PCO deel 7

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Antares, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    veet werkt bij mij ook niet zoals het hoort....heb altijd nog dat er heel veel haren zitten of ik moet zo hard schrapen dat mijn huid er pijn van doet.........stom spul!

En ik krijg er brandwonden van lijkt het wel...niet te lang erop laten zitten maar wel helemaal rood uitgeslagen...

Tis echt chemische rommel...

En ventje kan je beentejs toch wel doen? Een ander gebied zou ik ook niet zo vertrouwen...maar mijn ventje heeft ook wel eens mijn benen gedaan toen ik hoogzwanger was...gewoon op stoel zitten en hij op de grond..en dan rondom van boven naar beneden halen...net zoals scheren van zijn kaak (ook al scheert ie meestal electrisch) zei hij tegen me....dus het ging wel...

Had soms een plekkie niet goed genoeg gedaan..maar al met al..

Hoe is het hier???

Groetjes,
    Miranda

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @miranda: die veet is inderdaad chemische rotzooi, hier bleven er ook veel haren op staan en mannetje was al harder aan het schrapen maar dat deed inderdaad pijn. Ik moet het trouwens niet hebben om van boven naar beneden te scheren dan is het nog niet glad genoeg naar mijn zin dus hier wordt er mooi tegen de strob in geschoren :) doe ik bij mannetje ook altijd (ja ik scheer hem 9 van de 10x, als hij dat doet ligt zijn gezicht vaak open of vergeet hij plekjes) Ik zou het wel toevertrouwen om andere gebieden te laten scheren door mannetje na vandaag, hij doet dat met gevoel gelukkig. Ik hoop voor hem dat hij niet nog vaker mijn benen hoeft te doen.

Hier verder alles wel goed. Ben nog steeds lekker afgekoeld :)
    Ik ga eens op zoek naar iets lekkers en dan verder kijken op sbs6.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooo bah die veet is echt zoooo vies!
    dat stinkt zo erg he! en idd er blijven veel haartjes staan!

we zijn net bij mn schoonmoeder geweest in het ziekenhuis! gaat gelukkig wel redelijk... alleen nog even wachten op de uitslagen!

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

Hou het ff kort hoor.. tis zoveel en ben bekaf.. rot warmte..

@Anne; jaaa, nu officieel gefeliciteerd!!! :D

@Cindy; Kijk meis.. hou die gedachtes vast! Vind het leuk om te lezen dat het gewoon beter met je gaat, snappie :)

@miran; Ohh, dacht dat je nog steeds zoveel last had. Herken wel wat je zegt hoor.. hier was het na de bevalling als ik rustig was vloeide ik bijna niet, was ik druk dan vloeide ik veel, dus het zou best wel eens kunnen helpen om gewoon niks te doen. Ohhh zie ht al.. je hebt je lekker laten bedienen, hihi :D

@Anne; Vind dat je moet doen waar jij je goed bij voelt. punt :)

@Duchess; Wat fijn dat je, je dossier kunt opvragen! Zo heb ik zelf veel gehad aan het bevallingsverslag, qua tijdstippen enzo.. het was voor mij één zwart gat, en door dat verslag kon ik alles op een rijtje zetten.. echt heel fijn!

En jij had toch laatst een receptje voor cake uit de magnetron? kan hem niet meer vinden, heb je die nog? :D

@Minnie; Jeeej, al 1 kamer.. schiet lekker op :D Wanneer gingen jullie nou over?

@Eten; zoooo kan dat echt niet, zo laat eten.. Helaas komt het op mn werk regelmatig voor dat ik 's nachts pas eet ivm de drukte.. dan heb ik gewoon geen tijd om te eten.

@Nicky; haaaa leuk he, lekkende memmen.. ik had het 's nachts altijd.. dus pyjama vol plekken. Gelukkig is het nu een eind over.. mocht tijd worden ook :)

@Duchess; Heel veel succes morgen! Hoop dat het emotioneel een beetje mee zal vallen voor je.

@Debby; ohhh bah.. die hormonsters ook! *knufff*
    Ik zag trouwens in het kruidvatfoldertje dat er aambeiendoekjes bestaan.. van dr swaab.. Vind het een beetje een ranzig idee.. maar misschien helpen ze? :D

@veet; idd zonde van je geld.. werkt voor geen meter, ik kreeg er vette uitslag van.. sta je dan, met knalrode benen, 30 graden buiten.. pff

@ella; hopen op positief nieuws!!

@Hier; net de laatste kraamvisite gehad, Faye is maandag 6 weken en dan hoeft er van mij niemand meer te komen :)
    De draagdoek is nog even wennen hoor, hoe ik hem moet dragen en dat je, je kind zo los laat liggen..das best eng. Maar we leren ervan :p Faye is nog wel erg klein voor de shelter.. ik ben dr kwijt als ik de doek dicht doe, hihi :p

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooooh dat lijkt me echt lief tummeltje!
    Vind het echt zo mooie meissie!

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ella: hopen dat je schoonmoeder snel weer naar huis mag.

@tum: nu al de laatste kraamvisite? Ik hoop eigenlijk dat ik de eerste weken nog wat rust heb en dat ze komen als de kleine een paar weken oud is. Eerst lekker samen genieten. Maar dat is voor iedereen anders. Hihi en Faye kwijt in de Shelter J je voelt aan het gewicht wel dat ze er nog in ligt toch?!

@hier: niet veel gekletst sinds mijn laatste bericht gisteravond J is lekker bijlezen en reageren. Verder een redelijke nacht gehad. Werd tegen 5 uur wakker, even naar beneden gegaan wat melk gedronken en daarna weer naar bed en een boek gelezen. Voor ik het wist ging de wekker van manlief af, die moest vandaag eerder beginnen dus ik ook eerder op. Nu komt mam als het goed is tot tussen 7 en 8 dus had er toch wel vroeg uit gemoeten. Ben nog wel moe dus hoop dat ik tussendoor nog wat kan slapen.
    Ik ga dadelijk denk ik maar eens beginnen met het uitmesten en poetsen van de keukenkastjes. Weet niet wat ik anders moet doen behalve vanmiddag rustig aan met die gemelde temperaturen…. Landinwaarts boven de 30 graden :( Dat is toch niet meer normaal!! Vanavond in ieder geval lekker afkoelen in het zwembad J

Iedereen een knuffel!

7. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *loopt even met wat pannen en deksels te zwaaien en herrie te maken..... wakker worden allemaal :D ;) *

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Even snel een berichtje, lees vanmiddag even bij. Ga zo direct lekker naar een meertje met Ryan (mijn ouders komen vandaag niet) en mijn buuf en haar dochtertje van bijna 1. Even lekker daar liggen en spelen :).

9. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Veel plezier meis!

10. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    Goedemorgen!

@ ella: Hopen dat alles meevalt met je schoonmoeder, en dat ze snel weer naar huis mag!!

@ tum: begrijpelijk dat je moe bent van deze warmte! Vannacht schijnt het ook warm te blijven, helaas afgelopen nacht ook al slecht geslapen vanwege het onophoudelijke gesnurk van hubbie!

@ Nicky: Wat gemeen om ons met deksels en pannen te wekken!!

@ tante: gefeliciteerd met je stageplaats, voor welke opleiding ga je stage lopen?

@ all: vandaag maar lekker rustig aandoen, na het werk denk ik dat ik helemaal niets meer doe.. Wat een temperaturen! Morgen wordt het helemaal een drama, en dan mogen we weer naar de kliniek.. Lekker in de file ivm voetbal waarschijnlijk... Ik verheug me er nu al op!

Knuffel Daan

11. Daaniejelleke

Daaniejelleke Actief lid

14 jun 2010
    256
    0
    0
    Ik werk in de zorg
    Het Brabantse Land
    @ Debby: Veel plezier!

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik ben al begonnen met de keukenkastjes en de koelkast, nu kan het nog met de temperatuur vanmiddag lekker rustig aan :)

Spreek jullie straks weer.

@daan: nou niet echt een lekker vooruitzicht voor morgen....die files dan.

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Nicky, die Veet werkt idd voor geen meter, had ik je ook kunnen vertellen. :D
    Vroeger was ik bang voor scheermessen dus heb ik alle mogelijkheden uitgeprobeert hahaha.
    Wel fijn dat het toch gelukt is!

Tum ik heb dus niet eens een bevallingsverslag. Alleen de gegevens van Yasemin en mezelf en de tijdstippen. Meer niet. Vind ik wel jammer en hoop stiekem dat dat ook in mijn dossier zit?
    Zal zo ff t receptje zoeken voor cake uit de magnetron. :D

Tum daarom vond ik de minimonkey dus ook een ramp. Ze zakte dr in weg en durfde het ding niet goed los te laten en voor mn idee lag ze er niet lekker in!
    En al de laatste kraamvisite!
    Hier hadden we van de week nog visite, maar die hadden een goede reden, ziekenhuisopnames waardoor ze niet konden komen.

Deb lekker zeg, geniet ervan meis!!!!

Zo wij zijn gisteravond lekker gaan wandelen, ijsje gegeten en lekker in een park bij 't water zitten voeden. Was echt fijn!
    Daarna Yasemin al redelijk vroeg op bed gelegd (22.00) omdat ze moe was en samen nog op t balkon gezeten.
    We hebben heel veel gepraat over de opname, gewoon soort herinneringen op gehaalt, van toen ik in het ziekenhuis lag. En moet zeggen dat me dat echt goed gedaan heeft. :)
    Vanmiddag ga ik lekker naar de stad met Yasemin. Ze begint nu echt uit maatje 56 te groeien en 62 heb ik nog niet veel dus weer een reden om te shoppen! ;) Helemaal nu met alle kortingen hahaha.

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: ow wat fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad! Heel veel plezier met shoppen vanmiddag, altijd leuk. En een lekkere wandeling gemaakt gisteravond!

@hier: de koelkast en 1 keukenkastje is gedaan, nu maar weer even pauze houden. Oja, vanmorgen ook al gezogen hier beneden. Volgens mij begin ik nu echt nesteldrang te krijgen, ik erger me aan elk stofje :( Ik ben blij als de keuken dadelijk klaar is dan kan ik van de week beginnen met de kamer grondig aan te pakken.

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Doe je wel voorzichtig Nicky!! ;) Dadelijk komen je weeën opzetten omdat je zo druk bent. :p

Oooh mijn pap belde net dat morgen de winkel wel dicht kan om 15.45 uur! Dan gaan we naar mijn oom, die heeft een kelder met bar etc en een grooooote televisie waar hij altijd voetbal kijkt met meer mensen. En hij heeft in de tuin een zwembad en in de kelder sauna en jacuzzi etc. Dus ik ga eens ff wat me-time nemen!!! Yasemin maar lekker voetbal kijken. ;)

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Nicky doe maar rustig aan met deze temperaturen! goed bezig zeg al dat schoonmaken!

Debby heel veel plezier vandaag! wat leuk zeg dat jullie even lekker weggaan!

Duchess wat fijn meis dat jullie zo goed gesprek hebben gehad samen.....! fijn dat , dat oplucht!
    enne idd dat is zekers een reden om eens even lekker te gaan shoppen!!!!!!!!!!!!!!!! heel veel plezier!

Daan , oow dat is niet zo mooi zeg , dat vooruitzicht om dan in de file te staan! wel spannend morgen!

Minnie , jij moet vandaag toch?? heel veel succes voor vandaag!!!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Heerlijk duchess dat je daar morgen heen gaat!
    dat klinkt wel goed!!! :)
    lekker ff genieten....!!!

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    TOOOOOOOOOOOT heb de foto's van de shoot binnen :D Ben helemaal in love, hoe ik de foto's bedoelde, zijn ze ook geworden, echt super! :D

Wie ze wil zien moet ff een pb sturen, dan krijg je de link + wachtwoord van de site waar ze staan :)

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tummeltje ik ben heeeel benieuwd!
    wat gaaf dat ze zo mooi zijn geworden!!!

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@minnie; succes vandaag!

@Nicky; Ja, ben de visite een beetje beu. We hebben nu wel iedereen gehad hoor. Alleen nog een oude schoolvriendin van mn man, maar die heeft dr ribben gebroken, dus die zien we nog wel een keer.
    Het is erg leuk hoor, dat ze komen kijken naar je kleintje.. maar je hebt na een poosje toch wel behoefde aan je eigen leventje.
    Schoonmaakze, jij liever dan ik :p

@Debby; veel plezier!!!

@Duchess; Oh.. hoop zo dat ze dat verslag bijgehouden hebben voor je!
    Fijn dat je even met je man kon praten!

@ella; hoe gaat ie met jou meis? :D

Nou.. tum is hyper.. haha ben zo blij met de foto's :D Ga straks naar de stad, laat ik ze gelijk afdrukken :)
    Maakt de ochtend weer een beetje goed.. want ik stond op het punt de haren uit mn hoofd te trekken door Faye.. krijsen, krijsen.. en wat ze nou wilde??

Deel Deze Pagina