik wil gewoon zo graag en zo snel mogelijk iemand van jullie uitnodigen of wat dan ook puur zodat degene kan zien hoe ik een beetje in elkaar zit want ik heb dus bijna nooit rust haha ben altijd bezig loop hier en daar en huppa weer naar daar!! loop de hele dag te bedenken wat en hoe ik dit of dat het beste kan doen,en ik hou eigenlijk alleen maar van vrolijkheid en gezelligheid en lachen.. dus dat ik mezelf zo voordoe hier ligt volgens mij helemaal aan de fostimon,ik merk gewoon echt dat ik niet weet of ik van voren van achteren links of rechts loop hahahaha
@Debby; Oh wat rot zeg dat je een verwaarloosde blaasontsteking hebt... Ja dan vind ik het niet gek dat je je niet goed voelt idd. Kan er dan ook nog wel bij he. *knuffel* Gelukkig is je bloeddruk wel nog steeds goed meis. @Hier; Ik kan echt wel ff een potje janken zeg en ik weet niet eens zo zeer waarom. Zal de vermoeidheid wel zijn. Loop mezelf zo in de weg... *klaag* sorry.
Tuurlijk missen we je wel als je er niet bent Cin. Ik wel in ieder geval want dan is het hier een stuk stiller. Maar ik snap je gevoel wel een beetje hoor, maar is nergens voor nodig meis! *knuffel* Enne ik wil gerust een keertje afspreken hoor.
Haha Deb ik zie het al voor me... Arnoud rijdt, wij zitten te brullen en Ryan kijkt om zich heen, 'wat is dit nu weer?'