oooooo meis lees net je berichtje............... bah dat klote geld ook altijd!!! alsof we niet genoeg betalen!!
wel bijgelezen maar even niet de puf om te reageren. Heb net ZELF mijn sokken uit gekregen gelukkig! Heb het nu ook een stuk minder warm. Ben nu even voor eten aan het zorgen, had geen zin in een bammetje dus heb rijst uit de kast gepakt en een bakje saté en een cup a soupje. straks even lekker het zwembad in
ooh toch zelf je kousen uit gekregen meis...lekker he! Ik ga maar eens stofzuigen....het word hier een beetje zanderig binnen.....doeiiiii
succes met stofzuigen, dat doe ik vanavond rond half 10 ofzo wel dan is het een stuk koeler. Ja gelukkig de sokken zelf uit gekregen, gedeeltelijk naar beneden getrokken en toen met de andere voet op de sok gaan staan en trekken maar hoort niet zo en is ook niet gezond voor de sokken maar ik moest ze gewoon uit hebben.
nicky goed zo meiss zal wel wat schelen ja qua warmte toch!! we hebben hier nu de ventilator aan maarreh ik voel er helemaal niks van hahaha
@cindy: een ventilator blaast nu warme lucht ipv koele lucht volgens mij... Eten hier is bijna klaar, soepje is al op dus weer wat zout binnen
miranda , succes meid! en doe je wel een beetje rustig aan?? net wat je zei.... tis toch wel een mini bevalinkje! denk aan je hoor! en vind het erg rot voor jullie , nu dat geld ook weer wordt afgeschreven....! Nicky ooh wat goed he dat je zelf de kouzen hebt uitgekregen! Cindy je hebt pb!
pff ik ben me een potje misselijk en idd nicky die blaast alleen warme lucht whahha heb er al even voor gestaan om te voelen of je gelijk had hahaha goed zo meiss lekker soepie is echt goed met dit weer!! miran precies wat ella zegt dikke knuffel meiss
zo, net even lekker wat warm eten naar binnen gewerkt. In het zuiden (spanje enzo) doen ze ook 2x per dag warm eten, misschien helpt het wel en voel ik me dadelijk stukken beter. heb het nu wel even wat warmer maarja wat wil je haha. nog even op de bank hangen en dan dadelijk lekker het zwembad in.
Miran: wat stom van je verzekering. Wij kregen vorige week de brief en ik moet alleen mijn eigen eigen risico van 165 euro betalen. Ik zit bij Groene Land. Maar zal er ook wel aan liggen hoe je ziekenhuis declareert. @hDeb: lekker er even tussenuit. Was dan wel niet de bedoeling, maar toch wel lekker, toch? Ben je ook ff uit! @hier: mijn ongi is zo raar joh Was maandag dus heel erg. Gisteren bij vlagen echt heel veel en dan zo weer een paar uurtjes heel weinig. En vandaag ook alweer weinig. Gek gedoe. Heb net toch mijn vriendin een mail gestuurd. Heb er heel eerlijk in uitgelegd hoe moeilijk ik de situatie vind en dat ik wat afstand neem. Dat dit MIJN ding is en ik het daarom ook bij mezelf houd. Dat IK mezelf wil behoeden voor nog meer stress en verdriet en deze afstand dus even nodig heb. En natuurlijk dat ik het voor haar en haar vriend fantastisch vind en dat ik met de papa in spé meega wat betreft het geslacht; Ik denk een meisje. En ik weet al hoe ze dan gaat heten, das wel grappig. Ik heb haar ook officieel gefeliciteerd met haar zwangerschap, want dat had ik in mijn emoties nog helemaal niet gedaan. Het voelt wel goed zo. Ik hoop dat ze het begrijpt. Het was wel moeilijk, ben anderhalf uur bezig geweest om alles goed op te schrijven
Ik ben klaar met het invullen van het nachtregistratieformulier voor de midweek in Belgie . Mijn ouders zijn helemaal happy dat ze mee mogen . Ik had wel zin in vakantie, maar goed, dit is wel extra .
wat leuk debby!!!!! nicky oooooh lekker zeg 2x warm eten!! dan woon ik hier toch echt verkeerd wat lekker een soepie! idd net wat cindy zegt... soep is goed met deze warmte! Annedore , ik vind het wel dapper dat je die mail hebt gestuurd... maar ben je nu niet bang dat je haar afstoot??? bedoel , jij heb het er overduidelijk erg moeilijk mee.... maar aan de andere kant , zij kan er toch niets aan doen dat ze zwanger is? en voor haar is het een hele blijde gebeurtenis natuurlijk! Kijk ik zou het ook niet echt waarderen dat mn vriendin nu niet meer met me zou willen omgaan alleen maar omdat ik nu zwanger ben.... tuurlijk kan ik me indenken dat , dat dan erg moeilijk voor diegene moet zijn (als zij ook al zo lang bezig is).... maar ik zou denk ik zo mailtje wel verkeerd kunnen opvatten! ik denk dat ik dan met heel veel mensen niet meer om kan gaan.. want er zijn zoveel mensen met meerdere kinderen! na ja , ik weet niet hoor, hoop alleen niet dat je je vriendin kwijt raakt!
@anne ik hoop dat het berichtje niet alleen over jou verdriet is gegaan idd zoals ella zegt zij kan er niks aan doen dat ze zwanger is geraakt meiss.. jou tijd komt heus wel!!1 @nicky haha hier normaal 3x per dag warm eten @deb lekker een weekje weg meiss.. meiden ik moet nu gaan moet me schatje wegbrengen naar het werk tot zoo!!
Maar Ella, heb jij een oplossing voor mij dan? Hoe ik er mee om moet gaan? Want als ik geen afstand neem, dan betekent dat dat ik heel veel stress voor mijn kiezen ga krijgen straks en daar heb ik al te veel van. Als iemand mij kan uitleggen hoe ik op dezelfde manier met haar kan verder gaan en daarnaast nog leuk kan functioneren, dan hoor ik het graag.
Ella, ik ben het met je eens wat je zegt over de vriendin van anne maar die meid kan ook wat meer meeleven met anne en niet alleen over haar eigen geluk praten. een keer vaker vragen hoe het met anne gaat. en ze wist blijkbaar waar anne en anneman mee bezig zijn en dat het niet lukt dan kun je daar toch begrip voor tonen? Ik bedoel het niet als aanval he maar las laatst een stuk in de Wij jonge ouders met iemand in een soort zelfde situatie.
Ik vind inderdaad dat die vriendin ook wel een beetje begrip kan tonen richting Anne. En wie weet komen ze nog wel tot elkaar als ze allebei hun verhaal hebben kunnen doen?!
ja ok , maar dan kun je dat toch ook alleen aangeven!? dat je graag wat meer begrip van haar kant wil?? ik snap dat echt niet hoor Anne eerlijk gezegd..... ik vind dat je die vriendin nu echt aan het afstoten bent! en dat zeg ik heus niet omdat ik nu zwanger ben..... ik zou dat anders ook zeggen (als ik deze ronde niet zwanger was)