PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi EsDa, ik neem aan dat je nu ergens anders voor bij de gyn loopt? Ik zou inderdaad een afspraak maken, zeggen dat bekend is dat je PCO hebt en dan zal je waarschijnlijk gaan starten met Clomid om een eisprong op te wekken. Succes!

@Hier, trots op mezelf, wasmachine en droger staan aan, was hangt, vakantielijst is klaar, nu even kleine rommeltjes opruimen hier van tafel en dan even pauze ;).

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Minnie, hoe gaat het met jouw voetjes en het vocht? En is de wc blij met je vele bezoekjes :p?

3. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik liep bij de gyn omdat ik steeds tussen bloedingen had als ik de pil slikte(was 3weken ong en 1 week niet:()
    In Dec ben ik voor het laatst geweest, toen had hij gezegt dat ik PCO had en dat ik eigenlijk een spiraaltje moest plaatsen. Dat heb ik niet gedaan, omdat we toen al een kleine baby wens hadden!
    Sinds dien geen anticonceptie gebruikt!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey esda idd zoals debby schrijft je zal een afspraak maken en dan krijg je daar medicijnen voor!!!

deb goed zo meiss:):)

oh ik ga even naar de winkel lopend...

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha ga je aan je conditie werken Cin?

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    goodmornin' :D

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tum is in da house :D. Hoe is het met de breinaald?

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    yo yo yo :p

Haha, jaa gaat goed.. heb maar een grotere gepakt :p

ohh de postbode met mn draagzak.. eindelijk!!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaa eindelijk, foto, foto, foto ;).

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Daan wel fijn dat je hondje zich goed gedragen heeft.
    Logisch idd dat hij wel wat aanhankelijker is, heeft misschien ook wat troost nodig!

Hahaha Debby dat had ik ook al erg vroeg hoor. Zag ook als iets een beetje scheef stond/hing en irriteerde me daar mateloos aan.
    Helaas is dat helemaal niet meer weggegaan!
    Vervelend dat je slechter gaat slapen!

Anne wat lullig zeg dat je niks meer gehoort hebt van je sollicitatie!

Deb let goed op jezelf he meis!
    Iets doen is lekker maar doe niet teveel!
    Je merkt het idd pas altijd achteraf en dat ish et moeilijke!
    Zet een kookwekker op 15 min. en ga verplicht na 15 minuten poetsne/opruimen ook weer 15 minuten zitten! ;)

Esda, idd een afspraak maken met je gyn, en dan zul je waarschijnlijk Clomid krijgen.

Jeeej Tum's draagzak is d'r!
    Ben benieuwd wat je er van vindt Tum!

Ik heb intussen nogal wat dingen hier liggen die ik niet gebruik zeg, zonde.
    Voedingskussen, 2 handkolven, minimonkey, en nog een paar dingen waar ik nu ff niet op kom, haha.

Iemand enig idee wat ik vandaag kan gaan doen? Heb alles al klaar in huis... en heb geen zin weer de hele dag hier binnen te hangen! (had ik maar een tuin..*zucht*)

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @daan: lekker dat je even je gedachten hebt kunnen verzetten, is altijd wel lekker om je verstand op 0 te kunnen zetten. Wat fijn dat jullie hondje het zo goed doet.

@anne: Proficiat met je diploma! Nu hopen dat je snel een vaste baan hebt.

@debby: we hebben inderdaad alle ademhalingen geleerd om straks bij de bevalling te gebruiken. Van ontsluitingsweeën tot persenweeën dus dat gaat wel goed komen. Ook de partner weet welke ademhaling we waarvoor hebben dus mocht de vrouw het niet meer weten dan kan de man ondersteunen J Jij bent lekker goed bezig! Doe je wel rustig aan?!

@cindy: ik kijk ’s morgens altijd de uitzending van gtst die ’s avonds komt zodat ik ’s avonds niet meer hoef te kijken J Balen dat je zo’n grote rode plek op je been hebt.

@EsDa: welkom hier meis. Je onzekerheid is wel begrijpelijk hoor. Succes met alles en zoals de andere dames al zeiden: een afspraak maken bij de gyn.

@duch: wandeling maken? Kijken of er iemand thuis is die je kent en daar op de koffie gaan?

@hier: net even geslapen en daarna gtst gekeken. Heb nu de deuren hier dicht maar de temperatuur loopt alsnog op. Ik heb het echt helemaal gehad! Kan hier niks meer koel krijgen kwa ruimtes in huis. Ik weet hier ook even niets te doen L

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb alleen de wasmachine en droger nog maar aangezet en een beetje opgeruimd. Zit nu naar allerlei leuke aanbiedingen te kijken voor vakanties, een midweek weg naar ARnhem voor heeeeel weinig bijv ;).

13. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    nou ik ben ff mn draagzak uit testen buiten :p lees vanmiddag wel ff bij (was eerst de planning :p)

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tummeltje wat leuk he dat je draagzak er is!!!!!! :) en is ie goedgekeurd door jouw en Faye?

Cindy wat een goede instelling meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vast houden die positiviteit!!!! ik duim heel hard voor je hoor!!!!

Debby hihi nesteldrang..... doe maar niet al te veel hoor! vooral met deze warmte!

Nicky lekker toch dat je even hebt uitgerust.....!!! kan me voorstellen meid dat het zo zwaar voor je is... met deze warmte....!

Anne gefeliciteerd met je diploma!
    hoop dat je snel een baan vind!

Ja mn man heeft een andere baan! is zekers dichterbij! en is op deurwaarderskantoor... hij kan dan zelf in de toekomst de opleiding gaan volgen tot deurwaarder!
    hartstikke spannend allemaal!
    Verder gaat het met mezelf goed! kreeg wel even buikpijn... maar dat is weer over....!

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ella: dat zijn de banden die aan het oprekken zijn. hier ook gehad en nog steeds regelmatig.

Ik heb hier nu maar de deuren tegen elkaar open gezet maar het helpt niet veel hoor. ik denk dat ik dadelijk de laden uit de diepvries trek en daar maar in ga zitten. Als ik nou die achterlijke steunkousen niet had dan had ik tenminste fatsoenlijk het zwembad in kunnen gaan, maar ik krijg ze zelf amper uit :( dus zit er weer tot 6 uur (minstens) aan vast... morgen gaan ze dus NO WAY aan.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vervelend dat je ze zelf ook niet uit krijgt Nicky :(. Helpen ze wel?

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ze helpen wel ja anders had ik ze echt nooit meer aangedaan maar ik raak met mezelf in de knoop omdat ik die stomme dingen niet uit krijg en dus ook niks kan kwa zwemmen.

Heb net mijn haren maar even op een staart gedaan in de hoop dat het helpt.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Anders even lekker een washandje in je nek leggen?

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat helpt denk ik wel maar niet voor heel lang ben ik bang...
    Ik ga gewoon eisen dat we naar het westen van het land gaan verhuizen... richting strand en zee ;)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh wat erg zeg nicky! ja lijkt me echt vreselijk om met deze temperaturen steunkousen aan te moeten hebben!
    kun je anders niet ff aan de buren vragen of zij ze willen uittrekken!? dan kun je tenminste nog even in het zwembad!

Deel Deze Pagina