PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Sporten vanavond gaat niet door. Vriendinnetje heeft geen oppas en ik twijfelde al aangezien Yasemin zovaak komt voor de voedingen en ik dus niet zoveel melk in de koelkast heb staan.
    Dus komt niet slecht uit. ;)

Morgen ga ik bij een andere vriendin op bezoek. Weten jullie nog dat ik toen eens vroeg wat jullie zouden doen? Dat ze het alleen maar over zichzelf had en geen interesse had voor mij en de bevalling etc?
    Nu is ze dus opgenomen... dus blijkbaar ging het toen gewoon al niet goed met haar! (dat dacht ik wel, want vroeger was ze nooit zo...)
    Dus ik ga morgen op bezoek op de PAAZ afdeling, waar ik ook gezeten heb... vind dat heel erg eng, maar wil het graag. Manlief gaat wel mee, want zal hem wel nodig hebben denk ik.

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Oh ik vond het echt leuk Nicky haha. Was helemaal *trots*.
    Misschien ook wel omdat ik zooooooo graag BV wilde geven dus echt wachtte op t moment dat ik zeker wist dat er melk in zat. Whaha. (niet dat je perse moet lekken als je melk hebt maargoed ;) )
    Die streep vind ik dan juist weer niets, die had ik al erg vroeg van tussen mn borsten tot zelfs over mijn schaambot maar die zit er nu nog steeds en zal nog wel ff blijven zitten.
    (vriendin van me was er pas na 3 jaar vanaf! zucht)

Fijn trouwens, uitwasbare zoogcompressen!!!

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: heb je toen inderdaad verteld ja. Misschien wel goed dat ze opgenomen is dan. En wat heftig dat je nu daar naartoe gaat terwijl je daar zelf ook hebt gezeten. Knap hoor en gelukkig ga je niet alleen. Succes en toch ook veel plezier alvast.

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch ja klopt dat heb je toen verteld ja!!
    zo dat is best moeilijk voor je dan meiss gelukkig gaat je hubbie mee met je!!
    zet je erover heen meiss het zal je mischien wel goed doen,om te weten dat jij daar nooit meer komt:) knuffel moppie!!

haha ja lijktme wel leuk die lekkende borsten behalve als het in de winkel ofzo gebeurt:):)

meiden ik ga heel even op bed liggen hoor!!
    ben een beetje moe..

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: ik zag net trouwens dat er nog meer vlekken in mijn t-shirt zitten.... en dat was vanmorgen nog niet dus dat moet van vandaag zijn. (zit al de hele dag in mijn slaapshirt)

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: doe maar lekker rustig aan hoor.

@hier: ik ga nu even afsluiten, hubbie komt net thuis! Ik kom denk ik straks nog wel even online.

Iedereen een knuffel!

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja vind 't echt spannend.. ben er een beetje zenuwachtig voor. Maar denk dat t voor mezelf niet verkeerd is om daar nog eens te komen. Ben daar in eens in éen klap ontslagen en was dus thuis voor ik het zelf door had. Voor mijn gevoel ga ik dat morgen nou eindelijk eens helemaal afsluiten door daar voor het laatst nog eens te komen. (al zal ik nog wel vaker naar mn vriendin gaan natuurlijk, die kan me goed gebruiken nu denk ik zo)
    Heb t idee dat ze al verandert is want ik smsde of ik gisteravond zou komen maar toen zei ze dat er dan al bezoek kwam, dus dan zou ze niet zoveel 'tijd' hebben voor mij en Yasemin, dus misschien beter een andere keer. Dus daar denkt ze al aan, dat is al wat toch? Ben benieuwd hoe het met haar gaat.
    En ja ze heeft veel psychische klachten/stoornissen (zit in de familie) dus het is niet de 1e keer. Maar hoop dat het haar deze keer ook weer goed helpt.

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky haha van die plakkerige vlekken zeker?
    Hihi. Ik lekte alleen snachts.
    Hopelijk ga je niet al te veel lekken!

Fijne avond!!

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch idd mischien zal het je goed doen!!
    hopelijk kun je dat hoofdstuk hiermee afsluiten meiss!!

moppies ik ga echt ff liggen nu hoor!!

ciao ciao tot strakkies!!

xxxcindy

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    duchess wat heftig dat je vriendin op de paaz afdeling ligt! hoop dat het snel weer wat beter met haar mag gaan!
    Enne wat goed van je dat je er toch heen gaat meis....!! kan me indenken dat het best moeilijk is om daar dan weer te zijn!

Minnie wat goed!!! goed bezig zeg met opruimen!!!

Cindy lekker slapen! ;)

Tante wat goed dat je bent aangenomen! van harte gefeliciteerd! waar ga je nu stage lopen!? we moeten snel ff afspreken hoor!!! ;)
    Kun jij volgende week!???

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Duchess, wat knap dat je op bezoek gaat bij je vriendin op de PAAZ afdeling. Dat zal bij jou wel het e.e.a. losmaken, kan ik me zo voorstellen.
    Laat je me/ons weten hoe het was? ALS je dat wilt natuurlijk!

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zal, na alle commotie van vanmiddag, nog even laten weten hoe het nu met vriendin en mijzelf is.

Ik heb haar gebeld (ongeveer 100 x :)) en gezegd dat ik een mail hd gestuurd en toen vulde ze me al aan'.....en daar heb je spijt van' :$
    Euh....min of meer ja. Niet van WAT ik heb gezegd, maar dat ik het niet gewoon in een gesprek heb gebracht omdat ik bang ben dat je het verkeerd interpreteert. Ook gezegd dat ik absoluut niet boos ben enzo.
    Nou, ze vond het fijn dat ik belde. Ze dacht al even dat ik in het ziekenhuis lag, omdat ik zo vaak had gebeld :)
    En ze zei 'ik weet in welke toon ik het moet lezen', dus het zit wel goed en ik denk dat ik het wel zal begrijpen.
    Ze kon helaas vanavond niet langskomen en morgen ook niet, maar we spreken voor het weekend of volgende week even af.

Dussss.....wat ik zal zei: ALS we in een 'close' periode zitten, dan zit het ook wel goed ook:)
    Ik ben opgelucht!

En verder zal ik jullie niet vervelen met mijn vriendinnendingen :)

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grrrr ik kan Ryan wel achter het behang plakken. Hij huilt alleen maar, wil niets, is boos op alles en iedereen. We gingen hem op bed brengen en ik ben weggelopen, ben zoooo boos en verdrietig :(. En toen Arnoud thuis kwam ook al woorden met hem gehad. Ik ben er even helemaal klaar mee, met die stomme hormonen!

@Minnie, lekker relaxen thuis!!

@Tante, gefeliciteerd met je stageplaatst :D.

@Nicky, ja dat kan inderdaad gebeuren nu dat je iets nats voelt en iets in je bh moet stoppen :D.

@Duch, wat vervelend voor je vriendin dat ze opgenomen is. Wel dapper dat je erheen gaat, zal voor jou ook weer herinneringen oproepen.

@Anne, goed hoor meis dat je toch nog even met je vriendin gebeld hebt! Dapper ook van jezelf, hopelijk kunnen jullie binnenkort even een goed gesprek met elkaar voeren!

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @anne: wat goed dat je je vriendin hebt gebeld!

@debby: volgens mij kun je arnoud dus ook achter het behang plakken als ik dat zo lees ;)

@hier: eindelijk heerlijk afgekoeld! Net een half uur in het zwembad gelegen als het niet lang was, wat is dat lekker zeg, had ik veel eerder moeten doen! Weet ik dat voor de volgende keer :)

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    wat een stilte hier....

ik zit nu gekluisterd aan de bank, hubbie heeft net mijn beentjes ingesmeerd met Veet, nog even in laten trekken en dan afspoelen.

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Deb, niet te streng zijn voor jezelf hè? ;) En jouw hormonen veranderen niks aan het feit dat Ryan af en toe gewoon een spookje kan zijn en dat je man soms ook vervelend kan zijn. Dat zijn de kindjes en mannen van niet zwangere vrouwen ook wel eens ;)
    Maar 'zeur' hier vooral lekker, kan opluchten :)

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Bah, dat stinkspul :$ getverderrie! Jij liever dan ik. Maar met een mesje in de weer is vast niet meer te doen, gok ik zo :p Arme jij. Of gebruik je altijd Veet?

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Nee ik scheer normaal altijd met het mes maar is inderdaad niet meer te doen en met het mes vertrouw ik niet toe aan hubbie... Veet is inderdaad stinkspul maar voor nu even de beste oplossing.

Ik ga het trouwens eens afspoelen denk ik, zit er alweer te lang op :)

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    En dan straks weer lekker gladde beentjes :)

20. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    nou mijn beentjes zijn weer glad, vraag me niet hoe. De Veet is regelrecht de prullenbak in gegaan, die rotzooi stinkt en werkt voor geen meter, ja als je die hele flacon leeg maakt en op je benen smeert, dus toch maar met het mes :( 1 wondje opgelopen dus het valt nog mee gelukkig :)

Deel Deze Pagina