Haha psies, waarschijnlijk gaat Ryan je troosten door met zijn handje over je arm te wrijven en "ooooh" te zeggen .
@deb meiss sh**tzooi zeg dat je nu weer een blaasontsteking erbij hebt jou zwangerschap gaat dus ook echt niet van een leien dakje he meiss hopelijk kunnen ze er snel nog iets aan doen,want blaasontsteking kan zorgen voor vroeggeboorte of niet? @anja je bent welkom meiss lijkt me echt wel leuk en hoe voel je je verder meis? heb je het idee dat je heel erg snel opgejut bent?? ik heb wel een goed gevoel bij je nu hoor
hahah en als ryan dan zegt ooohhhhh dan gaan jullie nog harder brullen hihi heb ik dus altijd als zo`n lief schattig kleintje ooohh zegt hahaha
@Cindy, nee het is deze keer heel erg . Heb net ook ontzettend zitten huilen, voel me gewoon zooo beroerd, word 's nachts om de 1,5/2 uur wakker en dat al daaagen, dat breekt me op . @Anja, ik hoop het ook dat ik me goed genoeg voel....
@Cindy; Ja voel me idd ook een beetje opgejaagd, ben zooo onrustig. Maar dat komt ook door de stress van de naderende NOD. Nou weet je, ik heb er zelf ergens ook wel een goed gevoel over. Maar ik durf er gewoon niet op te hopen. De vorige keer had ik ook zo'n goed gevoel en toen werd ik ook ongi. Durf mijn lichaam niet goed te vertrouwen, laat ik het zo zeggen. Ene moment heb ik echt het gevoel van ja, het is raak. Andere moment weet ik zeker dat ik gewoon ongi ga worden... Voel zoveel, krampje hier, steekje daar maar ja dat kan ook een naderende ongi zijn. Mijn god ik heb zoveel moeite met die wachtweken... Terwijl dit pas de tweede keer is dat ik er echt in zit. (Enne Cindy, binnenkort eens een datum prikken? )
deb ja dat had ik gelezen meiss dat het de laatste dagen wat minder is hoop echt voor jou dat er snel verandering in zit hoor!! je zit gewoon al over de helft van je zwangerschap en je hebt het echt niet makkelijk hoor!! **dikke knuffel voor jou meiss** anja ik hoop echt op een mooie posi test voor je hoor.. hopelijk brengt deel 7 echt veeeeelllll meeer geluk
Jullie zijn lief! En nog voel ik me een vreselijke aansteller, iemand die niets kan hebben . Ooooh rennnen....wc
Volgens mij kan jij een heleboel hebben Deb, maar dit is gewoon teveel! Serieus, alles wat jij al te verduren hebt gehad in deze zwangerschap... Je stelt je absoluut niet aan meis, denk dat nou niet want dan ga je je daar straks ook nog rot om voelen en dat is niet nodig. Ik kan me niet indenken hoe je je precies moet voelen omdat ik het simpelweg nog nooit heb meegemaakt, maar ik kan echt wel begrijpen dat je je ongelofelijk klote voelt...
ik vind het goed en heel leuk anja meiss ik begrijp heel erg goed dat je niet op jezelf wilt en durft en kan vertrouwen,is ook het moeilijkste van heel die wachtweken,het is zo vervelend je kan ook zelf niets weten of zien het is altijd gewoon afwachten ik weet nog goed in febr,ik voelde me wel zwanger had ook al een paar keer overgegeven. op die zondag kreeg ik een hele felle steek achter de computer dat ik gewoon op mijn hurken moest gaan zitten.. vanaf toen begon dus dat overgeven s`avonds was ik iets aan het eten en toen brek er een stukje tand af.. dinis zei toen meteen ja nu is het gewoon raak!! ik geloofde er ook heel erg in.. op zaterdag werd het wat minder ik kreeg last van mijn schouder en arm en op zondag waren alle kwaaltjes weg mijn broer en schoonzus waren nog hier en hij zei als je hebt getest laat je wel wat weten he? ik zei toen nog ja doe ik maaar er zal wel weer niks zitten. maandag ochtend ging ik plassen en op de bank dacht wat ben ik ook een domme fluit ik zou testen dus nog 4 of 5 druppeltje op kunnen vangen net genoeg om de test te doen en ja hoor hij was positief.. 2 uurtjes later ongeveer begon het bloeden en toen wist ik eigenlijk al dit was maar voor even.. dus op dat moment dacht ik wel van ja het is raak het was wel zo maar ging mis.. en om eerlijk te zijn op dat moment wist ik gewoon echt dat ik zwanger was je voelt het,je kan het niet beschrijven maar iets in je zegt gewoon dat het echt raak is..
deb meiss echt als ik iemand hier op dit topic een sterke vrouw vind ben jij het wel!! je staat altijd voor iedereen klaar,je smst stuurt kaartjes terwijl je zelf ook zoveel te verduren hebt.. je mag hier dan ook best wel je verhaal doen meiss als jij je zo voelt voel je je nou eenmaal zo,en dat mag je ook echt wel laten blijken.. je hebt met ryan ook geen zorgeloze zwangerschap gehad en daar heb je ook genoeg mee meegemaakt.. en ik vind dat je nu echt heel erg sterk overkomt en bent.. een hele dikke knuffel voor jou meiss... en een dikke kus
Zit nu even met mijn moeder aan de telefoon en moet zo de diabetesverpl. bellen om te overleggen. En ik moest zowat huilen om jouw berichtje .
@Cindy; Ja het schijnt he dat je het aanvoelt... Ik denk het ook aan te voelen maar ik weet het niet zeker. Weet in ieder geval dat als ik nu ongi word, ik echt niet meer op mijn lichaam en gevoel durf te vertrouwen. Die steken heb ik ook steeds en dan vooral als ik rustig in bed lig. Kon daarom ook niet slapen vannacht, steeds van die steekjes waardoor ik nog meer gespannen werd. *Slaat armen om Debby heen* Huil maar ff lekker meis, kan alleen maar opluchten.
Hang even huilend met mam aan de lijn....alles komt erbij, Ryan op z'n grote kamer, helemaal trots en zonder enige problemen ging hij slapen en heeft hij vannacht doorgeslapen. Ikke gisteren al in tranen omdat hij zo groot wordt en eigenlijk nog zo klein is. En dan nu de blaasontsteking erbij...niets blijft me bespaard...
dikke knuff lieve deb er komt een dag dat je aan dit alles terugdenkt met een hele grote big smile op je gezicht meiss smakelijk eten anja ik ga heel even douchen mam komt zo alweer hierheen en dan huppa richting geertgen